We gaan het zien, vind hem tot nu toe niet heel veel aan ( van wat ik tot nu toe gezien heb )quote:Op maandag 29 januari 2024 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een fotografisch geheugen
Alice kijkt ook alsof ze er wel kaas van heeft gegetenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
Ashley komt hiermee niet heel snugger over
Die zei al ik ben niet goed hierinquote:Op maandag 29 januari 2024 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Alice kijkt ook alsof ze er wel kaas van heeft gegeten
Glenn wel ?quote:Op maandag 29 januari 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
Ashley komt hiermee niet heel snugger over
Ik heb nog niemand iets horen zeggen waarvan ik denk die kan het welquote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Erger me steeds meer en meer aan basari
Ik luister niet mee in het huis, maar ik verwacht Jimmy en Dilano.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand iets horen zeggen waarvan ik denk die kan het wel
Ja nou die valt me dan in deze meequote:
Iijd is om .. plaats het boek weer in de draaideurquote:Op maandag 29 januari 2024 11:24 schreef Mikeshutup het volgende:
Verlies geen tijd… dus landen waar het later is dan hier…
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja nou die valt me dan in deze mee
Ashley dacht dat op de kreeftskeerkring veel kreeften leefden
Of veel kreeftsterrenbeelden
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja nou die valt me dan in deze mee
Ashley dacht dat op de kreeftskeerkring veel kreeften leefden
Of veel kreeftsterrenbeelden
Dat heb je al heel snel in een groepquote:Op maandag 29 januari 2024 11:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze komen ook nergens uit he bij alles wat ze krijgen is er eerst een tijd discussie
1 bestudeer dit boek goedquote:Op maandag 29 januari 2024 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had de opdracht niet gehoord wat er gezegd werd. Lijkt me niet dat ze dit helemaal moeten leren in korte tijd
"Lees en bestudeer dit boek heel erg goed en verlies geen tijd'quote:Op maandag 29 januari 2024 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had de opdracht niet gehoord wat er gezegd werd. Lijkt me niet dat ze dit helemaal moeten leren in korte tijd
Ja snap ik maar vind bij deze wel meer als b.v bij die van verleden jaarquote:Op maandag 29 januari 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heb je al heel snel in een groep
Ronahi en Tom ook wel denk. Tom gaf al aan aan Ronahi om niet teveel te zeggen, want hij verwacht dat het een opdracht per koppel is. De rest weer ertegenin.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik luister niet mee in het huis, maar ik verwacht Jimmy en Dilano.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben hier en daar de botox en lipfiller iets te diep gespoten denkquote:Op maandag 29 januari 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor Ashley, Sydney is Amerika [ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:30 schreef Jockari het volgende:
Ashley: "Sydney is toch Amerika".Ik denk dat we een nieuwe king en queen gaan krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben hier en daar de botox en lipfiller iets te diep gespoten denk
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:30 schreef Jockari het volgende:
Ashley: "Sydney is toch Amerika".Eerder wees ze iets aan en zij Zuid Afrika en dat bleek België te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Bas is een typje compensatiedrangquote:Op maandag 29 januari 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
Het zijn altijd weer bewoners met een vlotte babbel zonder kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |