Ja weet ik veel. Zet je er eentje op rechts.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:24 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan, heb je drie linksbuitens en nog steeds Nieuwkoop op rechts
niet iedereenquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:28 schreef Pistolero het volgende:
Waarom vergeet iedereen dat Paixao ook gewoon op rechts kan? Ivanusec en Sauer op links, Paixao en Ali(en Stengs) op rechts.
Niks mis mee voor de 2e seizoenshelft. Als je Nieuwkoop de voorkeur geeft boven die namen op rechts spoor je echt niet als trainer hoor.
Algemeen- en technisch directeur Dennis te Kloese, die tijdens de winterse transferwindow uitstapjes maakte naar een vakantieadres en de ECA meeting in Qatar, heeft de miljoenendeal niet tijdig over de streep kunnen trekken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:54 schreef Caland het volgende:
@:zka kan straks weer volledig los op Te Kloese als dat Uruguayaantje niet komt
Nu al zin in
Of nou ja, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Algemeen- en technisch directeur Dennis te Kloese, die tijdens de winterse transferwindow uitstapjes maakte naar een vakantieadres en de ECA meeting in Qatar, heeft de miljoenendeal niet tijdig over de streep kunnen trekken.
Jaa genot
quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Algemeen- en technisch directeur Dennis te Kloese, die tijdens de winterse transferwindow uitstapjes maakte naar een vakantieadres en de ECA meeting in Qatar, heeft de miljoenendeal niet tijdig over de streep kunnen trekken.
Jaa genot
Toch leuk dat het hele concept van een mobiele telefoon en internet nog steeds niet is doorgedrongen tot ZKA.quote:
Mwah, wel wat meer de fysieke kenmerken om een stapje hogerop te kunnen. Al ken ik hem ook niet zo goed.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Driouech is in potentie echt niet beter dan Azarkan.
Wat een zurigheid. Te Kloese is zeker ook zijn telefoon thuis vergetenquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaa genot
Maar je hebt in principe helemaal geen extra spelers nodig om die 2e plek over de streep te trekken. Zeker in de aanval hoeft er niks bij.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:04 schreef De_Pel het volgende:
Godsallemachtig hoor. Dus je wilt je op zeker 2 posities versterken om de 40 miljoen van de CL veilig te stellen… onderaan de streep raak je alleen een speler in de breedte kwijt?![]()
Te Kloese de vakantiemanquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een zurigheid. Te Kloese is zeker ook zijn telefoon thuis vergeten
2e moet je ook met deze selectie wordenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:04 schreef De_Pel het volgende:
Godsallemachtig hoor. Dus je wilt je op zeker 2 posities versterken om de 40 miljoen van de CL veilig te stellen… onderaan de streep raak je alleen een speler in de breedte kwijt?![]()
Das allemaal leuk en aardig, ondertussen zijn er nauwelijks aanvallers die echt renderen, zeker op rechts.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar je hebt in principe helemaal geen extra spelers nodig om die 2e plek over de streep te trekken. Zeker in de aanval hoeft er niks bij.
Jouw mening (over Slot) is hierin totaal irrelevant. Enige wat telt zijn de keiharde pecunias. Die CL levert je makkelijk een hand vol uruguayanen op.quote:Als je met deze selectie niet het wanstaltig slechte AZ, Twente en Ajax achter je weet te houden is dat echt een ongekende wanprestatie.
Dat is het meest vermoeiende aan al die hijgerige transfersites die 100 artikelen pompen over een mogelijke transfer waardoor iedereen helemaal lijp wordt en elkaar ophyped.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:12 schreef alopio het volgende:
[..]
2e moet je ook met deze selectie worden
Het is alleen zuur dat het Uruguayaantje nu betaalbaar is en in de zomer niet meer, en dat hij al een half jaar kon “wennen”
Al ken ik (en ik denk de meeste) deze speler niet maar er wordt nu alweer gedaan of we Mbappe hebben misgelopen
Leuk hoor, dat dat “moet”, maar daar koop je niets voor. De feiten zijn dat je pas 5 punten losstaat en tegen Twente dit seizoen 1 punt pakt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:12 schreef alopio het volgende:
[..]
2e moet je ook met deze selectie worden
Die wilde dan ook alleen naar Feyenoord. Geen wonder dat hij daar doodongelukkig is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is het meest vermoeiende aan al die hijgerige transfersites die 100 artikelen pompen over een mogelijke transfer waardoor iedereen helemaal lijp wordt en elkaar ophyped.
Zelfde verhaal met Gnonto toen. Daar was ook iedereen viesmad, maar de carriere van die jongen loopt toch nog niet echt lekker, lol
[ afbeelding ]
Die heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd op rechts gespeeld dit seizoen. Laat hem nou eens wat vertrouwen kweken op links waar het prima gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:28 schreef Pistolero het volgende:
Waarom vergeet iedereen dat Paixao ook gewoon op rechts kan?
Bullaude wel iets langerquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat mij niet zo zeer om de tweede seizoenshelft maar vooral om volgend seizoen. Leuke Zuid-Amerikaantjes onder de tien miljoen die het verschil maken hebben minimaal een halfjaar aanlooptijd nodig.
Jahanbakhsh en Minteh zijn nu je rechtsbuitens denk ik, en Nieuwkoop, daar kan je niet op door gaan bouwen volgend seizoen.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd op rechts gespeeld dit seizoen.
Je gaat makkelijk 2e worden natuurlijk. Een Twente gaat nog genoeg punten verspelen. Daar maak ik mij echt totaal geen zorgen overquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat dat “moet”, maar daar koop je niets voor. De feiten zijn dat je pas 5 punten losstaat en tegen Twente dit seizoen 1 punt pakt.
Tegen Heerenveen wel (toen dacht ik nog dat een voorhoede Ivanusec - Gimenez - Paixao flitsend zou zijnquote:
Jawel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Driouech is in potentie echt niet beter dan Azarkan.
Erg jammer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:zipportal wel een mentsjion geen bericht.
Weinig mis mee, kans op miskopen is altijd behoorlijk aanwezig en weer meer kans op speelminuten voor Sauertjequote:Op donderdag 1 februari 2024 10:18 schreef Kerftminister het volgende:
Let maar op, er komt niemand vandaag.
Mwah, goede kans dat Slot terug gaat vallen op de Bak of Minteh op rechts en aankomende zomer dit probleem zich precies herhaaltquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig mis mee, kans op miskopen is altijd behoorlijk aanwezig en weer meer kans op speelminuten voor Sauertje
Een Uruguayaantje die eerst een maand bezig is met zijn werkvergunning en daarna nog een jaar door het laboratorium moet had dat niet echt opgelostquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, goede kans dat Slot terug gaat vallen op de Bak of Minteh op rechts en aankomende zomer dit probleem zich precies herhaalt
Nou ja, heb je wel al een halfjaar van het laboratorium eraf gesnoept en weet je ook wel wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Uruguayaantje die eerst een maand bezig is met zijn werkvergunning en daarna nog een jaar door het laboratorium moet had dat niet echt opgelost
Beter gaan we gewoon eens voor een KANON in plaats van het zoveelste Bullaudeprojectquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, heb je wel al een halfjaar van het laboratorium eraf gesnoept en weet je ook wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dus mogelijk precies wel
Zoals die Kroaat waar je maanden voor moet onderhandelen en die het een halfjaar later nog steeds totaal niet kan belopen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter gaan we gewoon eens voor een KANON in plaats van het zoveelste Bullaudeproject
Tot Santi z’n poot breekt…quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Je gaat makkelijk 2e worden natuurlijk. Een Twente gaat nog genoeg punten verspelen. Daar maak ik mij echt totaal geen zorgen over
Mijn conclusie is juist dat ze helemaal geen beelden van Dilrosun hebben bekeken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
4,6 miljoen
Dan moeten ze de goal tegen NEC wel in alle hoeken hebben bekeken.
Een tweede kans.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel.
@:zipportal wel een mentsjion geen bericht.
Neal stront.quote:" Neal Petersen, oprichter van het voetbalplatform, gaat ook in op de deal tussen Feyenoord en Club America. "Ik vind het een hele interessante transfer. Hij was namelijk nog niet uitgespeeld in Europa en het huwelijk met Feyenoord was ook niet wat je er vooraf van had verwacht."
Volgens de plaaggeest wil Feyenoord Bryan Gil huren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een tweede kans.
[..]
Neal stront.
Sinds dat vervelende zoontje van Gijp daar constant zit kijk ik nooit meer. Maar deadlineshows zijn soms nog wel vermakelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
FC Afkicken is een walgelijk platform.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |