quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:49 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb er zondagochtend voor het laatst gepost. Dus geen idee wat er aan de hand is
Niet verder vertellen aub, maar doeiquote:
quote:
Ow ja ik volg het nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Is gewoon flauwe grap van SwJ nu
Nee SWJ wilde een bitterbal maar die had @Speedfight gepaktquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Verhip
Is dts weer dicht dat het zo druk is in mijn topic?
Oke en dat vermeld je hier omdat?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:55 schreef Paul het volgende:
Ik ben dus jarig en ik heb gefrituurd voor jullie
[ afbeelding ]
Oh wtfquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee SWJ wilde een bitterbal maar die had @:speedfight gepakt
Zo zeg jeetjequote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oke en dat vermeld je hier omdat?
Je hebt een verjaardagstopic toch
Ga eens weg naar je eigen topic in plaats van overal deze meuk te spammen. Aandacht tekort?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:55 schreef Paul het volgende:
Ik ben dus jarig en ik heb gefrituurd voor jullie
[ afbeelding ]
Helaas niet permanent dicht.quote:
Je wilt heel DTS hier hebben posten?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas niet permanent dicht.
Ze gaan er morgen eens goed voor zitten, de Bolkesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]ja ben die acts en kutkloontjes zat. Ik wacht even op mijn gedichtje en bedank @:Grrrrrrrr en dan ben ik weg uit dts
als het nog open gaat
Maar ik heb bruiswater met limoentjega even op de gezonde toer
quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze gaan er morgen eens goed voor zitten, de Bolkes
Goed puntquote:
Waar moeten ze dan naartoe? Facebook ofzo?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas niet permanent dicht.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:19 schreef Sally het volgende:
Feest, in dit topic!
En niet omdat @:Paul jarig is
Gezellie!
Waarom feest danquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:19 schreef Sally het volgende:
Feest, in dit topic!
En niet omdat @:Paul jarig is
Gezellie!
Omdat het de 1e dinsdag van deze week is!quote:
Poh!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat het de 1e dinsdag van deze week is!
biertje bij?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Poh!Dat is wel echt één van de beste redenen om feest te vieren die ik ooit gezien heb.
Toevallig wel, maar dat is om andere reden en niet gebruikelijk doordeweeksquote:
Zoveel menschen ineens hierquote:
Geniet ervan, ik heb theequote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toevallig wel, maar dat is om andere reden en niet gebruikelijk doordeweeks
Ow zoquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoveel menschen ineens hier
WEL GEZELLIG HOUDEN, hè menskens!!!
Ik doel op al die DTS luiquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow zoJa ben er al de hele dag zo beetje
Ja ik post er om een reden niet meerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik doel op al die DTS luiDie nu hier komen.... (zeuren...?????
- nee gelukkig bleef het bij een paar opmerkingen
![]()
)
Heuy jij hierquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh wtf![]()
@:speedfight probeer jezelf wel rustig te houden alsjeblieft
Trusten!quote:
Het DTSlotje Topic!quote:
Speedyquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:51 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heuy jij hier
Ik blijf nooit rustig
Sallykequote:
Mazikequote:
Heer UN!quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
Hey, meer oud gedienden! Hallo Stig!
Ohw, dus niet eens voor mij kom je hierheenquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, ja, ik zag Sally in DTS en had zo iets van, het is de laatste tijd rustig in DTS dus ze moeten ergens zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |