Netjesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:25 schreef H_T het volgende:
Zo, mijn UI is aangepast voor de Ierse finale vanavond
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:01 schreef Strani het volgende:
Ik wil graag een lans breken voor het toch minder bekende Beatles-liedje Sexy Sadie. Muzikaal meesterwerk met al die verschillende lagen en de toch onmiskenbare stem van Lennon.
En de Irexit.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dan lekker de schuld geven aan de rest van Europa.
Bij mij?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het goed is, wordt er morgen weer een pakketje bezorgd.
BRING THE CRASHCAR!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef GeorgeM het volgende:
Oké. Ik kom hier kijken en het topic is dood
We doen nog even een siesta voordat de chaos in Ierland uitbarstquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef GeorgeM het volgende:
RIP topicquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zou gaan klagenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef H_T het volgende:
De Hot Krokantjes van Albert Heijn zijn helemaal niet zo hot#beflikkerd
Ik vraag me af wat er gebeurt als er morgen iemand terugkeert. Stel het is Jip, krijg ik dan ineens m'n punten terug al heb ik niets in kunnen zetten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:33 schreef Koen66 het volgende:
Mja bij afl 2 was ik al vergeten in te zetten
Ik verwacht dat dus ook niet. Ik denk dat ze hooguit invloed op het spel gaan krijgenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als er morgen iemand terugkeert. Stel het is Jip, krijg ik dan ineens m'n punten terug al heb ik niets in kunnen zetten.![]()
Als er iemand terugkeert dan, zou best vreemd zijn als je er al 2 afleveringen uitligt en ineens weer mee mag doen.
Ja precies, we doen echt enorm ons bestquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat hebben Strani en Roozjee toch prima laten zien de laatste dagen?
Nee dat lijkt me toch stug. Je ligt eruit Em, accepteer hetquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als er morgen iemand terugkeert. Stel het is Jip, krijg ik dan ineens m'n punten terug al heb ik niets in kunnen zetten.![]()
Als er iemand terugkeert dan, zou best vreemd zijn als je er al 2 afleveringen uitligt en ineens weer mee mag doen.
Nee Strani, ik kan dit niet twee jaar achterelkaar aan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me toch stug. Je ligt eruit Em, accepteer het
"Nee je moet all-in gaan want anders kan je niet winnen."quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee Strani, ik kan dit niet twee jaar achterelkaar aan.Ik ga eraan onderdoor.
Ja ik heb geen losersmentaliteit zoals jij!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
"Nee je moet all-in gaan want anders kan je niet winnen."
Wie zei dit Em, wie zei dit??
Ik heb een middenveldmentaliteitquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen losersmentaliteit zoals jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |