Tegen Heerenveen wel (toen dacht ik nog dat een voorhoede Ivanusec - Gimenez - Paixao flitsend zou zijnquote:
Jawel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Driouech is in potentie echt niet beter dan Azarkan.
Erg jammer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:zipportal wel een mentsjion geen bericht.
Weinig mis mee, kans op miskopen is altijd behoorlijk aanwezig en weer meer kans op speelminuten voor Sauertjequote:Op donderdag 1 februari 2024 10:18 schreef Kerftminister het volgende:
Let maar op, er komt niemand vandaag.
Mwah, goede kans dat Slot terug gaat vallen op de Bak of Minteh op rechts en aankomende zomer dit probleem zich precies herhaaltquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Weinig mis mee, kans op miskopen is altijd behoorlijk aanwezig en weer meer kans op speelminuten voor Sauertje
Een Uruguayaantje die eerst een maand bezig is met zijn werkvergunning en daarna nog een jaar door het laboratorium moet had dat niet echt opgelostquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, goede kans dat Slot terug gaat vallen op de Bak of Minteh op rechts en aankomende zomer dit probleem zich precies herhaalt
Nou ja, heb je wel al een halfjaar van het laboratorium eraf gesnoept en weet je ook wel wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Uruguayaantje die eerst een maand bezig is met zijn werkvergunning en daarna nog een jaar door het laboratorium moet had dat niet echt opgelost
Beter gaan we gewoon eens voor een KANON in plaats van het zoveelste Bullaudeprojectquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, heb je wel al een halfjaar van het laboratorium eraf gesnoept en weet je ook wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dus mogelijk precies wel
Zoals die Kroaat waar je maanden voor moet onderhandelen en die het een halfjaar later nog steeds totaal niet kan belopen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter gaan we gewoon eens voor een KANON in plaats van het zoveelste Bullaudeproject
Tot Santi z’n poot breekt…quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Je gaat makkelijk 2e worden natuurlijk. Een Twente gaat nog genoeg punten verspelen. Daar maak ik mij echt totaal geen zorgen over
Mijn conclusie is juist dat ze helemaal geen beelden van Dilrosun hebben bekeken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
4,6 miljoen
Dan moeten ze de goal tegen NEC wel in alle hoeken hebben bekeken.
Een tweede kans.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel.
@:zipportal wel een mentsjion geen bericht.
Neal stront.quote:" Neal Petersen, oprichter van het voetbalplatform, gaat ook in op de deal tussen Feyenoord en Club America. "Ik vind het een hele interessante transfer. Hij was namelijk nog niet uitgespeeld in Europa en het huwelijk met Feyenoord was ook niet wat je er vooraf van had verwacht."
Volgens de plaaggeest wil Feyenoord Bryan Gil huren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een tweede kans.
[..]
Neal stront.
Sinds dat vervelende zoontje van Gijp daar constant zit kijk ik nooit meer. Maar deadlineshows zijn soms nog wel vermakelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
FC Afkicken is een walgelijk platform.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |