AM is ook op Silverstone.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
De datums:
5 februari Williams (New York)
5 februari Sauber (Londen)
7 februari Alpine
8 februari Visa CashApp RB (Las Vegas)
11 februari Haas (Silverstone)
12 februari Aston Martin
13 februari Ferrari
14 februari Mercedes (Silverstone)
14 februari McLaren
15 februari Red Bull Racing (Milton Keynes)
Als iemand mooie OP met plaatjes kan maken, dan DM me effe
Komt door de WEF en van Dissel.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom wel? Omdat één van de medewerkers Nederlands is?
Geen relatie met de nieuwe team principal van Haas.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Komatsu staat nu op de zijkant van de Williams
Ok. Dat suggereerde ik ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen relatie met de nieuwe team principal van Haas.
Dat snap ik, maar zag al reacties op X langskomen, dus verduidelijkte het maar even.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ok. Dat suggereerde ik ook niet.
Cool, eindelijk eens echt wat anders, en ook lekker makkelijk te herkennenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje fel maar het is tenminste niet een allegaartje van kleuren.
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef beantherio het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje fel maar het is tenminste niet een allegaartje van kleuren.
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool, eindelijk eens echt wat anders, en ook lekker makkelijk te herkennen![]()
Mits 'ie daadwerkelijk met deze kleurstelling de races in gaat, natuurlijk
'Stake' is gewoon Sauber, toch?
Klinkt als Sauber in het reguliere taalgebruikquote:Op maandag 5 februari 2024 20:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Officieel heten ze Stake F1 Team Kick Sauber
Ik dacht eigenlijk dat het over was met het weg laten van verf t.b.v. een lager gewicht. Maar blijkbaar niet.quote:
Het maakt de liveries wel een beetje eenheidsworsten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind exposed koolstofvezel zelf op zich wel nice eigenlijk, heb er geen probleem mee
Eens is wel een nadeel. Maar ben wel een fan van het zien van functionaliteit. Heeft iets spartaans.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het maakt de liveries wel een beetje eenheidsworsten.
Mwa, ik vind het eigenlijk een beetje slap dat teams in het 3e jaar van dezelfde regels nog steeds op deze manier gewicht moeten besparen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens is wel een nadeel. Maar ben wel een van van het zien van functionaliteit. Heeft iets spartaans.
Zou je kunnen zeggen natuurlijk, maar misschien laat het zien dat de betreffende teams meer moeite hebben met het laten dalen van het gewicht dan de toppers.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het eigenlijk een beetje slap dat teams in het 3e jaar van dezelfde regels nog steeds op deze manier gewicht moeten besparen.
Nou waarschijnlijk zal Ferrari volgend jaar eindelijk afscheid nemen van dat afschuwelijke rood door 'm, net als Mercedes, zwart te maken.quote:
Lijkt weer erg op de laatste Toro Rosso-kleurstelling voordat het Alpha Tauri werd. Op zich niet verkeerd.quote:
Bij een roze variant verwacht je toch...nou ja, dat het echt een roze variant isquote:
Tja, ik denk niet dat iemand had verwacht dat de Red Bull er qua livery ineens anders uit zou zien dan één of twee of drie of vier of vijf of zes of zeven jaar geleden?quote:
Geen geheel nieuwe auto maar een doorontwikkeling van vorig jaar. Dat hadden ze vorig jaar tijdens het seizoen moeten doen. Ik denk dat AM dit jaar minder zal presenteren dan vorig jaar, zeker in het begin van het seizoen.quote:
Ze zijn er vroeg bij vandaag daar in GMTquote:
Achterwielophanging verandering best ingrijpend en dat heeft Mercedes dus ookquote:Op maandag 12 februari 2024 09:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Geen geheel nieuwe auto maar een doorontwikkeling van vorig jaar. Dat hadden ze vorig jaar tijdens het seizoen moeten doen. Ik denk dat AM dit jaar minder zal presenteren dan vorig jaar, zeker in het begin van het seizoen.
Maar dat 'krijgen' ze van Mercedes, hebben ze zelf dus niet heel veel werk aan gehad dan toch? Voor nog steeds pushrod ophanging.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achterwielophanging verandering best ingrijpend en dat heeft Mercedes dus ook
[ twitter ]
Het is wel ingrijpend, of je het koopt of niet, de aero verandert er enorm door.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar dat 'krijgen' ze van Mercedes, hebben ze zelf dus niet heel veel werk aan gehad dan toch? Voor nog steeds pushrod ophanging.
Vanwege de film/testdag die ze vandaag hebben.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze zijn er vroeg bij vandaag daar in GMT
Overal ophef dat VCARB onderdelen van de RB gebruikt en ondertussen staat er op de halve AMR Mercedes gestempeldquote:Op maandag 12 februari 2024 11:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar dat 'krijgen' ze van Mercedes, hebben ze zelf dus niet heel veel werk aan gehad dan toch? Voor nog steeds pushrod ophanging.
Dat is het verschil tussen een winnende auto en een knakenbak, toen met de pink Mercedes was er wat meer ophef.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Overal ophef dat VCARB onderdelen van de RB gebruikt en ondertussen staat er op de halve AMR Mercedes gestempeld
Haas doet het al jaren bij Ferrari (en zitten ook op hetzelfde terrein) en niemand hoor je daarover. Maar als RB dat doet is de wereld te kleinquote:Op maandag 12 februari 2024 15:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Overal ophef dat VCARB onderdelen van de RB gebruikt en ondertussen staat er op de halve AMR Mercedes gestempeld
Red Bull zijn de kampioenen en Haas het debiele broertje van de F1-teams, dat zal het verschil wel zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Haas doet het al jaren bij Ferrari (en zitten ook op hetzelfde terrein) en niemand hoor je daarover. Maar als RB dat doet is de wereld te klein
Haas is gegarandeerd het best presterende Amerikaanse team voor de komende seizoenen!quote:Op maandag 12 februari 2024 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Red Bull zijn de kampioenen en Haas het debiele broertje van de F1-teams, dat zal het verschil wel zijn.
Ja, en dat moet je leren te begrijpen, en vorig jaar maakten ze gedurende het seizoen weinig progressie, wat je vooral kunt maken door de aerodynamica beter te gaan begrijpen, en daarop in te spelen. Al een paar keer hebben ze dat laten zien: ze kunnen iets kopieren/overnemen, maar vervolgens niet verder ontwikkelen. Denk dat het een vrij frustrerend jaar gaat worden voor Alonso.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel ingrijpend, of je het koopt of niet, de aero verandert er enorm door.
Dat viel wat tegenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:27 schreef beantherio het volgende:
Om 12 uur de presentatie van de Ferrari SF-24:
Eens kijken hoe de eerste Lulu invloeden eruit zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:27 schreef beantherio het volgende:
Om 12 uur de presentatie van de Ferrari SF-24:
Verrassend!quote:
Tot nu toe vind ik de VCARB eigenlijk de leukste maar ook die niet echt top, de rest nog minder om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind die McLaren-livery echt zo lelijk he, maar ik hoop voor ze dat ie verder wel snel is.
😍😍😍quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:25 schreef beantherio het volgende:
Nou die Mercedes-presentatie was een groot spektakel.
[ twitter ]
Zilver met zwartquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:
Vandaag 11:15
https://www.youtube.com/user/MERCEDESAMGPETRONAS
Grootste vraag, terug naar zilver of doen ze dat volgend jaar pas?
Misschien, misschien ook niet. Mogelijk houden ze het deels zwart om gewicht uit te sparen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gemiste kans op volledig zilver, zullen we nog een jaartje op moeten wachten.
Als ze genoeg vertrouwen in de auto hebben zal die wel weer zilver wordenquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien, misschien ook niet. Mogelijk houden ze het deels zwart om gewicht uit te sparen.
Leuk de auto presenteren zonder de auto te presenteren.quote:
Zet hem op George!quote:
Nee hij vond dat hij te ver naar voren zat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:55 schreef beantherio het volgende:
Ik dacht dat Lewis de cockpit graag iets meer naar voren wilde? De trend qua aero gaat dus juist de andere kant op.
Al vrijwel direct na het maken van mijn posting bedacht ik me dat het misschien niet helemaal klopte.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hij vond dat hij te ver naar voren zat.
Gelukkig hebben we de foto's (eronder) nogquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk de auto presenteren zonder de auto te presenteren.
Ik las al geruchten dat hij illegaal zou zijn, omdat de vierde flap niet aan de neus vast zou zitten. Maar waarschijnlijk zit er nog een smalle verbinding tussen die de vleugel aan de neus vastmaakt en dus legaal maakt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:02 schreef beantherio het volgende:
De voorvleugel van de W15 trekt trouwens de aandacht: https://www.reddit.com/r/(...)_silverstone_unique/
Ze hebben ook al heethoofd Russell.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Met een krappere engine-cover hoop ik voor Mercedes dat ze niet weer problemen met de koeling gaan krijgen.
In die constructie onder de O van Oracle? Of kan dat niet?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:56 schreef beantherio het volgende:
Ok, waar zijn de inlaten van de sidepods?
Zelfs op de foto van de voorkant zijn ze niet zichtbaar.![]()
Met zo te zien een dubbele inlaat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:42 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Dit wekt de indruk dat ze compleet verticaal zijn. Met een enorme overbite.
Toto schijnt al gillend naar buiten te zijn gerend om in de vuilnisbak onderdelen van de W14 te zoekenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:41 schreef Dauthi het volgende:
Lol, Newey & Co hebben verscheidene design elementen van Mercedes gejat![]()
Misschien wordt het tijd voor een brilquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:29 schreef Gremen het volgende:
Ik moet echt zoeken om een verschil met RB19 te zien
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toto schijnt al gillend naar buiten te zijn gerend om in de vuilnisbak onderdelen van de W14 te zoeken
Mind fuck voor iedereen, vrijwel alle teams hebben in meer of mindere mate de RB 19 gekopieerd en dan gooit RBR ineens het roer om, heerlijk.quote:
Dit is de eerste foto die wat duidelijkheid geeft. Het ziet er wel heel klein uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank een Checo.
[ afbeelding ]
Misschien, maar dit lijkt wel heel veel op de auto die al op Silverstone de shakedown heeft doorlopen. Moeilijk voor te stellen dat ze daarvoor een soort dummy car zouden hebben ingezet. Voor zover ze dat soort truuks al nodig zouden hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:25 schreef Drebbelman het volgende:
Ik geloof er niets van dat dit de auto is die straks in Bahrain op de grid staat, Red Bull gaat echt zo vroeg al hun kaarten open leggen.
Dit is gewoon een 'red herring' waar de concurrenten nu lekker hun kostbare budget in zitten te stoppen om uit te vogelen wat Red Bull hier precies gedaan heeft.
Red Bull doet heel bewust zijn best om de details zo onduidelijk mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank een Checo.
[ afbeelding ]
Minister of Informationquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Red Bull doet heel bewust zijn best om de details zo onduidelijk mogelijk te houden.
Checo: Hold my beer
Zoveel details zijn er nu ook weer niet zichtbaar op die foto.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Red Bull doet heel bewust zijn best om de details zo onduidelijk mogelijk te houden.
Checo: Hold my beer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |