quote:Op zondag 28 januari 2024 16:33 schreef De_Kraam het volgende:
Bijzonder dat dit wel een penalty was en die handsbal van Pröpper de vorige keer niet.
Ja, maar Ajax kan alleen maar winnen van ploegen die een waardeloze aanval hebben. Elke ploeg uit de top vier straft het defensieve geklungel meedogenloos af en ik zie Ajax geen enkel punt pakken in de wedstrijden tegen PSV, Feyenoord, AZ en Twente.quote:
Ohja.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap niet waarom Arne geen moment Ivanusec op 10 overweegt bij afwezigheid van Stengs.
Wat snap je er niet aan?quote:
het aanspelen is de trainer?quote:Op zondag 28 januari 2024 16:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dus je noemt hier allemaal dingen op die fout gaan die de verantwoordelijkheid zijn van de trainer. Maar het is toch allemaal de schuld van de spelers en niet van de trainer, ofzo.
Bijzonder hoe dat werkt altijd.
Als ie Ivanusec als optie had gezien (zelfs maar als invaller) had ie gewoon Dilrosun opgesteld en Minteh als invaller voor hem ingebracht.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap niet waarom Arne geen moment Ivanusec op 10 overweegt bij afwezigheid van Stengs.
Nog steeds aan het jankenquote:Op zondag 28 januari 2024 16:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als de schwalbes niet lekker uit de verf komen is het inderdaad echt heel erg lastig voor een resultaat.
Een pingel binnenschieten is ook nog best lastig.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als de schwalbes niet lekker uit de verf komen is het inderdaad echt heel erg lastig voor een resultaat.
Ja leuk weer René.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk had Feyenoord 3 penalty's moeten hebben
Matige act.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan?
Dit was geen pingel.
Begrijpend lezen Hans.
Ten koste van?quote:Op zondag 28 januari 2024 16:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Feyenoord is hard op weg naar plek drie.
Feyenoord heeft het geluk dat de rest minstens zo beroerd is op het ogenblik.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Feyenoord is hard op weg naar plek drie.
Ik vind die tegen NEC treffender.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
Als je nou een samenvatting moet geven van het Feyenoord van dit seizoen moet je gewoon die pot van vandaag laten zien
Het is echt ongekend frustrerend. Maar het is gewoon kwaliteit voorin, wat een matigheid zeg.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
Als je nou een samenvatting moet geven van het Feyenoord van dit seizoen moet je gewoon die pot van vandaag laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |