Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig, dat je in veel topics hier altijd wel iemand hebt waar je het steevast regelrecht mee oneens bent. Tot het irritante toe. Ik vraag me dan wel eens af, hoe zou zo iemand in het dagelijks leven zijn. Zou dat dan ook helemaal botsen.?
Zit ze niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een like geven tot ik bedacht tot ze ook in het koude kamp kan zitten
Nee joh, bloodymary1 is een hitte/warmte liefhebber, prima toch.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een like geven tot ik bedacht tot ze ook in het koude kamp kan zitten
Opbokken met dat zuipfeestquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:55 schreef Frutsel het volgende:
Pak sneeuw volgens GFS rond 10 februari voor noord en midden Nederland.
Not gonna happen. Al hoop ik er natuurlijk wel op
Maar het bekt straks vast in de media: sneeuwbom met carnaval
Ik ben best redelijk in het echt hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig, dat je in veel topics hier altijd wel iemand hebt waar je het steevast regelrecht mee oneens bent. Tot het irritante toe. Ik vraag me dan wel eens af, hoe zou zo iemand in het dagelijks leven zijn. Zou dat dan ook helemaal botsen.?
Mijn weerapp zit ook weer on point. Ik zit precies in dat buitje dat tussen 13 en 15 voorspeld is.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:54 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEEL BLIJ MET MIJN WEER WIDGET
Het zal daar wel gaan waaien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:32 schreef Felagund het volgende:
Lekker weer voor Noord-Noorwegen morgenavond en nacht die erop volgt:
[ link | afbeelding ]
https://meteologix.com/nl(...)/20240201-0000z.html
(Dit is wel een extreme voorspelling, maar de vorige GFS en IFS voorspellingen zaten ook rond de 940-945 hPa).
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben best redelijk in het echt hoor
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Misschien met de windbuks opwachten dit jaar
Ja, EMCWF model zit ook op 935 hPa inmiddels en GFS zit in de laatste run (12 uur) zelfs op een minimum druk van 931 hPa in de nacht naar donderdag. De Noorse versie van het KNMI heeft ook al code rood uitgegeven voor windstoten tot 50 m/s (~ 180 km/uur):quote:
Doe ik natuurlijk niet, maar heb nu wel camera's opgehangen. In drie jaar tijd voor meer dan 2k schade.quote:
Dat zijn wel orkaan windenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, EMCWF model zit ook op 935 hPa inmiddels en GFS zit in de laatste run (12 uur) zelfs op een minimum druk van 931 hPa in de nacht naar donderdag. De Noorse versie van het KNMI hebben ook al code rood uitgegeven voor windstoten tot 50 m/s (~ 180 km/uur):
[ twitter ]
Ja, al zijn ze daar wel wat gewend zo dicht bij de zee, dit was afgelopen nacht (iets noordelijker).quote:
Snap ik. Ik heb zelf ook niets met dat zuipfeest.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Doe ik natuurlijk niet, maar heb nu wel camera's opgehangen. In drie jaar tijd voor meer dan 2k schade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Salina op 31-01-2024 09:07:37 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
gewoon schoonmaakazijn gieten, lopen ze wel verder.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Opbokken met dat zuipfeest
Kan ik vast weer schadeherstel gaan doen hier... ieder jaar dezelfde zeik met die k*t dronkenlappen. Misschien met de windbuks opwachten dit jaar
Browning M2 geeft een beter resultaatquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Opbokken met dat zuipfeest
Kan ik vast weer schadeherstel gaan doen hier... ieder jaar dezelfde zeik met die k*t dronkenlappen. Misschien met de windbuks opwachten dit jaar
Malaise is een algehele staat van ongemak, vermoeidheid of ziekte. Het is een symptoom van verscheidene ziekten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |