En daar komt het woordje "zelfrespect om te hoek kijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vrouwen vergelijken zich vaak met andere vrouwen maar hebben soms geen idee wat mannen mooi vinden (ook een mening)
Dat is Rohani toch op de achtergrond? Die heeft wel een aardig jurkje aanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:25 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zij ziet er mooi uit en een stuk wat bescheidenerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:22 schreef ledn81 het volgende:
Ronahi is ook bijna klaar
[ afbeelding ]
Qua hele look!! Wat zit haar haar mooi!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
Ronahi!!!![]()
Die wint het vanavond hemelsbreed qua outfit![]()
is juist reuze gezellig in forum hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
Jammer dat er in de COS ook niet zo druk is als andere jaren
Als je topless en in een string boodschappen gaat doen bij de jumbo of AH dan begrijp ik je, maar eh.. nu niet helemaalquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En daar komt het woordje "zelfrespect om te hoek kijken
Helemaal met je eens....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is Rohani toch op de achtergrond? Die heeft wel een aardig jurkje aan
Dat vind ik ook en daarbij heeft ze ook echt goed haar. Niks geen nep ertussen en mooi gezond glanzend haarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
Ronahi!!!![]()
Lenie is vast teleurgesteld als hij er zo achter komt dat hij nog geen nummer 1 hit heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nog een promotie rondje van hem. Die zit er alleen om zichzelf zingend op tv te krijgen. Dat meisje vorig jaar chelsea geloof ik zong veel en veel beter
Ik vind Ronahi sowieso leuk, en ja ik weet dat ik een uitzondering benquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
Ronahi!!!![]()
Ronniequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:27 schreef Ireth het volgende:
Ronahi!!!![]()
Ik zeg ook niet dat het niet gezellig is tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is juist reuze gezellig in forum hoor
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is juist reuze gezellig in forum hoor
Hier ben ik. Ronahi mijn favoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind Ronahi sowieso leuk, en ja ik weet dat ik een uitzondering ben
Als je voor jezelf je kleedt zoals je wil, is het prima. Ook in string in de Jumboquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je topless en in een string boodschappen gaat doen bij de jumbo of AH dan begrijp ik je, maar eh.. nu niet helemaal
Meeste vinden haar hier leuk toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind aan haar is haar gezichtsuitdrukkingen......ze hoeft niet eens te praten....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ronniehaar reactie gister ook in de uitzending in de DBK met Tom en zijn bloemetjesshirt 😂 Ik ging stuk. Zij is zo grappig.
‘Zeg Ariana, hoe zit het met jouw obsessie met Tom?’ zou wel goud zijn 😂quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Benieuwd of Geraldine aan Ariana gaat vragen over haar obsessie met Tom.
Okeequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je voor jezelf je kleedt zoals je wil, is het prima. Ook in string in de Jumbo
Alleen als je dat doet omdat je denkt dat mannen je op een bepaalde manier willen zien dan gaat er wat fout
Onee, ik vind haar ook leuk hoor!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja klopt, de eerste beelden kwam zo ook heel anders overquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou zeker in het begin kreeg ze best veel commentaar toch
Ik vind haar ook leuk en ook grappig. Toen ze n die spiegelkamer zat vond ik er echt niets aan en vond ik het een echte zeur maar nu vind ik haar samen met Karen de twee leukste personen in het huis.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is geen argentinie we kijken naar nederlandse bbquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
dat was hier als tietenshow gezegd werd is
klopt echt niet,hier is bijna niks
in argentinie zie je ze soms naakt
duschen
Haha precies, alleen dat al. En ze is ook nog eens vet liefquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind aan haar is haar gezichtsuitdrukkingen......ze hoeft niet eens te praten....
Maak je maar geen zorgen, Alice gaat niet naar huis vanavond.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:32 schreef mario390 het volgende:
bij salar heb ik twijfel of
de polls kloppen
de wat ik laatste jaar plaatste bij vera ,
chiara de klopten alle
Ik denk Lenie. Hij onderdrukt iedere kans bij een ander om karakter te tonen. Niemand kan gewoon rustig zijn als hij in de buurt is, heb ik het gevoelquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:32 schreef ben34567 het volgende:
Wie willen jullie volgende week idealiter eruit ?
Nee joh Ariana 😂quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ronahi kan de Jolien van dit seizoen worden.
Van mij mag Basiri de volgende zijn.. ervan uitgaande dat Lenie vandaag vertrekt. Ik vond Basiri al niets maar toen ik gisteren hoorde hoe Met de Corona maatregelen omging was ik helemaal klaar met hem. Naar ventjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:32 schreef ben34567 het volgende:
Wie willen jullie volgende week idealiter eruit ? (ervan uitgaande dat het nu exit Lenie is)
Dilano of Jimmy zou ik niet missen. Sympathieke gasten maar voegen gewoon niets toe
Ik vind het een mich 2 en daar had ik ook weinig mee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:37 schreef ben34567 het volgende:
Ik dacht dat ik Basiri leuker zou vinden maar tot nu toe voel ik hem niet
heb niet gelezen erover hoe deed diedanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van mij mag Basiri de volgende zijn.. ervan uitgaande dat Lenie vandaag vertrekt. Ik vond Basiri al niets maar toen ik gisteren hoorde hoe Met de Corona maatregelen omging was ik helemaal klaar met hem. Naar ventje
Vreeeeselijk iddquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:36 schreef Joyce-43 het volgende:
die jas van Doriana afgrijselijk zeg
Borstjes zijn gewoon mooi om naar te kijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:39 schreef BB-King het volgende:
Flinke inkijk bij Karen.
Niet dat ik veel erop let hoor.
Toen ik dat dilano en Ronahi vertelde dat ze hem er doorheen moesten helpen toen hij down was en nu aan de haal gaat met de ideeën van Ronahi en Dilano is hij gelijk voor mij af.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:37 schreef ben34567 het volgende:
Ik dacht dat ik Basiri leuker zou vinden maar tot nu toe voel ik hem niet
Er is niet eens keus..je moet ze wel zienquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:39 schreef BB-King het volgende:
Flinke inkijk bij Karen.
Niet dat ik veel erop let hoor.
Die van Karen zijn wel fake spijtig genoeg. Verpest het een beetje voor mij.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Borstjes zijn gewoon mooi om naar te kijkenNiks mis mee
je loopt maar jaartje achter hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:32 schreef mario390 het volgende:
de polls kloppen
chiara de klopten alle
Chiara is nooit genomineerd geweest dus we weten niet hoe ze het gedaan zou hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:32 schreef mario390 het volgende:
de polls kloppen
chiara de klopten alle
Karen haar haar gedaan?quote:
Salar houd het nog steeds bij hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je loopt maar jaartje achter hoor
deswegen zeg ik toch laatste jaarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je loopt maar jaartje achter hoor
Ach jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die van Karen zijn wel fake spijtig genoeg. Verpest het een beetje voor mij.
Ashley gaat niet weg!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:39 schreef Ireth het volgende:
Ashley doet haar hakken vast aan... ik had mooi mijn sloffen aangehouden tot ik wist of ik de draaideur in moest
Op z'n Nederlands of Vlaams?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:44 schreef Rhosyn het volgende:
Alice loopt wel een beetje of ze nodig poepen moet![]()
Ik vraag me idd af dat nu iedere keer zo gaatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar wel de draaideur in misschien!
Fucked up week. Lenie blijft ook en zal elke dag zingen.quote:
Ze is bij mij ook wel gestegen. In het begin gaf ze bij elke mededeling van BB zo'n raar pijpmondje dat ik dacht: Wat is dat voor een rare... Nu denk ik er anders overquote:
Toen ze als eerste het huis binnenkwam vond ik haar reactie heel overdrevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is bij mij ook wel gestegen. In het begin gaf ze bij elke mededeling van BB zo'n raar pijpmondje dat ik dacht: Wat is dat voor een rare... Nu denk ik er anders over
Leuk toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:47 schreef Ireth het volgende:
Ashley die ff in de tieten van Karen liep te porren
Gelukkig zit Ariana op de bankquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom onderonsje met Alice op stream 2 ...
Idd, zal toch haast wel dat het opnieuw in gebruik wordt genomen? Hele room ingericht voor maar een week van de 3 maandenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef BB-King het volgende:
Maar zou er zo echt niet iemand naar de mirror room gaan?
Die kamer zit nu na 1 week al stof te verzamelen.
Ze had het net al over likken en zuigenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef ben34567 het volgende:
De exit kan mij niets schelen (wordt toch Lenie) ik wil gewoon Ariana met drank zien vanavond.
Ook fake?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die van Karen zijn wel fake spijtig genoeg. Verpest het een beetje voor mij.
Dan rand ze Tom aan 😂quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef ben34567 het volgende:
De exit kan mij niets schelen (wordt toch Lenie) ik wil gewoon Ariana met drank zien vanavond.
Zou zon geld verspilling zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef BB-King het volgende:
De rest ook. maak er maar een feestje vanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef ben34567 het volgende:
arme Tom danquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef ben34567 het volgende:
Ik ben daar nog helemaal niet zeker van.....eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef ben34567 het volgende:
Nou zei het net al ze rollen er bijna uitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar niet zo extreem als Ashley
Ariane is een control freak , wat ik op zich in die situatie nog kan voorstellen met evt drank. Maar stel dat haar pruik afvalt ,of dat iemand in een dronken bui aan die pruik trekt . Dus ik ben benieuwd of zij dat aandurftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben daar nog helemaal niet zeker van.....eerst zien dan geloven.
Zou een tactische blunder zijn van febo om er nu geen drank in te gooienquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, die gaat dan sowieso haar move maken. Lijkt me hilarisch om te zien!
Maar Karen heeft wel een redelijk normale cup . Dat ze eruit hangen heeft meer te maken met dat topdingquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou zei het net al ze rollen er bijna uit
Hij vertelde met trots dat toen hij Corona had gewoon naar buiten ging en in winkels kwam. Hij vertelde het met een lach op zijn gezichtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb niet gelezen erover hoe deed diedan
Wij vinden dat misschien leuk, maar denk dat Tom daar anders over denktquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zou een tactische blunder zijn van febo om er nu geen drank in te gooien
wanneer tom eruit moet, haal ik hem wel op hahahquote:
Oh, daar kijk ik ook naar uit. Maar of Lenie vertrekt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ariane is een control freak , wat ik zich in die situatie nog kan voorstellen met evt drank. Maar stel dat haar pruik afvalt ,of dat iemand in een dronken bui aan die pruik trekt . Dus ik ben benieuwd of zij dat aandurft
Ne nee, ik vind ze ook super. Heel naturel ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hier maart 2020 ook voor buitenshuis in rolstoel of scootmobielquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij vertelde met trots dat toen hij Corona had gewoon naar buiten ging en in winkels kwam. Hij vertelde het met een lach op zijn gezichtDoor dat soort klootzakken zijn er vele mensen besmet geraakt en erg ziek geworden. Ik ben ook besmet in 2021 en zit nu voor bijna 100% in een rolstoel.
Moge het u wel bekomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:54 schreef ledn81 het volgende:
Ik kom net terug met mijn prakkie achter de pc en Lenie geeft nog een afscheidsconcert
Vind hem wel leuk verder, hij hangt alleen (te) erg aan Lenie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja de trouwe niets toevoegende ja knikker van Lenie
Ik hoop dat dit zn laatst nummertje is wat hij daar zingtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef danilel het volgende:
Lenie hoopt dat ie met een hit naar buiten komt
Misschien is dat nu de kantine voor de stagiaires??quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zou zon geld verspilling zijn
Hele kaner/mini huis met keuken en al en dan maar 1 week gebruiken
ja dat is gewoon respectloos inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij vertelde met trots dat toen hij Corona had gewoon naar buiten ging en in winkels kwam. Hij vertelde het met een lach op zijn gezichtDoor dat soort klootzakken zijn er vele mensen besmet geraakt en erg ziek geworden. Ik ben ook besmet in 2021 en zit nu voor bijna 100% in een rolstoel.
Dat vindt ik erg om te lezen 😢quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook een die denk boven de wet te staat.....fout geparkeerd en dan een boete krijgen.....belachelijk, niet normaal meer....ik ga een beetje hun spekken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja was walgelijk mijn vrouw 6 weken ic in 2021 en nog steeds long klachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mies heeft een YT kanaal waar Sonja te gast was. STuur ik je via DMquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik las vanmiddag ergens, dat Sonja over de ware reden van haar vertrek heeft gesproken,
iemand met meer info ?
Ik denk dat ze met een paar drankjes op continu zal uitglijden op de vloer waar zij staatquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef ben34567 het volgende:
Ik kijk altijd via de stream dus ik zie geen klok.quote:
100% alleen maarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is de live ook te zien via de streams?
Ja staat een YT link in het media topic volgens mij.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik las vanmiddag ergens, dat Sonja over de ware reden van haar vertrek heeft gesproken,
iemand met meer info ?
Ja hoor, als het goed is wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik kijk altijd via de stream dus ik zie geen klok.
Ja, zo kijk ik het altijd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Minder dan 2 minquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik kijk altijd via de stream dus ik zie geen klok.
Hierna Ariana in de spiegel kamerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Gelukkig zit Ariana op de bank
Idd, ik geloof het ook nog nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ben daar nog helemaal niet zeker van.....eerst zien dan geloven.
nee komt straks nu op streamquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef Puzzie het volgende:
Kan je de live uitzending alleen op tv kijken?
Ook via Videoland?? Denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef Puzzie het volgende:
Erg hoor....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja was walgelijk mijn vrouw 6 weken ic in 2021 en nog steeds long klachten.
soort van afkickverschijnselen ofzo van alles lichaam trilde en alles en misselijk en ga zo maar doorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
iemand met meer info ?
Ik denk het niet omdat ze van die ruimte al weten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:48 schreef BB-King het volgende:
Ah ik zie het nuquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee komt straks nu op stream
Ik kijk via de streamsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef Puzzie het volgende:
Carnaval.quote:
En voor dit soort uitzendingen mag het ook best wat over de topquote:
Weinig van gemerkt.quote:
Je zou bijna denken dat het bijna Valentijn isquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En voor dit soort uitzendingen mag het ook best wat over de top
Su heb ook rode schoentjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het bijna Valentijn is
Ja idd!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het bijna Valentijn is
Het begint alquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
Hallo bewoners
We hebben een kleine echo
Maar we doen ons best
Dat mag ik ook wel aan Doriana.quote:
Ik vind haar leuk , dus die porno stijl neem ik er maar bijquote:
Het is ook voor het eerst dat ze dit doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
het werkt nog niet, wij prutsen verder
Dat komt vast nog..We krijgen een week terugblikken. met 80% Ariaantjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
Slappelingen
Geen Ariana aangepakt
Save the best for last!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
Slappelingen
Geen Ariana aangepakt
Doriana is verder ook een prima meid, ik heb wel leuke gesprekken gezien, maar dat jasje is echt vreselijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:07 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Dat mag ik ook wel aan Doriana.
Helemaal niet mijn smaak maar het is weer eens wat anders. Zie dat toch liever dan de strakke pakjes van Alice
Komt misschien nog wel.. daar zou toch wel echt iets over moeten worden gevraagd.. dat was het gesprek van de week in het huis.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
Slappelingen
Geen Ariana aangepakt
is nog niet afgelopen he?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
Slappelingen
Geen Ariana aangepakt
Ik dacht jaaaaa nu komt het, begint Geraldine over de koffiequote:
Nee. Echt, kan dit even stoppen?quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:13 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Nee. Echt, kan dit even stoppen?
Stotteren is voor iedereen anders.
Sommigen stotteren alleen in bepaalde situaties.
Ik ken iemand die als kind stotterde en nu álleen als hij echt heel moe of ziek is.
Ze stottert idd vooral in spannende situaties voor haar. Dat is duidelijk te merken steeds.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:13 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Nee. Echt, kan dit even stoppen?
Stotteren is voor iedereen anders.
Sommigen stotteren alleen in bepaalde situaties.
Ik ken iemand die als kind stotterde en nu álleen als hij echt heel moe of ziek is.
Hij doet heel veelquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha die lenie verdient een vrijstelling zegt ie![]()
Wilde ik net typen.quote:
Zang leraarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:16 schreef Ireth het volgende:
Die vader van Ashley is écht een leraar
Knappe vent zeg.....jemig de helft van hem in het huis zou ik al tevreden zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
Echt die vent van Ashley
Had ik zo niet bij haar bedacht
Zangles gegeven aan Gerard Joling en Marco B.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:16 schreef Ireth het volgende:
Die vader van Ashley is écht een leraar
Mooie klik voor lenie.quote:
Ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb een bloementjesgordijn liedje in mijn hoofd
Ze zijn op dit moment nog aan het zoekenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:17 schreef BB-King het volgende:
De vrouw van Lenie boos dat BB geen aardige dingen van Lenie heeft laten zien.
Fucked up week nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een hint van Geraldine over blijven, er gaat niemand naar huis vrees ik ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |