gefeliciteerd schaaaaaaaatquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar in die categorie dus, mijn hond werd vandaag 17
kreng gaat ons allemaal overleven denk ik
quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij klopt de score niet ik had zeker wel 9000 punte
Zal nog wel even duren dan?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
wie krijgt het laatste puntje?
Jij hebt je plek ook goed vast weten te houden al waren er wel wat momenten dat ik dacht dat UN of KW je voorbij zouden gaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Gefeliciteerd @:Mazikeen met je mooie puntenaantal.
Ik ben, als mede organisator van de Metal Meeting Efteling, zeer trots op je 6660 punten!
Ik wens je nog een paar fijne dagen toe.
@:harrie paterpakkertje van me, gefeliciteerd met je prachtige tweede plaats!
Ja, dat duurt nog even dusquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
dikke 20 minuten dan is het voorbij
dan gaat het beginnen bedoel jequote:Op woensdag 31 januari 2024 23:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
dikke 20 minuten dan is het voorbij
Voor DTS begrippen, jaquote:
ik ben dan jarig dus ik vind dat ik dan automatisch alle punten magquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:45 schreef Harrie het volgende:
ik verwacht weinig punckten nog want iedereen is weer aan het warm draaien voor februari.
van mij mag je ze heel februari hebben hoorquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben dan jarig dus ik vind dat ik dan automatisch alle punten mag
nu ik had cursus vandaag, stukje praktijk ook erin. LOL echt kan daar zo niet tegen want eigenlijk dingen die ik regelmatig doe, maar moet het precies volgens protocol enzo en soort van foutloos.quote:
Bijna,.... is hummel nie!quote:
NOG VIER MINUTEN!quote:
Drie dan?quote:
NOG DRIE!quote:
Dat zei ikquote:
Vast wel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb ik toch mooi op 6 punten de top 20 misgelopen, dat kan je niet uitmikken al zou je het willen.![]()
Ik daag je uit om het te doen met 5 of minder danquote:
Mij niet, Grrrrrrrquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik daag je uit om het te doen met 5 of minder dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |