Dat zou in jouw geval geen slecht idee zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Users die heel bewust bijhouden hoeveel kcal ze eten hebben echt een heel groot mentaal (en vermoedelijk ook lichamelijk) probleem.
Stukje anorexiaquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
Eergisteren had ik zelfs een dag van slechts 1900kcal @:Bezsen Toen had ik wel trek ja
Vraag jij wel eens op de werkvloer of iemand je wortel wil zien?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:26 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:maxi-mus dendert de SC binnen.
[ afbeelding ]
Dat hangt er vanaf of mijn begeleider erbij is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vraag jij wel eens op de werkvloer of iemand je wortel wil zien?
Ik ga echt niet ieder greintje levensgeluk uit mijn lichaam rukken omdat ik elke kcal ga zitten bijhouden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou in jouw geval geen slecht idee zijn.
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraafquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of mijn begeleider erbij is.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Dubbele porties tov @GGMM dusquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
Eergisteren had ik zelfs een dag van slechts 1900kcal @:Bezsen Toen had ik wel trek ja
En daarna?quote:
Kerm ik het waarschijnlijk uit want die gast weegt 240 kilo en ik heb al een blessure'tje in m'n bovenrugquote:
Oei, dat is wel een dikkerdje.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kerm ik het waarschijnlijk uit want die gast weegt 240 kilo en ik heb al een blessure'tje in m'n bovenrug
Het is een lieverd maar hij moet wel eens calorieën gaan tellen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een dikkerdje.
Wel met schattige oortjes.
Krak.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb al jaren niet meer op een weegschaal gestaan.
Ik zal binnenkort eens een update geven.
1106kcal maat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Denk aan jullie kcal.
is een prima kbr tochquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1106kcal maat.
Voor vanavond heb ik er maar zo'n 600 over
Woordle 957 5/6quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:06 schreef GGMM het volgende:
Woordle 957 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛🟨🟨⬛🟨
⬛🟩⬛🟩🟩
@:scrummie ik wist ook helemaal niet dat je dat woord zo schreef
Woordle 957 1/6quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:06 schreef GGMM het volgende:
Woordle 957 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛🟨🟨⬛🟨
⬛🟩⬛🟩🟩
@:scrummie ik wist ook helemaal niet dat je dat woord zo schreef
Alp!quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is Woordle ook iets voor de lagere klassen? Ik ken het alleen van hier dus ik denk het wel.
Ben jij ook zo iemand die niet dik kan worden zelfs als ie er zijn best voor doet?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet ieder greintje levensgeluk uit mijn lichaam rukken omdat ik elke kcal ga zitten bijhouden.
Heb ik ook helemaal niet nodig trouwens, vanavond maar eens een pizza bestellen.
Diepvriespizzaquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:06 schreef Zoon_John het volgende:
4 gevulde croissants gehad, ham-kaas.
Vanavond twee van deze knapen:
[ afbeelding ]
Dan eet je dus niet genoegquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker zinloos. Kan alles eten wat ik wil en kom niet aan
Ontbijt: banaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan eet je dus niet genoeg
Zou eens kcal tellen
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Bijna 10 jaar niet gedronken maat
ik schrik hiervanquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ontbijt: banaan
Tussendoor: liga of Sultana
Lunch: 4 boterhammen met pindakaas, kaas of vleeswaren
Avondeten: wat de pot schaft
zondequote:Op donderdag 1 februari 2024 16:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb je zuipfestijnen hier niet meegemaakt tho.
Ik denk dat jij het energie probleem hebt opgelostquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ontbijt: banaan
Tussendoor: liga of Sultana
Lunch: 4 boterhammen met pindakaas, kaas of vleeswaren
Avondeten: wat de pot schaft
Gefeliciteerd @Mazikeen! Goed gedaan, DTS winnen is niet makkelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:41 schreef Bezsen het volgende:
We feliciteren @:Mazikeen met haar 1e plek in dts
Gratuliere!
Felicidades!
Congratulations!
Heb nu whey poeder (aardbei) besteldquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het energie probleem hebt opgelost
Heel vreemd dat je daar niet van aankomt
Is altijd lekker, de eerste paar keer daarna is het jakkes. Zorg wel dat je geen whey koopt dat stijf staat van de zware metalen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb nu whey poeder (aardbei) besteld
Je kunt tussen lunch en avondeten nog twee kano's of een zakje chips en twee kleintjes Snickers stoppen, en na je avondeten een schaal hopjesvla en nog twee stroopwafels.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch leuke tijden doen jij nog centrist was en ik rechtsquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zonde
inso dronken in DM is wel goed
Bedankt voor de tips maat. Zal jullie op de hoogte houden met nieuwe progress pics of video clipsquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je kunt tussen lunch en avondeten nog twee kano's of een zakje chips en twee kleintjes Snickers stoppen, en na je avondeten een schaal hopjesvla en nog twee stroopwafels.
waarom niet eerst normaal eten?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doenquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toch leuke tijden doen jij nog centrist was en ik rechts
Ben nie Jolink.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom niet eerst normaal eten?
Slaap lekker vriendquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
doen
Trusten linkse maat. Blijf schoppen.
politieke spectrum is een leugenquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toch leuke tijden doen jij nog centrist was en ik rechts
ik ga zo taco's halenquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Bruine bonensoep is de waarheidquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
politieke spectrum is een leugen
lig zequote:Op donderdag 1 februari 2024 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bonensoep is de waarheid
Nu echt legge,
Kun je niet zeggen dat je hoofdpijn hebtquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ga zo naar huis om met moeders de vrouw uit eten te gaan
Ik vermoed baby maken daarna
Krijg je geen baby van maatquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat je hoofdpijn hebt
Ik ga meteen kijken.quote:
wie is ze?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vreemdgangers moeten ze executeren
Dat verhaal wel ja. Is het een bekende vrouw?quote:
nee ik bedoel dannyquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat verhaal wel ja. Is het een bekende vrouw?
Nee ik heb geen vader issues. En de oude man komt tot m’n middel.quote:
Hoe oud ben jijquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen vader issues. En de oude man komt tot m’n middel.
smerig oud dusquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet met m’n privé spelen.
@:coco
Op of met. Interessante vraag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is er wel eens iemand vreemdgegaan met of op jou?
Volgens mij is het meestal ja-ja of nee-nee. Bepaalde types die alles aantikken of juist niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja
is nogal een verschil in ervaring
93 kg vind ik dan geen jonge god. Of je bent 1.98.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:19 schreef Bezsen het volgende:
Ik bevind me nog tussen de jonge goden onder de 30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |