Ik ben benieuwd wat de kijk op die speech daarvoor was dan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Al wat de rus zegt is gelogen toch?
Hm, geeft idd andere kijk op die speech
Je begrijpt de betekenis van 'kennelijk ' niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het goed nieuws is?
Ik ben bekend met het woord 'kennelijk' vertel eens wie het 'kennelijk' goed nieuws vindquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je begrijpt de betekenis van 'kennelijk ' niet?
Anyway, ik kan me niet herinneren dat er in deze discussie kritiek was op de economische groei van Rusland dankzij de oorlog.
Wellicht kun jij daar voorbeelden van geven?
Goed nieuws?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op zich bijzonder, als de westerse economie groeit dankzij de oorlogsindustrie, dan is daar veel commentaar op.
Maar als de Russische economie groeit dankzij de oorlog die ze zelf gestart zijn, dan is dat kennelijk goed nieuws
Ik ga geen namen noemen, daarmee ondergraaf ik de term 'kennelijk '.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het woord 'kennelijk' vertel eens wie het 'kennelijk' goed nieuws vind
Verre van, vandaar mijn verantwoordiging.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen, daarmee ondergraaf ik de term 'kennelijk '.
Maar kennelijk voel jij je aangesproken?
Het is opmerkelijk nieuws omdat we al een jaar horen dat het slecht gaat met de Russische economie. Wat vind je daarvan dat we elke keer verkeerd geïnformeerd worden?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is het slecht nieuws dat het goed gaat met Rusland?
Heb jij kritiek op de Russische economische groei?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Verre van, vandaar mijn verantwoordiging.
Ik weet niet waar jij je nieuws vandaan haalt, maar ik heb nergens gelezen dat het slecht gaat met Rusland.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk nieuws omdat we al een jaar horen dat het slecht gaat met de Russische economie. Wat vind je daarvan dat we elke keer verkeerd geïnformeerd worden?
Wantie in BNW / Russia vs Ukrain #47 the madness continuesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je nieuws vandaan haalt, maar ik heb nergens gelezen dat het slecht gaat met Rusland.
En je komt zelf met een artikel uit de Main Stream Media, waarin ook niet staat dat het slecht gaat met Rusland.
Nee, waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb jij kritiek op de Russische economische groei?
Dat was een makkiequote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:40 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Wantie in BNW / Russia vs Ukrain #47 the madness continues
Sorry dat ik er zo lang op in ging maar ik vind die stigmatisering zo vervelend.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Eea verwijderd. Als je niets bij wil komen dragen, post dan niet.
No worries.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Sorry dat ik er zo lang op in ging maar ik vind die stigmatisering zo vervelend.
Daar staat niet dat het economisch slecht gaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:40 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Wantie in BNW / Russia vs Ukrain #47 the madness continues
quote:EU-leiders hebben in een brief opgeroepen tot meer collectieve inspanningen om Oekraïne te blijven steunen in de oorlog met Rusland. Onder meer demissionair premier Rutte, de Duitse bondskanselier Scholz en de premiers van Estland, Tsjechië en Denemarken bundelen hun krachten in de brief, die is gepubliceerd in de Financial Times.
Ze sporen andere EU-leiders aan tot wapenleveranties voor de lange termijn. Oekraïne blijft vechten, maar beschikt over te weinig wapens om de strijd vol te houden. Ook met de huidige toezeggingen voor steun erbij opgeteld, wordt niet voldaan aan de militaire behoeften van Oekraïne.
https://nos.nl/collectie/(...)e-steun-aan-oekraine
De rente in Rusland is op dit moment 16%quote:
Meer info in de link.quote:Midden december jl. besloten leiders van de EU-lidstaten op hun EU-top om onderhandelingen over toetreding van Oekraïne te beginnen. Bij verschillende internationale organisaties staat Oekraïne echter bekend als een geliefd land voor mensenhandel en handel in mensenorganen. Al voordat de pro-Oekraïne propaganda in verband met de Russische militaire actie aldaar alle redelijke publieke beoordelingen van dat land onmogelijk maakte, stond Oekraïne bekend als een van de meest corrupte landen ter wereld. De overheid in Kiev heeft geen doelmatige controle over de lucratieve handel in menselijke organen en deze situatie is – na de staatsgreep van 2014 en de Russische actie die in 2022 begon in het oosten van Oekraïne – alleen maar verergerd.
"De pro Oekraïne propaganda".....quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:35 schreef Candymannetje het volgende:
https://gezondverstand.eu(...)handel-van-oekraine/
[..]
Meer info in de link.
Dat Oekraïne corrupt is zal ook niemand ontkennen. Ze stonde zo ongeveer op de zelfde plek als Rusland.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:35 schreef Candymannetje het volgende:
https://gezondverstand.eu(...)handel-van-oekraine/
[..]
Meer info in de link.
Oekraïne is gestegen en Rusland gedaald op die lijst trouwensquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat Oekraïne corrupt is zal ook niemand ontkennen. Ze stonde zo ongeveer op de zelfde plek als Rusland.
Verschil tussen die 2 is dat Oekraïne er wel iets aan lijkt te proberen doen.
Maar jij post dit. Wat wil je er mee zeggen? Wat vind je er van. Of is het alleen een link dump
Nederland ook gedaaldquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oekraïne is gestegen en Rusland gedaald op die lijst trouwens
Het enige wat niet gedaald is is het BBP denk ik.quote:
Onze woningnood is ook niet gedaald.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het enige wat niet gedaald is is het BBP denk ik.
Alle 27 lidstaten willen weer 50 miljard aan Zelensky geven. Wat een ongelofelijke eensgezindheid hebben we in de EUquote:Alle 27 leiders zijn het eens geworden over een aanvullend steunpakket van ¤ 50 miljard voor Oekraïne binnen de EU-begroting. Charles Michel, voorzitter van de vergadering van EU-leiders, maakte dat zojuist in Brussel bekend.
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky liet op X weten 'dankbaar' te zijn voor de goedkeuring van het steunpakket. 'Het is heel belangrijk dat het besluit door alle 27 leiders is genomen, wat eens te meer een sterke eenheid van de EU bewijst', schreef hij.
Premier Denys Shmyhal verwelkomde het besluit. 'EU-lidstaten tonen nogmaals hun solidariteit en eenheid in hun acties voor het Oekraïense volk om de oorlog te weerstaan', zei hij op het sociale mediaplatform X.
https://www.ad.nl/buitenl(...)iljard-br~a429a7002/
Ik vraag me af wat er van waar is en waarom onze media er voor de oorlog er wel over berichtte en nu niet meer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat Oekraïne corrupt is zal ook niemand ontkennen. Ze stonde zo ongeveer op de zelfde plek als Rusland.
Verschil tussen die 2 is dat Oekraïne er wel iets aan lijkt te proberen doen.
Maar jij post dit. Wat wil je er mee zeggen? Wat vind je er van. Of is het alleen een link dump
PDF naar de uitspraak:quote:Press release on the UN International Court of Justice’s refusal to designate Russia as an aggressor state and the DPR and LPR as terrorist organisations in response to Ukraine’s allegations
Blijft zo niet veel meer over van de Russische vloot.quote:
Ja anders word je gechanteerd door de EUquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle 27 lidstaten willen weer 50 miljard aan Zelensky geven. Wat een ongelofelijke eensgezindheid hebben we in de EU
![]()
![]()
An offer he couldn't refuse.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ja anders word je gechanteerd door de EU
Toch best erg dat het zo gaat hè.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Oog om oog he.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als je er op die manier naar kijkt is de toetreding van Oekraïne niet eens zo vreemdquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Toch best erg dat het zo gaat hè.
Zag van de week een artikel van FTM over corruptie en machtsmisbruik van Europarlementariërs.
Bijna 1 op de 4 maakt zich schuldig aan het één of ander.
Voor degene met een abbo hier is de link.
https://www.ftm.nl/artike(...)tegriteitsschandalen
Ik kan alleen de eerste alinea lezen en zie daarin al staan dat je Nederlandse leesvaardigheden je weer eens in de steek hebben gelaten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Toch best erg dat het zo gaat hè.
Zag van de week een artikel van FTM over corruptie en machtsmisbruik van Europarlementariërs.
Bijna 1 op de 4 maakt zich schuldig aan het één of ander.
Voor degene met een abbo hier is de link.
https://www.ftm.nl/artike(...)tegriteitsschandalen
Simpel, omdat er nu oorlog is in Oekraïne.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er van waar is en waarom onze media er voor de oorlog er wel over berichtte en nu niet meer.
Gered waarvan?quote:En in hoeverre het overdreven is door Rusland.
En als het echt zo erg is als de Russen beweren, hebben ze dan die kinderen niet ontvoerd maar gered?
Ja hoor. Daar hebben ze hier al mee gelachen. Het usual niveau hé, niks nieuwsquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:21 schreef Alarmonoff het volgende:
Was dit al voorbijgekomen?
[ twitter ]
In wat?quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
Niemand gaat sucker Carlson serieus nemen natuurlijk.
Tja, het niveau moest laag en lacherig zijn begreep ik.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:32 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
In wat?
Heeft hij het verzonnen dan?
Jazeker, een collaborateur die gearresteerd was vanwege het verspreiden van pro Russische propaganda, was vrijgelaten onder voorwaarden. Had die geschonden door het land te willen ontvluchten, en overleden aan een longontsteking in de gevangenis.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:21 schreef Alarmonoff het volgende:
Was dit al voorbijgekomen?
[ twitter ]
Dat laatste is een feitquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jazeker, een collaborateur die gearresteerd was vanwege het verspreiden van pro Russische propaganda, was vrijgelaten onder voorwaarden. Had die geschonden door het land te willen ontvluchten, en overleden aan een longontsteking in de gevangenis.
Vanwege zijn pro Russische opvattingen is hij kennelijk in het vizier van BNW gekomen.
Vergeet niet dat hij eerst nog even wat filmpjes had gepost waarin hij aankondigde dat hij bezig was de regels te schenden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jazeker, een collaborateur die gearresteerd was vanwege het verspreiden van pro Russische propaganda, was vrijgelaten onder voorwaarden. Had die geschonden door het land te willen ontvluchten, en overleden aan een longontsteking in de gevangenis.
Vanwege zijn pro Russische opvattingen is hij kennelijk in het vizier van BNW gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |