Ook veel bloed verloren ?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:31 schreef engine het volgende:
In één duik is hij bijna 6x verongelukt.
quote:
Nee waarom?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:33 schreef Was-beer het volgende:
Als Ashley en Glenn nu iets uit de wall kopen zou het dan uiteindelijk gratis zijn?
Veel leuker zoquote:Op maandag 29 januari 2024 20:35 schreef engine het volgende:
Big Brother is nog aanwezigHij is wel scherp dit jaar.
Nee de King en Queen en dat zijn nu ronahi en Tom.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:35 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Omdat zij de opbrengst krijgen van de producten die ze gekozen hebben voor de wall
Geeft ie jongen toch een kans joh.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Glenn mag van mij gelijk op de bank samen met basili, heb er niks mee
Nog niet veel douche-scenes gezien.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou daar niet graag douchen. Camera op je bakkes en die muurtjes..
Begint scherp te worden. In den beginne echt niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:35 schreef engine het volgende:
Big Brother is nog aanwezigHij is wel scherp dit jaar.
Neuh en je ziet ook niet veel maar ik zou me niet prettig voelen daarquote:Op maandag 29 januari 2024 20:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog niet veel douche-scenes gezien.
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:38 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Geeft ie jongen toch een kans joh.
Roni is niet zo'n gunnerquote:Op maandag 29 januari 2024 20:40 schreef Jockari het volgende:
Nachos 200 gram... Nee Ro, dat voor 10 man is echt wel weinig.
Kaas, lava cake en hazelnootpastaquote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef rinardo het volgende:
Al bekend wat ze hebben gekozen voor de wall?
kaas en lavacakequote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef rinardo het volgende:
Al bekend wat ze hebben gekozen voor de wall?
@ledn81quote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef B00STER het volgende:
Toen Ronahi net die blauwe deur opende zag je een fractie van een seconde een productiemedewerkster. En toen werd er weggeschakeld. Iemand anders dat ook gezien?
Geen problemen mee, hoor😉quote:Op maandag 29 januari 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou daar niet graag douchen. Camera op je bakkes en die muurtjes..
Hij denkt in Wie Is De Mol te zittenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
omg basiri denkt dat glenn en ashley de boel komen saboteren.
Lavacake kende ik niet. Even moeten googlen. Dus gewoon een moelleux (niet simpel om zelf te maken).quote:
Wat een pannenkoekquote:Op maandag 29 januari 2024 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
omg basiri denkt dat glenn en ashley de boel komen saboteren.
Heb het even teruggekeken. Lijkt wel, maar is niet zoquote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef B00STER het volgende:
Toen Ronahi net die blauwe deur opende zag je een fractie van een seconde een productiemedewerkster. En toen werd er weggeschakeld. Iemand anders dat ook gezien?
Dagboek van een muts (jaja, heb ik ook gelezen, net zoals het leven van een loser. Heb je met vroegere kinderen in huis)quote:
Jaquote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef B00STER het volgende:
Dat weet niemandquote:Op maandag 29 januari 2024 20:50 schreef Was-beer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als ze een alarm missen
staat de werker vermummt daar? ik zie geen gezichtquote:Op maandag 29 januari 2024 20:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb het even teruggekeken. Lijkt wel, maar is niet zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Gezichtsbedrog!quote:Op maandag 29 januari 2024 20:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb het even teruggekeken. Lijkt wel, maar is niet zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan worden ze onthoofd.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:50 schreef Was-beer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als ze een alarm missen
Zet 4 nederlanders bij elkaar, en je hebt 5 meningen (credits to Patrick Van Gompel, belgisch journalist)quote:Op maandag 29 januari 2024 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Efficiënt vergaderen kunnen ze iig niet
Ik ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
staat de werker vermummt daar? ik zie geen gezicht
Issie vandaag Al afgegaan? Voor de opdracht?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:54 schreef GayGuy het volgende:
Eigenlijk hebben ze nu dus een ouderwetse weekopdracht?
Ik schakel net pas inquote:Op maandag 29 januari 2024 20:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Issie vandaag Al afgegaan? Voor de opdracht?
teennagelsquote:Op maandag 29 januari 2024 20:53 schreef Grawlix het volgende:
wat zit er in die kwak van basi? zie hem knabbelen.
Jaquote:Op maandag 29 januari 2024 20:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja. En nu zal je zien na deze oeverloze en eindeloze discussie, dat dat vandaag/vannacht niet meer gaat gebeurenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja ik denk dus ook dat het maar een 1 dags opdracht was.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee. En nu zal je zien na deze oeverloze en eindeloze discussie, dat dat vandaag/vannacht ook niet meer gaat gebeuren
Wel een grappige benamingquote:
Die vind ik ook leukquote:Op maandag 29 januari 2024 21:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wel een grappige benamingik ga het zelf ook gebruiken
quote:Op maandag 29 januari 2024 21:00 schreef engine het volgende:
Jimmy gaat recht voor de deur zittenprobeer daar maar eens voorbij te komen.
Ik was er net met opnemen. Maar nee is de spiegeling in de ruit en je ziet door de ruit het schilderijtjequote:
Owwquote:Op maandag 29 januari 2024 21:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik alleen snap 'm waarschijnlijk niet...
Niks. Gewoon buiten zitten een goede spreken voeren ofzoquote:Op maandag 29 januari 2024 21:01 schreef Willewa het volgende:
Beetje afwezig laatste dagen. Was net even een beetje aan het bij lezen om erachter te komen wat dat alarm inhoudt en toen ging ie net af. Wat betekent dat dan precies? ‘Het huis bewaken’ .. wat houdt dat in ;p
Oh daar nog ietsquote:Op maandag 29 januari 2024 21:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik was er net met opnemen. Maar nee is de spiegeling in de ruit en je ziet door de ruit het schilderijtje
[ afbeelding ]
Thnx @ledn81, schept meer duidelijkheid.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik was er net met opnemen. Maar nee is de spiegeling in de ruit en je ziet door de ruit het schilderijtje
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 21:02 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Niks. Gewoon buiten zitten een goede spreken voeren ofzo
quote:Op maandag 29 januari 2024 21:05 schreef engine het volgende:
Dilano heeft vandaag wel meer koppijn. Hij weet niet of het door het bloedverlies komt. Anyway.
quote:Op maandag 29 januari 2024 21:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Code om in of uit het huis te geraken ? @:daniel ?
Hij had een beetje bloed aan zijn hand tijdens de opdracht. Hij zag zwart voor z'n ogen. Maar hij heeft doorgezet.quote:
Irritatiesquote:Op maandag 29 januari 2024 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is er met die lui aan de hand joh
poah!quote:Op maandag 29 januari 2024 21:07 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij had een beetje bloed aan zijn hand tijdens de opdracht. Hij zag zwart voor z'n ogen. Maar hij heeft doorgezet.
Wat een strijder he?
Moet solliciteren voor de Marine Seals.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:07 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij had een beetje bloed aan zijn hand tijdens de opdracht. Hij zag zwart voor z'n ogen. Maar hij heeft doorgezet.
Wat een strijder he?
Bloedverlies hèquote:Op maandag 29 januari 2024 21:07 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Wat een strijder he?
vind ik ook, nu moeten er 2 mensen een beslissing nemen voor de hele groep als er iemand voor de deur staatquote:
hij zegt het nu, de rest was net heel fel en hij is er nog maar 1 week en wil niet meteen gezeik makenquote:Op maandag 29 januari 2024 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
inderdaad waarom zeg je dat niet in de groep.
Snap ik welquote:Op maandag 29 januari 2024 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
inderdaad waarom zeg je dat niet in de groep.
Ik vind dat Jimmy wel een punt heeft: het is een groepsopdracht. Dat je gesteld bent op je nachtrust is hartstikke jammer en doe je maar over een kleine 90 dagen als je weer thuis bent.quote:
dus dan maar zeiken tegen dilano. dan wel durven hequote:Op maandag 29 januari 2024 21:10 schreef danilel het volgende:
[..]
hij zegt het nu, de rest was net heel fel en hij is er nog maar 1 week en wil niet meteen gezeik maken
ja maar op het moment supreme zegt hij niksquote:Op maandag 29 januari 2024 21:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind dat Jimmy wel een punt heeft: het is een groepsopdracht. Dat je gesteld bent op je nachtrust is hartstikke jammer en doe je maar over een kleine 90 dagen als je weer thuis bent.
Heb net even teruggespoeld, maar dat was het schilderij.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef B00STER het volgende:
Preciesquote:Op maandag 29 januari 2024 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had ook gewoon in shifts willen blijven zitten, iedereen even verrot
@ledn81 heeft beelden. Blijkt gewoon een spiegelbeeld van Ro te zijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb net even teruggespoeld, maar dat was het schilderij.
ja en het schilderij door het raam deels.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:ledn81 heeft beelden. Blijkt gewoon een spiegelbeeld van Ro te zijn.
Ja, dat was ook te zien jaquote:Op maandag 29 januari 2024 21:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:ledn81 heeft beelden. Blijkt gewoon een spiegelbeeld van Ro te zijn.
Hij bespreekt het met z'n wederhelft 1op1. En geeft heel goed aan waarom hij er geen stennis om maakt in de groep. Wat heel plausibel is.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ja maar op het moment supreme zegt hij niks
hij wil zich nog even op de achtergrond houdenquote:Op maandag 29 januari 2024 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
duidelijke mening, maar dan wel je mond houden en achteraf miepen
In een kliko nog beterquote:Op maandag 29 januari 2024 21:13 schreef engine het volgende:
Dilano met jas aan is wel beter te verdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |