Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 26-01-2024 16:59:28 ]![]()
Dit is dts
Daar gaat het over alles en nog meer onzin.
Onterechte klacht,
Ik verwijs u door naar [KLB]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
BolkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goed het is weekend.
Robbie is al aan de slag gegaanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lekker weerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:50 schreef Mazikeen het volgende:
Proost! 7e @:DerRabbit en @:harrie
[ afbeelding ]
Ik trek net mijn eerste pater open![]()
![]()
![]()
![]()
Anaalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekker weer
![]()
![]()
![]()
Proost HarrieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou dit is niet mijn laatste vandaagquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekker weer
![]()
Heb water tussendoor gedronken en net halve pizza op. Ik ga lekker doorrrrr![]()
Op naar de Griek
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Snap ikquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je. Ik zal kijken of ze geschikt zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:08 schreef Rob het volgende:
[..]
eet smakelijk en vermaak je..
ps. niet alle borden zijn geschikt om kapot te gooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In pyama naar de Lidlik had weer eens een luie dag vandaag
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waar ga jequote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:20 schreef Harrie het volgende:
mijn trein vertrekt om 18.32 uur dus nog exact een uur zuivere zuiptijd![]()
PLOP![]()
![]()
Ga je de stok halen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:20 schreef Harrie het volgende:
mijn trein vertrekt om 18.32 uur dus nog exact een uur zuivere zuiptijd![]()
PLOPIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:20 schreef DJMO het volgende:
In pyama naar de Lidlik had weer eens een luie dag vandaag
![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Middagje halve liters en etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De oxycodon tast je hersens aan. Het is swiebertje met een squote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:27 schreef Rob het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerlijk gezegd dacht ik dat er een Zwiebertje aan zat te komen
En kijk even op WhatsApp.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:29 schreef Mazikeen het volgende:
Middagje halve liters en etenlekker hé met die prijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Middagje halve liters en etenAls je hier in de kroeg 2x kut roept ben je al meer kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is nog niet het perfecte moment geweest om mijn bloemetjesjurk uit de gast te trekken en er regenlaarzen bij aan te doenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Of je wordt eruit gezetquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je hier in de kroeg 2x kut roept ben je al meer kwijt![]()
Zit ff te kijken maar stok halen en dan ook nog terug thuis komen is haalbaar
Koude paters in blikvorm koud voor onderweg
wel weer een tering eind weg
eerst nog maar ff eentje proeven en over nadenken wat verstandig is![]()
![]()
Middagje halve liters en etenHalve liter kanon uit de super is duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
afgelopen zondag een halve liter Hertog Jan bij de Jumbo op station Eindhoven moest ik ook meer dan 3 euro betalenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Halve liter kanon uit de super is duurder![]()
![]()
Ja maar dat is station.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
afgelopen zondag een halve liter Hertog Jan bij de Jumbo op station Eindhoven moest ik ook meer dan 3 euro betalenUw ADH vitamine Worst
Ja maar gewoon een blik bier om mee te nemen, geen terras, bediening niks. kansloos gewoon die bedragenquote:![]()
The creator kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga een dutje doen en dan sportenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan gewoon halve liters van een gewone supermarkt pakkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja maar gewoon een blik bier om mee te nemen, geen terras, bediening niks. kansloos gewoon die bedragenUw ADH vitamine Worst
ja 't loopt de spuigaten uit in Nederlandquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja maar gewoon een blik bier om mee te nemen, geen terras, bediening niks. kansloos gewoon die bedragen![]()
10 jaar geleden betaalde ik ook 2,50 voor halve liter blik bij AH to goUw ADH vitamine Worst
jemand heeft gisteren ochtendquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan gewoon halve liters van een gewone supermarkt pakken
bij bb brasil nach de zuipparty in
de wc op de vloer en bollo en papier gemakt
2 meisjes hebben het entdeckt gevonden![]()
Gadverdamme MarioOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Smerigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
jemand heeft gisteren ochtend
bij bb brasil nach de zuipparty in
de wc op de vloer en bollo en papier gemakt
2 meisjes hebben het entdeckt gevonden![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ik kan slecht tegen incapable mensen die denken dat ze capabel zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En dat was toen ook al niet normaalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
10 jaar geleden betaalde ik ook 2,50 voor halve liter blik bij AH to go
Het accepteren is wat anders dan het normaal gaan vinden![]()
![]()
Ik lig nog steeds te doomscrollenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gewoon Rob ff met helium vullen, dan zweeft hij naar plafondquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaa naar plafond![]()
hier mag alles
snapte jou?Uw ADH vitamine Worst
Da doe ik al als ik twee scheten inhouquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon Rob ff met helium vullen, dan zweeft hij naar plafond![]()
Dat is geen heliumquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:00 schreef Rob het volgende:
[..]
Da doe ik al als ik twee scheten inhou
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: