Waarom zou je dat doen? Het is geen Frizzle Sizzle!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga toch eens bestuderen of de grondwet een mogelijkheid biedt om dit liedje te verbieden.
Wat is er mis met Frizzle Sizzle?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Het is geen Frizzle Sizzle!
Met alle respect, mensen uit de tent lokken is een hele effectieve manier om een gesprek in gang te brengenquote:
Doe dan eerst dat gedrocht van Moldaviė uit '22, dat is vele malen erger imo.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga toch eens bestuderen of de grondwet een mogelijkheid biedt om dit liedje te verbieden.
Wat zeg je.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Zie jequote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Met alle respect, mensen uit de tent lokken is een hele effectieve manier om een gesprek in gang te brengen
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het goed is, wordt er morgen weer een pakketje bezorgd.
Hun inzending is afgrijselijk!quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Erger dan Cha Cha Cha!?
* Pakt er popcorn bij
Hoevaak en door hoeveel mensen moet je nog gevraagd worden om hiermee te stoppen? Ooit weleens bij stilgestaan hoe dom dit topic zou zijn als IEDEREEN dit steeds zou melden? Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je een trol bent.quote:
We zullen jou eens gaan verbiedenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook niet dat je er dan het hele weekend mee zit hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:47 schreef Cee het volgende:
Ik ga niet reageren op Straan’s chickbait.
Verder moet ik nog even anderhalve dag teruglezen, geen idee wat hier gaande is maar ik voelde in m’n beenderen dat er heiligschennis werd uitgevoerd vanuit het verre zuiden.
Dat kan grondwettelijk zéker nietquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zullen jou eens gaan verbieden
Zou wel lekker rustig zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zullen jou eens gaan verbieden
Dank je!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook niet dat je er dan het hele weekend mee zit hoor
* Geeft @:Cee een paar bokshandschoenen
Doe maar in de maag. Niet lager hčquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank je!
*trekt bokshandschoenen aan*
Linker- of rechterwang?
Als ik je blokkeer wel toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
DM's kunnen ze al helemįįl niet verbieden
Je hebt al bijna 5 jaar die kans gehad, nou geloof ik er ook niet meer in dat het gaat gebeuren. Als je ziet waar ik al mee weg ben gekomenquote:
SPOILER: Frizzle Sizzle :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gebeurt juist als je het niet verwacht, dan komt het harder aan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt al bijna 5 jaar die kans gehad, nou geloof ik er ook niet meer in dat het gaat gebeuren. Als je ziet waar ik al mee weg ben gekomen
Mensen uit de tent lokken doe je maar op Camping Los Pinos in Torre del Blalou de Mar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Met alle respect, mensen uit de tent lokken is een hele effectieve manier om een gesprek in gang te brengen
Ja dat blijkt want geen idee wat je bedoelt!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt al bijna 5 jaar die kans gehad, nou geloof ik er ook niet meer in dat het gaat gebeuren. Als je ziet waar ik al mee weg ben gekomen
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het gebeurt juist als je het niet verwacht, dan komt het harder aan.
Ik hoopte dat dat echt zou bestaan maar helaasquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen uit de tent lokken doe je maar op Camping Los Pinos in Torre del Blalou de Mar.
We kunnen er nog een ESF-camping van maken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dat echt zou bestaan maar helaas
Tent points go to the campiest song.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We kunnen er nog een ESF-camping van maken.
Als dat je doel is kan je er misschien ook even bijzeggen dat 'Blackbird' saai en zwaar overrated was zelfs al heeft het de finale niet gehaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |