Geen idee waarom ik de foutmelding blijf krijgen dat het land niet goed zou zijn...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij was het eerste (nieuwe) account gewoon goed, met mijn eigen 06 nr er aan gekoppeld (die ook aan mijn echte account gekoppeld is).
Heb je wel genoeg op je CC staan? Ik kreeg eerst ook zo'n foutmelding omdat ik er maar 27 euro op had gezetquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik de foutmelding blijf krijgen dat het land niet goed zou zijn...
Zelfs via laptop wetkte het niet.
Zekerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:32 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg op je CC staan? Ik kreeg eerst ook zo'n foutmelding omdat ik er maar 27 euro op had gezet
Heb je wel op de juiste momenten de VPN gebruikt? Verder weet ik er weinig van maar las dat dat ook belangrijk was, bij sommige stappen wel VPN aan, en bij andere stappen juist geen VPN gebruiken…quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker![]()
Het is en blijft de fout met de Land instelling.
Ah ok en heb je de F1TV app gedownload nadat je je nieuwe Google account hebt toegevoegd aan de Playstore? Het maakt wel uit met welk google account je de app installeert.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker![]()
Het is en blijft de fout met de Land instelling.
PFF breek me de bek niet open. Disney+, prime,netflix en f1tvpro hier. Al die losse abbo's worden wel een dure grap zo. Aande andere kant, geen normaal tv abbo meer nodig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef beantherio het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe dat bij anderen zit maar voor mij zijn F1TV Pro samen met Youtube Premium de enige abonnementen die ik heb op streaming diensten. Als je er nog dingen als Netflix en/of Disney+ naast zou hebben dan geloof ik wel dat het prijskaartje wat lastiger gaat worden.
Ik heb alleen F1TV en Discovery Plus voor UFC.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef beantherio het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe dat bij anderen zit maar voor mij zijn F1TV Pro samen met Youtube Premium de enige abonnementen die ik heb op streaming diensten. Als je er nog dingen als Netflix en/of Disney+ naast zou hebben dan geloof ik wel dat het prijskaartje wat lastiger gaat worden.
Dat is ook wel een verstandige redenering.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En hoeveel tijd heb je er inmiddels ingestoken? Ik kan m'n tijd beter besteden.
Weet dat dus niet zeker. Wel de prijs in roepies afrekenen.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Heb je wel op de juiste momenten de VPN gebruikt? Verder weet ik er weinig van maar las dat dat ook belangrijk was, bij sommige stappen wel VPN aan, en bij andere stappen juist geen VPN gebruiken…
Jazeker. Staat maar 1 Google Account nu op daar.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:14 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Ah ok en heb je de F1TV app gedownload nadat je je nieuwe Google account hebt toegevoegd aan de Playstore? Het maakt wel uit met welk google account je de app installeert.
Dit was niet Liberty te slim af zijn, maar een maas in de constructie.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:03 schreef Tarado het volgende:
Ik heb persoonlijk graag alles beschikbaar wat er is en dan ook nog eens legaal, dat kost inderdaad wel wat.
Iedereen moet het zelf weten maar uiteindelijk betalen de legale afnemers voor de illegale, maar zeggen dat je Liberty te slim af bent klinkt uiteraard beter.
Ja zeg, voelde mij eerst ook wat ‘schuldig’, dat ik daar niet achter aanging met al die instructies.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En hoeveel tijd heb je er inmiddels ingestoken? Ik kan m'n tijd beter besteden.
Een maas, het is een vorm van kruimeldiefstal, verder prima hoor als je het nodig acht.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit was niet Liberty te slim af zijn, maar een maas in de constructie.
En linksom via India of rechtsom, ik ga toch wel weer F1TV Pro nemen![]()
Hm, je kan niet in mijn portemonnee kijken, natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een maas, het is een vorm van kruimeldiefstal, verder prima hoor als je het nodig acht.
Je hoeft je ook niet te verdedigen en dat kan ook eigenlijk niet, wat ik al zei iedereen moet dat voor zich weten. Maar stel dat we het hier hebben over wekelijks een deel van je boodschappen niet afrekenen bij de Appie want dat is een maas bij de zelfscankassa, is dat ook verdedigbaar?quote:Op zondag 4 februari 2024 11:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, je kan niet in mijn portemonnee kijken, natuurlijk.
En mn creditcard is een (gratis) debitcard.
Maar eigenlijk niet heel veel zin om me te verdedigen.
Als het lukt, dan lukt het.
Als het niet lukt, dan hebben ze hopelijk nog een aanbieding net voor het seizoen.
En als dat er óók niet is, kijk ik vanaf 4 maart voor de hogere prijs.
Tevreden?
Dat is diefstal en dat is hier niet aan de orde. De vergelijking is eerder; stel dat je iedere week goedkope boodschappen doet in Duitsland. Dat is prima verdedigbaar.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet te verdedigen en dat kan ook eigenlijk niet, wat ik al zei iedereen moet dat voor zich weten. Maar stel dat we het hier hebben over wekelijks een deel van je boodschappen niet afrekenen bij de Appie want dat is een maas bij de zelfscankassa, is dat ook verdedigbaar?
Nee dat is niet de juiste vergelijking want boodschappen doen in Duitsland is legaal en dit niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:10 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Dat is diefstal en dat is hier niet aan de orde. De vergelijking is eerder; stel dat je iedere week goedkope boodschappen doet in Duitsland. Dat is prima verdedigbaar.
Dit is niet illegaal. Je betaalt gewoon voor de aangeboden dienst. Het bekijken van streams die illegaal worden aangeboden is daarentegen wel verboden.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat is niet de juiste vergelijking want boodschappen doen in Duitsland is legaal en dit niet.
De pakkans is nihil, dat is wat anders maar blijkbaar als het om internet gaat is de normvervaging gewoon geaccepteerd.
Dus doen alsof je in een ander land zit met een VPN is gewoon zoals het hoort.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:21 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Dit is niet illegaal. Je betaalt gewoon voor de aangeboden dienst. Het bekijken van streams die illegaal worden aangeboden is daarentegen wel verboden.
Je hebt helemaal geen VPN nodig.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus doen alsof je in een ander land zit met een VPN is gewoon zoals het hoort.
Ga lekker ergens anders de moraalridder uithangenquote:Op zondag 4 februari 2024 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus doen alsof je in een ander land zit met een VPN is gewoon zoals het hoort.
Wel voor het afsluiten van de dienst. Je doet je voor alsof je in een ander land woont. Dat is imho gewoon fraude.quote:
Omdat het jou niet uitkomt? Ik moet er wel om lachen deze kruimeldief opschepperij, wat ik al eerder zei, als het om internet gaat zijn de normen wat lager.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders de moraalridder uithangen
Omdat het kansloos is. Voel je je nu moreel verheven ofzo?quote:Op zondag 4 februari 2024 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het jou niet uitkomt? Ik moet er wel om lachen deze kruimeldief opschepperij, wat ik al eerder zei, als het om internet gaat zijn de normen wat lager.
Dus al die multinationals die zogenaamd in een ander land gevestigd zijn om de belasting te ontwijken zijn ook illegaal bezig?quote:Op zondag 4 februari 2024 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een maas, het is een vorm van kruimeldiefstal, verder prima hoor als je het nodig acht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |