Jij kent het planquote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:44 schreef sp3c het volgende:
De oorlog gaat ook niet helemaal volgens plan he
Nee maar ik kan me voorstellen dat dit het niet wasquote:
Van Rusland of het westen ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee maar ik kan me voorstellen dat dit het niet was
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is Rusland de invasie in Oekraïne gestart.quote:
Volgens mij ontkent ook niemand dat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is Rusland de invasie in Oekraïne gestart.
Of niemand durft dat hardop te ontkennen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij ontkent ook niemand dat.
Wat is dat nou weer voor rare insinuatie?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of niemand durft dat hardop te ontkennen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare insinuatie?
Voor degene die niet wil dat de NAVO zijn kant op komtquote:
Klopt, maar dat was niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat heeft ome Poetin in een drie uur durende hallucinante speech allemaal uitgelegd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Voor degene die niet wil dat de NAVO zijn kant op komt
Je gaat me toch niet vertellen dat jij Putin geloofwaardig vind hèquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat heeft ome Poetin in een drie uur durende hallucinante speech allemaal uitgelegd.
Al wat de rus zegt is gelogen toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij Putin geloofwaardig vind hè
Nee, maar wat hij daar zei meende hij wel. Dat het niet gelukt is (en hij daar nu nog steeds over liegt inderdaad) is wat anders.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij Putin geloofwaardig vind hè
Is pure propaganda en ophitserij in mijn ogen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, maar wat hij daar zei meende hij wel. Dat het niet gelukt is (en hij daar nu nog steeds over liegt inderdaad) is wat anders.
Op zich bijzonder, als de westerse economie groeit dankzij de oorlogsindustrie, dan is daar veel commentaar op.quote:
Wie zegt dat het goed nieuws is?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op zich bijzonder, als de westerse economie groeit dankzij de oorlogsindustrie, dan is daar veel commentaar op.
Maar als de Russische economie groeit dankzij de oorlog die ze zelf gestart zijn, dan is dat kennelijk goed nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |