Je wist toch dat ik niet meer in DTS kwam, vanwege gezeur?quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, ja, ik zag Sally in DTS en had zo iets van, het is de laatste tijd rustig in DTS dus ze moeten ergens zijn...
Dan is het echt een SC jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel rustig moet ik zeggen hoor, althans, op tijdstippen dat ik er ben (tussen 4 en 7)
Eerder een PCquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het echt een SC ja
Bottomline: in DTS is altijd wel gedoequote:Op woensdag 31 januari 2024 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hou het niet meer bij allemaalMaar er begint iets te dagen geloof ik, maar goed, maakt ook niet uit (de rede dan)
Ookquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
Hey, meer oud gedienden! Hallo Stig!
Jij hebt nog 6 punten te gaan toch?quote:
Gianniquote:
Nee ik wilde eindigen 666 (quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jij hebt nog 6 punten te gaan toch?Hallo Maz
quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, is altijd wel iemand aan het zeuren, een specifiek persoon in ieder geval wanneer je wat paktMaar gezellige mensen zijn minstens zo belangrijk en die zijn er wat minder geworden en hier terug gevonden
Das bij DTS niet leukquote:
We leven met je meequote:Op woensdag 31 januari 2024 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
zo de auto maar eens wegbrengen voor de APK, zal vanmiddag wel een halve rug armer zijn
Mailykequote:
Ha de weermanquote:
De zon komt op! Het werd op dat tijdstip natuurlijk net lichtquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ha de weerman![]()
Er komt blijkbaar nog geen lenteweer aan maar de vogeltjes gaan alweer luid en duidelijk zingen, @:Sally hoorde het ook al!
Liever regen dan sneeuw en ijzelquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
Volgende week weer de treurnis dat regen heet, maar deze week is op zich nog wel oke
Dottekequote:
Ook de deur uit. Werken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:22 schreef Sally het volgende:
Hé, echt heel DTS zit nu hier - op wat usual suspects na
* Sally gaat de deur uit. Haren knippen
Hey lekker ding, alles goedquote:
ZOver ik weet niets, maar iedereen die hier zit komquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:50 schreef Speedfight het volgende:
What happenenenenened met DTS dan?
Ik word ook aangetrokken door dit mysterieuze verschijnselquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOver ik weet niets, maar iedereen die hier zit kom
Wat denk jequote:Op woensdag 31 januari 2024 08:50 schreef Speedfight het volgende:
Ze noemde me een lekker dingquote:
RESIST!quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:53 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik word ook aangetrokken door dit mysterieuze verschijnsel
O is niets nieuws hoor, men zit al een tijdje hier en heel af en toe kom ik ook wat zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:53 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik word ook aangetrokken door dit mysterieuze verschijnsel
Fijn zo, met mij ook alles goedquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat denk je
[..]
Ze noemde me een lekker ding![]()
Ja hoor, alles prima![]()
En met u deerne?
[..]
RESIST!
Fijn te horenquote:
Dat vind ik dus ook,quote:
Speedyquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:50 schreef Speedfight het volgende:
Schommelkequote:Op woensdag 31 januari 2024 09:23 schreef schommelstoel het volgende:
Mogguh, volgens mij heb ik er goed aan gedaan om nooit in DTS te komen.
DTS heeft ook niets met F1 te maken als je het mij vraagt.
Moet iemand het mij wel even vragen natuurlijk.
Stiggy Baasquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schommelke
DTS moet je ook niet komen nee. Het is slecht voor je.
Och, de Engelse media leeft nog in 2021 heb ik het ideequote:Op woensdag 31 januari 2024 09:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stiggy Baas![]()
Zeker net zo'n drama zoals in DTS op TV![]()
Gister keek ik sporadisch weer eens op facebook.
Ook een drama met berichten over F1, voornamelijk Engelse media die elke keer nog weer wat olie op het vuur proberen te gooien.
Gekke is dat ik een tijd geleden al had aangegeven niets meer te willen zien van die sites.
En toch komt het er weer tussen sluipen.
MAND!
Ik kijk met je meequote:Op woensdag 31 januari 2024 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, de Engelse media leeft nog in 2021 heb ik het ideeIk kijk liever vooruit
quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schommelke
DTS moet je ook niet komen nee. Het is slecht voor je.
Met mijn lengte wel jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik kijk met je mee![]()
Als je goed kijkt zie je de start van het seizoen al bijna.
The Dutch giant Stiggy?quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met mijn lengte wel ja
Ik ben vrij lang jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
The Dutch giant Stiggy?
[ afbeelding ]
Voor jou wel jaquote:
En hoelang ben je voor mijquote:
Hoe lang wil je me?quote:
Heul langquote:
Kom eraanquote:
quote:
Het eerste kan ik niet zo goed maar dat maak ik wel goed met het tweedequote:Op woensdag 31 januari 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
We'll dance all night long and then make love![]()
Love dance with Stigquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het eerste kan ik niet zo goed maar dat maak ik wel goed met het tweede
Lastig met de helm maar lukt welquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Love dance with Stig![]()
Dit moet toch nog wel lukken![]()
[ afbeelding ]
vetvlekken op het vizier als ze daar zo met dr neus tegenaan druktquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lastig met de helm maar lukt wel
Als ze zo lang is dan kan datquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vetvlekken op het vizier als ze daar zo met dr neus tegenaan drukt
Het is maar goed dat je op je kleine koppie geen helm draagt danquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lastig met de helm maar lukt wel
Voor de veiligheid welquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je op je kleine koppie geen helm draagt dan
Maar dat is niet zo lomp ding als een helm, alleen een dun vliesjequote:Op woensdag 31 januari 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor de veiligheid wel
Dun maar sterk!quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo lomp ding als een helm, alleen een dun vliesje![]()
Oke koffie tijd maar weer
Dan met volle kracht vooruitquote:
Uiteraard!quote:
Het uitzicht van stiggquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vetvlekken op het vizier als ze daar zo met dr neus tegenaan drukt
Als ze tot die hoogte kunnen komen, dan klopt hetquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het uitzicht van stigg![]()
[ afbeelding ]
Uitklap krukje meequote:Op woensdag 31 januari 2024 11:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze tot die hoogte kunnen komen, dan klopt het
Giannnnquote:
schommelquote:
mailsyyyyquote:
Achgossiequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Giannnn![]()
[..]
schommel
[..]
mailsyyyy![]()
![]()
![]()
Werd er bang van
Earl Greyskequote:
Mazikequote:
Ik wilde even een verhaaltje vertellenquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]ik dacht je bent koekoek geworden in dts
Wat nu weer dan...?quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:11 schreef Mazikeen het volgende:
Lovely ging even loesoequote:Op woensdag 31 januari 2024 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat nu weer dan...?
Oh wacht. Wil ik het weten?!
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wilde even een verhaaltje vertellen
dan laat je dat maar fijn daar!quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:11 schreef Mazikeen het volgende:
hoiquote:
ik wil niet meer reageren in dtsquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan laat je dat maar fijn daar!
[..]
hoi
nee, Lovke is een lief persoon, maar crossposten naar die beerput kan alleen maar ellende van komenquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik wil niet meer reageren in dtsDus ik vroeg het hier aan Lovely
Lovely is geen naar persoon toch
daarom deed ik alleen lovely quoten en geen andere kloontjes/actsquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, Lovke is een lief persoon, maar crossposten naar die beerput kan alleen maar ellende van komen
ja ik merk hetquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als het over DTS gaat is er meteen paniek.
User 1: "Zeg, ik keek net in DTS en-"quote:
Vooral bij jouquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als het over DTS gaat is er meteen paniek.
quote:
Je deed zelfs geen quote, maar mention!quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
daarom deed ik alleen lovely quoten en geen andere kloontjes/acts
maar wij hebben ons leven gebeterdquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
terwijl jullie allemaal best leuk hebben mee gepost in "het topic wat niet genoemd mag worden"
Ooit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
terwijl jullie allemaal best leuk hebben mee gepost in "het topic wat niet genoemd mag worden"
Ja dat dusquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Je deed zelfs geen quote, maar mention!![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wij hebben ons leven gebeterd
Ik heb geen hekel aan dts ofzo. Was altijd gezellig. Tot de acts/kloontjes kwamen tweede helft januari. Toen was ik er wel een beetje klaar meequote:Op woensdag 31 januari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooit.
Ooit vond ik het gezellig. En leuk. Maar er hing altijd al een grimmig sfeertje van tijd tot tijd, helaasch.
Zal jou eens vooralquote:
NEE.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wellesquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens vooral
[..]
NEE.
Oeps ben al weer wegquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat dus
[..]
[..]
Ik heb geen hekel aan dts ofzo. Was altijd gezellig. Tot de acts/kloontjes kwamen tweede helft januari. Toen was ik er wel een beetje klaar mee
En als die hier komen posten dan ben ik ook weer weg
Oeh. Njam?quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik ben veel erger dan datvraag maar aan @:Mickytjuh
Hier ben ik moderator van de FB groep die erbij hoort:quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:41 schreef Mazikeen het volgende:
@:sally heb jij nog een goede website ofzo met simpele koolhydraat arme lekkere gerechtjes
thxquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ben ik moderator van de FB groep die erbij hoort:
https://www.waymadi.nl/kennisbank/
- The New Food
https://www.koolhydraatar(...)epten/onze-recepten/
Diverse Facebook groepen....? Ben lid van meerdere.
Heb ook even gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het echt niks voor mij isquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ben ik moderator van de FB groep die erbij hoort:
https://www.waymadi.nl/kennisbank/
- The New Food
https://www.koolhydraatar(...)epten/onze-recepten/
Diverse Facebook groepen....? Ben lid van meerdere.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb ook even gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het echt niks voor mij is
ik eet vooral vlees en vlees en heel weinig aardappel en brood enzo en soms ook nog wat van die groene zooiquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik eet nu alleen eieren, kalkoen/kip/vis en sla
Maar dat moet wat gevarieerder worden
Tenzij afvallen een doel is, kan je het ook op Koolhydraatbeperkt houden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb ook even gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het echt niks voor mij is
ik luister wel naar mijn lichaam en naar wat het nodig heeftquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Tenzij afvallen een doel is, kan je het ook op Koolhydraatbeperkt houden.
Kan je ook van afvallen, maar dan is het niet een kwestie van "in ketose" zijn.
En zo te horen/lezen doe je dat aardig
ik doe weer poging tot stoppen met alcoholquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Tenzij afvallen een doel is, kan je het ook op Koolhydraatbeperkt houden.
Kan je ook van afvallen, maar dan is het niet een kwestie van "in ketose" zijn.
En zo te horen/lezen doe je dat aardig
Pannenkoektaartjesquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:17 schreef Mazikeen het volgende:
Deze wil ik zo snel mogelijk een keer proberen
[ afbeelding ]
Iets met eieren voor ontbijt/ lunch?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik doe weer poging tot stoppen met alcoholVoorlopig 7 weken
Avondeten vind ik wel makkelijk om koolhydraatarm/beperkt te eten.
Maar ochtend en lunch is zo moeilijk, ben ook een moeilijke eter
Er is trouwens een Ontbijt/Lunch special van The New Foodquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik doe weer poging tot stoppen met alcoholVoorlopig 7 weken
Avondeten vind ik wel makkelijk om koolhydraatarm/beperkt te eten.
Maar ochtend en lunch is zo moeilijk, ben ook een moeilijke eter
Ik had vanmorgen een grote hand spinazie een beetje laten slinken, een ei en geraspte kaas erdoor geklutst en als omelet gebakken voor ontbijt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:41 schreef Mazikeen het volgende:
@:sally heb jij nog een goede website ofzo met simpele koolhydraat arme lekkere gerechtjes
ja die zien er toch superlekker uitquote:
ja eieren lust ik welquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Iets met eieren voor ontbijt/ lunch?
Mozzarella pannenkoeken?
Salade? Maar dan aangeklede salade.
ja ik ga vanavond effe kijkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Er is trouwens een Ontbijt/Lunch special van The New Food
ik ben bang dat ik dat niet lustquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een grote hand spinazie een beetje laten slinken, een ei en geraspte kaas erdoor geklutst en als omelet gebakken voor ontbijt.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik dat niet lust
Ik ben echt moeilijk hoor
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:50 schreef Mazikeen het volgende:
Maar die pannenkoektaartjes ga ik zeker wel proberen
Dan maak ze maar, het moet wel vol te houden zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja die zien er toch superlekker uit
Simpel: dan eet je dat?quote:[..]
ja eieren lust ik welMaar doe altijd gekookte of gebakken eitjes.
Ja maar om nou elke lunch salade te etenIk ben echt fucking moeilijk eet persoon
Ik hou van vis, kip, kalkoen, en vleesch
Goed plan.quote:[..]
ja ik ga vanavond effe kijkenEn dan weekmenu samenstellen, denk dat dat het beste is.
ik hou van zoutquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan maak ze maar, het moet wel vol te houden zijn
[..]
Simpel: dan eet je dat?
En/of ga lekker Carnivoor?
Helaas heb je geen FB, er is een vrij actieve groep van Carnivoor Nederland. Maar anders wel veelal Engelstalige websites.
[..]
Goed plan.
Start rustig, en neem ruim voldoende zout. Klinkt gek, maar je hoofdpijn zal me dankbaar zijn
En magnesium in de juiste vormen/soorten.
@Lovely is gewoonquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik wil niet meer reageren in dtsDus ik vroeg het hier aan Lovely
Lovely is geen naar persoon toch
We zitten in ONZ, we zijn allemaal vreemd!quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar ze deed een beetje vreemd![]()
nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zitten in ONZ, we zijn allemaal vreemd!
Wil je nu gewoon gaan vertellen dat wij behalve bier drinken nog meer overeenkomsten hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja die zien er toch superlekker uit
[..]
ja eieren lust ik welMaar doe altijd gekookte of gebakken eitjes.
Ja maar om nou elke lunch salade te etenIk ben echt fucking moeilijk eet persoon
Ik hou van vis, kip, kalkoen, en vleesch
[..]
ja ik ga vanavond effe kijkenEn dan weekmenu samenstellen, denk dat dat het beste is.
Een beetje vreemd, maar we lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zitten in ONZ, we zijn allemaal vreemd!
ja dat wel, maar ik noem het gevogelte, maar valt onder vlees.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wil je nu gewoon gaan vertellen dat wij behalve bier drinken nog meer overeenkomsten hebbenHet moet niet gekker worden
overigens is kip en kalkoen ook vlees toch
Uiteraard is dat goed, ik zal nooit iemand aanzetten tot dingen waar ze vanzelf weer mee gaan beginnenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dat wel, maar ik noem het gevogelte, maar valt onder vlees.
Ja maar ik stop even met bier goed?
Beter dan sla met kalkoenquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan sla met kalkoen
Hem lukt het wel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:23 schreef Harrie het volgende:
Mijn broer die eet elke dag op het werk:
Een paar van die luchtig gepofte cracker dingen.
Yoghurt met vruchtjes
soms een omeletje of een salade met gerookte zalm of tonijn.
geloof nooit dat je daar normaal op kan leven
tonijn en zalmquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:23 schreef Harrie het volgende:
Mijn broer die eet elke dag op het werk:
Een paar van die luchtig gepofte cracker dingen.
Yoghurt met vruchtjes
soms een omeletje of een salade met gerookte zalm of tonijn.
geloof nooit dat je daar normaal op kan leven
Ik weet niet wat hij 's avonds nog zijn kanaal in perst natuurlijkquote:
daarom die zalm en tonijn op luchtige crackersquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij 's avonds nog zijn kanaal in perst natuurlijkmaar hij heeft dan ook voldoende reserves
nee die heeft ie door zijn konijnenvoer, die crackers eet hij zonder ietsquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
daarom die zalm en tonijn op luchtige crackers
Heerlijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee die heeft ie door zijn konijnenvoer
quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee die heeft ie door zijn konijnenvoer, die crackers eet hij zonder iets
Slazikeen!quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Ik denk dat sla straks mijn neus uitkomt.
Dat doe je maar in DTSquote:
Kom.danquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doe je maar in DTS
Durf Te Slaan
Pit&Pit?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:02 schreef Mazikeen het volgende:
Eerst amandelmeel fixen ergens. Tering duur man
Ze hebben ook m'n neus gebroken. Komt wel dicht bij.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Ik denk dat sla straks mijn neus uitkomt.
Het is wel sla dat hier de klok slaat.quote:
Omze Turkse supermarkt is best prijzigquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Pit&Pit?
De Notenshop?
Turkse/Marokkaanse toko?
quote:
half uur dus 3,5 km ??quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:39 schreef Mazikeen het volgende:
Ben vandaag weer begonnen met lopen. Voorlopig op de loopband thuis. Maar die staat ietwat omhoog. Na een half uur was ik dood
Daarom zit ik nu op de fietsquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:39 schreef Mazikeen het volgende:
Ben vandaag weer begonnen met lopen. Voorlopig op de loopband thuis. Maar die staat ietwat omhoog. Na een half uur was ik dood
Oh, jij ook al...quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Daar krijg ik pijn in mijn kont van
Trekt vanzelf weer wegquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met fietsen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, jij ook al...Ik kan niks met een hometrainer... Doe mij mn eigen fiets dan maar - stukken prettiger fietsen
Neequote:
Mijn eigen fiets is de hometrainer.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met fietsen.Maar liever mijn eigen fiets dan hometrainer
[..]
Nee
Maar als het straks weer beter wordt ga ik weer naar werk fietsenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn eigen fiets is de hometrainer.
Alsnog pijnlijk omdat je constant dezelfde positie hebt
Zadel een optie?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel weer een beetje andersquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn eigen fiets is de hometrainer.
als het savonds weer langer licht is ga ik ook gewoon weer naar buiten, want dit vind ik niksquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar als het straks weer beter wordt ga ik weer naar werk fietsen
ja, zo'n ding die je in plaats van je achterwiel zet. (Tacx Flux 2 )quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel weer een beetje anders
Maar heb jij dan zo'n luxe systeem...? Rollerband?
het moet wel leuk blijven..quote:
Leuk over drempelsquote:
even de adem inhoudenquote:
Woeiiiiiii!!!!! ^^quote:
Eerder OEIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!quote:
Ik zou het best WWoeiii vinden hoorquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder OEIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
Verbaast me niksquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zou het best WWoeiii vinden hoor
Jup, gaat wat worden daar... Behoorlijke storm op komst. Hier overigens ook behoorlijk windje.quote:
Gaat nu al los daar. Golfhoogte van boven de 20 meter.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, gaat wat worden daar... Behoorlijke storm op komst. Hier overigens ook behoorlijk windje.
quote:
Om 17 uur wel licht. Maar de ochtenden zijn nog donkerquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het savonds weer langer licht is ga ik ook gewoon weer naar buiten, want dit vind ik niks
[..]
ja, zo'n ding die je in plaats van je achterwiel zet. (Tacx Flux 2 )
Windkracht 12 las ik ergensquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, gaat wat worden daar... Behoorlijke storm op komst. Hier overigens ook behoorlijk windje.
Nogal...quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat nu al los daar. Golfhoogte van boven de 20 meter.
Dat is zeer hoog
Maar het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Om 17 uur wel licht. Maar de ochtenden zijn nog donker
Ik heb er zelfs al gepostquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Nogal...
Je hebt het vast al gezien maar is ook een topic over: WKN / Noorse weerdienst waarschuwt landgenoten met code rood voor storm
Lees er verder overigens maar weinig over.
Dat kan ons allemaal gebeurenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, één na laatste reactie ook nog![]()
Zat blijkbaar niet op te letten...
ja het is wel wat drukker op het werk. Maar ik wou dat ik dinsdag vrij had genomenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
jij je nog een beetje vermaakt deze week tot zover?
is bij mij ook hoor, ik heb nl genoeg uren om vrij te nemen, maar het inplannen ervan zit onwijs maanden verder wanneer het keertje kan zonder dat ik dingen moet regelen of verzetten,quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja het is wel wat drukker op het werk. Maar ik wou dat ik dinsdag vrij had genomen
Maar ach nog 2 dagen en dan heb ik het weer overleefd
ja je zei het al, beetje griepje dan?quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:41 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Bwuűűhhh.. mijn nacht hing van hoestbuien aan elkaar![]()
"Gelukkig" is de werklaptop al hier thuis want zou eigenlijk vanmiddag een privéafspraak hebben tussendoor. Maar die zojuist afgezegd via appje.
Bah. Zere keel en slecht geslapen, kan er nog wel bij .. .![]()
Zo. Hoe gezellig is het hier?
Februari kan nog winters worden begreep ik.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:49 schreef kree het volgende:
ik ben niet echt ziek ofzo maar moet wel zeggen dik verkouden enzo, deze tijd van het jaar is niet mijn favoriet.
Ik zit alweer te wachten met lekker zonnetje en fluitende vogeltjes en etc.
Beterschap hoor!quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:41 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
![]()
"Gelukkig" is de werklaptop al hier thuis want zou eigenlijk vanmiddag een privéafspraak hebben tussendoor. Maar die zojuist afgezegd via appje.
nou winters echt niet probleem, dit soort shit weer met regen wind en koud wel. hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Februari kan nog winters worden begreep ik.
Nog even wachten dus
Ik hoop het niet maar alles kanquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Februari kan nog winters worden begreep ik.
Nog even wachten dus
Bakkie koffie zo, hoorquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja je zei het al, beetje griepje dan?
ik zou sowieso zeggen van ziek is ziek met werk. maarja ik kan meestal niet vanuit huis enzo.
arme skatje. bakkie thee en soepje dan maar
Earl Greyskequote:
Vanaf wo 21 feb zijn de 3 testdagenquote:
Sallykequote:Op donderdag 1 februari 2024 11:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Vanaf wo 21 feb zijn de 3 testdagen![]()
Do. 29 de 1e Vrije Training weer!
Let op: 1e race valt op zaterdag
2 maart
Maandje nogquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Vanaf wo 21 feb zijn de 3 testdagen![]()
Do. 29 de 1e Vrije Training weer!
Let op: 1e race valt op zaterdag
2 maart
Ja ook hoi?!quote:
3 wekenquote:
Gemistquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja ook hoi?!
Sally in ONZ / [ONZ SC] Lekker gezellig en rustiger dan elders!
Dacht al, je ziet me over het hoofd... mss een TL;DR ervan gemaakt vanochtend![]()
komt wel weer goed, het heerst enzo hequote:Op donderdag 1 februari 2024 10:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Bakkie koffie zo, hoor
Maar vanmiddag zal ik wel soepje doen ja.
Beterschap Sally!quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:41 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Ja liever echte echte winter.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou winters echt niet probleem, dit soort shit weer met regen wind en koud wel. hahaha
Maart kan zelfs nog zijn staart roeren, en april doet lekker wat hij wilquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop het niet maar alles kan
Oh eens hoorquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja liever echte echte winter.
[..]
Maart kan zelfs nog zijn staart roeren, en april doet lekker wat hij wil
Alleen maar kutnieuws.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef kree het volgende:
wat was er op het nieuws vandaag eigenlijk? heb nog niet eens gekeken enzo?
Ik kan niet alles zien helaas...quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
3 weken
Ik wil wel die testdagen zien hoor...! Toch benieuwd wat ze ervan gebrouwen hebben.
ellende dus.....?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen maar kutnieuws.
https://nos.nl/quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef kree het volgende:
Mailykequote:
Testdagen zijn hele dagenquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ons allemaal gebeuren
Sneeuw gehad op mn verjaardag!quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja liever echte echte winter.
[..]
Maart kan zelfs nog zijn staart roeren, en april doet lekker wat hij wil
Die lui in Rotterdam roeren zich omdat hun familieleden niet snel genoeg onder het puin vandaan gehaald zijn/ worden...quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:28 schreef kree het volgende:
sssssssssssssssssssssstquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
Quintet!
Maar goed dat ik nu niet mee doe in DTS![]()
Zelfbolkjes tot en met
Oh schijtquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssst
"het topic wat niet genoemd mag worden"
Die kan nooit lang böse bleivenquote:
Tis geen Toto Wolffquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gelukkig maar
@:TheStigsDutchCousin
Alleen in DTS wil ik geen tags schatjes van mequote:Op donderdag 1 februari 2024 13:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gelukkig maar
@:TheStigsDutchCousin
quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen in DTS wil ik geen tags schatjes van me
Het is net als een auto-ongeluk. Je wil er niet naar kijken maar toch doe je het.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Waarom blijft dat topic mij toch continue lokken
Echt irritant
Je kan het! Ik had het in het begin ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Waarom blijft dat topic mij toch continue lokken
Echt irritant
ja gewoon irritant, maar sommige mensen vind ik ook gewoon echt leuk om mee te praten. Hema bijvoorbeeld en devzeroquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is net als een auto-ongeluk. Je wil er niet naar kijken maar toch doe je het.
Nee spelletjes beginnen niet meer aanquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan het! Ik had het in het begin ook![]()
Daar is wel wat te doen, zeg maar
Maar zoek genoeg andere SC en spelletjestopics, en je kickt af
DRUK DRUK DRUK!quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja gewoon irritant, maar sommige mensen vind ik ook gewoon echt leuk om mee te praten. Hema bijvoorbeeld en devzero
[..]
Nee spelletjes beginnen niet meer aan
Zit wel in de BB SC maar is rustig. Hier ook rustig, ik ben graag druk
Eens beginnen met de cursus "hoe word ik een goede huisvrouw" dan ben je zo druk druk druk genoeg bezigquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja gewoon irritant, maar sommige mensen vind ik ook gewoon echt leuk om mee te praten. Hema bijvoorbeeld en devzero
[..]
Nee spelletjes beginnen niet meer aan
Zit wel in de BB SC maar is rustig. Hier ook rustig, ik ben graag druk
Ksssstttquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eens beginnen met de cursus "hoe word ik een goede huisvrouw" dan ben je zo druk druk druk genoeg bezig
Wat meer speed snuiven is ook een optie, maar daar gaan mensen vaak gekken dingen van doen.quote:
Zonder speed ook.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat meer speed snuiven is ook een optie, maar daar gaan mensen vaak gekken dingen van doen.
Dat heet in de volksmond ook wel 'vrouwen'quote:
Ik zou het niet weten welk topicquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssst
"het topic wat niet genoemd mag worden"
Maantjequote:Op donderdag 1 februari 2024 15:56 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten welk topic
Hoe is het sweetiequote:
Verhuizen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Beetje moe, maar het gaat wel oke![]()
binnenkort ga ik verhuizen!
hoe issie met jou??
Muisjequote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verhuizen?
Naar Brabant?
Hier alles wel goed, eindelijk meer richting qua werk
[..]
Muisje
Niet eens?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:05 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]Nee niet naar Brabant
![]()
ow vertel?
Nee niet echt in de buurtquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens?
Wel in de buurt?
Ze zijn eindelijk overstag voor meer voorbereidingstijd voor een test die uitgevoerd moet worden. Heb er twee maanden de tijd voor. En ik word 2 dagen per week op een ander project gezet, goed voor de afwisseling
nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:56 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten welk topic
NEE GEEN HINTS.quote:
Je mag wel in dm raden hoorquote:
En toch heb ik het vanochtend genoemdquote:
Zal jou eens vanochtendquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:46 schreef Sally het volgende:
[..]
En toch heb ik het vanochtend genoemd![]()
Da's lastig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens vanochtend
Duurt nog ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |