Dat en die ene mislukte jood met dat vissengezicht. Heel naar kliekjequote:Op donderdag 1 februari 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds dat vervelende zoontje van Gijp daar constant zit kijk ik nooit meer. Maar deadlineshows zijn soms nog wel vermakelijk.
Ja, jammer dat hij niet meedoet. Kan er niks vanquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
AS Roma verhuurt Belotti aan Fiorentina
Andrea Belotti kan AS Roma deze maand niet meer helpen in de dubbele confrontatie met Feyenoord in de Europa League. De aanvaller maakt het seizoen op huurbasis af bij Fiorentina. De dertigjarige Belotti kreeg dit seizoen minder speeltijd bij AS Roma. (Bron: AS Roma)
Interessant voor de komende twee wedstrijden?
Stel je niet zo aan. Dan heb je gewoon Ueda en zelfs met een Paixao in de spits wordt je gewoon 2e.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tot Santi z’n poot breekt…
Daarbij gaat het idd evengoed over volgend seizoen natuurlijk. Ik voorzie al weer bijna puntverlies in de eerste rondes.
Wat ZKA bedoelt is dat de naam van de scouting kwam. Natuurlijk wordt elke speler gewoon kritisch bekeken, maar er komen de afgelopen 1,5 jaar waarschijnlijk vaker spelers die al bekend zijn bij Te Kloese en dan intern zijn besproken. Ongetwijfeld worden er dan ook scoutingrapporten bekeken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:15 schreef Elan het volgende:
Is Hancko serieus de laatste gescoute speler die gehaald is?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:15 schreef Elan het volgende:
Is Hancko serieus de laatste gescoute speler die gehaald is?
Die was al Kroatisch international, zo gek is dat niet toch?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
Kwam Ivanusec ook niet van de scouting???
Dus internationals worden niet gescoutquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was al Kroatisch international, zo gek is dat niet toch?
Oh die correlatie vind ik al helemaal vergezocht, maar het is wel een opmerkelijke statistiek. Wellicht valt het ook prima te verklaren. Op zich is het wel fijn als je scouting relatief onbekende en goedkope spelers scout of spelers die ergens op een zijspoor zitten maar die wel direct goede versterkingen blijken. In plaats van gevestigde namen halen die vaak duur(der) zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Dat is gewoon het standaard riedeltje van ZKA dat de scouting volledig genegeerd wordt en KAPOT gemaakt is door Te Kloese.
Ik denk dus dat "komt van de scouting" en "wordt gescout" totaal iets anders is in het hoofd van ZKAquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus internationals worden niet gescout
Check
Jannes bedoelt dus dat spelers op de radar verschijnen via het netwerk van te Kloese/Slot in plaats vanuit initiële scoutingsrapporten (denk ik).quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus internationals worden niet gescout
Check
Ik geloof daar tegenwoordig niet zo in. De scouting (van elke club) heeft gewoon een database van duizenden spelers. Denk je echt dat als Kloese of Slot met een speler komen die totaal onbekend is bij de scouting?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jannes bedoelt dus dat spelers op de radar verschijnen via het netwerk van te Kloese/Slot in plaats vanuit initiële scoutingsrapporten (denk ik).
Nou ja, niet geheel waar. Zo'n Wieffer was ook onopgemerkt gebleven als Feyenoord er geen goede mogelijke versterking in had gezien. Je kan alles wel in cijfers zetten maar voorspellen of iemand aan gaat sluiten bij de speelstijl die je nastreeft is ook een talent. Precies op dat vlak heeft Feyenoord nogal steken laten vallen afgelopen zomer, Ivanusec, Zerrouki, Belt, Ueda en Nieuwkoop zijn allemaal voorbeelden van spelers die ik niet helemaal lekker bij ons vind passen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:54 schreef alopio het volgende:
De tijd dat je naar de Braziliaanse competitie ging als scout en op de tribune plaatsnaam en daar een 18 jarig onbekend wereldtalent zag spelen die bij niemand bekend was is natuurlijk al lang achter ons gelaten.
Maar dat een succesvolle trainer meer inbreng heeft dan hij had toen hij kwam komt in de beste families voor, eigenlijk een beweging die iedere club wel maakt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik geloof daar tegenwoordig niet zo in. De scouting (van elke club) heeft gewoon een database van duizenden spelers. Denk je echt dat als Kloese of Slot met een speler komen die totaal onbekend is bij de scouting?
Het kan natuurlijk wel zijn dat de scouting voor bv de rechtsbuiten positie een advies geeft over 10/15 spelers. En dat Kloese komt met een andere speler. Maar dan gaat de scouting daar gewoon een rapportje van maken en de info ophalen die het al heeft.
De tijd dat je naar de Braziliaanse competitie ging als scout en op de tribune plaatsnaam en daar een 18 jarig onbekend wereldtalent zag spelen die bij niemand bekend was is natuurlijk al lang achter ons gelaten.
Maar ik weet zeker dat ook van Wieffer er scoutings rapporten lagen bij veel clubs, ook PSV en Ajax. De vraag is uiteraard wel hoe je die interpreteert, of je een speler nodig hebt en, zeker bij Wieffer, heb je wel soms de kans dat een speler een grotere groei doormaakt dan je vooraf had bedacht.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, niet geheel waar. Zo'n Wieffer was ook onopgemerkt gebleven als Feyenoord er geen goede mogelijke versterking in had gezien. Je kan alles wel in cijfers zetten maar voorspellen of iemand aan gaat sluiten bij de speelstijl die je nastreeft is ook een talent. Precies op dat vlak heeft Feyenoord nogal steken laten vallen afgelopen zomer, Ivanusec, Zerrouki, Belt, Ueda en Nieuwkoop zijn allemaal voorbeelden van spelers die ik niet helemaal lekker bij ons vind passen.
Uiteraard heeft een trainer inbreng, zeker iemand met de status van Slot. Als hij prettig met een speler heeft samengewerkt en weer wat hij kan of past in het systeem wat hij voor ogen heeft is dat ook heel veel waard. Plus dat een speler ook voor een trainer kan komen. Ik denk dat Stengs een prima voorbeeld daarvan is die goed past in het spel van Slot. Wat niet wil zeggen dat er van Stengs geen rapporten waren bij de scouting, ik weet namelijk zeker van wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat een succesvolle trainer meer inbreng heeft dan hij had toen hij kwam komt in de beste families voor, eigenlijk een beweging die iedere club wel maakt.
Stam was nog in een andere tijd dacht ik, ik meen dat Arnesen de hele boel op schop heeft gegooid en er sindsdien fatsoenlijk gescout wordt en dan is het afhankelijk van hoeveel invloed je de trainer geeft in het aantrekken van spelers of dat het echt breed gedragen is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Uiteraard heeft een trainer inbreng, zeker iemand met de status van Slot. Als hij prettig met een speler heeft samengewerkt en weer wat hij kan of past in het systeem wat hij voor ogen heeft is dat ook heel veel waard. Plus dat een speler ook voor een trainer kan komen. Ik denk dat Stengs een prima voorbeeld daarvan is die goed past in het spel van Slot. Wat niet wil zeggen dat er van Stengs geen rapporten waren bij de scouting, ik weet namelijk zeker van wel.
Zelfs een Jaap Stam kan een debiel als Kelly halen (al geloof ik best dat daar dan weer geen rapporten van waren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |