Je mag bewegen als keeper Hansquote:Op zondag 28 januari 2024 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
unnerstall bewoog een uur te vroeg blind zwijn
Kan je nagaan. Gimenez moest 50 miljoen gaan kosten, hoeveel is Brobbey dan wel niet waard nuquote:Op zondag 28 januari 2024 15:39 schreef Wicky15 het volgende:
Brobbey gaat nog topscoorder worden dit seizoen
Gewoon matig geschoten.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
unnerstall bewoog een uur te vroeg blind zwijn
niet volgens de regels die ik hebquote:
https://www.transfermarkt(...)rtore/spieler/473169quote:Op zondag 28 januari 2024 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die mist ook al zijn strafschoppen.
14 a 15 Mquote:Op zondag 28 januari 2024 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Gimenez moest 50 miljoen gaan kosten, hoeveel is Brobbey dan wel niet waard nu
Ze hebben zojuist de bal van zijn strafschop van in de bekerfinale eindelijk gevonden.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)rtore/spieler/473169
Ja, niet.
Vertel , met welk deel van mijn post ben je het niet eens. Want beide beweringen zijn écht met geen mogelijkheid te ontkennen.quote:
Oh ja dan tellen de statistieken niet meer. De bewering was 'hij mist al zijn penalty's'. Niet : hij schiet ze soms dramatisch in.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben zojuist de bal van zijn strafschop van in de bekerfinale eindelijk gevonden.
Hij heeft zijn twee enige pingels op serieus niveau gemist.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dan tellen de statistieken niet meer.
Dat de transferwaarde enorm is gekelderd, dat ie "mentaal niet fit" is.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vertel , met welk deel van mijn post ben je het niet eens. Want beide beweringen zijn écht met geen mogelijkheid te ontkennen.
De doelpalen worden weer netjes verzet.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft zijn twee enige pingels op serieus niveau gemist.
Dat was uiteraard een overdrijving. Niemand mist al zijn strafschoppen. Dat weet je ook wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
De bewering was 'hij mist al zijn penalty's'. Niet : hij schiet ze soms dramatisch in.
Wellicht scoren Santi en Brobbey dan vaker hun strafschoppen.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De doelpalen worden weer netjes verzet.
Vormdips bestaan helemaal niet. Überhaupt het hele concept 'vorm' niet. Dat is altijd gewoon het excuusjes van trainers die niet serieus met mentaliteit bezig zijn.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat de transferwaarde enorm is gekelderd, dat ie "mentaal niet fit" is.
Hij heeft gewoon een lichte vormdip net als de rest van het team, komt wel weer goed.
Wat is dit voor onzin.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vormdips bestaan helemaal niet. Überhaupt het hele concept 'vorm' niet.
Daar krijgen we subsidie voor denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kanjer dat hockeyhoofd eens heel snel uit dat elftal
Deze is leukquote:Op zondag 28 januari 2024 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vormdips bestaan helemaal niet. Überhaupt het hele concept 'vorm' niet. Dat is altijd gewoon het excuusjes van trainers die niet serieus met mentaliteit bezig zijn.
quote:Op zondag 28 januari 2024 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft in een uur twee ballen bij de juiste kleur ingeleverd
Minteh gok ikquote:Op zondag 28 januari 2024 15:51 schreef snabbi het volgende:
uhh minteh en dilrosun tegelijk laten spelen?
pax zal er wel uitgaan maar dan zet je dus 1 van die 2 op links?
Daar zat ik erg dichtbij.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Minteh, Lingr en Zerrouki komen er na een uurtje in denk ik.
Heb ik nooit gezegd. Leuk voor de eredivisie maar gaat er in een serieuze competitie nooit meer dan 10 maken.quote:
Jup, wat hebben we toch een stel kutspelersquote:Op zondag 28 januari 2024 15:59 schreef bbuddybb het volgende:
Het is dat de commentator het net over hem heeft, maar ik was vergeten dat Dilrosun erin staat.
Wat een non-voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |