Denk dat het niet simpel gaat met dat gunnen. Ze zullen allemaal wel moeten zeggen waarom wel en waarom niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:29 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje het is wel een vreselijk lange lummel van een SL..
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef zodeju het volgende:
Laat aub. Ariana bij de genomineerde zitten.....
Ik vraag me af of er al nominaties zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef zodeju het volgende:
in het gewone huis dusquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef zodeju het volgende:
geen idee van af de toekomst eigenlijk, maar de andere kant via spaklerweg is er ook wel aardig bij te komen geloof ik heb er alleen eens snel voorbij gereden ben er niet gaan kijken nogquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zou je even aan @:Joyce-43 kunnen vragen die heeft goed oriëntatie vermogen ikzelf niet we zijn er wel vaak langsgekomen
Stemming voor King en Queen. Stemmingen duren altijd lang.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
de SL duurt wel lang dit keer of niet?
Yepquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ze Tom en Ronahi niet gunnen, kunnen die ook nog genomineerd worden denk ik
Jep alleen in het Kasteel zijn ze vrijgesteld. Dus is het ze niet gegund dan moeten ze terug het huis in en wordt er denk ik nog een vrijstellingsgame gespeeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ze Tom en Ronahi niet gunnen, kunnen die ook nog genomineerd worden denk ik
En basiri graagquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef zodeju het volgende:
hoe bedoel je stemmingen, voor king en queen moet toch gespeeld worden?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:41 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Stemming voor King en Queen. Stemmingen duren altijd lang.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die smiley doet wel een beetje denken aan Rohani![]()
Deze lijkt er ook wel op [ link | afbeelding ]
Vreselijk , ben je eindelijk van die man af , zit ie in de SL'squote:
aan 1 van de groene kanten is volgens mijn wel dichtbij te komen dat is wat je ziet vanaf spaklerwegquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is zeker naief om te denken dat je daar onder gewoon langs kunt rijden?
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
de SL duurt wel lang dit keer of niet?
nooit is iets eerlijk, behalve als ie zelf wintquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze Bas na de stemming af hebben moeten voeren
Omdat het echt niet eerlijk is
Oh nee
Bas zijn verhaal was niet zo heel raar. Hij heeft 7 keer heen en weer moeten lopen en Glenn 9 keer en toch hadden ze bijna de zelfde tijd. Dat kan haast niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze Bas na de stemming af hebben moeten voeren
Omdat het echt niet eerlijk is
Oh nee
Dit is de laatste keer. Dus nu moet de rest stemmen of ze King en Queen mogen blijven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe bedoel je stemmingen, voor king en queen moet toch gespeeld worden?
Toch wel ...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Bas zijn verhaal was niet zo heel raar. Hij heeft 7 keer heen en weer moeten lopen en Glenn 9 keer en toch hadden ze bijna de zelfde tijd. Dat kan haast niet.
Conclusie: bassie is minder snel dan hij denkt te zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Bas zijn verhaal was niet zo heel raar. Hij heeft 7 keer heen en weer moeten lopen en Glenn 9 keer en toch hadden ze bijna de zelfde tijd. Dat kan haast niet.
Bas was gewoon te traag.met z'n korte beentjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Uhuquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hee spapaars, waar op de wereld was het nu ook weer aan de gang? Misschien kunnen we daar kijken en over gaan posten, is ook BB24. Hier schiet het niet opVindt Dot vast niet erg
Nou we weten allemaal dat dat niet zo is en daarvoor hoef je alleen maar naar de bouw van Glenn en bas te kijken. Er moet ergens tijd verloren zijn gegaan of er is gesjoemeld met de tijd. Bart had vorig jaar ook al een paar keer dat hij het gevoel had dat er gesjoemeld werd met uitslagen. En laten we eerlijk zijn dat zal ook zeker zo zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Conclusie: bassie is minder snel dan hij denkt te zijn
Bas baseert zijn heen en weer lopen op wat hij heeft gehoordquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |