We gaan het zien, vind hem tot nu toe niet heel veel aan ( van wat ik tot nu toe gezien heb )quote:Op maandag 29 januari 2024 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een fotografisch geheugen
Alice kijkt ook alsof ze er wel kaas van heeft gegetenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
Ashley komt hiermee niet heel snugger over
Die zei al ik ben niet goed hierinquote:Op maandag 29 januari 2024 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Alice kijkt ook alsof ze er wel kaas van heeft gegeten
Glenn wel ?quote:Op maandag 29 januari 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
Ashley komt hiermee niet heel snugger over
Ik heb nog niemand iets horen zeggen waarvan ik denk die kan het welquote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Erger me steeds meer en meer aan basari
Ik luister niet mee in het huis, maar ik verwacht Jimmy en Dilano.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand iets horen zeggen waarvan ik denk die kan het wel
Ja nou die valt me dan in deze meequote:
Iijd is om .. plaats het boek weer in de draaideurquote:Op maandag 29 januari 2024 11:24 schreef Mikeshutup het volgende:
Verlies geen tijd… dus landen waar het later is dan hier…
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja nou die valt me dan in deze mee
Ashley dacht dat op de kreeftskeerkring veel kreeften leefden
Of veel kreeftsterrenbeelden
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heb je al heel snel in een groepquote:Op maandag 29 januari 2024 11:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze komen ook nergens uit he bij alles wat ze krijgen is er eerst een tijd discussie
1 bestudeer dit boek goedquote:Op maandag 29 januari 2024 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had de opdracht niet gehoord wat er gezegd werd. Lijkt me niet dat ze dit helemaal moeten leren in korte tijd
"Lees en bestudeer dit boek heel erg goed en verlies geen tijd'quote:Op maandag 29 januari 2024 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had de opdracht niet gehoord wat er gezegd werd. Lijkt me niet dat ze dit helemaal moeten leren in korte tijd
Ja snap ik maar vind bij deze wel meer als b.v bij die van verleden jaarquote:Op maandag 29 januari 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heb je al heel snel in een groep
Ronahi en Tom ook wel denk. Tom gaf al aan aan Ronahi om niet teveel te zeggen, want hij verwacht dat het een opdracht per koppel is. De rest weer ertegenin.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik luister niet mee in het huis, maar ik verwacht Jimmy en Dilano.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben hier en daar de botox en lipfiller iets te diep gespoten denkquote:Op maandag 29 januari 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor Ashley, Sydney is Amerika [ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:30 schreef Jockari het volgende:
Ashley: "Sydney is toch Amerika".Ik denk dat we een nieuwe king en queen gaan krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben hier en daar de botox en lipfiller iets te diep gespoten denk
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:30 schreef Jockari het volgende:
Ashley: "Sydney is toch Amerika".Eerder wees ze iets aan en zij Zuid Afrika en dat bleek België te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Bas is een typje compensatiedrangquote:Op maandag 29 januari 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
Het zijn altijd weer bewoners met een vlotte babbel zonder kennis.
Bijna juist.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eerder wees ze iets aan en zij Zuid Afrika en dat bleek België te zijn
Ik hoop t wel. Het zou best leuk zijn om een ander duo in het kasteel te zien.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat we een nieuwe king en queen gaan krijgen
Nou ja kasteelquote:Op maandag 29 januari 2024 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoop t wel. Het zou best leuk zijn om een ander duo in het kasteel te zien.
Ik denk dat de laatste zin die BB sprak inderdaad met tijdzones of iets in die richting te maken heeftquote:Op maandag 29 januari 2024 11:34 schreef Puzzie het volgende:
Topografie is gewoon stampwerk ,maar ze moeten veel meer weten / leren
Ah ja tijdzones is ook wel leukquote:Op maandag 29 januari 2024 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste zin die BB sprak inderdaad met tijdzones of iets in die richting te maken heeft
Verlies geen tijd
Ariana en Tom zou leuk kunnen zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoop t wel. Het zou best leuk zijn om een ander duo in het kasteel te zien.
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ariana en Tom zou leuk kunnen zijn
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja kasteel
![]()
Het uit elkaar vallende hok
Dat zou idd kunnenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste zin die BB sprak inderdaad met tijdzones of iets in die richting te maken heeft
Verlies geen tijd
Er staat een BB logo op dus denk dat het alleen voor daar isquote:Op maandag 29 januari 2024 11:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bestaat dat boek echt ? Ik vind het niet dadelijk terug op google.
Goed geluisterd !quote:Op maandag 29 januari 2024 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verlies geen tijd
Ze heeft bijna gelijk.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:De kreefskeerkring is de bijzondere parallel rond de aarde die op ongeveer 23½ graad Noorderbreedte ligt. De naam is afgeleid van het sterrenbeeld Kreeft (Cancer), het teken van de Dierenriem dat ingaat op het moment dat de zon boven deze keerkring staat.
Als je goed nadenktquote:
Ja. Misschien doet ze het wel expres. Wil ze terug het huis in. Daar is alles luxe behalve het eten. In die ruīne is alleen het eten luxe maar de rest is een shitzooi...quote:Op maandag 29 januari 2024 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat we een nieuwe king en queen gaan krijgen
word moord en doodslagquote:
En douchen met warm waterquote:Op maandag 29 januari 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Misschien doet ze het wel expres. Wil ze terug het huis in. Daar is alles luxe behalve het eten. In die ruīne is alleen het eten luxe maar de rest is een shitzooi...
Hebben ze een douche? Ik dacht alleen een wastafel..okee dat is wel heel fijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
En douchen met warm water
Ook wel een enorm voordeel
En vooral dat maar met zijn tweeën.....waar moet je het de hele tijd over hebben....even terugtrekken kan niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Misschien doet ze het wel expres. Wil ze terug het huis in. Daar is alles luxe behalve het eten. In die ruīne is alleen het eten luxe maar de rest is een shitzooi...
Wel goed gevondenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef Donna1000 het volgende:
verlies geen tijd: in welke landen is het even laat als hier? of in welke landen is het vroeger dan hier (dan verlies je dus geen tijd als je daar heen gaat, maar win je juist tijd) ik roep maar iets
Welke kant moet je op om vroeger aan te komen dan dat je vertrok...quote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef Donna1000 het volgende:
verlies geen tijd: in welke landen is het even laat als hier? of in welke landen is het vroeger dan hier (dan verlies je dus geen tijd als je daar heen gaat, maar win je juist tijd) ik roep maar iets
Moet het wel weglopen....quote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
En douchen met warm water
Ook wel een enorm voordeel
Ze moeten voor het douchen even oversteken naar dat Endemol gebouw.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hebben ze een douche? Ik dacht alleen een wastafel..okee dat is wel heel fijn.
Nee ze hebben een douche daarquote:Op maandag 29 januari 2024 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten voor het douchen even oversteken naar dat Endemol gebouw.
In ons geval het westenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke kant moet je op om vroeger aan te komen dan dat je vertrok...
Jimmy is meer een queenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Als niemand de hint heeft begrepen is de hint te summier geweest. Ik gun trouwens Jimmy wel het kings schap lijkt hem zo leuk om een dag daar te zitten met die kroon
Dat vind ik een wat radicale conclusiequote:Op maandag 29 januari 2024 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Als niemand de hint heeft begrepen is de hint te summier geweest. Ik gun trouwens Jimmy wel het kings schap lijkt hem zo leuk om een dag daar te zitten met die kroon
Net alsof je op de camping staat. Met je hele zooi in een tas naar de douche lopen.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten voor het douchen even oversteken naar dat Endemol gebouw.
En afstanden naar BB huisquote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef Donna1000 het volgende:
Grandioos, hoeft maar 1vraag te zijn....wie o wie.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke kant moet je op om vroeger aan te komen dan dat je vertrok...
Is bij kleinzoon in groep 4 een extra vak als je voorloopt Vandaar dat hij al landen weet op de kaart met bijbehorende vlaggen. Hij is net 7 geworden. Nu als extra vak geschiedenis voor 3 maanden. Maar die vakken sneeuwen wel onder tegenwoordigquote:Op maandag 29 januari 2024 11:45 schreef marky het volgende:
Dit is het duidelijk gebrek aan aardrijkskunde onderwijs op school. Wie krijgt er nog ouderwetse aardrijkskunde op school? Het niveau is echt bedroevend
Ik heb 6 kleinkinderen op de lagere school, en ze stampen allemaal topo erin, mn kleindochter van 10 heeft vorige week net een 8 gehaaldquote:Op maandag 29 januari 2024 11:45 schreef marky het volgende:
Dit is het duidelijk gebrek aan aardrijkskunde onderwijs op school. Wie krijgt er nog ouderwetse aardrijkskunde op school? Het niveau is echt bedroevend
Naar het noorden ?quote:Op maandag 29 januari 2024 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grandioos, hoeft maar 1vraag te zijn....wie o wie.
Mijn kleindochter van 9 krijgt nog echte ouderwetste aardrijkskunde op school, wat dat kind allemaal weet op te noemen en weet te vinden in een atlas, daar kunnen heel veel ouderen (en jongeren) een voorbeeld aan nemenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:45 schreef marky het volgende:
Dacht het niet. Maar ik denk een heleboel zelf onze queen en king die dit niet goed hebben.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:50 schreef lojanda het volgende:
Ik zie Ty ook wel falen.. heeft hij eigenlijk al een proef gewonnen?
Over 10 jaar weten ze het ook niet meer...quote:Op maandag 29 januari 2024 11:51 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Mijn kleindochter van 9 krijgt nog echte ouderwetste aardrijkskunde op school, wat dat kind allemaal weet op te noemen en weet te vinden in een atlas, daar kunnen heel veel ouderen (en jongeren) een voorbeeld aan nemen
En een beetje goede basiskennis al heeft. Maar volgens mij worden ze daar niet echt op gecastquote:Op maandag 29 januari 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat ze maar net mazzel moeten hebben dat iemand het juiste geleerd en onthouden heeft
Misschien maken ze het zichzelf veels te moeilijk en zijn de vragen veel simpeler.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat ze maar net mazzel moeten hebben dat iemand het juiste geleerd en onthouden heeft
Dat Ashley en Glen gaan falen is duidelijkquote:Op maandag 29 januari 2024 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht het niet. Maar ik denk een heleboel zelf onze queen en king die dit niet goed hebben.
Ze grijpt haar kans en staat naast Tomquote:Op maandag 29 januari 2024 11:56 schreef Donna1000 het volgende:
Ariana staat de hele tijd naar het boek te staren, wedden dat die straks alles uit haar hoofd heeft geleerd
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:56 schreef Jockari het volgende:
Hahahahaha !Turkije is geen onderdeel van de Nasa zegt Ashley.
Kan allebei heb ik net opgezochtquote:Op maandag 29 januari 2024 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn: "In Turkije betaalde gij met Euro's!"
Ashley: "Nee volgens mij heeft Turkije zich daarvan los gemaakt"
Mijn zoon van bijna 14 heeft geen benul. Is amper wat aan gedaan.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:49 schreef rinardo het volgende:
I
[..]
Ik heb 6 kleinkinderen op de lagere school, en ze stampen allemaal topo erin, mn kleindochter van 10 heeft vorige week net een 8 gehaald
maar dat zei ik toevallig tegen ma paar weken terug ik kon ook goed stampen en had op de mavo echt voor SO alleen maar 10en als het ging om Landen, Plaatsen,Hoofdsteden en waterenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:49 schreef rinardo het volgende:
I
[..]
Ik heb 6 kleinkinderen op de lagere school, en ze stampen allemaal topo erin, mn kleindochter van 10 heeft vorige week net een 8 gehaald
Dan mag Tom wel uitkijken dat hij zo meteen niet uitglijdt op die vloerquote:Op maandag 29 januari 2024 11:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze grijpt haar kans en staat naast Tom
Zij moet het toch weten al haar kleding en tieten komen er vandaan.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn: "In Turkije betaalde gij met Euro's!"
Ashley: "Nee volgens mij heeft Turkije zich daarvan los gemaakt"
ja hij is niet echt de slimste vind ik ook in kasteel alles vraagt die Ashley en ja dan komt het over of zij hem regeertquote:Op maandag 29 januari 2024 11:53 schreef Jockari het volgende:
Glenn duid Kroatië aan in Zuid-Amerika...
staat ondertussen te dromen over Tom dat ze zo samen gaan maskerenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:56 schreef Donna1000 het volgende:
Ariana staat de hele tijd naar het boek te staren, wedden dat die straks alles uit haar hoofd heeft geleerd
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:01 schreef BB-King het volgende:
Wel grappig die versprekingen van Ashley.
Ze dacht laatst ook al dat onze zonnestelsel zich in de melkunie bevond.
Ja, af en toe wijzen om te laten zien dat ze goed bezig is, maar ondertussen afgeleid wordt als Tom wat zegt tegen Karen. Lijkt ook wel dat ze de camera's door heeft.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
staat ondertussen te dromen over Tom dat ze zo samen gaan maskeren
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:01 schreef BB-King het volgende:
Wel grappig die versprekingen van Ashley.
Ze dacht laatst ook al dat onze zonnestelsel zich in de melkunie bevond.
ook weer zulke bullshitquote:Op maandag 29 januari 2024 11:59 schreef marky het volgende:
[..]
Zij moet het toch weten al haar kleding en tieten komen er vandaan.
Ik ben al blij dat ik de koffiemelk in de AH weet te vindenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar dat zei ik toevallig tegen ma paar weken terug ik kon ook goed stampen en had op de mavo echt voor SO alleen maar 10en als het ging om Landen, Plaatsen,Hoofdsteden en wateren
maar vraag me nu iets en ik ben er echt heel slecht in tegenwoordig ben het helemaal kwijt en dat komt door het stampen denk ik
was naast wiskunde enige vaak waar ik hoge cijfers haaldequote:Op maandag 29 januari 2024 12:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik de koffiemelk in de AH weet te vinden![]()
Vond topo altijd hartstikke leuk, maar was er reteslecht in
Mod Editquote:
Nou ja zeg ik hoor haar het nu pas zeggen.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
Ronahi: "Ja Ashley zou dit heel goed kunnen"
ik wel, als je streams op de achtergrond meedraaien loopt er 1 daarna flink achter, stream 2 was 8 minuten.quote:
Dan loop je aardig achterquote:Op maandag 29 januari 2024 12:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ja zeg ik hoor haar het nu pas zeggen.
We hebben alleen geen geluidquote:Op maandag 29 januari 2024 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
En weer terug.
Ashley lijkt al bezig met Glenn overhoren
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik de koffiemelk in de AH weet te vinden![]()
Vond topo altijd hartstikke leuk, maar was er reteslecht in
True..quote:Op maandag 29 januari 2024 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker, mensen uitlachen omdat ze dingen uit het boek niet weten. Iedereen heeft zijn eigen interesses en weet daar vaak veel over. Of zaken die met je werk te maken hebben, daar weet je veel over. Niet iedereen weet alles, de 1 spreekt heel veel talen, maar een ander kan weer heel goed rekenen. De 1 leert snel, de ander moet er heel veel voor doen.
Ik denk al waarom trilt de grond onder mijn voeten toch.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:17 schreef spapaars het volgende:
Bolivia is zojuist verplaatst naar Afrika
Verlies geen tijdquote:Op maandag 29 januari 2024 12:18 schreef Donna1000 het volgende:
Ze zijn wel lekker bezig met z'n allen, ik denk dat het allemaal verloren moeite is, zo'n gigaboek leer je niet zomaar effe uit je hoofd. Het zal wel iets heel simpels zijn.
Inderdaad, denk ook iets heel simpels.....en dan nog kan het zijn dat je een totale blackout heb op het moment dat de vragen komen.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:18 schreef Donna1000 het volgende:
Ze zijn wel lekker bezig met z'n allen, ik denk dat het allemaal verloren moeite is, zo'n gigaboek leer je niet zomaar effe uit je hoofd. Het zal wel iets heel simpels zijn.
Echt hč.. ik ga zelfs naar de stream waar geen geluid is op het moment dat die SL komtquote:Op maandag 29 januari 2024 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Kunnen ze die vreselijke Lenie niet uit de SL's monteren? Dank u.
Basiskennis die iedereen op school leert.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker, mensen uitlachen omdat ze dingen uit het boek niet weten. Iedereen heeft zijn eigen interesses en weet daar vaak veel over. Of zaken die met je werk te maken hebben, daar weet je veel over. Niet iedereen weet alles, de 1 spreekt heel veel talen, maar een ander kan weer heel goed rekenen. De 1 leert snel, de ander moet er heel veel voor doen.
Dus jij kan op alle vragen antwoord geven. Kom op, niemand kan alles onthouden wat hij ooit heeft geleerd op school, als je na je studie een totaal andere richting opgaat, ga je dingen vergeten en dat is heel normaal.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Basiskennis die iedereen op school leert.
Plus de leeftijd gaat ook tellen.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus jij kan op alle vragen antwoord geven. Kom op, niemand kan alles onthouden wat hij ooit heeft geleerd op school, als je na je studie een totaal andere richting opgaat, ga je dingen vergeten en dat is heel normaal.
Zal niet beweren dat je nog precies de hoofdsteden weet, maar in welke continenten de landen zich bevinden toch wel.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus jij kan op alle vragen antwoord geven. Kom op, niemand kan alles onthouden wat hij ooit heeft geleerd op school, als je na je studie een totaal andere richting opgaat, ga je dingen vergeten en dat is heel normaal.
precies. Ik heb examen gedaan in de talen. Ik kon redelijk goed frans spreken, verstaan en schrijven, maar er verder nooit meer wat mee gedaan. Als ik nu de Franse taal hoor, kan ik het nog wel verstaan, maar zelf spreken, dat wordt lastig, alleen de simpele dingen weet ik nog wel. Dat is hoe het gaat met vakken die je hebt geleerd, maar na je studie niets meer mee van doen hebt, dan verdwijnt die kennis naar de achtergrond.quote:
Precies. Je moet toch weten dat Bolivia in Zuid-Amerika ligt en Sydney in Australië.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal niet beweren dat je nog precies de hoofdsteden weet, maar in welke continenten de landen zich bevinden toch wel.
Ongelofelijk, denk dat ze echt helemaal niks kan koken of bakken....of ze doet het erom en zo ervan af komt....quote:Op maandag 29 januari 2024 12:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Ari wordt helemaal gestrest van het maken van pannenkoeken...ze vraagt of andere het over willen nemen..
Aardrijkskunde blijf je toch gebruiken? Zeker jonge mensen die de hele wereld over reizen.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
precies. Ik heb examen gedaan in de talen. Ik kon redelijk goed frans spreken, verstaan en schrijven, maar er verder nooit meer wat mee gedaan. Als ik nu de Franse taal hoor, kan ik het nog wel verstaan, maar zelf spreken, dat wordt lastig, alleen de simpele dingen weet ik nog wel. Dat is hoe het gaat met vakken die je hebt geleerd, maar na je studie niets meer mee van doen hebt, dan verdwijnt die kennis naar de achtergrond.
En Gamba dan ?quote:Op maandag 29 januari 2024 12:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Je moet toch weten dat Bolivia in Zuid-Amerika ligt en Sydney in Australië.
Is elke dag tijdens lunchpauze 12u en in de avond rond 18u.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:31 schreef spapaars het volgende:
Dat ontbreken van geluid op S2 is ook een dingetje.
Naast Scampië waarschijnlijk.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die liggen bij de visboer toch?
Ze is beter met ander soort kaarten.. tenminste.. dat zegt zequote:Op maandag 29 januari 2024 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ariana zegt dat het niet klopt, Nederland heeft veel minder luchthavens dan 29 zegt ze.
Ariana: "We hebben eentje in Eindhoven, eentje op Schiphol Amsterdam en eentje in eh... ja dat is het!"
Karen: "Is het dat?"
Ariana: "Ja, we hebben helemaal geen 29, dit klopt niet!"
Vind vooral de stelligheid waarmee ze dingen 'zeker weten' grappig.
Ariana nog nooit....want ze heeft ook geen kinderen zegt ze.....Karen staat daar vaak in de keuken pannenkoeken te maken toch.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:35 schreef Jockari het volgende:
Ariana en Karen hebben nog nooit in hun leven pannenkoeken gemaakt zeggen ze.
Den Haag ?quote:Op maandag 29 januari 2024 12:35 schreef spapaars het volgende:
Volgens Ariane heeft nL 2 luchthavens, en meer niet.
Ze vergeet er een paar
Amsterdam Airport Schiphol.
Eindhoven Airport.
Groningen Airport Eelde.
Rotterdam The Hague Airport.
Maastricht Aachen Airport.
Lelystad Airport.
Ah zo.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:39 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Staat er toch tussen, valt onder Rotterdam - Zestienhoven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ze lijken heel veel op elkaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Sterker nog, het is in Rotterdam, vlakbij het Centrum.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo heet het nu eenmaal, het is dichter bij Rotterdam.
Maar wie zegt dat er fouten in zittenquote:Op maandag 29 januari 2024 12:41 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt dat ze zoveel op fouten focussen dat ze dingen die kloppen ook als fout zien.
Noord zit er nog tussen hč 😜quote:Op maandag 29 januari 2024 12:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Sterker nog, het is in Rotterdam, vlakbij het Centrum.
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:35 schreef spapaars het volgende:
Ze vergeet er een paar
Eindhoven Airport.
Groningen Airport Eelde.
Lelystad Airport.
noemde ze Amsterdam niet eens?quote:Op maandag 29 januari 2024 12:35 schreef spapaars het volgende:
Ze vergeet er een paar
Eindhoven Airport.
Groningen Airport Eelde.
Lelystad Airport.
Het zijn er geen 29......Misschien dat bewoners het klakkeloos over nemen en 29 zeggen als die vraag komt.quote:
Taal verlies je altijd wel. Onder geemigreerde komt dat ook veel voor. Gaat het jaren goed met de taal van het land waar je woont maar naar mate ze ouder worden gaan ze weer meer over op de moedertaal.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
precies. Ik heb examen gedaan in de talen. Ik kon redelijk goed frans spreken, verstaan en schrijven, maar er verder nooit meer wat mee gedaan. Als ik nu de Franse taal hoor, kan ik het nog wel verstaan, maar zelf spreken, dat wordt lastig, alleen de simpele dingen weet ik nog wel. Dat is hoe het gaat met vakken die je hebt geleerd, maar na je studie niets meer mee van doen hebt, dan verdwijnt die kennis naar de achtergrond.
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:46 schreef marky het volgende:
[..]
Taal verlies je altijd wel. Onder geemigreerde komt dat ook veel voor. Gaat het jaren goed met de taal van het land waar je woont maar naar mate ze ouder worden gaan ze weer meer over op de moedertaal.
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:41 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt dat ze zoveel op fouten focussen dat ze dingen die kloppen ook als fout zien.
Randy denkt dat de vlag van Indonesië ook niet klopt, want dat is die van Monaconou die is wel moeilijkSPOILER: ze lijken heel veel op elkaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Is vandaag echt niet normaal.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
Zijn ze de streamlocks van gisteren aan het inhalen ofzo?
ja maar dat is net als Schiphol dat ligt ook niet in Amsterdam ligt meer bij hoofddorpquote:Op maandag 29 januari 2024 12:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Sterker nog, het is in Rotterdam, vlakbij het Centrum.
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die liggen bij de visboer toch?
Maar dit vliegveld ligt echt IN Rotterdam, niet buiten.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dat is net als Schiphol dat ligt ook niet in Amsterdam ligt meer bij hoofddorp
Wilipedia telt er een boel niet meequote:Op maandag 29 januari 2024 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
oh .. wikipedia komt niet tot 29 .....
Wat vreemd, dan heeft het niks met Den Haag te maken. Erg verwarrend voor een buitenlander.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar dit vliegveld ligt echt IN Rotterdam, niet buiten.
Den Haag wilde een internationale stad zijn, daarom is de naam toegevoegd aan Rotterdam airport omdat den haag geen vliegveld heeftquote:Op maandag 29 januari 2024 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat vreemd, dan heeft het niks met Den Haag te maken. Erg verwarrend voor een buitenlander.
quote:Op maandag 29 januari 2024 12:55 schreef greysbones het volgende:
Ashley loopt ook nog steeds in de badjas
beetje een goedkope queen zoquote:Op maandag 29 januari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Daar zijn ze weer
Eerlijk ik vind het er niet uitzien hoe Ariane er bijloopt
Snap het, eigenlijk het zelfde als met Schiphol.....toen dat gebouwd werd moesten vele mensen in de buurt wonen en dat was Badhoevedorp....Mensen die bij fokker werkte of klm woonde daar. Toen schiphol ging groeien werd er meer tegen hoofddorp aangebouwd. Maar Badhoevedorp lag aan de rand van Amsterdam.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:55 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Den Haag wilde een internationale stad zijn, daarom is de naam toegevoegd aan Rotterdam airport
Ik vind het überhaupt nooit leuk hoe Ariana er bij loopt...wat mij betreft loopt ze de draaideur door en komt ze nooit meer terug...quote:Op maandag 29 januari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Daar zijn ze weer
Het maakt haar een beetje ordinair. En daar helpen die lange haren ook aan bijquote:
Dat is duidelijke taalquote:Op maandag 29 januari 2024 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt nooit leuk hoe Ariana er bij loopt...wat mij betreft loopt ze de draaideur door en komt ze nooit meer terug...
Queen van den Aldiquote:Op maandag 29 januari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Daar zijn ze weer
Ik vond het haar van Jolien van het vorige seizoen ook niet mooi, was dan niet nep, maar veel te lang..quote:Op maandag 29 januari 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het maakt haar een beetje ordinair. En daar helpen die lange haren ook aan bij
Ik vind de haren van Ashley en haar te lang en zo duidelijk te zien dat het nep is
Ik kan ook niet begrijpen dat je dat mooi vindt die lange nep slierten tussen je eigen veel kortere haar. Ook zie je de inzet zitten en ze heeft ook nog eens heel vet haar altijd waardoor je het helemaal ziet.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het maakt haar een beetje ordinair. En daar helpen die lange haren ook aan bij
Ik vind de haren van Ashley en haar te lang en zo duidelijk te zien dat het nep is
Eerst heette het 16 hovenquote:Op maandag 29 januari 2024 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat vreemd, dan heeft het niks met Den Haag te maken. Erg verwarrend voor een buitenlander.
Maar zag er wel een heel stuk verzorgder uit..quote:Op maandag 29 januari 2024 13:04 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vond het haar van Jolien van het vorige seizoen ook niet mooi, was dan niet nep, maar veel te lang..
Ik begrijp dat ook niet ook bij Ashley zie je het eigenhaar die pieken er van en dan dan lange nepslierten er onder.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan ook niet begrijpen dat je dat mooi vindt die lange nep slierten tussen je eigen veel kortere haar. Ook zie je de inzet zitten en ze heeft ook nog eens heel vet haar altijd waardoor je het helemaal ziet.
Dat zeker ja..quote:Op maandag 29 januari 2024 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar zag er wel een heel stuk verzorgder uit..
Tsja, zelf heeft ze er maling aan heeft ze gezegd, dus ja...wie zijn wij..quote:Op maandag 29 januari 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet ook bij Ashley zie je het eigenhaar die pieken er van en dan dan lange nepslierten er onder.
Maar goed ze doen maar
Dat zou ik nou ook wel willen. Dat lijkt me echt zo handig voor heel veel dingen. Helaas heb ik het geheugen van een goudvisquote:Op maandag 29 januari 2024 13:06 schreef Puzzie het volgende:
Roni heeft een fotografisch geheugen , das hendig
Ik kan wel goed stampen ,maar daar kwam ik pas achter toen ik mijn dochter vroeger moest overhorenquote:Op maandag 29 januari 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook wel willen. Dat lijkt me echt zo handig voor heel veel dingen. Helaas heb ik het geheugen van een goudvis
militaire vliegbases, burgerluchthaven, helicopterhavens, zweefvliegvelden, tel die bij elkaar op en het zijn er meer dan 50 !quote:Op maandag 29 januari 2024 13:00 schreef Snensie het volgende:
Je hebt toch ook militaire luchthavens zoals in Volkel.
Ze moet het ook lekker blijven doen natuurlijk. Zij loopt ermee voor schut en niet ikquote:Op maandag 29 januari 2024 13:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Tsja, zelf heeft ze er maling aan heeft ze gezegd, dus ja...wie zijn wij..
Echt fijn hoor als je dat hebt. Ik heb er vroeger echt hard voor moeten blokken. Gelukkig wel alles gehaald maar moest er wel echt wat voor doen.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan wel goed stampen ,maar daar kwam ik pas achter toen ik mijn dochter vroeger moest overhoren
Vroeger lukte mij dat ook niet , net als rekenen of wiskunde begrijpen.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt fijn hoor als je dat hebt. Ik heb er vroeger echt hard voor moeten blokken. Gelukkig wel alles gehaald maar moest er wel echt wat voor doen.
Da's significant hoger dan in het BB-huis !quote:Op maandag 29 januari 2024 13:12 schreef marky het volgende:
In Idonesië kan wel 96% lezen en schrijven.
quote:Op maandag 29 januari 2024 13:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's significant hoger dan in het BB-huis !
Waar ligt Idonesiequote:Op maandag 29 januari 2024 13:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's significant hoger dan in het BB-huis !
Okayquote:Op maandag 29 januari 2024 13:18 schreef Cupfighter het volgende:
Ashley had haar geld beter kunnen besteden aan opleiding in plaats van haar tieten op te blazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |