Die is gewoon lui. Als ze uit bed gaat moet ze gaan opruimen enzo. Heeft ze geen zin in denk ik.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : 'Ik heb het zo koud joh'.
Ze niest zich ook een ongeluk. Beetje griepig wellicht?
De vering is niet goed/kapot. Hij zakt door een gat als hij op bed ligt.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
Had de koning commentaar op het bed?
Ik had geen geluid aan maar ik zag hem zitten en het matras boog door en hij was heen en weer aan het bewegen.
Gadverquote:Op maandag 29 januari 2024 08:57 schreef Ireth het volgende:
Vast een marktplaatsbedje, of gratis opgehaald uit een of andere fb-groep
Ja, het is decor he... net als jouw gedrag Ashley >>>decorumquote:Op maandag 29 januari 2024 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Dit kasteel is 1 groot zinkend schip man.
Van een oud omaatje, weinig mee gereden, goed onderhouden, altijd in de garage gestaanquote:
Wie is Martin?quote:Op maandag 29 januari 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
Ashley neemt ochtends altijd havermout
Martin vibes
Ongezoete tochquote:
Neem ik ook altijdquote:Op maandag 29 januari 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
Ashley neemt ochtends altijd havermout
Martin vibes
Ashley gedraagt zich wel als een prinsesquote:Op maandag 29 januari 2024 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neem ik ook altijdalleen dan wel met melk ipv water...
Ashley moet ff wakker worden.
Glenn wil een hardgekookt eitje in de oven doen??
Ze zei 'ongezouten amandelmelk', maar ze kon er bijna niet opkomen .. dus wellicht bedoelde ze dat nietquote:Op maandag 29 januari 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ongezoete toch
Maar dan wel ongezoete suikerdruppels ofzo
Misschien kan @:Lionheart het terug luisteren
Twas heel bijzonder
Als queen hoeft ze eigenlijk helemaal niet op te ruimen, en volgens mij is zij een van de weinige die opruimt in het huis.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die is gewoon lui. Als ze uit bed gaat moet ze gaan opruimen enzo. Heeft ze geen zin in denk ik.
quote:Op maandag 29 januari 2024 09:02 schreef Clasientjuh het volgende:
Eieren kun je ook in de waterkoker stoppen
De king is een halve nacht wakker geweestquote:Op maandag 29 januari 2024 09:03 schreef Ireth het volgende:
De Qeeun heeft haar King al aardig afgericht, ligt vanuit haar bedje Glenn instructies te geven wat ze wil eten en hoe
Heerlijkquote:Op maandag 29 januari 2024 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]werkt prima. Perfect halfzacht eitje
Ik heb haar nog nooit iets zien opruimen. Of lang bij het aanrecht zien staan. Wel dat ze anderen zover krijgt dat te doen wat zij niet wil of om te vragen of ze over willen nemen. En dat alles met zoetgevooisde stem met ietsjes dreiging er in.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als queen hoeft ze eigenlijk helemaal niet op te ruimen, en volgens mij is zij een van de weinige die opruimt in het huis.
Ze zei al dat ze erg goed is in sales.. ze kan dus alles verkopen.. ook iemand anders klusjes laten opknappenquote:Op maandag 29 januari 2024 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit iets zien opruimen. Of lang bij het aanrecht zien staan. Wel dat ze anderen zover krijgt dat te doen wat zij niet wil of om te vragen of ze over willen nemen. En dat alles met zoetgevooisde stem met ietsjes dreiging er in.
‘s morgens vroegquote:Op maandag 29 januari 2024 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen gooit een halve fles olie over haar bord...........![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 januari 2024 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen gooit een halve fles olie over haar bord...........![]()
[ afbeelding ]
Het is ook niet eens echte luxe he. Alleen het eten is geweldig. Voor de rest is het afzien.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:11 schreef zodeju het volgende:
Zal eens beter opletten, had niet zoveel tegenstand verwacht in de vroege morgen wat betreft Ashley.
Gratis op te halen op fbquote:Op maandag 29 januari 2024 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Ashley een verstopte neus heeft van de bedompte lucht in dat hok. Slapen met ramen dicht bleeehh.
En misschien ook erg stoffig. Wie weet waar die gordijnen en kleden vandaan komen. Zitten vol met stofmijten
Al vermeldquote:Op maandag 29 januari 2024 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
Vorige cos dat Alice weinig zich wast. Die doet dat elke avond na het sporten.
Als de stoffen nieuw zijn, zit er een chemische laag opquote:Op maandag 29 januari 2024 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Ashley een verstopte neus heeft van de bedompte lucht in dat hok. Slapen met ramen dicht bleeehh.
En misschien ook erg stoffig. Wie weet waar die gordijnen en kleden vandaan komen. Zitten vol met stofmijten
Weinig kans dat de stoffen nieuw zijn. Ik denk dat het decorstukken zijn. 30, 40 jaar oud ofzo...quote:Op maandag 29 januari 2024 09:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als de stoffen nieuw zijn, zit er een chemische laag op
Maar gisteren waren er veel pollen
(Ja is al begonnen)
Dus allergie, snotverkouden in ieder geval
quote:Op maandag 29 januari 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
Het is ook meer een radio wekker die op zijn zachtst staat
Glenn brak de eieren in een soort maatbeker kapot, alleen er zat een gat in die maatbekerquote:Op maandag 29 januari 2024 09:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie ik nu een kapot ei op het aanrecht.
Nah ja...dat hoort toch nietquote:Op maandag 29 januari 2024 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Glenn brak de eieren in een soort maatbeker kapot, alleen er zat een gat in die maatbeker
Geen ideequote:Op maandag 29 januari 2024 09:23 schreef marky het volgende:
Vraag mij af of Basri hier de fout niet ingaat ze moesten toch voor de deur blijven?
Er is ook helemaal niet gezegd dat er straf staat op het niet doen.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:23 schreef marky het volgende:
Vraag mij af of Basri hier de fout niet ingaat ze moesten toch voor de deur blijven?
Ashley is wel Koningin dus heeft ze onderdanen die het werk doen, net als hierquote:Op maandag 29 januari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley laat Glenn gewoon alles alleen doen he. Fokkinghell wat een bitch. Glenn lijkt al iets geïrriteerd..
Of een beloning op wel doenquote:Op maandag 29 januari 2024 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niet gezegd dat er straf staat op het niet doen.
Gebrek aan ventilatie die staat waarschijnlijk heel laag vanwege eventuele bijgeluiden op de microfoons.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weinig kans dat de stoffen nieuw zijn. Ik denk dat het decorstukken zijn. 30, 40 jaar oud ofzo...
quote:Op maandag 29 januari 2024 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ashley is wel Koningin dus heeft ze onderdanen die het werk doen, net als hier
ik ben de lakei van die witte hier [ afbeelding ]
Hij stond er wel vlak naastquote:Op maandag 29 januari 2024 09:25 schreef Ireth het volgende:
Dat gat is een brandgat?? Hebben ze dat ding op/tegen de kookplaat gehad ofzo?
dat zou het inderdaad kunnen zijn.....anders was het leeg toch opgevallen voordat de eerste ei er inging.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:25 schreef Ireth het volgende:
Ik zou er altijd vanuit gaan dat er een straf kan staan op iets.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niet gezegd dat er straf staat op het niet doen.
Is dat ding van glas? Ik zie een barst.quote:
Kookplaat is toch inductie, dat werkt alleen met metaal als je er glas op of tegen zet gebeurt er nietsquote:Op maandag 29 januari 2024 09:25 schreef Ireth het volgende:
nee denk dat zij of de stagiaire dat ding hebben laten stuiteren. lijkt me een plastic ding en lijkt op een hoek/scherf die eraf 'gechipt' isquote:Op maandag 29 januari 2024 09:25 schreef Ireth het volgende:
Dan tegen een pan die op de kookplaat stond?quote:Op maandag 29 januari 2024 09:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kookplaat is toch inductie, dat werkt alleen met metaal als je er glas op of tegen zet gebeurt er niets
Dan moeten er twee voor de deur gaan staan de wacht houden om een invasie tegen te houden.quote:
Nou nou, wat spannendquote:Op maandag 29 januari 2024 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan moeten er twee voor de deur gaan staan de wacht houden om een invasie tegen te houden.
het lijkt wel op zo'n dikke maatbeker van glas, pyrex ofzoquote:Op maandag 29 januari 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan tegen een pan die op de kookplaat stond?Volgens mij us het ook geen glas maar plastic..
Ik krijg ook een beetje de kriebels van Karen haar gelach. Vooral als het onnodig is.....quote:Op maandag 29 januari 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
Bas is echt een inhoudsloos persoon
En lkaren giebelt bij alles wat hij zegt
Ze moeten ook de deur barricaderen? Dat naziloopje is wel grappig..quote:
Ik zou willen chocolade, dropveters, slagroom,quote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 09:36 schreef ledn81 het volgende:
staat stream 1 nog steeds op King en Queen?
quote:Op maandag 29 januari 2024 09:36 schreef ledn81 het volgende:
staat stream 1 nog steeds op King en Queen?
Ik koffie, chocolade en chipsquote:Op maandag 29 januari 2024 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zou willen chocolade, dropveters, slagroom,
Gerookte zalm.
Dadels.
Ze houdt zelf van gedomineerd worden maar waarschijnlijk moet je dan als man nog staffer tegen haar zijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:31 schreef Frummelie het volgende:
Jemig wat loopt ze die Glenn rond te commanderen..
Ik zou op minimaal 2 coins beginnen..quote:Op maandag 29 januari 2024 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze kiezen koffie, zak chips voor 1 coin. En een pot aardbeienjam van 450g voor 2 coins.
Oh .. ze twijfelen nog.
Hebben ze met de koffie al gedaan voor 1 coin , en Ashley noemde wel meteen de goede namen wie de koffie zouden nemen.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze kunnen die jam met andere duo’s delen en gewoon voor 3 coins
Glen komt ook niet echt zelf met briljante ideeen.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:41 schreef Ireth het volgende:
Ze brengt het zo dat het lijkt of ze samen beslissen maar uiteindelijk doen ze wat Ashley wilt
quote:Op maandag 29 januari 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Of valt hier nauwelijks het woord jullie te gebruiken Glenn?
Glenn : De queen doet weer moeilijk!
Ik vind het ook niet echt een hoogvliegerquote:Op maandag 29 januari 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Glen komt ook niet echt zelf met briljante ideeen.
Ik vind het een beetje een watje eigenlijk
"Hij is een beetje dom" zou de queen zeggenquote:Op maandag 29 januari 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
En daar ging mijn koffiequote:Op maandag 29 januari 2024 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
"Hij is een beetje dom" zou de queen zeggen
De knikker van Glenn rolt niet zo snelquote:Op maandag 29 januari 2024 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft er wel beter over nagedacht dan Glenn.
Als ze rustig praten nog wel, maar vaak gaan ze dan ook een versnelling sneller en dan ben ik het ook kwijt!quote:Op maandag 29 januari 2024 09:51 schreef b_engeltje het volgende:
Als ze onderling belgisch praten kan ik ze niet verstaan
De knikker van Bas heeft een slechte invloed op Tyquote:Op maandag 29 januari 2024 09:53 schreef ledn81 het volgende:
Voor tijdens de volgende SL
Gisteren hadden Tyron en Ronahi een mooi gesprek op de bank. Tyron vertelde oa over zijn zus die zijn broer werd en transgender is.
Weer een heel andere Tyron dan de laatste dagen op stream te zien was
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Een aanstekerquote:Op maandag 29 januari 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
Lenie heeft volgens Danny een vuurstick mee
Wat is dat dan?quote:
Shin-Chanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alarm is klaarThinking is difficult, that’s why most people judge
nee, want Ashley had nog een grapje gemaakt toen Dany de naam van zn vrouw zei, ze zei Danny Ashley en ........ allemaal yquote:Op maandag 29 januari 2024 09:56 schreef greysbones het volgende:
Heet de vrouw van Danny soms mora ?
Ze maken redelijk veel plezier samen.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
De knikker van Bas heeft een slechte invloed op Ty
Het lijkt erop dat het maar steeds een uurtje is.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:58 schreef Ireth het volgende:
Alarm(pje) ging weer af... klaar met verdedigen.
Waarom Ariana?quote:Op maandag 29 januari 2024 09:56 schreef rinardo het volgende:
Big Bro doet heel vaak inzoomen en vasthouden op dit schilderij, zou het de moeder van Ariana zijn? zullen de schilderijen nog iets gaan betekenen? Was het jullie ook al opgevallen?
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 29 januari 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Shin-ChanOh dat ken ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alarm is klaar
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ze heet Wendy, even opgezochtquote:Op maandag 29 januari 2024 09:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee, want Ashley had nog een grapje gemaakt toen Dany de naam van zn vrouw zei, ze zei Danny Ashley en ........ allemaal y
Heb de link ook even in het streamverslag gezet. Inderdaad een mooi gesprek!quote:Op maandag 29 januari 2024 09:53 schreef ledn81 het volgende:
Voor tijdens de volgende SL
Gisteren hadden Tyron en Ronahi een mooi gesprek op de bank.
Tyron vertelde oa over zijn zus die zijn broer werd en transgender is.
Weer een heel andere Tyron dan de laatste dagen op stream te zien was
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Goed opgemerkt @rinardoquote:Op maandag 29 januari 2024 09:56 schreef rinardo het volgende:
Big Bro doet heel vaak inzoomen en vasthouden op dit schilderij, zou het de moeder van Doriana zijn? zullen de schilderijen nog iets gaan betekenen? Was het jullie ook al opgevallen?
[ link | afbeelding ]
speciaal uit bed gekropen idd om de videorecorder nog even aan te slingerenquote:Op maandag 29 januari 2024 10:07 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Heb de link ook even in het streamverslag gezet. Inderdaad een mooi gesprek!
Ze heeft wel gelijkquote:Op maandag 29 januari 2024 10:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wat lult die ashley toch stoer over het spel elke keer. Ze kiest strategisch
Ze hebben wel een ideequote:Op maandag 29 januari 2024 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
Deze mensen worden loco in deze kamer en zijn jaloers op wat wij allemaal hebben, warme douche het lekkere eten enzo. De anderen weten niet eens wat hun krijgen
De enige in alle afgelopen seizoenen, die er zo voor uit komt en er telkens op terug komt dat dit een spel is, geen vriendjes maken, geen vakantie, geen gezellige BBQ , maar een spel die je strategisch moet spelen, opletten wat mensen zeggen, dingen onthouden, mensen goed observeren enz enz ik vind haar echt een goede speler!quote:
Vind het alarm tot nu ook een beetje een sofquote:Op maandag 29 januari 2024 10:12 schreef ledn81 het volgende:
BB gaat er wel als de brandweer doorheen. de wall en nu weer de grondwet..
alarm blijft bestaan en er komt er eentje bij
Ze zegt gewoon hoe het voor haar is.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wat lult die ashley toch stoer over het spel elke keer. Ze kiest strategisch. Ze zult vanalles in voor de anderen.
Ik vind haar qua persoonlijkheid niet zoquote:Op maandag 29 januari 2024 10:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
De enige in alle afgelopen seizoenen, die er zo voor uit komt en er telkens op terug komt dat dit een spel is, geen vriendjes maken, geen vakantie, geen gezellige BBQ , maar een spel die je strategisch moet spelen, opletten wat mensen zeggen, dingen onthouden, mensen goed observeren enz enz ik vind haar echt een goede speler!
Ach we hebben al jaren altijd hele wilde ideeen over de opdrachten en valt eigenlijk altijd wat tegenquote:Op maandag 29 januari 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het alarm tot nu ook een beetje een sof
Dat mag echt wel vaker en vooral ‘s avonds ‘s nachts
Ik ook, ze staat er heel realistisch in , maar praat ook niet slecht over mensen , zit er voor het spel.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
De enige in alle afgelopen seizoenen, die er zo voor uit komt en er telkens op terug komt dat dit een spel is, geen vriendjes maken, geen vakantie, geen gezellige BBQ , maar een spel die je strategisch moet spelen, opletten wat mensen zeggen, dingen onthouden, mensen goed observeren enz enz ik vind haar echt een goede speler!
Die laat het helemaal vrijwillig zelf gebeuren.quote:
En heeft ook geen betere argumenten.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Die laat het helemaal vrijwillig zelf gebeuren.
Hij geeft ook geen weerwoord, trekt zijn mond niet open.
Wat een watje die Glennquote:Op maandag 29 januari 2024 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt na de vraag van bb is dit de keus van jullie beiden of alleen van de Queen. Glenn zegt ze is wat bazig
Ashley : Ben ik echt bazig?quote:Op maandag 29 januari 2024 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt na de vraag van bb is dit de keus van jullie beiden of alleen van de Queen. Glenn zegt ze is wat bazig
gezamenlijk tanden poetsen elke ochtend en avondquote:Op maandag 29 januari 2024 10:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
welke hebben ze gekozen? kan niet kijken ochtendje ZH
tandenpoetsen.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
welke hebben ze gekozen? kan niet kijken ochtendje ZH
Kan opzich wel leuk zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 10:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
gezamenlijk tanden poetsen elke ochtend en avond
BB heeft haast vanmorgen. Gaat vast zo weer een strijd voor de troon uitbrekenquote:Op maandag 29 januari 2024 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
En de wall wordt ontdekt. Iedereen weer uit de woonkamer
Nou zeg datquote:Op maandag 29 januari 2024 10:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
BB heeft haast vanmorgen. Gaat vast zo weer een strijd voor de troon uitbreken![]()
Straks schema vandaag
quote:Op maandag 29 januari 2024 10:17 schreef ledn81 het volgende:
ondertussen springt er een compressor of pomp aan en wordt het koninklijke toilet ontstopt ofzo
Ze kan ook in de tuin gaan schijten.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashely moet nodig naar het toilet, ze zegt tegen BB dat ze echt nodig moet...daarna stream wissel.
Ze zijn druk met het toilet daar ivm verstopping...
quote:Op maandag 29 januari 2024 10:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze kan ook in de tuin gaan schijten.
Ja, hoor net Ashley zeggen je gaat toch niet binnen de boel uitkloppen en moest er om lachen...denk dat de prins geen schoonmaakskils heeft.quote:
Ze spreken nu toch af samen te doenquote:Op maandag 29 januari 2024 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ze gaan dus al de fout in om savonds dan nog even snel tanden te poetsen alleen
Ja dat zag ik pas toen ik klaar was met cappenquote:Op maandag 29 januari 2024 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze mogen meekijken in het huis zag ik net.
ja maar ze willen het dan als diegene die nog niet naar bed gaan die het dan als nog even gaan doen werd net gezegt althansquote:Op maandag 29 januari 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze spreken nu toch af samen te doen
Al ga je nog niet naar bedquote:Op maandag 29 januari 2024 10:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze willen het dan als diegene die nog niet naar bed gaan die het dan als nog even gaan doen werd net gezegt althans
Elke dag een gamequote:Op maandag 29 januari 2024 10:48 schreef spapaars het volgende:
Nou een hele week wachtertje spelen, en er gebeurt voor de rest helemaal niets.
Als je even wacht wordt de king en Queens week gecanceldquote:
Tandkundig gezien heb dat geen nut als je dan weer iets gaat eten en drinkenquote:Op maandag 29 januari 2024 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al ga je nog niet naar bed
‘s avonds tegelijk om 11 uur ??? Tijd weet ik niet exact
Daar gaat het ook niet omquote:Op maandag 29 januari 2024 10:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tandkundig gezien heb dat geen nut als je dan weer iets gaat eten en drinken
Riolerring is gewoon kut aangelegdquote:Op maandag 29 januari 2024 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
WC verstopt. Was Ashley niet ongesteld? Ze had om tampons gevraagd.
Gootsteen verstopt. Misschien teveel restjes eten door willen spoelen?
Het hoeft niet de schuld te zijn van de afvoer zelf he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Flink boekquote:Op maandag 29 januari 2024 11:02 schreef Was-beer het volgende:
Boek in de draaideur. BB 2 tips: lees en bestudeer dit boek heel erg goed en verlies geen tijd
Dan moet je wel heeeeeeel erg veel tampons doorspoelen als het toilet daarvan in 1 dag verstopt raaktquote:Op maandag 29 januari 2024 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:02 schreef Ireth het volgende:
Een nieuwe grondwet (tanden poetsen) maar is de oude dan vervallen? Of geldt die ook nog steeds?Die oude geldt ook nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is nergens gezegd dat ze niet nog een keer mogen tandenpoetsenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou zou ik wel belangrijk vinden
quote:
Dit probleem is er elk jaar, ze hebben gewoon het riool niet goed gemaakt daar , te kleine buizen of te veel knie/Tstukken bochtjes, te korte/kleine zwanehalsjes ect gebruiktquote:Op maandag 29 januari 2024 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
Er zal er toch 1 mee moeten lopen en hem neer moeten leggenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:05 schreef zodeju het volgende:
Tom is wel haantje de voorste....wilde de ezel ook pakken en hoort de stem. Zodra die stopt loopt hij naar de keuken ermee en na het openslaan gaat hij kijken wat hij uit zijn hoofd moet leren. Dan heeft hij door dat de andere ook graag willen kijken en verhuist naar de tafels.
Ze liggen lekker op bed ... dus denk het niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
De king en queen hebben al een voorsprong ?
Niemand heeft gezegd dat je daarna niet nog een x je tanden mag poetsen volgens mij?quote:Op maandag 29 januari 2024 10:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tandkundig gezien heb dat geen nut als je dan weer iets gaat eten en drinken
Ja die hoeven maar met 2 te kijken ipv 12quote:Op maandag 29 januari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
De king en queen hebben al een voorsprong ?
Ze hebben het over Nederlandse dialectenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze liggen lekker op bed ... dus denk het niet.
verkeerde gequote, was voor engeltje, sorryquote:Op maandag 29 januari 2024 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat ze niet nog een keer mogen tandenpoetsen
Er is echt een nieuwe Lenie opgestaan hoor. Wat een dominant commanderende iemand.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:41 schreef Ireth het volgende:
Ze brengt het zo dat het lijkt of ze samen beslissen maar uiteindelijk doen ze wat Ashley wilt
Het is geen lichtquote:Op maandag 29 januari 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik wordt er niet veel wijzer van in ieder gevalquote:Op maandag 29 januari 2024 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gekke kaart wel ... selectief aantal landen met vlaggen ...
Ashley walst daar zo overheen.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Zekers niet, Bassie kan het ook doen.....bedoel het ook niet slecht maar zou dat Jimmie niet zo gauw zien doen en de dames ook niet. Bedoel dat er altijd mensen het voortouw nemen en anderen niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zal er toch 1 mee moeten lopen en hem neer moeten leggenNu was het Tom, maar had net zo goed Bassie kunnen zijn. Dat boek is nou ook weer niet zo groot dat ze het met meerdere moeten dragen
Hebben ze 1 nadeelquote:Op maandag 29 januari 2024 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben "Het grote landenboek" net ook in het kasteel gekregen.
Nou jaquote:
Ja dit is dus ook al een voordeel voor ze. Die kunnen met 2 personen alles bekijken en de anderen moeten met 12 aan de gang. Dus winnen hun ook weer. Ze worden gewoon bevoordeeld. Hun hebben kunnen slapen vannacht en de anderen werd.hun slaap onderbrokenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben "Het grote landenboek" net ook in het kasteel gekregen.
Dat is een goede jaquote:Op maandag 29 januari 2024 11:12 schreef Mikeshutup het volgende:
Ik denk dat ze tijdzones moeten leren
In theorie wel.. maar of deze groep meer voordeel heeft....quote:Op maandag 29 januari 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
De groep heeft wel meer voordeel in dit geval..
quote:Op maandag 29 januari 2024 11:12 schreef Mikeshutup het volgende:
Ik denk dat ze tijdzones moeten leren
Gaat per duoquote:Op maandag 29 januari 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
De groep heeft wel meer voordeel in dit geval..
past wel goed bij de rest van de ruine.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Boek in het kasteel heeft al een scheur
Nou met Glenn wat geen helderlicht isquote:Op maandag 29 januari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In theorie wel.. maar of deze groep meer voordeel heeft....
Maar hoe hebben ze meer voordeel ?quote:Op maandag 29 januari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In theorie wel.. maar of deze groep meer voordeel heeft....
Ze hebben niet voor niets het spel gewonnen om weer King en Queen te worden, het had ook een ander Duo kunnen zijn hequote:Op maandag 29 januari 2024 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dit is dus ook al een voordeel voor ze. Die kunnen met 2 personen alles bekijken en de anderen moeten met 12 aan de gang. Dus winnen hun ook weer. Ze worden gewoon bevoordeeld. Hun hebben kunnen slapen vannacht en de anderen werd.hun slaap onderbroken
Dat weten ze nietquote:Op maandag 29 januari 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. en wanneer moeten ze het weten?
Meer mensen om dingen te onthouden. Oh nee, is duo opdracht.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe hebben ze meer voordeel ?
Misschien heeft ie wel een fotografisch geheugenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou met Glenn wat geen helderlicht is
Ah ok.. zal eind van de middag misschien wel zijn of pas morgen..quote:
Per duoquote:Op maandag 29 januari 2024 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meer mensen om dingen te onthouden. Oh nee, is duo opdracht.
Dat was ze al. Ze waren het allebij. Vind het ook echt jammer als ze terugkomt. De groep is best prettig.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is echt een nieuwe Lenie opgestaan hoor. Wat een dominant commanderende iemand.
Nu zegt ze ook nog tegennGlen dat hij overal doorheen praat.. dus precies wat zij ook doet![]()
Goedemorgen Cos.. kan nog net
Maar als ze per duo moeten spelen (wat ik denk, vechten om de troon) hebben ze niks aan "meer mensen"quote:Op maandag 29 januari 2024 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meer mensen om dingen te onthouden.
Zal vandaag zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. zal eind van de middag misschien wel zijn of pas morgen..
Had het ook oneerlijk geweest. Gaat me niet om de personen ashley en Glenn maarlom het voordeel wat ze in die kamer krijgen tov de anderen met een proefquote:Op maandag 29 januari 2024 11:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets het spel gewonnen om weer King en Queen te worden, het had ook een ander Duo kunnen zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |