abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212230273
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 15:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Al wat de rus zegt is gelogen toch?
Hm, geeft idd andere kijk op die speech :)
Ik ben benieuwd wat de kijk op die speech daarvoor was dan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212230302
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 21:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wie zegt dat het goed nieuws is?
Je begrijpt de betekenis van 'kennelijk ' niet?

Anyway, ik kan me niet herinneren dat er in deze discussie kritiek was op de economische groei van Rusland dankzij de oorlog.

Wellicht kun jij daar voorbeelden van geven?
pi_212230355
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 21:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je begrijpt de betekenis van 'kennelijk ' niet?

Anyway, ik kan me niet herinneren dat er in deze discussie kritiek was op de economische groei van Rusland dankzij de oorlog.

Wellicht kun jij daar voorbeelden van geven?
Ik ben bekend met het woord 'kennelijk' vertel eens wie het 'kennelijk' goed nieuws vind
pi_212230407
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 21:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op zich bijzonder, als de westerse economie groeit dankzij de oorlogsindustrie, dan is daar veel commentaar op.
Maar als de Russische economie groeit dankzij de oorlog die ze zelf gestart zijn, dan is dat kennelijk goed nieuws
Goed nieuws?
Plaats hier uw advertentie
pi_212230689
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 21:55 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik ben bekend met het woord 'kennelijk' vertel eens wie het 'kennelijk' goed nieuws vind
Ik ga geen namen noemen, daarmee ondergraaf ik de term 'kennelijk '.

Maar kennelijk voel jij je aangesproken?
pi_212230696
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 21:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Goed nieuws?
Is het slecht nieuws dat het goed gaat met Rusland?
pi_212230717
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik ga geen namen noemen, daarmee ondergraaf ik de term 'kennelijk '.

Maar kennelijk voel jij je aangesproken?
Verre van, vandaar mijn verantwoordiging.
pi_212230774
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is het slecht nieuws dat het goed gaat met Rusland?
Het is opmerkelijk nieuws omdat we al een jaar horen dat het slecht gaat met de Russische economie. Wat vind je daarvan dat we elke keer verkeerd geïnformeerd worden?
pi_212230782
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:21 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Verre van, vandaar mijn verantwoordiging.
Heb jij kritiek op de Russische economische groei?
pi_212230822
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Het is opmerkelijk nieuws omdat we al een jaar horen dat het slecht gaat met de Russische economie. Wat vind je daarvan dat we elke keer verkeerd geïnformeerd worden?
Ik weet niet waar jij je nieuws vandaan haalt, maar ik heb nergens gelezen dat het slecht gaat met Rusland.
En je komt zelf met een artikel uit de Main Stream Media, waarin ook niet staat dat het slecht gaat met Rusland.
pi_212230861
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik weet niet waar jij je nieuws vandaan haalt, maar ik heb nergens gelezen dat het slecht gaat met Rusland.
En je komt zelf met een artikel uit de Main Stream Media, waarin ook niet staat dat het slecht gaat met Rusland.
Wantie in BNW / Russia vs Ukrain #47 the madness continues
pi_212230905
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb jij kritiek op de Russische economische groei?
Nee, waarom denk je dat?
pi_212230982
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Forum Admin woensdag 31 januari 2024 @ 10:46:47 #64
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212234151
Eea verwijderd. Als je niets bij wil komen dragen, post dan niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212237726
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Eea verwijderd. Als je niets bij wil komen dragen, post dan niet.
Sorry dat ik er zo lang op in ging maar ik vind die stigmatisering zo vervelend.
  Forum Admin woensdag 31 januari 2024 @ 15:44:08 #66
pi_212237748
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Sorry dat ik er zo lang op in ging maar ik vind die stigmatisering zo vervelend.
No worries.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212237814
quote:
Daar staat niet dat het economisch slecht gaat.
De economie gaat gebukt onder de gevolgen van deze oorlog.

Zoals het artikel al aangeeft zal dat op de langere termijn gevolgen hebben.
De economie groeit, maar minder dan deze zou groeien zonder oorlog en sancties, en Poetin is bezig de economie kunstmatig draaiende te houden.
pi_212239176
quote:
EU-leiders hebben in een brief opgeroepen tot meer collectieve inspanningen om Oekraïne te blijven steunen in de oorlog met Rusland. Onder meer demissionair premier Rutte, de Duitse bondskanselier Scholz en de premiers van Estland, Tsjechië en Denemarken bundelen hun krachten in de brief, die is gepubliceerd in de Financial Times.

Ze sporen andere EU-leiders aan tot wapenleveranties voor de lange termijn. Oekraïne blijft vechten, maar beschikt over te weinig wapens om de strijd vol te houden. Ook met de huidige toezeggingen voor steun erbij opgeteld, wordt niet voldaan aan de militaire behoeften van Oekraïne.
https://nos.nl/collectie/(...)e-steun-aan-oekraine
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212243511
twitter
pi_212245296
quote:
De rente in Rusland is op dit moment 16%
Banken die record winsten draaien over de ruggen van de bevolking.

Is dat een voordeel van de sancties?
pi_212245680

Banken boeken een record winst, de economie groeit dankzij de oorlog in Oekraïne, het gaat goed met Rusland ^O^

Ondertussen overkomt de Russische bevolking deze winter wat ze ons afgelopen winter toewensden
pi_212246067
https://gezondverstand.eu(...)handel-van-oekraine/

quote:
Midden december jl. besloten leiders van de EU-lidstaten op hun EU-top om onderhandelingen over toetreding van Oekraïne te beginnen. Bij verschillende internationale organisaties staat Oekraïne echter bekend als een geliefd land voor mensenhandel en handel in mensenorganen. Al voordat de pro-Oekraïne propaganda in verband met de Russische militaire actie aldaar alle redelijke publieke beoordelingen van dat land onmogelijk maakte, stond Oekraïne bekend als een van de meest corrupte landen ter wereld. De overheid in Kiev heeft geen doelmatige controle over de lucratieve handel in menselijke organen en deze situatie is – na de staatsgreep van 2014 en de Russische actie die in 2022 begon in het oosten van Oekraïne – alleen maar verergerd.
Meer info in de link.
pi_212246101
quote:
"De pro Oekraïne propaganda".....

Anyway, Oekraïne zal aan de voorwaarden van toetreding moeten voldoen voordat ze lid kunnen worden.
pi_212248913
quote:
Dat Oekraïne corrupt is zal ook niemand ontkennen. Ze stonde zo ongeveer op de zelfde plek als Rusland.
Verschil tussen die 2 is dat Oekraïne er wel iets aan lijkt te proberen doen.

Maar jij post dit. Wat wil je er mee zeggen? Wat vind je er van. Of is het alleen een link dump
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin donderdag 1 februari 2024 @ 13:18:35 #75
pi_212248989
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dat Oekraïne corrupt is zal ook niemand ontkennen. Ze stonde zo ongeveer op de zelfde plek als Rusland.

Maar jij post dit. Wat wil je er mee zeggen? Wat vind je er van. Of is het alleen een link dump
Oekraïne is gestegen en Rusland gedaald op die lijst trouwens
pi_212248996
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Oekraïne is gestegen en Rusland gedaald op die lijst trouwens
Nederland ook gedaald ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin donderdag 1 februari 2024 @ 13:20:28 #77
pi_212249017
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nederland ook gedaald ;(
Het enige wat niet gedaald is is het BBP denk ik. :')
pi_212249080
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het enige wat niet gedaald is is het BBP denk ik. :')
Onze woningnood is ook niet gedaald.
pi_212249480
quote:
Alle 27 leiders zijn het eens geworden over een aanvullend steunpakket van ¤ 50 miljard voor Oekraïne binnen de EU-begroting. Charles Michel, voorzitter van de vergadering van EU-leiders, maakte dat zojuist in Brussel bekend.

De Oekraïense president Volodymyr Zelensky liet op X weten 'dankbaar' te zijn voor de goedkeuring van het steunpakket. 'Het is heel belangrijk dat het besluit door alle 27 leiders is genomen, wat eens te meer een sterke eenheid van de EU bewijst', schreef hij.

Premier Denys Shmyhal verwelkomde het besluit. 'EU-lidstaten tonen nogmaals hun solidariteit en eenheid in hun acties voor het Oekraïense volk om de oorlog te weerstaan', zei hij op het sociale mediaplatform X.
https://www.ad.nl/buitenl(...)iljard-br~a429a7002/
Alle 27 lidstaten willen weer 50 miljard aan Zelensky geven. Wat een ongelofelijke eensgezindheid hebben we in de EU
_O_ ^O^ _O_
pi_212249530
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat er van waar is en waarom onze media er voor de oorlog er wel over berichtte en nu niet meer.
En in hoeverre het overdreven is door Rusland.
En als het echt zo erg is als de Russen beweren, hebben ze dan die kinderen niet ontvoerd maar gered?
pi_212250365
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212250611
Ik heb wat onderzoek gedaan en volgens mij is dit geen nepnieuws.

https://mid.ru/en/foreign_policy/news/1928844/
quote:
Press release on the UN International Court of Justice’s refusal to designate Russia as an aggressor state and the DPR and LPR as terrorist organisations in response to Ukraine’s allegations
PDF naar de uitspraak:
https://www.icj-cij.org/s(...)131-sum-01-00-en.pdf
pi_212250612
quote:
Blijft zo niet veel meer over van de Russische vloot.
pi_212251234
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Alle 27 lidstaten willen weer 50 miljard aan Zelensky geven. Wat een ongelofelijke eensgezindheid hebben we in de EU
_O_ ^O^ _O_
Ja anders word je gechanteerd door de EU _O-
pi_212251243
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 15:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
An offer he couldn't refuse.
pi_212251785
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 15:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Toch best erg dat het zo gaat hè.
Zag van de week een artikel van FTM over corruptie en machtsmisbruik van Europarlementariërs.
Bijna 1 op de 4 maakt zich schuldig aan het één of ander.
Voor degene met een abbo hier is de link.
-gelieve ook geen linkjes naar paywall artikelen posten, niet iedereen kan ze lezen. Probeer dan een ander medium te vinden met dezelfde informatie zolang dat niet paywall omzeilend is.-

[ Bericht 14% gewijzigd door loveyoulongtime op 01-02-2024 18:43:49 ]
pi_212251881
quote:

[..]
Oog om oog he.
pi_212252013
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 16:26 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zag van de week een artikel van FTM over corruptie en machtsmisbruik van Europarlementariërs.
https://www.ftm.nl/artike(...)tegriteitsschandalen
Als je er op die manier naar kijkt is de toetreding van Oekraïne niet eens zo vreemd ;)
pi_212252084
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 16:26 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
https://www.ftm.nl/artike(...)tegriteitsschandalen
Ik kan alleen de eerste alinea lezen en zie daarin al staan dat je Nederlandse leesvaardigheden je weer eens in de steek hebben gelaten.

Hint: ik ben 20 jaar geleden wel eens harder dan 130 gegaan op de Nederlandse snelweg, dat betekent niet dat ik nu op zolder bij mama mij nu ook schuldig maak een snelheidsovertreding.
pi_212252119
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik vraag me af wat er van waar is en waarom onze media er voor de oorlog er wel over berichtte en nu niet meer.
Simpel, omdat er nu oorlog is in Oekraïne.

quote:
En in hoeverre het overdreven is door Rusland.
En als het echt zo erg is als de Russen beweren, hebben ze dan die kinderen niet ontvoerd maar gered?
Gered waarvan?

Ik neem aan dat dit over het geannexeerde grondgebied in Oekraïne gaat.
pi_212252151
-Gelieve geen paywall omzeilende links te posten-

Orbán is de bitch van de EU. _O- _O- _O-

Als EU leiders eerder een ruggengraat hadden gevonden tegen Poetin, dan was deze oorlog nooit zover gekomen. "Sterke" mannen zijn zonder uitzondering losers die veel minder stoer worden zodra je zelfverzekerd nee zegt. Zodra je een vinger aan ze toegeeft zullen ze je hand proberen af te pakken.

[ Bericht 12% gewijzigd door loveyoulongtime op 01-02-2024 18:41:22 ]
pi_212253106
Was dit al voorbijgekomen?
twitter
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_212253203
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:21 schreef Alarmonoff het volgende:
[ twitter ]
Ja hoor. Daar hebben ze hier al mee gelachen. Het usual niveau hé, niks nieuws
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212253225
Niemand gaat sucker Carlson serieus nemen natuurlijk. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212253278
Zski met zn Miley Cyrus stem,geef al je gelt

https://rumble.com/v4111v(...)drones-etc-not-.html

Bij fox news notabene.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_212253301
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
Niemand gaat sucker Carlson serieus nemen natuurlijk. _O-
In wat?
Heeft hij het verzonnen dan?
pi_212253870
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:32 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
In wat?
Heeft hij het verzonnen dan?
Tja, het niveau moest laag en lacherig zijn begreep ik.
pi_212253919
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 18:21 schreef Alarmonoff het volgende:
[ twitter ]
Jazeker, een collaborateur die gearresteerd was vanwege het verspreiden van pro Russische propaganda, was vrijgelaten onder voorwaarden. Had die geschonden door het land te willen ontvluchten, en overleden aan een longontsteking in de gevangenis.
Vanwege zijn pro Russische opvattingen is hij kennelijk in het vizier van BNW gekomen.
pi_212254281
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jazeker, een collaborateur die gearresteerd was vanwege het verspreiden van pro Russische propaganda, was vrijgelaten onder voorwaarden. Had die geschonden door het land te willen ontvluchten, en overleden aan een longontsteking in de gevangenis.
Vanwege zijn pro Russische opvattingen is hij kennelijk in het vizier van BNW gekomen.
Dat laatste is een feit :P niet om pro-russische opvattingen maar omdat hij aantoonde dat we door de media voorgelogen werden.
pi_212254600
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vergeet niet dat hij eerst nog even wat filmpjes had gepost waarin hij aankondigde dat hij bezig was de regels te schenden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')