SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima TT.quote:
Ja ik vind het verhaallijntje nu ook wel klaar eigenlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft bij mij toch echt een andere uitwerking ...
[ afbeelding ]
Ja doet ze elke keerquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:53 schreef Ireth het volgende:
Stap ze nou met die badjas in die hottub?![]()
Ben alleen nog nieuwsgierig naar wat er onder die pruik zitquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik vind het verhaallijntje nu ook wel klaar eigenlijk.
Een knikkerquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben alleen nog nieuwsgierig naar wat er onder die pruik zit
Dan heeft Brigitte pechquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dan is Brigitte weer de pineut... die is eindelijk ff van hem verlost...
Zo lang mogelijk de badjas aan omdat ze bang is dat we foto's makenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:53 schreef Ireth het volgende:
Stap ze nou met die badjas in die hottub?![]()
Zelfs BB zoomt er telkens op inquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar ze laten ook nu heel vaak het beeld dicht op haar haren zienquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat ze Ariana zo vaak in beeld brengen om bewijs te verzamelen voor de ibs zitting
AHA! Daarom is ze natuurlijk zo vaak in beeld.quote:
Denk dat ze ook nieuwsgierig zijn hahaquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze laten ook nu heel vaak het beeld dicht op haar haren zien
Maar wel elke dag in een naveltrui rondlopenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk de badjas aan omdat ze bang is dat we foto's maken
[ link | afbeelding ]
En een vieze pruikquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar wel elke dag in een naveltrui rondlopen
Overal op de socials wordt er over de haren van Ariana gesproken..quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat ze ook nieuwsgierig zijn haha
gevt het wel mooierequote:Op donderdag 25 januari 2024 19:03 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mooie dag vandaag
![]()
![]()
Misschien een kort pittig koppie. (wat Grace BB ook had, maar niet liet zien, )quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel opvallend, dat was ook al z’n irritant mensquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien een kort pittig koppie. (wat Grace BB ook had, maar niet liet zien, )
Ariana: Het water ziet er minder schoon uit,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Net of mensen daar pics van willen makenquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:10 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is ariana dom bezig met die badjas. sjonge jonge
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:10 schreef Ireth het volgende:
Op de insta van Jimmy onder zijn "ik doe mee"-bericht...
TriestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ftfyquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:10 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is ariana dom bezig met die badjas. sjonge jonge
treurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Ze vestigt inderdaad enorm de aandacht op zichzelf hierdoorquote:
Bah bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ariana pikt wel alle stream tijd van Karenquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana pikt wel alle stream tijd van Karen
Zo wanhopig zijn de mannelijke kijkers ook weer nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:12 schreef Snoozey het volgende:
ze wil niet dat jullie haar cappen en dan fapjes machen
Dan geef ik Karen nog wat meerquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana pikt wel alle stream tijd van Karen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over sex dus, thxquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:20 schreef odie22 het volgende:
ik had het geluid nog uit, waar praat dior niet graag over ?
Dit soort dingen zijn precies de reden dat ik niet aan social media deelneem. Ik kan er echt pissig van worden. Mgoed….karma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er liever 2 ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:29 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
maar die ene oorbel, dat kan gewoon nog
Krijgen we dat weer.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:30 schreef Was-beer het volgende:
Ariana wil gematcht worden met iemand van de redactie
Run Febo!
Gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en gaat er van uit dat zijn fans op haar gaan stemmen zei hij
Ik word een beetje moe van dat mens.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
daarom wil ze zaterdag naar de psieg
quote:
Dat mens is alleen maar bezig met mannen en vind haar ook so.s vragen stellen die net effe TE zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:37 schreef odie22 het volgende:
pfffffff wat een aandachttrekker, expres veel lawaai maken, nu kan ik ariana niet meer horen
Het zijn polls Schakel.quote:
gelijk spel kan ook nogquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja en lenie staat niet in beide onderaan
jazeker, karen deed het van de week nog even voorquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt misschien nog iets. Bestaan de duimpjes op nog in BB ?
die van mij kunnen er allemaal op hoorquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:03 schreef Jockari het volgende:
Deze BB-Cos weinig "tegelwijsheden" gezien?
Ik geloof 1 tot nu toe. Ariana: ik vind dat ik Duits kan, maar de Duitsers vinden van nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:03 schreef Jockari het volgende:
dat kan op de tegeldomhedenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik geloof 1 tot nu toe. Ariana: ik vind dat ik Duits kan, maar de Duitsers vinden van niet
vorig jaar was er een toppic voor, ik poste daar best veel uitsprakenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
die van mij kunnen er allemaal op hoor
quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:03 schreef Jockari het volgende:
Denk het ookquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik geloof 1 tot nu toe. Ariana: ik vind dat ik Duits kan, maar de Duitsers vinden van niet
1 terugquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, stream 1 ligt eruit, een spelletje op stream 2 ....
Nee, stream 1 weer terug in de hottub ...![]()
Lenie is de l..quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ik vrees dat Ashley gaat, zal beter zijn voor het oordeel van de kijkers ...
Je mag er een aanmaken hoor als er belangstelling voor isquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
vorig jaar was er een toppic voor, ik poste daar best veel uitspraken
ik zoek op google ''lege tegel'' en dan typ ik in paint de quote er inquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe maak je ze ? Anders kan ik er tussendoor ook eens posten.
Van mij mag ze weg. Ze had al verloren.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoop het ook, maar vrees van niet, terugkeer van Ashley werd niet echt gewaardeerd ...
Vindt het ook net een riviertje die steeds breder wordt en aan een kant al overloopt.....die scheiding van haar.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Overal op de socials wordt er over de haren van Ariana gesproken..
Toch maar even een topic openen dan Rinardo.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoop het ook, maar vrees van niet, terugkeer van Ashley werd niet echt gewaardeerd ...
De chinezen-imitatie van Lenie zou hem wel eens de das om kunnen doen. Half twitter wou hem daarom kielhalen..quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb ik al vanaf dag 2 hahaquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kan Ariana niet meer horen of zien voor vandaag
Ik doe deze:quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe maak je ze ? Anders kan ik er tussendoor ook eens posten.
donequote:Op donderdag 25 januari 2024 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch maar even een topic openen dan Rinardo.
en als kers op de taart , ariana ookquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen Lenie en Ashley niet samen wegHet is immers fucked up week
Ze heeft het gelukkig nu niet over Antwerpen......volgens mij had ze vanmiddag binnen een uur tegen elke bewoner gezegd dat ze in Belgie gaat wonen....en waar dat vandaan kwam ??quote:
woow die is handigquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe deze:
https://www.tegelspreuken(...)T_uWuIcaArKAEALw_wcB
En daar een screenshot van maken.
Dichtbij Tom?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft het gelukkig nu niet over Antwerpen......volgens mij had ze vanmiddag binnen een uur tegen elke bewoner gezegd dat ze in Belgie gaat wonen....en waar dat vandaan kwam ??
Het lijkt wel de grote Ariana show vandaag. Heb hem vanmiddag ook al uit gezetquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kan Ariana niet meer horen of zien voor vandaag
Stopdearianashow@BBfebo.nlquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:26 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het lijkt wel de grote Ariana show vandaag. Heb hem vanmiddag ook al uit gezet
Alleen vandaag? Ik lees niet anders dan over haar is het niet over haar haar dan wel over zij en tom zijen mediteren zij aan het praten ariana heeft bijna alle streamtijd naast de SLquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:26 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het lijkt wel de grote Ariana show vandaag. Heb hem vanmiddag ook al uit gezet
Die met 16 velden bedoel je?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel bewondering hoe ze zich proberen te vermaken, hoe staat het met dat schaakspel van Ashley ?
heeft pipi in badje gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ariana moest net heel nodig plassen is nog niet naar het toilet gegaan,
ik zet het geluid aan zodra arian in beeld isquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen vandaag? Ik lees niet anders dan over haar is het niet over haar haar dan wel over zij en tom zijen mediteren zij aan het praten ariana heeft bijna alle streamtijd naast de SL
Ik heb dat met Lenie.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:32 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik zet het geluid aan zodra arian in beeld is
BB / BB vooruit kijken op videolandquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
waar is het videoland vooruit kijk topic gebleven ?
Hij is een Turnmannetje dus die zal dit wel sexy vindenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
Denkt dylano nu echt dat het sexy is
De hele tijd zonder shirt
Komt ook niet goed als je stottert in Lingoquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
We zitten niet in Lingo aldus Ariana
quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt ook niet goed als je stottert in Lingo
[..]
[..]
nou echt hij is vrij dom hij is niet inzichtelijkquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
TV: Dat spel, Lenie valt wel aardig door de mand ....
Die is vaak heel vroeg moe.quote:
die gaat de hele week al vroeg naar bedquote:
best wel jammer zit ze in BB huis gaat ze steeds vroeg naar bed en ze is nog jong ook echt vreemd hoorquote:
Inzoomen op Alice die met een tandenstoker bezig is.quote:
Ooo okquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Inzoomen op Alice die met een tandenstoker bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |