quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
rohani denkt dat ariana jaloers is op haar, vanwege tom. ariana heeft haar al de hele dag genegeerd en ook geen proficiat gewenst toen ze queen werd, en tom wel
Die Ariana draait echt door hoor!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:40 schreef Grawlix het volgende:
ronahi denkt dat ariana jaloers op haar is vanwege tom
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:41 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Die Ariana draait echt door hoor!
Denk ik ookquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:40 schreef Grawlix het volgende:
als zij het over haar had, dan echt wowquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
Zou het zo erg zijn dat Ariana dus verzint dat ronahi aan haar zit ??
Ja die was vast blij met een nachtje rust in het kasteel!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:42 schreef Grawlix het volgende:
[..]![]()
arme Tom lijkt me zo ongemakkelijk om daar opgesloten te zitten met iemand die verliefd op je is en zo aandacht zoekt
lijken soms wel te zingen hequote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:48 schreef engine het volgende:
Ronahi is gewoon grappig om te luisterendat einde van elke zin.
Die Tyron/Karen connectiequote:
karen zei het zelf ook dat ze ty wel leuk vindt , maar om met 1 lepel een bakje " weet ik het wat" te eten vind ik toch al vrij ver in een stadium van ik vind je wel leukquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die Tyron/Karen connectie
Bestaat vooral in het hoofd van Ariana
Er zitten nog wel wat haken en ogen aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah ik lees het al Ariana is echt rijp voor een dwangbuis
Buiten dat Karen het zelf ook aangeeft.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die Tyron/Karen connectie
Bestaat vooral in het hoofd van Ariana
+1 😂quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Ik zie het al Tom is een feeder
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kristofquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe vaker ik Glenn zie hoe meer ik hem op Kristof vindt lijken
wel lief hoor samen van een lepel te eten, waar was Ariana hahah geen jaloerse blik?quote:
En dan beweert Ashley dat ze geen voordeel hadden van het meekijken met alle koppels.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ze deden het spel echt goed Glenn en Ashley
Karen ziet echt lijkbleekquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind zowel Tom als Karen er slecht uitzien, grauw en moe.
ja misschien ook ziekig denk toch dat er wat heerst in huis want ashley is ook nog niet echt op en topquote:
Ik kijk /luister 1 dus geen ideequote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha. Ik bedoel het gesprek op stream 2. Sorry
Heeft waarschijnlijk gelijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:40 schreef Grawlix het volgende:
Zeg maar tetten !quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:40 schreef BB-King het volgende:
Karen noemde haar borsten "komkommerkes".
Schattig.
Klinkt altijd zo denk ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
Danny klinkt ook of hij 10 pintjes op heeft
Ik niet echt. Kristof was meer puur zichzelf.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe vaker ik Glenn zie hoe meer ik hem op Kristof vindt lijken
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind zowel Tom als Karen er slecht uitzien, grauw en moe.
500 uit de pot als ze er niet staanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ze snappen niet waarom ze het huis moeten bewaker, er zal toch niemand binnenkomen..... hebben ze dan niet gewoon door dat het een spel is die dombo''s
Beetje zoals Bart vorig jaarquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:34 schreef Jockari het volgende:
Danny passeert wel echt weinig in de Cos. Glipt zomaar naar de finale volgens mij. Echt een grijze muis die voor weinig opschudding zorgt daar.
[ afbeelding ]
Die gaat de finale niet halenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:34 schreef Jockari het volgende:
Danny passeert wel echt weinig in de Cos. Glipt zomaar naar de finale volgens mij. Echt een grijze muis die voor weinig opschudding zorgt daar.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
Randy tegen tom
Ben je gestopt met roken ??
Tom
Zie je mij nog roken
Droog🤣🤣quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
Randy tegen tom
Tom
Zie je mij nog roken
dat bedoel ik niet Kodiak, gaat er om dat ze het niet begrijpen waarom ze het huis moeten bewaker zoals hun zeggen "er komt toch niemand binnen" dus met andere woorden vinden ze het stom dat ze het moeten doen maar het is een spel dat dringt geloof ik niet echt door bij zequote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
500 uit de pot als ze er niet staan
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
Randy tegen tom
Tom
Zie je mij nog roken
ah zo. daar heb je zeker een puntquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet Kodiak, gaat er om dat ze het niet begrijpen waarom ze het huis moeten bewaker zoals hun zeggen "er komt toch niemand binnen" dus met andere woorden vinden ze het stom dat ze het moeten doen maar het is een spel dat dringt geloof ik niet echt door bij ze
Denk het ook niet echt, maar voorlopig glipt die overal door (tot hij eens een vergissing maakt).quote:
Bas en Ty ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet Kodiak, gaat er om dat ze het niet begrijpen waarom ze het huis moeten bewaker zoals hun zeggen "er komt toch niemand binnen" dus met andere woorden vinden ze het stom dat ze het moeten doen maar het is een spel dat dringt geloof ik niet echt door bij ze
Buiten ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:40 schreef engine het volgende:
Dit begint niet z'n leuk groepje te worden.
In den beginne rookten ze allemaal, en kregen drank van BB. Zie geen probleem eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:38 schreef greysbones het volgende:
Danny gaat weer roken als hij eruit komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Ik dacht dat ze het wel begrepen had”, horen we in de livestream uit de mond van Ashley. “Neen, ze heeft het twee keer gedaan”, reageert Ariana op haar beurt.
“Ik vind dat echt niet oké, ik neem echt afstand van haar”, gaat Ariana verder.
“Echt waar, ik snap dat echt niet man. Als je dan nog een hechte vriendin bent, dan zou je nog denken ‘moet dit’”, vult Ashley aan. Blijkbaar is er een aanraking van een vrouw bij Ariana geweest, een aanraking waar zij niet blij mee was.
Ariana geeft in het gesprek aan dat ze er met Big Brother over heeft gesproken. “Ik zei tegen hem ‘ik ga haar daar niet over aanspreken, want dan gaat het heel groot worden, dat wil ik niet. Maar als jullie het niet doen, doe ik het. Maar de eerste keer dat ze het weer doet, trek ik haar door het hele huis, camera’s of niet, laat de beveiliging maar komen. Daar blijf je met je poten af, dan ga ik hier écht een scène van maken”, besluit Ariana.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:40 schreef rinardo het volgende:
BronDie zijn er heeeel vlot bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
“Ik dacht dat ze het wel begrepen had”, horen we in de livestream uit de mond van Ashley. “Neen, ze heeft het twee keer gedaan”, reageert Ariana op haar beurt.
“Echt waar, ik snap dat echt niet man. Als je dan nog een hechte vriendin bent, dan zou je nog denken ‘moet dit’”, vult Ashley aan. Blijkbaar is er een aanraking van een vrouw bij Ariana geweest, een aanraking waar zij niet blij mee was.
Ariana geeft in het gesprek aan dat ze er met Big Brother over heeft gesproken. “Ik zei tegen hem ‘ik ga haar daar niet over aanspreken, want dan gaat het heel groot worden, dat wil ik niet. Maar als jullie het niet doen, doe ik het. Maar de eerste keer dat ze het weer doet, trek ik haar door het hele huis, camera’s of niet, laat de beveiliging maar komen. Daar blijf je met je poten af, dan ga ik hier écht een scène van maken”, besluit Ariana.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Bronover wie gaat dit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
Ariana geeft in het gesprek aan dat ze er met Big Brother over heeft gesproken. “Ik zei tegen hem ‘ik ga haar daar niet over aanspreken, want dan gaat het heel groot worden, dat wil ik niet. Maar als jullie het niet doen, doe ik het. Maar de eerste keer dat ze het weer doet, trek ik haar door het hele huis, camera’s of niet, laat de beveiliging maar komen. Daar blijf je met je poten af, dan ga ik hier écht een scène van maken”, besluit Ariana.
Dat gesprek was een uur geleden!!quote:
yep, aan de ene kant is het wel mooi dat het nu al in de media is, want ze zijn nu verplicht er iets mee te doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gesprek was een uur geleden!!
Mag toch hopen dat BB hier wel wat mee doet
Of degene die wat heeft gedaan aanspreken
Of degene die iets roept wat niet klopt aanspreken
BronOver wie gaat dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
Ariana geeft in het gesprek aan dat ze er met Big Brother over heeft gesproken. “Ik zei tegen hem ‘ik ga haar daar niet over aanspreken, want dan gaat het heel groot worden, dat wil ik niet. Maar als jullie het niet doen, doe ik het. Maar de eerste keer dat ze het weer doet, trek ik haar door het hele huis, camera’s of niet, laat de beveiliging maar komen. Daar blijf je met je poten af, dan ga ik hier écht een scène van maken”, besluit Ariana.
quote:
Mijn god jank balquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Basiri begint nogmaals over de tijd.
500 euro boetequote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:48 schreef happyme28 het volgende:
Tyron neemt het bewaken niet zo serieus. Gaat eerst gewoon naar binnen. En nu Doriana naar de DBK en Ronahi stelt voor om over te nemen omdat er een duo koet zitten maar dat vind Tyron niet nodig.
ligt jimmy met zijn stramme kabouter beetje droog te poepen en SLquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het een verleidings poging naar Jimmy
Vrouwen onder elkaar hou op zeg.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep, aan de ene kant is het wel mooi dat het nu al in de media is, want ze zijn nu verplicht er iets mee te doen
quote:
Over Ronahi.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:48 schreef happyme28 het volgende:
Tyron neemt het bewaken niet zo serieus. Gaat eerst gewoon naar binnen. En nu Doriana naar de DBK en Ronahi stelt voor om over te nemen omdat er een duo koet zitten maar dat vind Tyron niet nodig.
Een vrouw kan een vrouw ook ongewenst aanraken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar hou op zeg.
dank voor je antwoordquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Over Ronahi.
1 keer heeft zij Ariana onbedoeld in haar borsten geknepen. Ik heb daar zelf alleen van gezien dat dat 'no biggie' was toen ze het erover hadden. De tweede keer heb ik verder niets van meegekregen.
Persoonlijk denk ik nog steeds dat Ariana gewoon strontjaloers is. Dat die niet vies is van dingen verdraaien was al wel duidelijk...
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Over Ronahi.
1 keer heeft zij Ariana onbedoeld in haar borsten geknepen. Ik heb daar zelf alleen van gezien dat dat 'no biggie' was toen ze het erover hadden. De tweede keer heb ik verder niets van meegekregen.
Persoonlijk denk ik nog steeds dat Ariana gewoon strontjaloers is. Dat die niet vies is van dingen verdraaien was al wel duidelijk...
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Over Ronahi.
Maar als ze het dan uit haar duim zuigt hoop ik dat ze haar eruit knikkerenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Over Ronahi.
Als het daadwerkelijk 2 keer is gebeurd, en het geen verzinsel van Ariana is, dan is het wat mij betreftquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Over Ronahi.
Ik zegquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]dat.
En waarom door het huis trekken als je ook gewoon kan zeggen. Stop er mee. Vind het niet fijn als je aan m'n tieten zit.
ik heb liever dat Tom dst doet
Thanksquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Over Ronahi.
Per ongeluk iemands borsten aanraken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Een vrouw kan een vrouw ook ongewenst aanraken.
Mannen mannen ook.
Dat is nog helemaal niet duidelijk toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Per ongeluk iemands borsten aanraken.
Het is wel Ariana, ze heeft de schijn tegen, maar inderdaad, ongewenst gedrag is ongewenst gedrag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk 2 keer is gebeurd en het geen verzinsel van Ariana is dan is het wat mij betreft eenvoor Ronahi
Ariana heeft zelf ook over het douchemuurtje naar Rohani gegluurd toen deze aan het douchen was...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:54 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Maar als ze het dan uit haar duim zuigt hoop ik dat ze haar eruit knikkeren
Ach, Twitter word ZELF OOK met de grond gelijk gemaakt🤣🤣quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
De 4 buiten worden op Twitter zo ongeveer met de grond gelijk gemaakt
Nu Dilano nogquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:56 schreef odie22 het volgende:
ah dat verklaarde de SL , jimmie moest even de deken over zich heen doen
Oh, dat betekent dat ze zich wel wast.....had haar nog niet in de douches gezien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ariana heeft zelf ook over het douchemuurtje naar Rohani gegluurd toen deze aan het douchen was...
Ze stond er vanavondquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dat betekent dat ze zich wel wast.....had haar nog niet in de douches gezien.
Vindt het niet zo vreemd hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:57 schreef engine het volgende:
Jimmy vraagt zich af waarom Tom zo naar hem toe trekt. Hij vindt het heel leuk en heel fijn maar hij begrijpt het niet zo goed.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze stond er vanavond
Met een teiltje
Maar kwam net zo droog eruit als ze er in ging
Ik ook nietquote:
Topperquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:59 schreef Hoempah het volgende:
DAG 19 | #1 | Ashley en Ariana - ik trek haar door het hele huis heen, laat de beveiliging maar komen
Filmpje: https://streamable.com/u8wzf8
Das net zo toevallig als ik die "per ongeluk" een piemel aanraak. Oepsie, deed ik NIET expressquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Per ongeluk iemands borsten aanraken.
Rohani stond onder de douche, Ariana in de badkamer en gluurde over het muurtje/door de klapdeuren naar Rohani. Ariana kwam zowat het douchehokje binnenwandelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dat betekent dat ze zich wel wast.....had haar nog niet in de douches gezien.
Leroy vibesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Rohani stond onder de douche, Ariana in de badkamer en gluurde over het muurtje/door de klapdeuren naar Rohani. Ariana kwam zowat het douchehokje binnenwandelen.
Denk dat de rust die Jimmy heeft ook positief op Tom uitwerkt. Ik vind hem in de gesprekken die die twee hebben vaak rustiger overkomen dan met anderenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook niet
Jimmy luister en analyseert goed
En kan dat goed vertalen in een gesprek
laat de beelden maar zienquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:59 schreef Hoempah het volgende:
DAG 19 | #1 | Ashley en Ariana - ik trek haar door het hele huis heen, laat de beveiliging maar komen
Filmpje: https://streamable.com/u8wzf8
Raar mens is het toch....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Rohani stond onder de douche, Ariana in de badkamer en gluurde over het muurtje/door de klapdeuren naar Rohani. Ariana kwam zowat het douchehokje binnenwandelen.
Denk dat het tijd wordt dat BB weer eens een hartig woordje wisselt met de bewonersquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ik zal hem missenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:07 schreef BB-King het volgende:
Glenn snottert er op los en heeft hoofdpijn.
In quarantaine die hapquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:07 schreef BB-King het volgende:
Glenn snottert er op los en heeft hoofdpijn.
"Oh sorry je bent natuurlijk aan het douchen" zei ze volgens mijquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat hoofd van ronahiquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[..]
"Oh sorry je bent natuurlijk aan het douchen" zei ze volgens mij
[..]quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoor dat de mannen het heel netjes van haar vinden dat ze haar excuus had aangeboden aan Doriana. En merkte dat Ashley er doorheen zat....dus gewoon een uitbarsting.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:11 schreef BB-King het volgende:
Doriana vertelt nog even buiten over de aanvaring die ze had met Ashley vanmiddag.
De mannen vinden het gemeen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:16 schreef engine het volgende:
Basiri wou wenen maar zijn lichaam accepteerde het niet.
BronVolgens mij is dat mens zo verknipt als wat, met haar waandenkbeelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
Ariana.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Lenie?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:16 schreef zodeju het volgende:
Ben blij dat Tyron toch weer puntjes binnen haalt bij mij nu hij meer met de dames is ipv alleen bij de mannen en niet meer bij Lenie.
Pomp is weer kapotquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:18 schreef KangaP het volgende:
Even terzijde, heeft de hottub afgedaan?
Hebben ze geen hout meer? Binnen gebruiken ze de kachel ook al niet meer.
Of nam Lenie dit alles voor zijn rekening.
Filter kapoet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:18 schreef KangaP het volgende:
Even terzijde, heeft de hottub afgedaan?
Hebben ze geen hout meer? Binnen gebruiken ze de kachel ook al niet meer.
Of nam Lenie dit alles voor zijn rekening.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:16 schreef engine het volgende:
Basiri wou wenen maar zijn lichaam accepteerde het niet.
Denk dat Tyron qua aantrekkingskracht meer in het specterum van Alice zoekt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:30 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik zie sowieso geen connectie tussen Tyron en Karen... alleen vriendschappelijk en zoveel zijn ze toch niet meer samen?
Ashley heeft een flinke bos houtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pomp is weer kapot
En geen hout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |