Die jongen heeft geen idee in wat voor programma hij zit. Hoopte op een paar weken relaxen met een groep gezellig mensen en af en toe een spel spelen. Vind dit allemaal gedoe en is dat denk snel zat.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron: ik vind het nu al een schijtopdracht.
helaas geen regen de komende vier dagenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen idee in wat voor programma hij zit. Hoopte op een paar weken relaxen met een groep gezellig mensen en af en toe een spel spelen. Vind dit allemaal gedoe en is dat denk snel zat.
Denk ook dat Ty het nog lastig gaat krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen idee in wat voor programma hij zit. Hoopte op een paar weken relaxen met een groep gezellig mensen en af en toe een spel spelen. Vind dit allemaal gedoe en is dat denk snel zat.
quote:Op zondag 28 januari 2024 12:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik had zelfs gisteren pannekoeken gemaakt door hun hahaha
Met lagere prijzen zijn mensen eerder bereid om iets te kopen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:46 schreef BB-King het volgende:
Voor hoeveel stond die kaas nu te koop in de wall?
1 of 2 coins?
Als je dit ziet hadden Ashley & Glenn best meer kunnen vragen.
Dat vertelde Jimmy gisteravond dat hij Lenie heftig vond maar Ashley ook. Hij vond haar wel aardig maar ook heftig. Dat heeft Ariana nu overgenomenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat Ashley best heftig kan zijn. Heb het gevoel dat ze Ashley liever kwijt dan rijk is.
Hij heeft BB nog nooit gezien dus inderdaad weet hij niet wat te verwachten en hoe zich tactisch te gedragen. Hij had geluk dat zijn uitbarsting richting Ashley niet vertoond werd.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat kan ze dan mooi gebruiken en e.v. zeggen zo denken er meerdere.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat vertelde Jimmy gisteravond dat hij Lenie heftig vond maar Ashley ook. Hij vond haar wel aardig maar ook heftig. Dat heeft Ariana nu overgenomen
Maar het klopt ook wel. Ze is ook heel dominant. Je hoort haar altijd boven de rest uit.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan ze dan mooi gebruiken en e.v. zeggen zo denken er meerdere.
Zo komen glenn en Ashley aan hun coinsquote:Op zondag 28 januari 2024 12:56 schreef zodeju het volgende:
Mooi van Ashley om spullen in de wall te doen tegen een goede prijs.
Ariana is het jaloerse type, zij alleen mag de femme fatale zijn. Begrijpt niet dat de jongens haar zo negeren. Gunt Ashley de draaideur naar buiten. Ik hoop dat Ashley er nog lang in blijft samen met Jimmy en Karen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat vertelde Jimmy gisteravond dat hij Lenie heftig vond maar Ashley ook. Hij vond haar wel aardig maar ook heftig. Dat heeft Ariana nu overgenomen
BB vond juist dat ze het tegen hogere prijzen in de wall moesten leggenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:57 schreef greysbones het volgende:
Dat moest van BB
[..]
Zo komen glenn en Ashley aan hun coins
De coins zijn voor Ashley en Glenn. Het gaat erom dat ze dingen gaan kopen zodat Ashley en Glenn de coins krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:56 schreef zodeju het volgende:
Mooi van Ashley om spullen in de wall te doen tegen een goede prijs.
Dat ligt aan jezelf.....als die gene je al irriteert. Dat had ik met Lenie en nu hoor ik anderen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:55 schreef marky het volgende:
[..]
Maar het klopt ook wel. Ze is ook heel dominant. Je hoort haar altijd boven de rest uit.
Ik vind het met kaas ook lekker maar ik vind het een beetje overdreven zoals ze nu doenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik lust allen met suiker of stroop
Ashley mag van mij wieberen. Drukt een te zware stempel.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:58 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ariana is het jaloerse type, zij alleen mag de femme fatale zijn. Begrijpt niet dat de jongens haar zo negeren. Gunt Ashley de draaideur naar buiten. Ik hoop dat Ashley er nog lang in blijft samen met Jimmy en Karen.
Niemand wilde te veel betalen voor spullen hoe graag ze het ook wilde.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:58 schreef Snoozey het volgende:
[..]
BB vond juist dat ze het tegen hogere prijzen in de wall moesten leggen
en dat hadden ze idd beter kunnen doen. er gaan er altijd overstag.
Ik denk dat dit beter is. Eerst een schaap over de dam, nu ze Randy zien genieten verwacht ik dat de drempel nu lager is voor volgende uitgaven en er dan meer betaald wordt.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:58 schreef Snoozey het volgende:
[..]
BB vond juist dat ze het tegen hogere prijzen in de wall moesten leggen
en dat hadden ze idd beter kunnen doen. er gaan er altijd overstag.
Ik denk nog steeds dat ze daar niet blijven dat het duo dat het komende spel wint naar het kasteel gaan en king en queen zijn die mogen dan weer wat in de wall leggen.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:00 schreef BB-King het volgende:
Zouden Ashley & Glenn elke dag nieuwe producten in de wall mogen leggen?
Of was dit 1x drie producten en dat was het.
+2 coins hadden ze zeker wel kunnen doenquote:Op zondag 28 januari 2024 13:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand wilde te veel betalen voor spullen hoe graag ze het ook wilde.
Een mislukte femme fatale dan wel. Chiara deed dat tenminste zeer goed.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:58 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ariana is het jaloerse type, zij alleen mag de femme fatale zijn. Begrijpt niet dat de jongens haar zo negeren. Gunt Ashley de draaideur naar buiten. Ik hoop dat Ashley er nog lang in blijft samen met Jimmy en Karen.
Dan vind ik Karen toch iets meer in het spel zittenquote:
Dat komt omdat Ashley er ook niet is.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf.....als die gene je al irriteert. Dat had ik met Lenie en nu hoor ik anderen.
Ja, is ook weer zo, maar vindt haar erg diplomatiek als ze gesprekken voert . Maar misschien is ze gewoon zo....quote:Op zondag 28 januari 2024 13:06 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk niet dat Alice het spel speelt. Was nog te jong tijdens vorige edities om te zien wat tactisch wel of niet slim is. Ook van dat vroeg gaan slapen weet ze dat ze zich hierbij niet populair maakt maar toch doet ze het.
Karen is veel gewiekster.
Ik denk dat Alice juist het spel speeltquote:Op zondag 28 januari 2024 13:06 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk niet dat Alice het spel speelt. Was nog te jong tijdens vorige edities om te zien wat tactisch wel of niet slim is. Ook van dat vroeg gaan slapen weet ze dat ze zich hierbij niet populair maakt maar toch doet ze het.
Karen en Ashley zijn veel gewiekster.
Goed gezien !quote:Op zondag 28 januari 2024 13:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit beter is. Eerst een schaap over de dam, nu ze Randy zien genieten verwacht ik dat de drempel nu lager is voor volgende uitgaven en er dan meer betaald wordt.
Laat ik hier maar niet op in gaanquote:Op zondag 28 januari 2024 13:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ik wil de kont van Alice wel likken
Ben ervan overtuigd dat hij gevraagd is om mee te doen. Hij weet niets van de vorige seizoenen. Bleek gister dat zijn vader het introfilmpje moest doorsturen anders had hij dat ook niet gezien.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:44 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Denk ook dat Ty het nog lastig gaat krijgen.
Moeten ze wel opschieten, het zal hooguit een week duren met dat koningspaar.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit beter is. Eerst een schaap over de dam, nu ze Randy zien genieten verwacht ik dat de drempel nu lager is voor volgende uitgaven en er dan meer betaald wordt.
Chiara deed dat heel goed. Zeker in die groep van vorig jaar.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een mislukte femme fatale dan wel. Chiara deed dat tenminste zeer goed.
Dat heb ik dus ook. Leuk wel dat we mee mogen kijken.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:43 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil niet meer naar het huis, ik wil in het kasteel blijven met de streams..
Roni vond dat zij het het zwaarste heeft gehad met een week in die ruimtequote:Op zondag 28 januari 2024 13:12 schreef spapaars het volgende:
Een hele week met z'n tweeën in 1 ruimte, dat zal een hele opgave zijn.
Gaat niet zo blijven ze moeten voor die plek spellen winnenquote:Op zondag 28 januari 2024 13:12 schreef spapaars het volgende:
Een hele week met z'n tweeën in 1 ruimte, dat zal een hele opgave zijn.
Zullen ze nu elke dag nieuwe dingen vinden in de wall,quote:Op zondag 28 januari 2024 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moeten ze wel opschieten, het zal hooguit een week duren met dat koningspaar.
Denk het wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zullen ze nu elke dag nieuwe dingen vinden in de wall,
Ja.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
Hadden ze die eieren er nu ook in gezet ?
Nee toch
Volgens mij welquote:Op zondag 28 januari 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
Nee toch
Dacht dat ze ook de eieren hadden gekozen.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
Nee toch
Ja, voor de sporters dacht ik.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
Nee toch
Karen dusquote:Op zondag 28 januari 2024 13:17 schreef Puzzie het volgende:
Naturel meiskes passen goed bij Tom zeggen zijn vrienden
Raar hèquote:Op zondag 28 januari 2024 13:18 schreef greysbones het volgende:
En niemand die denkt
Ik neem de eieren??
Ik weet niet , het is wel eerlijkquote:Op zondag 28 januari 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer een rare uitspraak
Misschien is het mijn invullingquote:
Nou ja daar zeg je wel wat : het zijn vaak wel hele bazige vrouwenquote:Op zondag 28 januari 2024 13:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die is bang dat Ariana achter hem aankomt.
Ik denk dat jimmy heel erg goed voorbereid het huis is ingegaan.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
Jimmy vindt het voor nu nog niet nodig het harde spel te spelen
Mee eensquote:Op zondag 28 januari 2024 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat jimmy heel erg goed voorbereid het huis is ingegaan.
Hij doet het heel goed, gun hem de winst wel
Ik vind Dilano een leuke oprechte jongen. Relaxt en eerlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
Jimmy praat over zijn duo
Het komt over dat hij wil zeggen dat hij Dylano een beetje beu is
Ik heb er niks meequote:Op zondag 28 januari 2024 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Dilano een leuke oprechte jongen. Relaxt en eerlijk.
ja en? Dan mag hij toch wel zijn voorkeur uitspreken?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:29 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Tyron zijn ex was een halfbloedje dus klopt niet. Ik weet dit want mijn zusje kent Tyron.
Er is iets in zijn houdingquote:Op zondag 28 januari 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is een ander verhaal denk ik .
Zij was de druppel?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:29 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Tyron zijn ex was een halfbloedje dus klopt niet. Ik weet dit want mijn zusje kent Tyron.
Zit toch echt wel verschil inquote:Op zondag 28 januari 2024 13:29 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Hij geeft stiekem steekjes aan de andere bewoners buiten de groep. Hij is heel analytisch en probeert conflicten te creëren.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is iets in zijn houding
Dat geeft mij bad vibes
Kan er nog niet achter komen wat
Maar gisteren zei hij dat hij Dilano heel graag mocht.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
Jimmy praat over zijn duo
Het komt over dat hij wil zeggen dat hij Dylano een beetje beu is
Ja 5 minuten daarna zei hij dat hij duo wilde blijven met Dylanoquote:Op zondag 28 januari 2024 13:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar gisteren zei hij dat hij Dilano heel graag mocht.
Dat ze elkaar goed aanvullen.
Mee eensquote:Op zondag 28 januari 2024 13:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley haar verhaal begint ook afgezaagd te worden
Ze hebben verder ook weinig , ik zie het bij vrijwel iedereen gebeurenquote:Op zondag 28 januari 2024 13:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley haar verhaal begint ook afgezaagd te worden
Krijgt alleen niet echt de kansquote:Op zondag 28 januari 2024 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn wil graag z'n eigen verhaal vertellen.
Je weet toch helemaal niet wat er allemaal besproken is terwijl de camera's op het huis stondenquote:
Kasteel!!1!quote:Op zondag 28 januari 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een gezever in de glinsterkamer
Zo ben ik ook 💪quote:Op zondag 28 januari 2024 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley: als je me een kunstje flikt, als je me persoonlijk pijn doet, dan ben je aan de beurt.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze praten allemaal in kringetjes , en dat gaat alleen maar erger worden.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, ze praten in kringetjes.
Zo maar even de andere bekijken
Jepquote:Op zondag 28 januari 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze praten allemaal in kringetjes , en dat gaat alleen maar erger worden.
Vind het juist leuk daarquote:Op zondag 28 januari 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop dat bas gauw naar huis moetquote:Op zondag 28 januari 2024 13:50 schreef greysbones het volgende:
Bas zitten hoor de fame
Das duidelijk
Tyron zou graag meer modellenwerk willen doen
Bas .. dat gaat ontploffen voor u hè
Dat gaat echt ontploffen
nee Tom begon in dezequote:
De aarde is nooit plat geweestquote:Op zondag 28 januari 2024 13:56 schreef bpi het volgende:
[..]
Vroeger toen de aarde nog plat was, gooiden we zo een mensen over de rand.
Tom is ook een egootje , maar Roni is ook een dramaqueen .quote:
had die niet moeten doen haha zelf te gierig ervoorquote:
Alleen daarom volg ik dat soort mensen liever nietquote:Op zondag 28 januari 2024 14:00 schreef Million_Lights het volgende:
Basiri zal ook teleurgesteld zijn met zijn 2880 volgers.
Tom heeft denk ik een ingewikkelde persoonlijkheid.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:03 schreef Koos1958 het volgende:
Karen wordt boos naar tom. Ik vind hem steeds minder worden. Karen gaat nooit meer naar Tom toe komt als ze ziet dat er iets is.
Ze zijn een duo, dus 1 pot coins.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had die niet moeten doen haha zelf te gierig ervoor
Yep, en ze zegt dat ze nu naar huis kan, nu ze koffie heeft...doeiiiiiiiiiii Arie..quote:Op zondag 28 januari 2024 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
ze is nooit zo gelukkig geweest, maar wl moest een ander het kopen voor haar terwijl haar 'vriendin' het 1 coin gemaakt had voor der
Laat er dan nog even wachten anders krijgen we onze volkszanger weer terugquote:Op zondag 28 januari 2024 14:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Yep, en ze zegt dat ze nu naar huis kan, nu ze koffie heeft...doeiiiiiiiiiii Arie..![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2024 14:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Laat er dan nog even wachten anders krijgen we onze volkszanger weer terug
Ja, hij en Jimmy, wat mij betreft de meest lieve, eerlijke mensen daar!quote:Op zondag 28 januari 2024 14:11 schreef Clasientjuh het volgende:
Randy is een lieverd. Zag ik in het begin al dat hij het huis binnen kwam. Relax en lief.
quote:Op zondag 28 januari 2024 14:17 schreef Angel79 het volgende:
[..]
En op de andere stream adriaan die het weer allemaal zo goed weet
Ik ook nietquote:Op zondag 28 januari 2024 14:17 schreef Hznootje het volgende:
Wat is nou het grote probleem bij Tom? Snap het hele verhaal niet
Die heb ik nooit echt hoog gehadquote:Op zondag 28 januari 2024 14:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
De adoratie voor Tom lijkt een beetje af te zwakken hier...
Nooit last van gehadquote:Op zondag 28 januari 2024 14:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
De adoratie voor Tom lijkt een beetje af te zwakken hier...
Volgens mij dat hij eerst van liegen werd beschuldigd, en daarna van boos zijn. Hij is het met allebei niet eens.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:17 schreef Hznootje het volgende:
Ik tel Karen daar voorlopig ook nog bij, maar zij moet oppassen met Ariana.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:27 schreef ben34567 het volgende:
Alice; Ronahi en Randy zijn de enige kandidaten waar ik voorlopig nog geen kritiekpunten over heb
wel leuk. Elke dag dan iemand anders misschien in de kasteelhutquote:Op zondag 28 januari 2024 14:31 schreef Frummelie het volgende:
Wow dat is al vlot dat ze moeten strijden... het konings en Koninginnenschap duurt niet lang..
Daar kunnen zij niets aan doen, daarnaast: als zij verliezen gaat datzelfde voordeel voor de nieuwe king en queen zijnquote:Op zondag 28 januari 2024 14:32 schreef Koos1958 het volgende:
Niet eerlijk dus, ashley en Glenn gaan als laatste spelen en mogen kijken naar de anderen die het spel spelen.
Hij is in de dbk ondervraagt door BB over het hele gebeuren.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:17 schreef Hznootje het volgende:
Ik zag het idd.. baalde er al vanquote:
als zij dit verliezen en de volgende koning en koningin moeten een spel spelen zullen ze ook wel die voorsprong krijgenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:32 schreef Koos1958 het volgende:
Niet eerlijk dus, ashley en Glenn gaan als laatste spelen en mogen kijken naar de anderen die het spel spelen.
Ooh ja ben ik met je eens anders wordt het ook eentonig en het is natuurlijk ook leuk als iedereen een kans krijgt...quote:Op zondag 28 januari 2024 14:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
wel leuk. Elke dag dan iemand anders misschien in de kasteelhut
Met al het eten en drinken voorhanden.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik zou overigens niet in dat kasteel willen zitten, 24/7 met z'n tweeën in zo'n kleine ruimte..
Dan ook niet eerlijk vind ik.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:34 schreef danilel het volgende:
[..]
als zij dit verliezen en de volgende koning en koningin moeten een spel spelen zullen ze ook wel die voorsprong krijgen
Ah kijk dit is al een stuk duidelijker dan alleen maar 'Tom zit moeilijk te doen'quote:Op zondag 28 januari 2024 14:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij is in de dbk ondervraagt door BB over het hele gebeuren.
Het enige wat Tom wilde gisteren is iets voor de groep en niet de vrijstelling. En hij was moe en wilde naar bed en er waren er een paar die steeds kwamen zeuren of er iets was. Hij was gewoon moe wilde gaan slapen en in z'n 1tje verwerken wat er was gebeurd. Nu worst er dus zo'n drama van gemaakt dat BB hem erover ondervraagd en dat is niet wat hij wilde.
Snap t ook wel hoor van Tom, nu wordt er zo'n heisa van gemaakt terwijl er eigenlijk niks aan de hand is .
Ik ook niet en ik heb het idee dat het ook niet echt klikt tussen die twee.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik zou overigens niet in dat kasteel willen zitten, 24/7 met z'n tweeën in zo'n kleine ruimte..
Neej het is wel een beetje benauwend hé... vooral nu in Ashley haar geval dat je je koning niet eens kent...quote:Op zondag 28 januari 2024 14:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Volgens mij klikt het primaquote:Op zondag 28 januari 2024 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik heb het idee dat het ook niet echt klikt tussen die twee.
quote:Op zondag 28 januari 2024 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej het is wel een beetje benauwend hé... vooral nu in Ashley haar geval dat je je koning niet eens kent...
Oké ik dacht te zien dat Ashley niet heel erg blij was.quote:
Ze moeten als duo binnen en kunnen enkel als duo winnen.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:38 schreef Was-beer het volgende:
Zou leuk zijn als Ronahi en Tom dit winnen. Ariana even zonder Tom en Ronahi weer terug in de kamer
Precies, die jongen is echt dol op zichzelf!quote:Op zondag 28 januari 2024 14:40 schreef lojanda het volgende:
Laat Basiri nu echt helemaal niemand even uitpraten voordat hij gewoon overal doorheen tettert
Was denk ik meer dat Ashley dacht dat zij vrijgesteld waren voor de hele week.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké ik dacht te zien dat Ashley niet heel erg blij was.
Ik dacht dat Ronahi en Tom een duo zijnquote:Op zondag 28 januari 2024 14:39 schreef bpi het volgende:
[..]
Ze moeten als duo binnen en kunnen enkel als duo winnen.
Owja. Dacht Ariana te lezen. Met al die namen die op elkaar lijkenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ronahi en Tom een duo zijn
Ja verschrikkelijk irritant net zoals die cry-baby Tom... lult ook overal dwars doorheen.. net als Ariana ...quote:Op zondag 28 januari 2024 14:40 schreef lojanda het volgende:
Laat Basiri nu echt helemaal niemand even uitpraten voordat hij gewoon overal doorheen tettert
Nee. Dat is voor de afleveringquote:Op zondag 28 januari 2024 14:42 schreef BB-King het volgende:
Tyron en Doriana worden gevolgd door Ashley en Glenn op het scherm.
Mogen wij ook meekijken?
Het is niet echt een licht vind ik..quote:
Ze heeft haar plamuurmes meegekregen zo te zienquote:
Glenn. En inderdaad. Dat is het voordeel van die 2.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:47 schreef IkFok het volgende:
Die Ashley en ? hebben wel voorkennis starks met de proef zo
Leuk toch 😃quote:Op zondag 28 januari 2024 14:47 schreef IkFok het volgende:
Die Ashley en ? hebben wel voorkennis starks met de proef zo
Inderdaad. Anders was het hier elke zondag SL dag.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:47 schreef Frummelie het volgende:
Nou BB complimenten... eindelijk een heerlijke streamdag voor de streamers....![]()
![]()
En toen ging de stream weer terug naar het huis.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:47 schreef Frummelie het volgende:
Nou BB complimenten... eindelijk een heerlijke streamdag voor de streamers....![]()
![]()
Ze ziet de dingen idd heel scherp en heeft zo door hoe het moetquote:Op zondag 28 januari 2024 14:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind ashley toch wel goed met inzicht hebben in spellen zou niks voor mij zijn
Iedereen speelt nu. Elk om beurt en king en queen als laatst.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:48 schreef zodeju het volgende:
Dus je kan beter aan het eind van de week het spel tegen de king en queen spelen want dan heb je de vrijstelling...allen die er voor de tijd gespeeld hebben zijn hun vrijstelling al weer kwijt.
Echt wel!quote:Op zondag 28 januari 2024 14:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind ashley toch wel goed met inzicht hebben in spellen zou niks voor mij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |