Morguh ga ik uit eten in Grollo een lopend buffet Ben er zelf niet zo voorstander van omdat lopen niet echt lekker gaatquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Werken, wat opruimen, morgen maar eens even wandelen. En rest van het weekend zal ik wel crea bea-en
Achter je eten moeten aan hollen geeft ook altijd zo'n rotzooiquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ga ik uit eten in Grollo een lopend buffet Ben er zelf niet zo voorstander van omdat lopen niet echt lekker gaat
Ik vind dat ook niks.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achter je eten moeten aan hollen geeft ook altijd zo'n rotzooi
ALles wordt zo lang warm gehouden dat ik het vaak ook niet meer echt lekker vind.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achter je eten moeten aan hollen geeft ook altijd zo'n rotzooi
Had ik gisteren en dat kan ik vandaag goed merkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Vanavond naar Enschede uit eten bij de Griek
Ja, loop je leegquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ik gisteren en dat kan ik vandaag goed merken
Natuurlijk wel onder de baas zijn tijdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ik gisteren en dat kan ik vandaag goed merken
quote:
Dat scheelt alweer. ik heb de afgelopen dagen minder geluk gehad, hopelijk gaat het vandaag goed.quote:
Met de schijterijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |