Je wist toch dat ik niet meer in DTS kwam, vanwege gezeur?quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, ja, ik zag Sally in DTS en had zo iets van, het is de laatste tijd rustig in DTS dus ze moeten ergens zijn...
Dan is het echt een SC jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel rustig moet ik zeggen hoor, althans, op tijdstippen dat ik er ben (tussen 4 en 7)
Eerder een PCquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het echt een SC ja
Bottomline: in DTS is altijd wel gedoequote:Op woensdag 31 januari 2024 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hou het niet meer bij allemaalMaar er begint iets te dagen geloof ik, maar goed, maakt ook niet uit (de rede dan)
Ookquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
Hey, meer oud gedienden! Hallo Stig!
Jij hebt nog 6 punten te gaan toch?quote:
Gianniquote:
Nee ik wilde eindigen 666 (quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jij hebt nog 6 punten te gaan toch?Hallo Maz
quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, is altijd wel iemand aan het zeuren, een specifiek persoon in ieder geval wanneer je wat paktMaar gezellige mensen zijn minstens zo belangrijk en die zijn er wat minder geworden en hier terug gevonden
Das bij DTS niet leukquote:
We leven met je meequote:Op woensdag 31 januari 2024 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
zo de auto maar eens wegbrengen voor de APK, zal vanmiddag wel een halve rug armer zijn
Mailykequote:
Ha de weermanquote:
De zon komt op! Het werd op dat tijdstip natuurlijk net lichtquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ha de weerman![]()
Er komt blijkbaar nog geen lenteweer aan maar de vogeltjes gaan alweer luid en duidelijk zingen, @:Sally hoorde het ook al!
Liever regen dan sneeuw en ijzelquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
Volgende week weer de treurnis dat regen heet, maar deze week is op zich nog wel oke
Dottekequote:
Ook de deur uit. Werken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:22 schreef Sally het volgende:
Hé, echt heel DTS zit nu hier - op wat usual suspects na
* Sally gaat de deur uit. Haren knippen
Hey lekker ding, alles goedquote:
ZOver ik weet niets, maar iedereen die hier zit komquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:50 schreef Speedfight het volgende:
What happenenenenened met DTS dan?
Ik word ook aangetrokken door dit mysterieuze verschijnselquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOver ik weet niets, maar iedereen die hier zit kom
Wat denk jequote:Op woensdag 31 januari 2024 08:50 schreef Speedfight het volgende:
Ze noemde me een lekker dingquote:
RESIST!quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:53 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik word ook aangetrokken door dit mysterieuze verschijnsel
O is niets nieuws hoor, men zit al een tijdje hier en heel af en toe kom ik ook wat zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:53 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik word ook aangetrokken door dit mysterieuze verschijnsel
Fijn zo, met mij ook alles goedquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat denk je
[..]
Ze noemde me een lekker ding![]()
Ja hoor, alles prima![]()
En met u deerne?
[..]
RESIST!
Fijn te horenquote:
Dat vind ik dus ook,quote:
Speedyquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:50 schreef Speedfight het volgende:
Schommelkequote:Op woensdag 31 januari 2024 09:23 schreef schommelstoel het volgende:
Mogguh, volgens mij heb ik er goed aan gedaan om nooit in DTS te komen.
DTS heeft ook niets met F1 te maken als je het mij vraagt.
Moet iemand het mij wel even vragen natuurlijk.
Stiggy Baasquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schommelke
DTS moet je ook niet komen nee. Het is slecht voor je.
Och, de Engelse media leeft nog in 2021 heb ik het ideequote:Op woensdag 31 januari 2024 09:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stiggy Baas![]()
Zeker net zo'n drama zoals in DTS op TV![]()
Gister keek ik sporadisch weer eens op facebook.
Ook een drama met berichten over F1, voornamelijk Engelse media die elke keer nog weer wat olie op het vuur proberen te gooien.
Gekke is dat ik een tijd geleden al had aangegeven niets meer te willen zien van die sites.
En toch komt het er weer tussen sluipen.
MAND!
Ik kijk met je meequote:Op woensdag 31 januari 2024 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, de Engelse media leeft nog in 2021 heb ik het ideeIk kijk liever vooruit
quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schommelke
DTS moet je ook niet komen nee. Het is slecht voor je.
Met mijn lengte wel jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik kijk met je mee![]()
Als je goed kijkt zie je de start van het seizoen al bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |