Met dat kapsel?quote:
Waarschijnlijk wel in top 3 jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die zullen bij demensethuis toch ook wel scoren?
Ja, als Bambie top 2 heeft is het gespeeld.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bambie is idd de meest waarschijnlijke winnaar van de televote.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je mag ook wel een beetje moeite doen voor een evenwichtige en representatieve jury hèquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:23 schreef Cyan9 het volgende:
Hieruit blijkt maar weer dat zo'n internationale jury ook maar een stelletje trollen zijn.
Liedje 2 wint waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ik had net bezoek, is de uitslag al bekend? Wij waren fan van liedje 6, omdat de eerste 5 gewoon erg matig waren. Als liedje 6 niet wint, dan maar nr 3.
Ow, in dat geval ben ik groot fan. Hup lied 2.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:25 schreef Momo het volgende:
Bambie Thug is they/them, je kan toch wel dingen vinden
Onze band zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, echt?Dat was de slechtste.
Ow wow, Ierland. wtf
SORRY CYANquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Onze band zal nooit meer hetzelfde zijn.
En eventueel Justyna uit Polen en Gate uit Noorwegen, zoveel witch energyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:29 schreef koffieleuk het volgende:
Nu al zin in alle Bambie Thug en Raiven content, verassend goed gedaan Ierland
Ik dacht aan Sally maar dat klopt beterquote:
Staging potentieel heeft het wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:30 schreef Em31 het volgende:
Hierbij ben ik in ieder geval nog benieuwd hoe het er in Malmö uit gaat zien.
En dan bedenk je weer hoeveel budget Ierland daaraan uitgeeftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Staging potentieel heeft het wel.
Ja hoor, dat schud ik zo uit m'n mouw.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:31 schreef usagi414 het volgende:
@:Cyan , kan je ook gewoon bij alle volgende finales zeggen wie wint ?
[ afbeelding ]
Als iedereen voor niet-veilig gaat, is dat dan niet eigenlijk toch de veilige keuze?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:33 schreef Em31 het volgende:
Ik zie één mini positief puntje, ze zijn in ieder geval niet voor veilig gegaan.
Iedereen dacht dat een Tattoo kopie iets te doorzichtig, dan maar een Cha Cha Cha. Dat doet toch niemand.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als iedereen voor niet-veilig gaat, is dat dan niet eigenlijk toch de veilige keuze?
Alles wat enigszins in de richting van Cha-Cha-Cha gaat, in de zin van een beetje gek, is dit jaar veilig inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als iedereen voor niet-veilig gaat, is dat dan niet eigenlijk toch de veilige keuze?
Nou het optreden gezien te hebben… niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is Rambo Amadeus alweer zo lang geleden?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:36 schreef grazz het volgende:
Gefeliciteerd Cyan![]()
Ik heb denk ik in jaren niet zoiets verschrikkelijks op het ESF gehoord.
Ja, dit jaar gaat gewoon zo’n zeikplaat als wij of Zwitserland normaal sturen winnen hèquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Avrotros gaat nog spijt krijgen niet 'gewoon' weer te kiezen wat ze altijd kiezen
Oh de ironie als straks een veilig Numidia nummertje wintquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Avrotros gaat nog spijt krijgen niet 'gewoon' weer te kiezen wat ze altijd kiezen
Heksenjacht geopendquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:37 schreef NailQueen het volgende:
Je weet gewoon dat Aran het hier over gaat hebben
Mon Amourquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit jaar gaat gewoon zo’n zeikplaat als wij of Zwitserland normaal sturen winnen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |