Denk dat het niet simpel gaat met dat gunnen. Ze zullen allemaal wel moeten zeggen waarom wel en waarom niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:29 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje het is wel een vreselijk lange lummel van een SL..
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef zodeju het volgende:
Laat aub. Ariana bij de genomineerde zitten.....
Ik vraag me af of er al nominaties zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef zodeju het volgende:
in het gewone huis dusquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef zodeju het volgende:
geen idee van af de toekomst eigenlijk, maar de andere kant via spaklerweg is er ook wel aardig bij te komen geloof ik heb er alleen eens snel voorbij gereden ben er niet gaan kijken nogquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zou je even aan @:Joyce-43 kunnen vragen die heeft goed oriëntatie vermogen ikzelf niet we zijn er wel vaak langsgekomen
Stemming voor King en Queen. Stemmingen duren altijd lang.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
de SL duurt wel lang dit keer of niet?
Yepquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ze Tom en Ronahi niet gunnen, kunnen die ook nog genomineerd worden denk ik
Jep alleen in het Kasteel zijn ze vrijgesteld. Dus is het ze niet gegund dan moeten ze terug het huis in en wordt er denk ik nog een vrijstellingsgame gespeeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ze Tom en Ronahi niet gunnen, kunnen die ook nog genomineerd worden denk ik
En basiri graagquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef zodeju het volgende:
hoe bedoel je stemmingen, voor king en queen moet toch gespeeld worden?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:41 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Stemming voor King en Queen. Stemmingen duren altijd lang.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die smiley doet wel een beetje denken aan Rohani![]()
Deze lijkt er ook wel op [ link | afbeelding ]
Vreselijk , ben je eindelijk van die man af , zit ie in de SL'squote:
aan 1 van de groene kanten is volgens mijn wel dichtbij te komen dat is wat je ziet vanaf spaklerwegquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is zeker naief om te denken dat je daar onder gewoon langs kunt rijden?
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
de SL duurt wel lang dit keer of niet?
nooit is iets eerlijk, behalve als ie zelf wintquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze Bas na de stemming af hebben moeten voeren
Omdat het echt niet eerlijk is
Oh nee
Bas zijn verhaal was niet zo heel raar. Hij heeft 7 keer heen en weer moeten lopen en Glenn 9 keer en toch hadden ze bijna de zelfde tijd. Dat kan haast niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze Bas na de stemming af hebben moeten voeren
Omdat het echt niet eerlijk is
Oh nee
Dit is de laatste keer. Dus nu moet de rest stemmen of ze King en Queen mogen blijven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe bedoel je stemmingen, voor king en queen moet toch gespeeld worden?
Toch wel ...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Bas zijn verhaal was niet zo heel raar. Hij heeft 7 keer heen en weer moeten lopen en Glenn 9 keer en toch hadden ze bijna de zelfde tijd. Dat kan haast niet.
Conclusie: bassie is minder snel dan hij denkt te zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Bas zijn verhaal was niet zo heel raar. Hij heeft 7 keer heen en weer moeten lopen en Glenn 9 keer en toch hadden ze bijna de zelfde tijd. Dat kan haast niet.
Bas was gewoon te traag.met z'n korte beentjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Uhuquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hee spapaars, waar op de wereld was het nu ook weer aan de gang? Misschien kunnen we daar kijken en over gaan posten, is ook BB24. Hier schiet het niet opVindt Dot vast niet erg
Nou we weten allemaal dat dat niet zo is en daarvoor hoef je alleen maar naar de bouw van Glenn en bas te kijken. Er moet ergens tijd verloren zijn gegaan of er is gesjoemeld met de tijd. Bart had vorig jaar ook al een paar keer dat hij het gevoel had dat er gesjoemeld werd met uitslagen. En laten we eerlijk zijn dat zal ook zeker zo zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Conclusie: bassie is minder snel dan hij denkt te zijn
Bas baseert zijn heen en weer lopen op wat hij heeft gehoordquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Wie is "we"??quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:58 schreef marky het volgende:
[..]
Nou we weten allemaal dat dat niet zo is en daarvoor hoef je alleen maar naar de bouw van Glenn en bas te kijken. Er moet ergens tijd verloren zijn gegaan of er is gesjoemeld met de tijd. Bart had vorig jaar ook al een paar keer dat hij het gevoel had dat er gesjoemeld werd met uitslagen. En laten we eerlijk zijn dat zal ook zeker zo zijn.
Sure, BB gaat sjoemelen om wie er 4e, 5e of 6e wordt ...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:58 schreef marky het volgende:
[..]
Nou we weten allemaal dat dat niet zo is en daarvoor hoef je alleen maar naar de bouw van Glenn en bas te kijken. Er moet ergens tijd verloren zijn gegaan of er is gesjoemeld met de tijd. Bart had vorig jaar ook al een paar keer dat hij het gevoel had dat er gesjoemeld werd met uitslagen. En laten we eerlijk zijn dat zal ook zeker zo zijn.
we gaan dat vast zien in de uitzendingquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bas baseert zijn heen en weer lopen op wat hij heeft gehoord
Ze hebben niks van elkaar gezien
Glenn is net zo groot als Bas dus dat gaat echt niet zijn. Tom en Tyron waren bij deze opdracht misschien in het voordeel al vraag ik mij af met zoveel bochten en hindernissen valt dat tegen. Die komen eigenlijk pas op gang als ze de ruimte hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Bas was gewoon te traag.met z'n korte beentjes.
Glenn is een reus vergeleken met hem. Die zet 3 grote stappen en hij is al de gang 1 keer door.
Ik wou het net posten qe zien het vanavondquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
we gaan dat vast zien in de uitzending
Ja wel hoor zeker als je een spelletje met je bewoners wil spelen. Twijfel in het hoofd brengen etc. Die spiegelkamer was volledig nutteloos had ook een andere kamer kunnen zijn. BB doet wat het wil.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sure, BB gaat sjoemelen om wie er 4e, 5e of 6e wordt ...
Beetje jammer iddquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:03 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nu al +10x dat blote pootje van Lenie langs zie komen![]()
Leuke fantasiequote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is er een doorgedraaid en Danny heeft zijn dienstwapen getrokken. Arrestant overgedragen aan de Amsterdamse politie.
Dat gaat echt niet daar heeft Glenn de bouw niet voor. Veel zwaarder bovenlijf dan Bas. Je hoorde het ook aan de passen van Glenn dat het minder fanatiek was.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk ook dat Glenn best sneller kan zijn dan bas
Ik zet mijn geld op Calimero Ehh Basquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is er een doorgedraaid en Danny heeft zijn dienstwapen getrokken. Arrestant overgedragen aan de Amsterdamse politie.
Als we zaterdag Ashley eruit stemmen kan je daar volgende week naar kijken tijdens de streamlocks 😁quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:06 schreef Puzzie het volgende:
nu ben ik er ook echt klaar om lenie te zien
Kan iemand mij een gil geven als het weer begint?
Maar volgens moet je stemmen op wie je wil die blijft toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:08 schreef marky het volgende:
[..]
Als we zaterdag Ashley eruit stemmen kan je daar volgende week naar kijken tijdens de streamlocks 😁
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:08 schreef lojanda het volgende:
Het is gelukkig niet een hele lange SL
Ik heb al vanaf de eerste minuut het geluid uit gegooid. Het zien (vanuit een ooghoek) vind ik al erg genoeg...quote:
Idem dito hier.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
De streams heb ik niet meer op mijn scherm. Ben er klaar mee.Met Fok natuurlijk nog niet
Ik heb het geluid bijna uitquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
De streams heb ik niet meer op mijn scherm. Ben er klaar mee.Met Fok natuurlijk nog niet
Je hebt gemist dat Glenn een proef rondje in het huis mocht rennen omdat hij er nog nooit was geweest.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:04 schreef marky het volgende:
[..]
We de kijker. Je kan het aan de bouw van Glenn zien dat is geen sprinter of hardloper.
quote:
Dat doet er niet toe. Glenn is zwaarder gebouwd dan Bas en Bas is een stuk jonger. Je hoorde aan Glenn zijn lopen al dat hij niet heel erg hard ging Tom en Bas hoorde je door de gangen denderen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:14 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat Glenn een proef rondje in het huis mocht rennen omdat hij er nog nooit was geweest.
En toen ook nog fout zat dat hoorden ze in die slaapkamer.
Idd meteen op mute..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf de eerste minuut het geluid uit gegooid. Het zien (vanuit een ooghoek) vind ik al erg genoeg...
Je hebt gelijk .. doorgestoken kaart.... en door.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Glenn is zwaarder gebouwd dan Bas en Bas is een stuk jonger. Je hoorde aan Glenn zijn lopen al dat hij niet heel erg hard ging Tom en Bas hoorde je door de gangen denderen.
Ben je Bas zijn broer? Je zit er al net zo erg mee als hijzelf.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Glenn is zwaarder gebouwd dan Bas en Bas is een stuk jonger. Je hoorde aan Glenn zijn lopen al dat hij niet heel erg hard ging Tom en Bas hoorde je door de gangen denderen.
Jawel wat hun denken dat ze meer vragen hebben gehad maar ach waarom doe ik al die moeite je wil het toch niet horen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
En dan denken ze dat het ook nog grappig isquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]![]()
We gaan internationaal, naar China. BieBie Ledio, sambal bij?
Ach Bas had vandaag ook gezegd dat hij en Karen veeeeel langere shift hadden om de toko te bewaken dan de rest...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb de streams ook weer aangezet
Jimmy????quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Ik ben hartstikke dankbaar dat wij uiteindelijk een meerderheid van stemmen hebben gekregen..
Het is echt een heel lief volwassen verstandig meisje idd.. maar ik vind haar wel heel erg saai.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
Door deze gesprekken waardeer ik Alice heel erg
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
Door deze gesprekken waardeer ik Alice heel erg
Ze hebben niet lang kunnen genieten van hun Kingdom maar denk dat ondanks het vele lekkere eten ze blij zijn dat ze weer terug het huis in gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:29 schreef BB-King het volgende:
Tom en Ronahi pakken in?
Dus Jimmy en Dilano nieuw koningspaar.
Jepquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben niet lang kunnen genieten van hun Kingdom maar denk dat ondanks het vele lekkere eten ze blij zijn dat ze weer terug het huis in gaan.
Doriana heeft een fittie met Ashleyquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:32 schreef Joyce-43 het volgende:
geef eens een naam Doriana je bent ook wel erg soft hoor voor BB
Ik zie Ashley buitenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Doriana heeft een fittie met Ashley
Dus ze huilt omdat ze zelf ego isquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ahh ik snap het al : Doriana gunde het alleen zichzelf terwijl de rest allemaal het een ander gunde
Ja dat vermoed ik ook. Alice zei al tegen mijn doet ze ook wel eens pittig maar ze bedoeld het niet zo. Ariana gunde het dus niet aan Alice en Danny.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Doriana heeft een fittie met Ashley
kasteel wat ik begreepquote:
Ariana : ik ik ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Ariana vind dat Ashley het ook haar had kunnen gunnen omdat zij het ook moeilijk heeft gehad
Ja Doriana gunde het zichzelf, net als vorige week met het groepsgesprek toen ze onderling 4 vrijstellingen moesten verdelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ahh ik snap het al : Doriana gunde het alleen zichzelf terwijl de rest allemaal het een ander gunde
Als ie naar het kasteel gaat trekt ie zijn koninginnenpak aan zei hij eerder deze week alquote:
Error incoming!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:37 schreef Was-beer het volgende:
Ariana: ik heb echt dingen gezien bij mensen waar ik heel erg van schrik
nou geloof dat ze het dus wel een ander gundequote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Het was Alice of Doriana, want ik had Alice al een keer gekozen, dus ik heb 4 mensen gehad, dus ik kies voor haar naar aanleiding van haar promotie. Ze doet het weer, maar ze kiest niemand he? Ze zegt niet van ik gun het Piet of Jan, ze bleef alleen maar bij zichzelf, ik gun het mezelf want dit dat"
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja Doriana gunde het zichzelf, net als vorige week met het groepsgesprek toen ze onderling 4 vrijstellingen moesten verdelen.
heeft ze wel gelijk in waarom heeft Doriana het zo zwaar gehad dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Doriana heeft gezegd dat ze het zo zwaar heeft gehad. Dat triggerde Ashley : 'Ze heeft een vrijstelling gehad afgelopen week!'
Ben ik ook al naar gevlucht, maar ze zijn bijna niet te verstaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ariana gaat het weer allemaal op zichzelf betrek...
hop weer naar stream 1 dan maar
Deze week dus nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:42 schreef Clasientjuh het volgende:
Dilano zo saai is die gast mag eruit van mijn
Dit soort dingen idd wel. Maar met games zijn het vaak de mannen die blijven doorgaanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:42 schreef greysbones het volgende:
Tis wel een beetje vrouwen ding
Alles overanalyseren
Zeg ik als vrouw
Lekker naar huisje toe zaterdag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:41 schreef Was-beer het volgende:
Doriana loopt al vanaf dat ze 'genomineerd' was vorige week te miepen dat het niet eerlijk gaat
Denk weer ashleyquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:43 schreef Lillfex het volgende:
Ik ben dan bang dat Alice aan de beurt is om eruit te gaan als het gaat tussen Ashley Tom en Alice.
Ashley gaat nergens heen, er gaat een Belg.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:43 schreef Lillfex het volgende:
Ik ben dan bang dat Alice aan de beurt is om eruit te gaan als het gaat tussen Ashley Tom en Alice.
Doet ze zo vaakquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
Het is dus allemaal verkeerd geīnterpreteerd door Ashley
Ja ben benieuwd of het nu ook weer verteld tegen die anderenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Niet zo netjes van Ashley in deze
Dus gaat ze iemand anders beschuldigenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Ashley had het verkeerd begrepen maar bied wel der excuses aan dat ze het dus fout gezien had, ze denkt dat ze dan nu iemand anders verwart heeft
Die worden overpraat door ashleyquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:46 schreef Snoozey het volgende:
karen en ariane hadden het dus ook niet begrepen. anders hadden ze wel even de drama tegen kunnen houden
Nee was het niet, maar gelijk gesproken en sorry gezegd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
ze neemt der apart ze praten er netjes over en komt er achter dat ze fout is geweest en bied dus der excuses aan dus wat is er niet zo netjes ik vind dat ze het wel netjes gedaan heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Zo ver ze eerlijk kan zijn Die speelt het spel keihard als ze je op een subtiele manier kan naaien doet ze het.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:46 schreef Was-beer het volgende:
Ashley is wel eerlijk maar misschien moet ze in het vervolg wat beter opletten en luisteren
Doet ze netjesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze neemt der apart ze praten er netjes over en komt er achter dat ze fout is geweest en bied dus der excuses aan dus wat is er niet zo netjes ik vind dat ze het wel netjes gedaan heeft
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze neemt der apart ze praten er netjes over en komt er achter dat ze fout is geweest en bied dus der excuses aan dus wat is er niet zo netjes ik vind dat ze het wel netjes gedaan heeft
Basi mag ook wegquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:47 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik zeg eerlijk heb ik liever dat Ariana blijft ze maakt nog tv Dilano totaal niet hij is het saaiste daar in de groep.
het word nog besproken en is er nog niet over uit dusquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus gaat ze iemand anders beschuldigen
Ze is op basis van een aanname van haarzelf tekeer gegaanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Allemaal achter een sokkel. En zeggen of je de vrijstelling jezelf gunt of iemand anders. En dan steeds rondjes tot er 1 overbleef met de meeste stemmen. Zoiets.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:49 schreef Ireth het volgende:
Ik wacht wel op de uitzending, snap er geen klote van
Precies. Dit gesprek had beter kunnen plaatsvinden voordat ze haar onjuiste veronderstelling buiten voor waar aan de rest verkocht.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is op basis van een aanname van haarzelf tekeer gegaan
waar is ze tekeer gegaan ze buiten net heeft ze het besproken ook omdat zij die dacht het even anders gezien te hebben dus even der ei kwijt moest, en nu is het besproken dan zal ze zo het wel ook aan de andere vertellenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is op basis van een aanname van haarzelf tekeer gegaan
Ja geweldigquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoe leuk zou het zijn als hij zou winnen
Maar wel een hele grote mond.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley snapte er eigenlijk dus geen bal van wat ze moest doen.
Hierom moet gewoon ashley eruitquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft nog steeds niet goed geluisterd naar Doriana hoe het nou werkelijk zat
zelfde hierquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan het nog steeds niet opbrengen om er lekker voor te gaan zitten, weet niet wat het is.
Dat idee heb ik niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:54 schreef Snoozey het volgende:
ik denk zomaar dat dorian niet de waarheid spreekt.
Gelukkig wel he hahaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oneens .. maar ieder z'n mening.
nou dat vind ik echt onzin ze zegt toch sorry zijn wel ergere mensen die wel achterbaks zijn ofzoquote:
Ze luisterd nooit ze heeft haar eigen waarheid. Do geeft aan dat ze merkte dat het hun ook gegund werd en zijn er toen voor gegaan en hebben zichzelf verder onthouden van stemmen. Maar Ashley heeft wel weer overal haar gif verspreid. Tom heeft niet twee keer op die bank gezeten en is vorige week ook een vrijstelling gegunt. Ze lult gewoon een eind haar waarheid.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft nog steeds niet goed geluisterd naar Doriana hoe het nou werkelijk zat
Nee tussendoortje denk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:57 schreef chufi het volgende:
Is dit nu het avondmaal want dan missen Tom en Rohi dat ...
Dan moet ze ook even bij alle andere die ze net in geuren en kleuren verteld heeft wat er dus niet is gebeurd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat vind ik echt onzin ze zegt toch sorry zijn wel ergere mensen die wel achterbaks zijn ofzo
Tis 17.00 uur dan is dit altijd ff.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zeggen ze nou verkeerd dat ie weer op slot moet![]()
Ik zag berichten dat ze bij de MacDonalds eindje verderop waren gesignaleerdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee tussendoortje denk.
Ze hebben net tenslotte 2 uur niet kunnen eten
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis 17.00 uur dan is dit altijd ff.
Ik vind het ook een beetje onduidelijk wat er precies is gebeurd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan er geen touw aan vastknopen wat ze hebben moeten doen en wat er dan mis is gegaan, waardoor mensen de ogen zijn geopend. Wachten dus op de aflevering
dus als je mooi bent hoef je niet onzeker te zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:59 schreef lojanda het volgende:
Doriana is echt een heel onzeker iemand.. ze weet zich ook geen houding te geven. Zo jammer vind ik dat altijd.. is echt niet nodig want het best een mooie vrouw.
Ik denk dat je vast weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:02 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dus als je mooi bent hoef je niet onzeker te zijn
Het komt er op neer. Dat deze groep dit jaar heel vreemd is.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onduidelijk wat er precies is gebeurd.
Ze bebben de koning en koningin van de troon gestoten en moesten het andere gunnen uiteindelijk bleven Jimmy en Dilano en Tyron en Doriana over. Ashley heeft er nu een heel ding van gemaakt dat Doriana wederom zou hebben gebruikt dat ze nieuw is maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Tyron en Doriana zijn voor Danny en Alice gegaan maar dat had de blonde qeeun even gemist. Toen Tyron en Doriana merkte dat ook zij favoriet waren om het te krijgen hebben ze zich onthouden van stemmen. Maar ook dat had de blonde qeeun even gemist. Ondertussen had ze al aan alles en iedeeen haar eigen hersenspinsels verteld.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan er geen touw aan vastknopen wat ze hebben moeten doen en wat er dan mis is gegaan, waardoor mensen de ogen zijn geopend. Wachten dus op de aflevering
Euhh ja zo'n beetje.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:04 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het komt er op neer. Dat deze groep dit jaar heel vreemd is.
Mensen mogen niet zichzelf iets gunnen en mensen mogen niet boos reageren op een gebeurtenis.
Met andere woorden. Ieder moet alles van iedereen leuk vinden en iedereen moet iedereen iets gunnen.
Idd.. allemaal in een kring zitten en Kumbaya zingenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:04 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het komt er op neer. Dat deze groep dit jaar heel vreemd is.
Mensen mogen niet zichzelf iets gunnen en mensen mogen niet boos reageren op een gebeurtenis.
Met andere woorden. Ieder moet alles van iedereen leuk vinden en iedereen moet iedereen iets gunnen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. allemaal in een kring zitten en Kumbaya zingen
Zo heb ik het ook begrepen. Waren 2 stellen over en Doriana kon niet op zichzelf stemmen dus niet gestemd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ze bebben de koning en koningin van de troon gestoten en moesten het andere gunnen uiteindelijk bleven Jimmy en Dilano en Tyron en Doriana over. Ashley heeft er nu een heel ding van gemaakt dat Doriana wederom zou hebben gebruikt dat ze nieuw is maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Tyron en Doriana zijn voor Danny en Alice gegaan maar dat had de blonde qeeun even gemist. Toen Tyron en Doriana merkte dat ook zij favoriet waren om het te krijgen hebben ze zich onthouden van stemmen. Maar ook dat had de blonde qeeun even gemist. Ondertussen had ze al aan alles en iedeeen haar eigen hersenspinsels verteld.
hoe weet je dat ze waren net klaar en naar buiten gekomen uit kamertje en vlak erna krijg je SL ze zal ze heus wel bijpratenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:58 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet ze ook even bij alle andere die ze net in geuren en kleuren verteld heeft wat er dus niet is gebeurd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
De schuifdeur draait open, en Jimmy en Dilano mogen naar het kasteel.
Jimmy : Tot morgen, ik kom morgen gewoon weer terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |