Das zoals het belgisch koningshuis dan.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:16 schreef marky het volgende:
Ik denk dat het voordeel gaat zijn dat de Koning en koningin ook niet zo heel goed onderlegd zijn.
Ja preciesquote:Op maandag 29 januari 2024 13:21 schreef Snoozey het volgende:
van ashley zou je in eerste instantie het vooroordeel kunnen hebben, tokkie, slutty en dom
ze is geen van 3
Ik durfde het niet te zeggen als nederlanderquote:Op maandag 29 januari 2024 13:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Das zoals het belgisch koningshuis dan.
Ahhh dat betekent het dan vroeg het me al afquote:Op maandag 29 januari 2024 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Wat anders wat me ineens opviel; zou dit seizoen 84 dagen zijn, de stream telt 8448.00:00 minuten als ik zo de player bekijk....?
Nee, het zijn uren, en we zitten nu al op 349 uur.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Wat anders wat me ineens opviel; zou dit seizoen 84 dagen zijn, de stream telt 8448.00:00 minuten als ik zo de player bekijk....?
Ik denk dat Ashley dan soms te impulsief is en dingen zegt zonder na te denken, ik heb niks tegen haar, ze brengt wat leven in het huisquote:
Ik denk het.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ahhh dat betekent het dan vroeg het me al af
Ashley wordt onderschat , ze wordt dom gevonden , dat is wat anders dan dingen eruit flappenquote:Op maandag 29 januari 2024 13:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashley dan soms te impulsief is en dingen zegt zonder na te denken, ik heb niks tegen haar, ze brengt wat leven in het huis
Ja maar het stopt op 8448 uur, dat zou dus de dagen kunnen zijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, het zijn uren, en we zitten nu al op 349 uur.
Dan duurt het wel heel lang om die 8000 te halenquote:Op maandag 29 januari 2024 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, het zijn uren, en we zitten nu al op 349 uur.
8448 uur is 352 dagen.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja maar het stopt op 8448 uur, dat zou dus de dagen kunnen zijn.
Ik onderschat haar tactisch vermogen nietquote:Op maandag 29 januari 2024 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ashley wordt onderschat , ze wordt dom gevonden , dat is wat anders dan dingen eruit flappen
Maar dat is een ander verhaal , hier wordt ze als dom weggezet.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik onderschat haar tactisch vermogen niet
Maar hierin is ze gewoon niet al te best
Een BB JVJLquote:Op maandag 29 januari 2024 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we voorlopig nog niet van BB af.![]()
ze wast het bijna dagelijks en nu met warm water helemaal ze is uit bed gekomen en heeft er nu niets aan gedaan maar vet is het echt niet hoorquote:Op maandag 29 januari 2024 13:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan ook niet begrijpen dat je dat mooi vindt die lange nep slierten tussen je eigen veel kortere haar. Ook zie je de inzet zitten en ze heeft ook nog eens heel vet haar altijd waardoor je het helemaal ziet.
En dat is ze beslist niet....heb meer moeite met Adriana die zich speciaal vindt omdat ze gevoelig is maar als 36jarige vrouw echt helemaal niks kan. Die zegt dat ze het beslag van de pannenkoeken nog nooit in de pan heeft gedaan en helemaal gestrest is. En als excuus gebruikt omdat ze geen kinderen heeft...quote:Op maandag 29 januari 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is een ander verhaal , hier wordt ze als dom weggezet.
zijn 352 dagen - eindigt het dan pas 31 december?quote:Op maandag 29 januari 2024 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja maar het stopt op 8448 uur, dat zou dus de dagen kunnen zijn.
Ja, waarom niet. Een BB zonder einddatum. Is al eens geprobeerd in Duitsland geloof ik.quote:
Ja, waarschijnlijk in de tuin bezig met iets wat met de opdracht te maken heeft.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:39 schreef rinardo het volgende:
Valt me wel op dat alle shutters /luxaflex dicht zijn![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 29 januari 2024 13:39 schreef rinardo het volgende:
Valt me wel op dat alle shutters /luxaflex dicht zijn![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
yepquote:Op maandag 29 januari 2024 13:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk in de tuin bezig met iets wat met de opdracht te maken heeft.
Ze hebben ze toch ook zelf dicht moeten doen.... dat is nogal een hint.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jimmie heeft het ook door en denk dat het spel ook buiten gespeeld wordt.
Naomi misschien? Die had wel iets gestudeerdquote:Op maandag 29 januari 2024 13:39 schreef Jockari het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit al eens een universitair meegedaan aan BB ?
Geen idee, ze kwamen wel met er kan dus ook piloot of een dokter inzitten....weet niet meer in welk rls dat was.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:39 schreef Jockari het volgende:
Hij is niet goed in namen zegt hij netquote:Op maandag 29 januari 2024 13:49 schreef Jockari het volgende:
Dilano kent Simone Biles niet ??? En hij is turner...
Ik ook nietquote:Op maandag 29 januari 2024 13:49 schreef Jockari het volgende:
Dila,o ook nog nooit gehoord van Nina Derwael.
Weet wel dat onze bank ligger van seizoen 1 een heel hoog IQ had.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:39 schreef Jockari het volgende:
Wie wie wiequote:Op maandag 29 januari 2024 13:51 schreef Snoozey het volgende:
je kan idd 10 keer vragen of je iemand echt niet kent als bij het eerste antwoord al duidelijk was
Kristof Timmermans 2022 , was ook wel slim Geography leraar aardrijkskunde en geschiedenisquote:Op maandag 29 januari 2024 13:39 schreef Jockari het volgende:
Naomi.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:39 schreef Jockari het volgende:
Is HBO niet universitair.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 29 januari 2024 13:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kristof Timmermans 2022 , was ook wel slim Geography leraar aardrijkskunde en geschiedenis
Wie irriteerde Rohani zo dan...quote:Op maandag 29 januari 2024 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wordt er een beetje kriegel van
Tom, hij deed 'ssssst' naar haar en haar eerste gezichtsuitdrukking deed dat na: "wat sssst?!"quote:Op maandag 29 januari 2024 14:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie irriteerde Rohani zo dan...
Ze uit het wel grappig
Zo onhandig ook dat hele grote boek met al die enorme lappen aan kaarten. Dat nou niemand op het idee komt om even al die bladzijden/kaarten los te snijden zodat iedereen een stukje kan bestuderen.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wordt er een beetje kriegel van
Sowieso als iemand ssssst naar je sist word ik ookquote:Op maandag 29 januari 2024 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tom, hij deed 'ssssst' naar haar en haar eerste gezichtsuitdrukking deed dat na: "wat sssst?!"
Ik denk dat de hottub gemaakt wordt.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
De blinders zijn ongeveer 30-40 minuten geleden dicht gegaan, achter een SL.
"Meerdere keuzes mogelijk"quote:
Ik heb Jimmy gestemd, ga hem steeds leuker vinden, en hij is oprecht geïnteresseerd in mensen.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 14:18 schreef ledn81 het volgende:
Randy en Tyron bekijken de monetaire status en schulden van landen.
Tyron : "Heeft nederland zoveel schulden dan.."
Randy : "Ja je weet toch, slavernij en Afrika enzo"
Randy : "Ze hebben heel afrika leeg getrokken je weet toch"
Tyron : "moeten we dat terug gaan betalen dan.."
Randy :"Gaan ze niet doen"
Tis even vanuit een ander perspectief bekekenquote:Op maandag 29 januari 2024 14:18 schreef ledn81 het volgende:
Randy en Tyron bekijken de monetaire status en schulden van landen.
Tyron : "Heeft nederland zoveel schulden dan.."
Randy : "Ja je weet toch, slavernij en Afrika enzo"
Randy : "Ze hebben heel afrika leeg getrokken je weet toch"
Tyron : "moeten we dat terug gaan betalen dan.."
Randy :"Gaan ze niet doen"
Dat weet ik dan weer wel, maar ben nederlands gezind.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze weten niet waar de kleur oranje va komt bij Nederland
Randy en ty
Yepquote:Op maandag 29 januari 2024 14:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
De SL's dan ook weer waarschijnlijk.
Tyron weet veel niet, gister zei hij dat in alkmaar de kaasmarkt pp zaterdag was 1x per maand. Is vanaf eind maart tot eind september elke vrijdagochtend. Hij woont er zelf dan weet je die soort dingen toch.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Randy en ty
Djee, loopt echt achter bij mij, ik hoor het nu pas!quote:Op maandag 29 januari 2024 14:32 schreef KinKiJan het volgende:
BB legt ze uit dat ze weer spelen voor het kasteel. Ze spelen in duo's
1 moet een goeie conditie hebben, de andere moet enige tijd om kunnen gaan met in beperkte omgevingsvrijheid moet kunnen uithouden.
komt alles in het King en Queen toilet weer omhoogquote:Op maandag 29 januari 2024 14:32 schreef Jockari het volgende:
Warme sportkleding, en de moment om naar het toilet te gaan, zegt BB.
Loopt zo dadelijk heel de riool over.
Tot zover de overdadige luxe waar BB het net over hadquote:Op maandag 29 januari 2024 14:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
komt alles in het King en Queen toilet weer omhoog
We hebben sinds 400 voor Christus ofzo een lapjesmarkt in Utrecht. Ben geboren en getogen in Utrecht maar vraag me niet waar en wanneer die markt isquote:Op maandag 29 januari 2024 14:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tyron weet veel niet, gister zei hij dat in alkmaar de kaasmarkt pp zaterdag was 1x per maand. Is vanaf eind maart tot eind september elke vrijdagochtend. Hij woont er zelf dan weet je die soort dingen toch.
Hij woont volgens mij in Heerhugowaard.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tyron weet veel niet, gister zei hij dat in alkmaar de kaasmarkt pp zaterdag was 1x per maand. Is vanaf eind maart tot eind september elke vrijdagochtend. Hij woont er zelf dan weet je die soort dingen toch.
Ja top maar dit zijn Nederlanders onbegrijpelijkquote:Op maandag 29 januari 2024 14:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel, maar ben nederlands gezind.
quote:Op maandag 29 januari 2024 14:34 schreef ledn81 het volgende:
Karen heeft dr micro in het toilet laten vallen
Nee alkmaar heeft hier gewoond. Maar ook al zou hier wonen is algemeen bekend op zijn leeftijd.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:35 schreef marky het volgende:
[..]
Hij woont volgens mij in Heerhugowaard.
Ik ben ook verbaasd hier te lezen ik heb op beide al langere tijd een sl Ik ga even de boel opnieuw opstarten danquote:
Haagsche markt is ook niet alle dagen open bestaat ook al jaren. Hemelsbreed op misschien een km bij mij vandaan maar ook geen idee wanneer precies.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben sinds 400 voor Christus ofzo een lapjesmarkt in Utrecht. Ben geboren en getogen in Utrecht maar vraag me niet waar en wanneer die markt is
Nou blijkbaar niet dan.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee alkmaar heeft hier gewoond. Maar ook al zou hier wonen is algemeen bekend op zijn leeftijd.
Wij dappermarkt en Albert cuyp gelukkig iedere dag lekker makkelijk.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:40 schreef marky het volgende:
[..]
Haagsche markt is ook niet alle dagen open bestaat ook al jaren. Hemelsbreed op misschien een km bij mij vandaan maar ook geen idee wanneer precies.
dat is toch iets voor toeristen?quote:Op maandag 29 januari 2024 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee alkmaar heeft hier gewoond. Maar ook al zou hier wonen is algemeen bekend op zijn leeftijd.
Maar misschien nooit geweest....wel weten dat het er is maar daar houdt het mee op.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja kan ik ben 68 en nog nooit in vondelpark geweest ook zoietsquote:Op maandag 29 januari 2024 14:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar misschien nooit geweest....wel weten dat het er is maar daar houdt het mee op.
Maar stel de K&Q worden van hun troon gestoten ( en die kans acht ik zeer aanwezig) is het dan ook gedaan met hun vrijstelling?quote:Op maandag 29 januari 2024 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : 'Bewoners, vandaag krijgen jullie opnieuw de kans om de king en queen van de troon te stoten. En dat wil je als duo maar al te graag. De king en queen leven in ongekende luxe in het kasteel en ze kunnen niet genomineerd worden. Jullie spelen als duo. De een moet een goede conditie hebben. En de ander moet goed kunnen omgaan met enige tijd in beperkte bewegingsvrijheid te verkeren. [..] Warme sportkleding. Dit is ook het moment om even naar het toilet te gaan."
quote:Op maandag 29 januari 2024 14:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jimmy: Ik ben heel gemotiveerd, ik wil vandaag gewoon die fokking kroon op mijn hoofd hebben.
Vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar stel de K&Q worden van hun troon gestoten ( en die kans acht ik zeer aanwezig) is het dan ook gedaan met hun vrijstelling?
De Q&K hebben vrijstelling, niet Ashley&Glenn, dus ik gok van welquote:Op maandag 29 januari 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar stel de K&Q worden van hun troon gestoten ( en die kans acht ik zeer aanwezig) is het dan ook gedaan met hun vrijstelling?
Jaquote:Op maandag 29 januari 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vraagt Ashley zich ook al drie keer af.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook zo benieuwd naar.....en tot wanneer kan er gewisseld worden. Als dat er bij hoort hadden ze dat zaterdag niet erbij hoeven zeggen. want dan was die vrijstelling van geen enkel belang. Of ze mogen hem houden.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet helemaal duidelijk namelijk.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook zo benieuwd naar.....en tot wanneer kan er gewisseld worden. Als dat er bij hoort hadden ze dat zaterdag niet erbij hoeven zeggen. want dan was die vrijstelling van geen enkel belang. Of ze mogen hem houden.
BB heeft gezegd dat als je in het kasteel bent en je niet genomineerd kan wordenquote:Op maandag 29 januari 2024 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet helemaal duidelijk namelijk.
quote:Op maandag 29 januari 2024 14:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jimmy: Ik hoop gewoon niet dat ik in een bak met water val,
Ariana: Nee, niets iets met water hoor,
haren nat,
Donderdag worden nominaties bekend gemaaktquote:Op maandag 29 januari 2024 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet helemaal duidelijk namelijk.
Ben benieuwdquote:Op maandag 29 januari 2024 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Donderdag worden nominaties bekend gemaakt
Dus tot donderdag sowieso
Anders hebben mensen niet genoeg tijd om te stemmenquote:
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 29 januari 2024 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders hebben mensen niet genoeg tijd om te stemmen
jij wel? whahhahaquote:Op maandag 29 januari 2024 14:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Randy en ty
nee alleen in het kasteel ben je vrijgesteldquote:Op maandag 29 januari 2024 14:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook zo benieuwd naar.....en tot wanneer kan er gewisseld worden. Als dat er bij hoort hadden ze dat zaterdag niet erbij hoeven zeggen. want dan was die vrijstelling van geen enkel belang. Of ze mogen hem houden.
Mannenkoor Karrespoor...quote:Op maandag 29 januari 2024 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben we in ieder geval beeld van de blauwe slaapkamer.
Nee johquote:Op maandag 29 januari 2024 15:04 schreef Cupfighter het volgende:
@:puzzie, mijn excuus over mijn eerdere uitspraak over Ashley
quote:Op maandag 29 januari 2024 15:04 schreef greysbones het volgende:
Bas is ook op de blauwe slaapkamer toch
Denk inderdaad ook niet voor hen bedoeld maar geeft wel aan dat ze vooral met zichzelf bezig zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
BB zegt : area buitenruimte, area buitenruimte.
Was volgens mij niet voor het huis bedoeld.
Nee joh , er zijn er meer die haar onderschatten , en Ashley weet zelf ook dat ze dat wordtquote:
Dat soort foutjes hoor ik geregeld. Toen ze in het huis het boek net hadden, hoorde ik bb ook tegen Ashley en Glennquote:Op maandag 29 januari 2024 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
BB zegt : area buitenruimte, area buitenruimte.
Was volgens mij niet voor het huis bedoeld.
Ze is zeer beperkt in haar kennis.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh , er zijn er meer die haar onderschatten , en Ashley weet zelf ook dat ze dat wordt![]()
Maar ze is verre van dom
vorig jaar luisterde ze ook niet tot hij klaar was gingen ook tussendoor lullenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:05 schreef xdiashalizx het volgende:
Niet eerder heb ik zo'n stelletje horken gezien als in dit seizoen!! Blijven gewoon doorschreeuwen als BB praat!!
Ieder heeft zijn eigen expertise en kennis over dingen toch? Ik weet geen klote van voetbal, ben ik dan beperkt in mijn kennis?quote:
Sorryquote:Op maandag 29 januari 2024 15:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Respect, ik hou van mensen die sorry durven te zeggen..
Nee, maar dat is idd voor iedereen verschillendquote:Op maandag 29 januari 2024 15:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ieder heeft zijn eigen expertise en kennis over dingen toch? Ik weet geen klote van voetbal, ben ik dan beperkt in mijn kennis?
Nee dat is iets dat blijkt. Als je niet weet hoeveel nullen een miljoen heeft en een stad een land noemt turkije lid is van Nasa etc. Ze praat zoveel dat je daarmee haar beperkte kennis duidelijk kan bepalen.quote:
Het correcte antwoord is nee, toch?quote:Op maandag 29 januari 2024 15:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ieder heeft zijn eigen expertise en kennis over dingen toch? Ik weet geen klote van voetbal, ben ik dan beperkt in mijn kennis?
Mee eensquote:Op maandag 29 januari 2024 15:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh , er zijn er meer die haar onderschatten , en Ashley weet zelf ook dat ze dat wordt![]()
Maar ze is verre van dom
Dat is open voor eigen interpretatiequote:Op maandag 29 januari 2024 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het correcte antwoord is nee, toch?
Mag ik vragen of je haar kent of dat je iemand kent die je vergelijkt met haar.quote:
lol ik denk echt dat je er meer van maakt dan er isquote:Op maandag 29 januari 2024 15:11 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat is iets dat blijkt. Als je niet weet hoeveel nullen een miljoen heeft en een stad een land noemt turkije lid is van Nasa etc. Ze praat zoveel dat je daarmee haar beperkte kennis duidelijk kan bepalen.
Niets kennen van voetbal, en voetbal kut vinden, maakt je juist een intelligent iemand. Ik kan het weten.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik weet ook niets van voetbal maar das ook niet zo belangrijk. Ze is wel sluw maar niet breed ontwikkeld.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik constateer. Je kan niet zeggen dat ze heel slim is of breed ontwikkeld. Sluw en gehaaid is ze wel.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol ik denk echt dat je er meer van maakt dan er is
Waarom oranje en niet het rood-wit-blauw van de Nederlandse vlag? De kleur oranje hoort al eeuwenlang bij Nederland. Dat komt door ons koningshuis. De achternaam van koning Willem-Alexander is namelijk Van Oranje-Nassau.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Van het landgoed Orange toch? Orange werd Oranje, want ja... nederlands.
flashback naar Salarquote:Op maandag 29 januari 2024 15:09 schreef BB-King het volgende:
Tom: Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is blauw.
Tyron: Mijn ballen.
ja ze is gewoon een leuk mokkelquote:Op maandag 29 januari 2024 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je haar kent of dat je iemand kent die je vergelijkt met haar.
Dan begrijp ik het een beetje.
Haar inzicht is vrij goed en ze doet niet echt lelijk. De bewoners hoeven maar te vragen en ze doet het...zoals strijken mee zoeken
Dat wist ik dan weer nietquote:Op maandag 29 januari 2024 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Van het landgoed Orange toch? Orange werd Oranje, want ja... nederlands.
Sluw is ook zo'n woord wat totaal niet bij haar past , en dat is precies wat ik ook bedoel. Eigen interpretatie en letterlijk naar de persoonlijk kijken en haar eigenschappen toe bedelen die in het eigen straatje passen.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:15 schreef marky het volgende:
[..]
Ik constateer. Je kan niet zeggen dat ze heel slim is of breed ontwikkeld. Sluw en gehaaid is ze wel.
Vanwege dat landgoed, wat dus een prinsdom blijkt te zijn volgens wikipedia:quote:Op maandag 29 januari 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom oranje en niet het rood-wit-blauw van de Nederlandse vlag? De kleur oranje hoort al eeuwenlang bij Nederland. Dat komt door ons koningshuis. De achternaam van koning Willem-Alexander is namelijk Van Oranje-Nassau.
Vroeger hoorde oranje vooral bij politiek. Van eind zestiende tot eind achttiende eeuw hoorde oranje bij de ‘orangisten’: aanhangers van het Huis van Oranje. In de loop van de tijd werd Oranje de kleur die mensen in Nederland verbond, vooral in tijden dat andere landen de baas waren.
Hebben we weer wat geleerdquote:Op maandag 29 januari 2024 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanwege dat landgoed, wat dus een prinsdom blijkt te zijn volgens wikipedia:
[ afbeelding ]
Nou .. aannames are the mother of all last week....quote:Op maandag 29 januari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
Maar kunnen we al aannemen dat Ashley en Glenn niet meekijken ?
Neeeee!!!quote:Op maandag 29 januari 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
Er zijn overigens meer bewoners dan alleen Ashley.
Haar linkedin ziet er prima uit, een hardwerkende vrouw, die goede opleidingen heeft gedaanquote:Op maandag 29 januari 2024 15:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ik weet ook niets van voetbal maar das ook niet zo belangrijk. Ze is wel sluw maar niet breed ontwikkeld.
Niet als hij de vrijstelling krijgt ... heeft hij volgende week de hele week om te bonden.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat die Glenn niet gewoon die proef verliest. Hij heeft er toch meer aan om in het huis te zitten? Even onder het juk van Ashley vandaan. Beetje bonden en wat laten zien voor het geval hij niet Koning is als het nodig is. Al die dagen daar brengt hem wel in gevaar voor de nominaties.
Ja, maar dat is best een groot risico. Als hij de laatste proef niet wint, is hij aangeschoten wild.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet als hij de vrijstelling krijgt ... heeft hij volgende week de hele week om te bonden.
Grote voordeel van daar zitten is vrijgesteld zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 15:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat die Glenn niet gewoon die proef verliest. Hij heeft er toch meer aan om in het huis te zitten? Even onder het juk van Ashley vandaan. Beetje bonden en wat laten zien voor het geval hij niet Koning is als het nodig is. Al die dagen daar brengt hem wel in gevaar voor de nominaties.
sluw zou ik haar niet willen noemen.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ik weet ook niets van voetbal maar das ook niet zo belangrijk. Ze is wel sluw maar niet breed ontwikkeld.
Kan ook zijn voordeel zijn.....hij is nog niet in het huis geweest dus zullen ze hem niet zo gauw nominerenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:21 schreef happyme28 het volgende:
wie weet wil hij wel helemaal niet onder "het juk" van ashley vandaanquote:Op maandag 29 januari 2024 15:21 schreef happyme28 het volgende:
Gaat er toch om wat ik constateer. Ze is niet breed ontwikkelt. Ze weet niet zo veel. Ze geeft aan heel goed in haar werk te zijn nou dat zal maar daarmee houdt het op. Ze praat in algemeenheden en heel vaak is haar antwoord ja heb ik ook of doe ik ook en ja zo herkenbaar etc. Ze spiegelt dat heeft ze geleerd tijdens haar telemarketingcursus.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je haar kent of dat je iemand kent die je vergelijkt met haar.
Dan begrijp ik het een beetje.
Haar inzicht is vrij goed en ze doet niet echt lelijk. De bewoners hoeven maar te vragen en ze doet het...zoals strijken mee zoeken
nee hoorquote:Op maandag 29 januari 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
Er zijn overigens meer bewoners dan alleen Ashley.
Waarom ligt je focus eigenlijk zo op haar?quote:Op maandag 29 januari 2024 15:27 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat er toch om wat ik constateer. Ze is niet breed ontwikkelt. Ze weet niet zo veel. Ze geeft aan heel goed in haar werk te zijn nou dat zal maar daarmee houdt het op. Ze praat in algemeenheden en heel vaak is haar antwoord vaak ja heb ik ook of doe ik ook en ja zo herkenbaar etc. Ze spiegelt dat heeft ze geleerd tijdens haar telemarketingcursus.
Die hele show bij het herbetreden van het huis alsof ze Alexis Colby herself is.
Dat is toch sluw.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
sluw zou ik haar niet willen noemen.
ze speelt het spel en heeft zich goed voorbereid.
Mod editquote:Op maandag 29 januari 2024 15:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom ligt je focus eigenlijk zo op haar?
Er nog 13 andere bewoners waar je aandacht aan kan geven
Ja dat is zoals ze is, dat zei ze ook, ik ga me geen moment anders voordoen in het huis, en Bart zei dat zaterdag ook, ze is precies zoals ze is. ik vind haar een hele lieve gevoelige vrouw, die weet wat ze wil, en zich het kaas niet van het brood laat eten. heel veel pluspunten bij een solicitatiequote:Op maandag 29 januari 2024 15:27 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat er toch om wat ik constateer. Ze is niet breed ontwikkelt. Ze weet niet zo veel. Ze geeft aan heel goed in haar werk te zijn nou dat zal maar daarmee houdt het op. Ze praat in algemeenheden en heel vaak is haar antwoord ja heb ik ook of doe ik ook en ja zo herkenbaar etc. Ze spiegelt dat heeft ze geleerd tijdens haar telemarketingcursus.
Die hele show bij het herbetreden van het huis alsof ze Alexis Colby herself is.
Oke, dan zal ik je niet meer lastig vallen.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:27 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat er toch om wat ik constateer. Ze is niet breed ontwikkelt. Ze weet niet zo veel. Ze geeft aan heel goed in haar werk te zijn nou dat zal maar daarmee houdt het op. Ze praat in algemeenheden en heel vaak is haar antwoord vaak ja heb ik ook of doe ik ook en ja zo herkenbaar etc. Ze spiegelt dat heeft ze geleerd tijdens haar telemarketingcursus.
Geen queen dus.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ariana: Wanneer er water in zit dan skip ik.
Nou ja zeg je doet net alsof alles om haar draait ,maar er zijn er gewoon nog 13 andere bewoners om je focus op te leggenquote:
Nee hij heeft veel meer aan mingelen met de andere bewoners. Hij heeft verder niets te verliezen hij komt straks nog een week later het huis in en kent alleen haar.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook zijn voordeel zijn.....hij is nog niet in het huis geweest dus zullen ze hem niet zo gauw nomineren
Ahh dus zij zijn klaarquote:Op maandag 29 januari 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
Karen en Bas moeten naar de rode kamer
Horen ze
Niet helemaal want hij kan veel meekijken, van te voren en nu deze dagen.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:33 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij heeft veel meer aan mingelen met de andere bewoners. Hij heeft verder niets te verliezen hij komt straks nog een week later het huis in en kent alleen haar.
100% ze is de enige die het spel speelt zoals het gespeeld hoort te worden. observeren, luisteren, ze is goed voorbereid heen gegaan, instelling van geen vrienden maar winnen. ik heb niet eerder iemand gezien, die dit spel zo goed snapt en speelt als zei.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
nee
jezelf voorbereiden op iets wat gaat komen is niet sluw.
is zelfs slim
En zo is het Li0nheart en elkaar in waarde laten over zijn of haar mening is ook fijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Als @:marky dat vindt, moet ie dat lekker vinden .. ieder z'n mening. Maar ook de rest dus...
quote:
Ronahi ergert zich nogal snel aan anderenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:34 schreef Puzzie het volgende:
Roni ergert zich aan de speculaasies van Ty, Jim en de rest
Valt mij ook opquote:Op maandag 29 januari 2024 15:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ronahi ergert zich nogal snel aan anderen![]()
Weten we al of dit spel met de geleerde kennis te maken heeft? Of is het iets anders?
Ariana begint de rest gaat erop doorquote:Op maandag 29 januari 2024 15:34 schreef Puzzie het volgende:
Roni ergert zich aan de speculaasies van Ty, Jim en de rest
Mooi, op naar de bovenverdieping!!quote:Op maandag 29 januari 2024 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo'n half uur per duo dus ... wordt weer een lange zit.
De eerste verbaast mij, de laatste absoluut niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:40 schreef rinardo het volgende:
De poll met 56 stemmen
rinardo in BB / [BB 24-COS#107] Fouten zoeken ipv stampen
[ link | afbeelding ]
Ashley favoriet ?quote:Op maandag 29 januari 2024 15:40 schreef rinardo het volgende:
De poll met 56 stemmen
[ link | afbeelding ]
DIt is raar, nog geen twee weken geleden had ze de minste stemmenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:40 schreef rinardo het volgende:
De poll met 56 stemmen
[ link | afbeelding ]
Ze heeft zich bewezenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ashley favoriet ?![]()
Was wel eens anders, dacht dat ik de enige was
Ook in andere populariteit polls heeft Ashley een flinke inhaalslag gemaakt.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:40 schreef rinardo het volgende:
De poll met 56 stemmen
[ link | afbeelding ]
Ja en altijd werk in want dood gaan we zeker wetenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Haar linkedin ziet er prima uit, een hardwerkende vrouw, die goede opleidingen heeft gedaan
[ link | afbeelding ]
Wederom een voordeel voor ze. En maar met 2 personen dat boek Hoeben doorspitten ipv 12.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
Kijk king en queen hebben meer tijd
Heel raarquote:Op maandag 29 januari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is raar, nog geen twee weken geleden had ze de minste stemmen
Tijden veranderenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is raar, nog geen twee weken geleden had ze de minste stemmen
Ja dat is waar, vind haar nu ook wel wat beter te pruimen dan 2 weken geledenquote:
Dat is alleen tijdens de games. Verder wordt hij alleen gevoedt door Ashley. Hij kan zijn eigen mening niet vormen.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet helemaal want hij kan veel meekijken, van te voren en nu deze dagen.
Dat ligt dan toch helemaal aan hemzelfquote:Op maandag 29 januari 2024 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is alleen tijdens de games. Verder wordt hij alleen gevoedt door Ashley. Hij kan zijn eigen mening niet vormen.
Is ook zo als hij het nu verkloot dan zit hij in het huis en kan zieltjes winnen.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch helemaal aan hemzelf
Ashley : 'Het is ook niet iedere dag feest'quote:Op maandag 29 januari 2024 15:53 schreef marky het volgende:
Ze mogen nu niet meekijken in het kasteel dat is wel fijn. Ze hebben ook geen idee.
Nou, daarom suggereerde ik ook dat hij beter de game vandaag kan verliezen om 2 dagen met de rest van de bewoners te socializen. Hij KAN nu niet zijn eigen mening vormen (behalve van wat hij al gezien heeft voor hij in het huis kwam).quote:Op maandag 29 januari 2024 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch helemaal aan hemzelf
Algemeenhedenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ashley : 'Het is ook niet iedere dag feest'
Realisme
klopt, hij laaat zich alles zeggen, heeft geen eigen mening, en komt er ook niet voor uit, het is echt een watjequote:Op maandag 29 januari 2024 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is alleen tijdens de games. Verder wordt hij alleen gevoedt door Ashley. Hij kan zijn eigen mening niet vormen.
Het is ook maar de vraag welke landenquote:Op maandag 29 januari 2024 15:53 schreef Koos1958 het volgende:
Monetaire schuld klopt niet dat Nederland boven staat, volgens mij is dat Griekenland of Italië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |