SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oxycodon tast je hersens aan. Het is swiebertje met een squote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:27 schreef Rob het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerlijk gezegd dacht ik dat er een Zwiebertje aan zat te komen
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:29 schreef Mazikeen het volgende:
Middagje halve liters en etenlekker hé met die prijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Middagje halve liters en etenAls je hier in de kroeg 2x kut roept ben je al meer kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is nog niet het perfecte moment geweest om mijn bloemetjesjurk uit de gast te trekken en er regenlaarzen bij aan te doenquote:
Of je wordt eruit gezetquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je hier in de kroeg 2x kut roept ben je al meer kwijt
Middagje halve liters en etenHalve liter kanon uit de super is duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
afgelopen zondag een halve liter Hertog Jan bij de Jumbo op station Eindhoven moest ik ook meer dan 3 euro betalenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Halve liter kanon uit de super is duurder
Ja maar dat is station.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
afgelopen zondag een halve liter Hertog Jan bij de Jumbo op station Eindhoven moest ik ook meer dan 3 euro betalen
Ja maar gewoon een blik bier om mee te nemen, geen terras, bediening niks. kansloos gewoon die bedragenquote:
Dan gewoon halve liters van een gewone supermarkt pakkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja maar gewoon een blik bier om mee te nemen, geen terras, bediening niks. kansloos gewoon die bedragen
ja 't loopt de spuigaten uit in Nederlandquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja maar gewoon een blik bier om mee te nemen, geen terras, bediening niks. kansloos gewoon die bedragen
jemand heeft gisteren ochtendquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan gewoon halve liters van een gewone supermarkt pakken
Smerigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
jemand heeft gisteren ochtend
bij bb brasil nach de zuipparty in
de wc op de vloer en bollo en papier gemakt
2 meisjes hebben het entdeckt gevonden
En dat was toen ook al niet normaalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
10 jaar geleden betaalde ik ook 2,50 voor halve liter blik bij AH to go
Gewoon Rob ff met helium vullen, dan zweeft hij naar plafondquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaa naar plafond![]()
hier mag alles
snapte jou?
Da doe ik al als ik twee scheten inhouquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon Rob ff met helium vullen, dan zweeft hij naar plafond
Dat is geen heliumquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:00 schreef Rob het volgende:
[..]
Da doe ik al als ik twee scheten inhou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |