Die jongen heeft geen idee in wat voor programma hij zit. Hoopte op een paar weken relaxen met een groep gezellig mensen en af en toe een spel spelen. Vind dit allemaal gedoe en is dat denk snel zat.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron: ik vind het nu al een schijtopdracht.
helaas geen regen de komende vier dagenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen idee in wat voor programma hij zit. Hoopte op een paar weken relaxen met een groep gezellig mensen en af en toe een spel spelen. Vind dit allemaal gedoe en is dat denk snel zat.
Denk ook dat Ty het nog lastig gaat krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen idee in wat voor programma hij zit. Hoopte op een paar weken relaxen met een groep gezellig mensen en af en toe een spel spelen. Vind dit allemaal gedoe en is dat denk snel zat.
quote:Op zondag 28 januari 2024 12:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik had zelfs gisteren pannekoeken gemaakt door hun hahaha
Met lagere prijzen zijn mensen eerder bereid om iets te kopen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:46 schreef BB-King het volgende:
Voor hoeveel stond die kaas nu te koop in de wall?
1 of 2 coins?
Als je dit ziet hadden Ashley & Glenn best meer kunnen vragen.
Dat vertelde Jimmy gisteravond dat hij Lenie heftig vond maar Ashley ook. Hij vond haar wel aardig maar ook heftig. Dat heeft Ariana nu overgenomenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat Ashley best heftig kan zijn. Heb het gevoel dat ze Ashley liever kwijt dan rijk is.
Hij heeft BB nog nooit gezien dus inderdaad weet hij niet wat te verwachten en hoe zich tactisch te gedragen. Hij had geluk dat zijn uitbarsting richting Ashley niet vertoond werd.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat kan ze dan mooi gebruiken en e.v. zeggen zo denken er meerdere.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat vertelde Jimmy gisteravond dat hij Lenie heftig vond maar Ashley ook. Hij vond haar wel aardig maar ook heftig. Dat heeft Ariana nu overgenomen
Maar het klopt ook wel. Ze is ook heel dominant. Je hoort haar altijd boven de rest uit.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan ze dan mooi gebruiken en e.v. zeggen zo denken er meerdere.
Zo komen glenn en Ashley aan hun coinsquote:Op zondag 28 januari 2024 12:56 schreef zodeju het volgende:
Mooi van Ashley om spullen in de wall te doen tegen een goede prijs.
Ariana is het jaloerse type, zij alleen mag de femme fatale zijn. Begrijpt niet dat de jongens haar zo negeren. Gunt Ashley de draaideur naar buiten. Ik hoop dat Ashley er nog lang in blijft samen met Jimmy en Karen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat vertelde Jimmy gisteravond dat hij Lenie heftig vond maar Ashley ook. Hij vond haar wel aardig maar ook heftig. Dat heeft Ariana nu overgenomen
BB vond juist dat ze het tegen hogere prijzen in de wall moesten leggenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:57 schreef greysbones het volgende:
Dat moest van BB
[..]
Zo komen glenn en Ashley aan hun coins
De coins zijn voor Ashley en Glenn. Het gaat erom dat ze dingen gaan kopen zodat Ashley en Glenn de coins krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:56 schreef zodeju het volgende:
Mooi van Ashley om spullen in de wall te doen tegen een goede prijs.
Dat ligt aan jezelf.....als die gene je al irriteert. Dat had ik met Lenie en nu hoor ik anderen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:55 schreef marky het volgende:
[..]
Maar het klopt ook wel. Ze is ook heel dominant. Je hoort haar altijd boven de rest uit.
Ik vind het met kaas ook lekker maar ik vind het een beetje overdreven zoals ze nu doenquote:Op zondag 28 januari 2024 12:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik lust allen met suiker of stroop
Ashley mag van mij wieberen. Drukt een te zware stempel.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:58 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ariana is het jaloerse type, zij alleen mag de femme fatale zijn. Begrijpt niet dat de jongens haar zo negeren. Gunt Ashley de draaideur naar buiten. Ik hoop dat Ashley er nog lang in blijft samen met Jimmy en Karen.
Niemand wilde te veel betalen voor spullen hoe graag ze het ook wilde.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:58 schreef Snoozey het volgende:
[..]
BB vond juist dat ze het tegen hogere prijzen in de wall moesten leggen
en dat hadden ze idd beter kunnen doen. er gaan er altijd overstag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |