Die is gewoon lui. Als ze uit bed gaat moet ze gaan opruimen enzo. Heeft ze geen zin in denk ik.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : 'Ik heb het zo koud joh'.
Ze niest zich ook een ongeluk. Beetje griepig wellicht?
De vering is niet goed/kapot. Hij zakt door een gat als hij op bed ligt.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
Had de koning commentaar op het bed?
Ik had geen geluid aan maar ik zag hem zitten en het matras boog door en hij was heen en weer aan het bewegen.
Gadverquote:Op maandag 29 januari 2024 08:57 schreef Ireth het volgende:
Vast een marktplaatsbedje, of gratis opgehaald uit een of andere fb-groep
Ja, het is decor he... net als jouw gedrag Ashley >>>decorumquote:Op maandag 29 januari 2024 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Dit kasteel is 1 groot zinkend schip man.
Van een oud omaatje, weinig mee gereden, goed onderhouden, altijd in de garage gestaanquote:
Wie is Martin?quote:Op maandag 29 januari 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
Ashley neemt ochtends altijd havermout
Martin vibes
Ongezoete tochquote:
Neem ik ook altijdquote:Op maandag 29 januari 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
Ashley neemt ochtends altijd havermout
Martin vibes
Ashley gedraagt zich wel als een prinsesquote:Op maandag 29 januari 2024 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neem ik ook altijdalleen dan wel met melk ipv water...
Ashley moet ff wakker worden.
Glenn wil een hardgekookt eitje in de oven doen??
Ze zei 'ongezouten amandelmelk', maar ze kon er bijna niet opkomen .. dus wellicht bedoelde ze dat nietquote:Op maandag 29 januari 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ongezoete toch
Maar dan wel ongezoete suikerdruppels ofzo
Misschien kan @:Lionheart het terug luisteren
Twas heel bijzonder
Als queen hoeft ze eigenlijk helemaal niet op te ruimen, en volgens mij is zij een van de weinige die opruimt in het huis.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die is gewoon lui. Als ze uit bed gaat moet ze gaan opruimen enzo. Heeft ze geen zin in denk ik.
quote:Op maandag 29 januari 2024 09:02 schreef Clasientjuh het volgende:
Eieren kun je ook in de waterkoker stoppen
De king is een halve nacht wakker geweestquote:Op maandag 29 januari 2024 09:03 schreef Ireth het volgende:
De Qeeun heeft haar King al aardig afgericht, ligt vanuit haar bedje Glenn instructies te geven wat ze wil eten en hoe
Heerlijkquote:Op maandag 29 januari 2024 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]werkt prima. Perfect halfzacht eitje
Ik heb haar nog nooit iets zien opruimen. Of lang bij het aanrecht zien staan. Wel dat ze anderen zover krijgt dat te doen wat zij niet wil of om te vragen of ze over willen nemen. En dat alles met zoetgevooisde stem met ietsjes dreiging er in.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als queen hoeft ze eigenlijk helemaal niet op te ruimen, en volgens mij is zij een van de weinige die opruimt in het huis.
Ze zei al dat ze erg goed is in sales.. ze kan dus alles verkopen.. ook iemand anders klusjes laten opknappenquote:Op maandag 29 januari 2024 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit iets zien opruimen. Of lang bij het aanrecht zien staan. Wel dat ze anderen zover krijgt dat te doen wat zij niet wil of om te vragen of ze over willen nemen. En dat alles met zoetgevooisde stem met ietsjes dreiging er in.
‘s morgens vroegquote:Op maandag 29 januari 2024 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen gooit een halve fles olie over haar bord...........![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 januari 2024 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen gooit een halve fles olie over haar bord...........![]()
[ afbeelding ]
Het is ook niet eens echte luxe he. Alleen het eten is geweldig. Voor de rest is het afzien.quote:Op maandag 29 januari 2024 09:11 schreef zodeju het volgende:
Zal eens beter opletten, had niet zoveel tegenstand verwacht in de vroege morgen wat betreft Ashley.
Gratis op te halen op fbquote:Op maandag 29 januari 2024 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Ashley een verstopte neus heeft van de bedompte lucht in dat hok. Slapen met ramen dicht bleeehh.
En misschien ook erg stoffig. Wie weet waar die gordijnen en kleden vandaan komen. Zitten vol met stofmijten
Al vermeldquote:Op maandag 29 januari 2024 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
Vorige cos dat Alice weinig zich wast. Die doet dat elke avond na het sporten.
Als de stoffen nieuw zijn, zit er een chemische laag opquote:Op maandag 29 januari 2024 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Ashley een verstopte neus heeft van de bedompte lucht in dat hok. Slapen met ramen dicht bleeehh.
En misschien ook erg stoffig. Wie weet waar die gordijnen en kleden vandaan komen. Zitten vol met stofmijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |