Morguh ga ik uit eten in Grollo een lopend buffet Ben er zelf niet zo voorstander van omdat lopen niet echt lekker gaatquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Werken, wat opruimen, morgen maar eens even wandelen. En rest van het weekend zal ik wel crea bea-en
Achter je eten moeten aan hollen geeft ook altijd zo'n rotzooiquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ga ik uit eten in Grollo een lopend buffet Ben er zelf niet zo voorstander van omdat lopen niet echt lekker gaat
Ik vind dat ook niks.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achter je eten moeten aan hollen geeft ook altijd zo'n rotzooi
ALles wordt zo lang warm gehouden dat ik het vaak ook niet meer echt lekker vind.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achter je eten moeten aan hollen geeft ook altijd zo'n rotzooi
Had ik gisteren en dat kan ik vandaag goed merkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Vanavond naar Enschede uit eten bij de Griek
Ja, loop je leegquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ik gisteren en dat kan ik vandaag goed merken
Natuurlijk wel onder de baas zijn tijdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ik gisteren en dat kan ik vandaag goed merken
quote:
Dat scheelt alweer. ik heb de afgelopen dagen minder geluk gehad, hopelijk gaat het vandaag goed.quote:
Met de schijterijquote:
We zitten. Steeds bij dezelfde bar op dezelfde tijdquote:
O dat kan ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We zitten. Steeds bij dezelfde bar op dezelfde tijdongeveer
En dit is victorie malaga bier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2024 12:33:34 ]
Max 6 halve liters per dag verdeelt over 6 uurtjesquote:
Proost! Ik ben nu onderweg naar een kroegquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:27 schreef Mazikeen het volgende:
@:Harrie @:fogel @:DerRabbit proost mannen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Proost! Ik ben nu onderweg naar een kroeg
Stelletje zoepers zijn jullie toch ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eindelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:27 schreef Mazikeen het volgende:
@:Harrie @:fogel @:DerRabbit proost mannen!
[ afbeelding ]
Gezelligquote:
Zeker, en natuurlijk even roddelen met tante Gertruda over de neef van de kennis van de vrienden van de aangetrouwde neef van de kleinkinderen van de zus van de nicht van de overburen van oud tante Aukjequote:
Al lezend in de Privé.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, en natuurlijk even roddelen met tante Gertruda over de neef van de kennis van de vrienden van de aangetrouwde neef van de kleinkinderen van de zus van de nicht van de overburen van oud tante Aukje
Van Barneveld?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja nu even lootjes inleveren en dan weer terug naar raymond voor nog meer bier
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:37 schreef Mazikeen het volgende:
![]()
Kijk een andere foto dot
Ik heb er water bij![]()
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Net op tijd voor het weekenddan kan er weer veel gezonden worden
Ik.neem.er nog 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had zin in kip
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2024 14:12:36 ]
Misschien gaan ze wel meezingen. Mensen doen dat somsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker
Wordt weer genieten voor de buren
Rare mensenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel meezingen. Mensen doen dat soms
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een alcoholist genoemd. Was blijkbaar niet okayquote:
Wie lange wirst du gesperrt werden von KLB?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Iemand een alcoholist genoemd. Was blijkbaar niet okay
Drie dagen. Wel m'n eerste subforumban ooit.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wie lange wirst du gesperrt werden von KLB?
Ah dat valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Drie dagen. Wel m'n eerste subforumban ooit.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan, me bannen?
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan, me bannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |