quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:41 schreef Sableheart het volgende:
In ieder geval bedankt voor jullie gezelschap allemaal, morgenavond weer een finale plus een aantal semi's!
quote:
Ah ja, die waarvan ik zei dat het kutgeluid was. Nou, mooiquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:44 schreef Momo het volgende:
[..]
In OP staat het nummer dat heeft gewonnen
haha, was me er ook eentje. Maar deze gaat er wat mij betreft overheen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Rambo Amadeus alweer zo lang geleden?
Sloveense > Noorse >...............................................................................Ierse (poolse nog niet gehoord)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:56 schreef Momo het volgende:
Noorse witch > Poolse witch > Ierse witch > Sloveense witch
Ok, het is dan een voorronde van het niveau van de feestavond van het G-team van IJsselmeervogels, maar de bijdrage van de Spar hadden we toch voor geen goud willen missen!quote:
Zou me niet eens verbazenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:11 schreef CarloV het volgende:
Zal de RTE inspraak hebben gehad bij de nationale jury en zo achter de schermen er voor hebben gezorgd dat de boyband kansloos zou zijn? Zonder de nationale jury had de boyband immers gewoon gewonnen.
Dit is toch prachtigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:34 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Stroopwafels![]()
En koffie, koekjes, pasta, honing, muesli, de (onvermijdelijke) pinda’s van de Spar…
Het is een flink kerstpakket zo.
Het zou niet mogen, maar indien waar, leve de RTE.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazensnap niets van die internationale jury.
Toch mooi dat dit het hoogtepunt van de avond wasquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:34 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Stroopwafels![]()
En koffie, koekjes, pasta, honing, muesli, de (onvermijdelijke) pinda’s van de Spar…
Het is een flink kerstpakket zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |