Iemand lui noemen en zelf doodleuk een gifje plaatsen dat je toevallig vanmorgen al elders hebt gezien (alleen ik had het in een spoiler geplaatst).quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:54 schreef onlogisch het volgende:
Omdat die luie @:Coco weer niet thuis geeft doe ik het wel.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb zelf ook niets met dat zuipfeest.
Overigens is het vandaag weer behoorlijk...nou ja....Zal wel toeval zijn zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Tricep pomp > Bicep pomp, akkoord?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker dagen (lees; altijd) dat ik jouw posts oversla. Dus ja. Dit is puur toeval!
Akkoord.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tricep pomp > Bicep pomp, akkoord?
Boh tricep pump.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tricep pomp > Bicep pomp, akkoord?
Mijn tricep pumps zijn ook groter (duh, groter dan biceps). Goed voor het egootje jatoch. Met pomp nog 6 cm te gaan tot die 50 cmquote:
Niet gelachen.quote:
Ik ga dan toch maar voor de dvd box van Friends van @Scrummiequote:
Doe mij maar HIMYMquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga dan toch maar voor de dvd box van Friends van @:scrummie
Daar ken ik alleen de titel van.quote:
ALKEMADEGODquote:
Heb je die gekregen in ruil voor een bepaald fotootjequote:Op woensdag 31 januari 2024 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga dan toch maar voor de dvd box van Friends van @:scrummie
Nee, zo is @Scrummie niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je die gekregen in ruil voor een bepaald fotootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |