Ariane vindt niets leukquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana vindt dat samen eten echt niet leuk 😈
Mijn Godquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dan sloopt Ariana de scheidingswand tussen de bedden. Dat wordt een weekje niet slapen voor Tommiequote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:54 schreef Gellarboy het volgende:
Wanneer komen er nieuwe duo’s? Zondag?
Ik denk dat Tom en Ariana wel een goed duo zouden vormen!
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana moet dadelijk alleen rondjes lopen want Karen is samen met Tom 🫶
Ik las iets heel andersquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:02 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind ‘t overigens best snel om binnen 2 weken van iemands lepel te eten.
Zo het hek uitquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ariana moet dadelijk alleen rondjes lopen want Karen is samen met Tom 🫶
Lastig dat je dan meedoet aan een programma met een groep..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze valt me echt 1000% meequote:
Holle rugquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:12 schreef Jockari het volgende:
Vind de poep toch enigs[ afbeelding ]zins raar
Ja alleen die wenkies zijn wel apart zoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze valt me echt 1000% mee
Enige minpunt is de make up sessies van haar
Brows on a fleekquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja alleen die wenkies zijn wel apart zo
Ronny Retro.quote:
Niet meer.Lowriderz zijn gestopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Karen zit in de partyscene. Nick is DJ.
Ja em hij had hartje gemaakt met ze handen volgens haarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat zegt Ariana nou ? Hij geeft mij oogjes ?
Ik vond het toen een sympathieke grappige gast.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar moet je fier op zijn. Niet dus.
……..wat een gek !quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja em hij had hartje gemaakt met ze handen volgens haar
Ken hem persoonlijk. Vandaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vond het toen een sympathieke grappige gast.
Die spoort echt nietquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
naar haar nee toch hahhaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Maakt niks uit, ik ben toch niet van plan om hem ooit te ontmoeten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Schijnwerpers... meer ga ik hier niet vertellen in de COS
Het is tenslotte weekend.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:27 schreef ben34567 het volgende:
Alicia blijft laat wakker vannacht. Half tien in plaats van half negen
Dat dacht ik ....quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:26 schreef Jockari het volgende:
(op zijn Nederlands ....) Wel een belangrijke nuance !
Minder naar BB Brazilie kijkenquote:
waar mis ikdat nou weer pfff moet me spel nog afspelen kan nog niet even forummeren haha balenquote:
Iets met een spel en nomineren of zoiets. Niet belangrijk. Alice gaat nog niet naar huis. Eerder Ashley (wat ik betwijfel) of Lenie (met meer kans op exit).quote:
Dat is wel zo. En 19 jaar lees ik telkens.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice is zo lekker down-to-earth ...
Nee.quote:
Ook bij mij. Was vlug in mijn conclusie in het begin, maar heb nu wel een boontje voor haar doen en verschijning.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:39 schreef Clasientjuh het volgende:
In het begin vond ik Alice echt niks maar ik neem mijn woord terug ze is wel een lieve meid.
Volg je mening.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Alice is rustig, maar wel lief. Doet haar eigen ding, sport maar schept er niet over op, roept niet op om geforceerd mee te doen.
Je kan haar niet haten, die blijft in de luwte en komt ver denk ik
Die moet je even uitleggen ...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:42 schreef Jockari het volgende:
Ook bij mij. Was vlug in mijn conclusie in het begin, maar heb nu wel een boontje voor haar doen en verschijning.
Probeer ik ook te plaatsen. Alice lijkt ouder.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:43 schreef ben34567 het volgende:
Het voelt nog altijd fout dat ze pas 19 is
Ik mag ze wel in BB. In het begin dacht ik even een "tuttebel", maar zij begint zich te plaatsen tussen de bewoners Dat moet ik bijv. nog vinden bij Ashley, die vind ik een "sloor" zoals ze bij ons zeggen. Maar je weet nooit dat ik Ashley na 20 draaideurmomenten toch kan pruimen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen ...
Zit net de comments onder die video na te kijken. Ariana filmpjes zijn wel hot.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:52 schreef Ireth het volgende:
Hét gesprek tussen Arie en Tom komt zo ook in de uitzending, ben benieuwd hoe ze er in geknipt hebben
Vond het ook de minst leuk BB....ben zelfs gestopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:21 schreef ben34567 het volgende:
De groep is qua sfeer tussen seizoen 20/21 en 23. Niet zo hecht als 20/21 maar ook niet zo afstandelijk en koud als vorig jaar.
Ze zat net op de bank. maar die stream staat hier even op pauzequote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:08 schreef Joyce-43 het volgende:
waar hangt Ariane nu uit eigenlijk zie in bad mensen en op de bank heleboel maar zie haar niet
Met een reden led?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze zat net op de bank. maar die stream staat hier even op pauze
[ afbeelding ]
ja sorry ik loop achter met de streams. vergeten erbij te zettenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb Tom en Danny op stream 1 uhhhhh
aha ik dacht al ik word gekquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja sorry ik loop achter met de streams. vergeten erbij te zetten
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:19 schreef odie22 het volgende:
heeft alice speciale kont naar achter druk broeken ofzo ? in een gewone broek heeft ze een hele normale poep
je kan haar wel blijven ophemelen, maar ik vind haar nog steeds 3 x niksquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:20 schreef ledn81 het volgende:
Ariana is een beetje de natte washand van 2024
Het is niet ophemelen. Is is waar BB de aandacht op vestigt. Dat was vorig jaar Rob en die natte washand en nu gaat het al dagen over Ariana.. ook in de uitzendingen. Ze hebben altijd een beetje sensatie nodig in het begin van het seizoenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan haar wel blijven ophemelen, maar ik vind haar nog steeds 3 x niks
🤣+1quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan haar wel blijven ophemelen, maar ik vind haar nog steeds 3 x niks
ja, je kan ook duidelijk zien dat de uitzending daar grotendeels over gaat, en ze brengen het ook precies zo , als dat de kijker het graag wil horen, de kijker wil drama, en die krijgen zequote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is niet ophemelen. Is is waar BB de aandacht op vestigt. Dat was vorig jaar Rob en die natte washand en nu gaat het al dagen over Ariana.. ook in de uitzendingen. Ze hebben altijd een beetje sensatie nodig in het begin van het seizoen
daar heeft ze voor gesport en sport ze alleen maar voor ligt echt niet aan der broekenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:19 schreef odie22 het volgende:
heeft alice speciale kont naar achter druk broeken ofzo ? in een gewone broek heeft ze een hele normale poep
Het is mij ook opgevallen dat ze in die push-up leggings aan heeft. Haar kont staat hoger met die dingen aan. Dat wil niet zeggen dat ze geen stevige ass heeft en ze heeft er goed voor gesport. Ze heeft die broeken niet nodig om dat te zien. Jammer dat ze dat zelf niet door heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar heeft ze voor gesport en sport ze alleen maar voor ligt echt niet aan der broeken
Ze draagt broeken met wijdere pijpen dan valt het.minder op. (Is mij verteld door dochter haha)quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:33 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het is mij ook opgevallen dat ze in die push-up leggings aan heeft. Haar kont staat hoger met die dingen aan. Dat wil niet zeggen dat ze geen stevige ass heeft en ze heeft er goed voor gesport. Ze heeft die broeken niet nodig om dat te zien. Jammer dat ze dat zelf niet door heeft.
Dus nooit gehoord van push-up leggings en shape wear denk ik dan. Ik wel want ik heb het jarenlang verkocht.( ondergoed dan, geen sportkleding maar werkt hetzelfde)quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze draagt broeken met wijdere pijpen dan valt het.minder op. (Is mij verteld door dochter haha)
waar?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
(Zo bij 112vandaag over zeer ernstig ongeluk hier vlakbij gebeurt vandaag! Dus ff geen streams hier)
Okayquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
(Zo bij 112vandaag over zeer ernstig ongeluk hier vlakbij gebeurt vandaag! Dus ff geen streams hier)
Heftig zegquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Auto bij TheWall mensen omver gereden.
Dat weet ik wel zeker, Ashley blijft Lenie eruitquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:24 schreef Clasientjuh het volgende:
Toch denk ik dat Ashley morgen het gaat winnen van Lenie. Dat ze blijft hahaha😂
Dat trekt ze nogal slecht.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ohhh die arrogante kop van Ariana !
Naar hé dat anderen het leuk hebben 😂
Die baalt gewoon dat Tom vandaag weer niet via haar pruik haar dat torentje in geklommen isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ohhh die arrogante kop van Ariana !
Naar hé dat anderen het leuk hebben 😂
Het is weekend.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
2002 is de euro gekomen, zegt ashley
te vaakquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:10 schreef BB-King het volgende:
Hoe vaak heeft Lenie die grap al gemaakt of ze even de TV aan kunnen zetten?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
jummie, echt lekker om hier mee het weekend in te gaan
Oehhhhh we gaan zo een ontploffing krijgen van Arianaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen krijgt nog even een hapje van tom![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen krijgt nog even een hapje van tom![]()
Lenie is de oom die al 20 jaar op elke verjaardag dezelfde grapjes maaktquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:10 schreef BB-King het volgende:
Hoe vaak heeft Lenie die grap al gemaakt of ze even de TV aan kunnen zetten?
Ze wil ook graag een kwakje van Tom.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oehhhhh we gaan zo een ontploffing krijgen van Ariana
idd eerder boekhoudkundig maar in 2002 werd het pas een betaalmiddelquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
2002 is de euro gekomen, zegt ashley
Zondag Lenie op het kampquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zondag hoop ik weer grote verhalen tegen de rest op het kamp
zijn ze nog niet klaar met dat broodquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:24 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy en Dilano zijn leuk saampies.
Die regelen het samen als 2 nieuwkomers in 1 team best goed in de groep.
Goeie gesprekken en beetje brood bakken en kletsen.
ik ook elke week hoor , team ronahiquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Geraldine![]()
![]()
Tatayana![]()
![]()
Ronahi was blij ze te zien, tenminste nog iemand
Staat in de oven. Brood Dilano is gelukt, brood van Jimmy iets minderquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
zijn ze nog niet klaar met dat brood
Is niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:44 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver basiri likt een lepel schoon en doet die daarna weer in een pot kwark en die zet hij weer terug in de koelkast
huh , daar was hij in aan het roeren en vroeg nog of dat hoorde zo met die klontjes aan ashleyquote:
Nee hoor.quote:
Maar met schoenen in huis is BAH BAH🤣quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:44 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver basiri likt een lepel schoon en doet die daarna weer in een pot kwark en die zet hij weer terug in de koelkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thuis doet mamma zijn mondje afvegen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
goorlap is het , ook al met dat vaatdoekje zijn mond afvegen en zo weer terugleggen
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ter ondersteuning van de TT ....![]()
[ afbeelding ]
Tom en Karen likken samen aan een lepel - 26 januari 2024dat gaat ariana haar niet in dank afnemen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor der al je weet dat ik hem leuk vind en dan ga je zo intiem samen van een lepel eten...
🤢quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
goorlap is het , ook al met dat vaatdoekje zijn mond afvegen en zo weer terugleggen
En dat Tom dit expres doet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat gaat ariana haar niet in dank afnemen..
ik hoor der al je weet dat ik hem leuk vind en dan ga je zo intiem samen van een lepel eten...
Net andersom.Je let niet goed op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:40 schreef odie22 het volgende:
ah ik zie het al , kleine broodje is van kleine dilanootje en grote brood van , vul maar in
ja maar ik kan toch niet alles bijhouden, ben al druk met karenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net andersom.Je let niet goed op.
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dames en heren ik ga ff een Alice-je doen![]()
![]()
👋
beetje suiker bij de gist wordt die aktief van.... zout altijd als laatste toevoegenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:43 schreef Roxiebb het volgende:
Tip: gist en zout apart houden bij het toevoegen aan de bloem.
Je bent Ashley fan volgersquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:16 schreef ledn81 het volgende:
Probeer ook maar weer eens een polletje
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Ze zijn het zakje gist vergeten toe te voegenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:49 schreef tassie127 het volgende:
Waarom zie ik nu weer gewone ( en een mislukte) broden dan? Zouden ze niet vanmiddag broodjes bakken ipv brood? Of heb ik die gemist?
Jij weet dat want opleiding dit dat.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
beetje suiker bij de gist wordt die aktief van.... zout altijd als laatste toevoegen
Dat verklaart veel, maar niet dat het een brood vorm heeft ipv broodjesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze zijn het zakje gist vergeten toe te voegen
Lijkt me sterk dit nog in te halen.Of is er vanavond een Piraten Festival?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ben redelijk neutraal op twitter (al post ik weinig over Lenie)
[ afbeelding ]
maar voor alle Lenie fans. Geniet er allebei nog even van zolang het duurt.
Lenie lijkt overal wel naar huis te gaan morgen
Onder het mom van 'fucked-up week' kan bb zich wel verschuilen achter een rare twist om 'm erin te houdenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk wordt dit de uitslag morgen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat hoop ik toch niet. Eruit met die pipo!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Onder het mom van 'fucked-up week' kan bb zich wel verschuilen achter een rare twist om 'm erin te houden
ok, ik zet het aluhoedje weer af
Hij knort ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:52 schreef GayGuy het volgende:
Die lenny doet me aan miss piggy denken. Zijn karakter, zijn roze huid, zijn borstomvang
Als die twee er samen in blijven nog evenquote:
ja dat zei hij nog in de tv uitzending, ik moet u nog versierenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als die twee er samen in blijven nog even![]()
Daar kan geen vriendin thuis tegenop.. Basiri is een apart gastje
Vandaag ook een vreemd gesprek in de keuken over dat hij wel moet klaarkomen om de zoveel dagen want anders is hij net een stier.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als die twee er samen in blijven nog even![]()
Daar kan geen vriendin thuis tegenop.. Basiri is een apart gastje
Ze hadden mooi gesprek dat in uitzending kwam idd.. Die moest ik nog monteren. Was ingewikkeld geworden door stream wissels batterijwissels en SL. Snapte het hele gesprek niet meerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat zei hij nog in de tv uitzending, ik moet u nog versieren
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag ook een vreemd gesprek in de keuken over dat hij wel moet klaarkomen om de zoveel dagen want anders is hij net een stier.
goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:58 schreef -river- het volgende:
Zal je zien dat Alice er morgen uitvliegt
Ow Jezusquote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:02 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb een viraaltje denk![]()
Even renderen en dan plaatsen
Tom en Adriana zoenen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:02 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb ook iets maar mag niet geplaatst worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:02 schreef ledn81 het volgende:
Toen was het gelijk klaar bij mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klacht indienen in de DBK.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
bijkomen van de theedoektik op haar billen van Tyron
Kijk uit! Dadelijk denkt ze nog dat ty wat in haar ziet. Krijgen we dat gezeik weer en wil ze naar Alkmaar verhuizen …quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
bijkomen van de theedoektik op haar billen van Tyron
Je hebt de slang weggehaald?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Inmiddels is hij gemixed, en heb ik een nieuwe achtergrond voor mijn tablet
Okee.quote:
Wat heb je nu weer ontdektquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:02 schreef ledn81 het volgende:
Dilano is niet homo (zegt mijn gaydar), maar vind hem wel heel lief en leuk met Jimmy om gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Inmiddels is hij gemixed, en heb ik een nieuwe achtergrond voor mijn tablet
als je viraal wilt moet je hm toch youtube maken, dit kan niet gedeeld worden op FBquote:
Ergens op X.Die slang vond hem niet echt aardig.quote:
oh is die van jou ook al kapotquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dilano is niet homo (zegt mijn gaydar), maar vind hem wel heel lief en leuk met Jimmy om gaan![]()
Die moeten het gewoon ff samen dealen als 2 nieuwkomers deze week.
Dilano is ook nog heel hecht en close met Ronahi.
Best lastig om die hut wat later binnen te komen en die zoeken elkaar wat meer op.
Kijk de veraders, op videoland. Dat programma is gebaseerd op dit spelquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:22 schreef odie22 het volgende:
ik snap dat weerwolven nog steeds niet, maar als ik het wel zou snappen, zou het dan wel leuk zijn
in deze video gebeurd heel veel in 2 minuten tijdquote:
dat vond ik ook niet veel aan, dat keek mijn vrouw 1e seizoenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:23 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kijk de veraders, op videoland. Dat programma is gebaseerd op dit spel
Hij vindt het wel interessant om aandacht te te krijgen.Althans dat viel mij op in hun gesprekken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dilano is niet homo (zegt mijn gaydar), maar vind hem wel heel lief en leuk met Jimmy om gaan![]()
Die moeten het gewoon ff samen dealen als 2 nieuwkomers deze week.
Dilano is ook nog heel hecht en close met Ronahi.
Best lastig om die hut wat later binnen te komen en die zoeken elkaar wat meer op.
ja dit scoort ook op insta en tiktok, dus was daar bezig. Nu komt YTquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je viraal wilt moet je hm toch youtube maken, dit kan niet gedeeld worden op FB
Nee.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:22 schreef odie22 het volgende:
ik snap dat weerwolven nog steeds niet, maar als ik het wel zou snappen, zou het dan wel leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |