Voor mij is het nog mooier. Ik word betaald door de overheid. Dus zodra torentje ooit werk vindt en belasting gaat afdragen, dan betaalt hij mij omdat de democratisch gekozen regering van Nederland mijn werk nuttig vindt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik wordt door anderen betaald voor de vruchten van mijn werk.
Die vinden dat kennelijk zinvol. Anders betalen ze mij daar niet voor.
Ach, belastingen betaalt hij sowieso op elke aankoop die hij doet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor mij is het nog mooier. Ik word betaald door de overheid. Dus zodra torentje ooit werk vindt en belasting gaat afdragen, dan betaalt hij mij omdat de democratisch gekozen regering van Nederland mijn werk nuttig vindt.
Hoe duidelijk wil je het hebben dat mijn werk zinvol is. Nederland vindt dat!
Ik weet het al, ook op dit schrijversforum zitten veel schrijvers die niet vatbaar zijn voor rede.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor mij is het nog mooier. Ik word betaald door de overheid. Dus zodra torentje ooit werk vindt en belasting gaat afdragen, dan betaalt hij mij omdat de democratisch gekozen regering van Nederland mijn werk nuttig vindt.
Hoe duidelijk wil je het hebben dat mijn werk zinvol is. Nederland vindt dat!
Juist.............quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik weet het al, ook op dit schrijversforum zitten veel schrijvers die niet vatbaar zijn voor rede.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:25 schreef torentje het volgende:
het is toch veel menselijker en socialer als men alle mensen het geld zou gunnen om zich iedere dag laveloos te kunnen eten en drinken?
Je duikt steeds van de vraag weg. Als ‘men’ voor woningen moest zorgen, hoe moest ‘men’ deze woningen dan financieren?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:58 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
Jullie plukken toch ook de vruchten van andermans arbeid?
En jij gaat niet in op mijn vraag waarom jij het nodig vindt om mensen geen menswaardige behandeling te geven maar om mensen te behandelen als beesten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:58 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je duikt steeds van de vraag weg. Als ‘men’ voor woningen moest zorgen, hoe moest ‘men’ deze woningen dan financieren?
Ook nog eens een discussie die niet echt interessant is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:22 schreef Beathoven het volgende:
Ik snap nu waarom dit al een reeks van 3 is. Een heel topic rondom 1 gebruiker.
Met een soeverein valt dan ook geen interessante discussie te voeren.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ook nog eens een discussie die niet echt interessant is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |