Pfff, hoop geld voor zo’n functie…quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:12 schreef BlauweDag het volgende:
01: Bedrijfstak: Overheid
02: Functie: Recruitment Adviseur
03: Opleiding: WO Sociologie
04: Leeftijd: 49
05: Aantal uren per week dat je werkt: 32
06: Aantal vakantiedagen: 22
07: 13e maand: Ja
08: Bruto maand salaris: 4844
09: Netto maand salaris: 3200
10: Overuren betaald: Nee
11: Werkervaring: 12 jaar teammanager en 5 jaar recruitment
12: Goodies: Laptop, Telefoon, leenauto
13: Tevreden?: Ja
14: (Door)Groei mogelijkheden: kan doorgroeien naar Lead Recruiter en Recruitment Manager
Momenteel heel marktconform.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff, hoop geld voor zo’n functie…
Weinig judgmentalquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff, hoop geld voor zo’n functie…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:29 schreef spierbal het volgende:
Ik had verwacht dat er een hogere vergoeding voor een dergelijke functie zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De afgunst druipt erafquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:17 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
over geld en inkomen wordt het meest gelogen,iemand die zeer vermogend is praat hier niet over,het zijn vaak de gasten die een beetje interessant willen doen,en door eigen onderzoek schrik je je soms kapot,kom je erachter dat ze nog een week in de maand over hebben.
Ik ook eigenlijk. Engineers zitten bij ons in 3 schalen afhankelijk van senioriteit en het begint zo'n beetje bij 4000 bruto voor de juniors, het eindigt rond 10000 bruto met 850 euro budget voor company car.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat er een hogere vergoeding voor een dergelijke functie zou zijn
Bedoel je hier met company car een lease auto?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk. Engineers zitten bij ons in 3 schalen afhankelijk van senioriteit en het begint zo'n beetje bij 4000 bruto voor de juniors, het eindigt rond 10000 bruto met 850 euro budget voor company car.
Ja dat is de engelse benaming al is lease ook al Engelsquote:Op zondag 25 februari 2024 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedoel je hier met company car een lease auto?
Wat zou ik er anders mee bedoelen?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedoel je hier met company car een lease auto?
er zijn uiteraard wel mensen die liegen, maar vaak is dat wel overduidelijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
De afgunst druipt eraf. Ik vind het tof dat ook mensen met een salaris ver boven gemiddeld openheid van zaken geven.
Voor wat voor engineers? Voor 10k stap ik meteen over!quote:Op zondag 25 februari 2024 16:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk. Engineers zitten bij ons in 3 schalen afhankelijk van senioriteit en het begint zo'n beetje bij 4000 bruto voor de juniors, het eindigt rond 10000 bruto met 850 euro budget voor company car.
Meer zou ik ook niet erg vinden, maar als ik de vacatures in de gaten houd, is het er vaak boven dan de range die opgeschreven wordt.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat er een hogere vergoeding voor een dergelijke functie zou zijn
Wat voor sector/bedrijf is dat dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, ik was oprecht benieuwd omdat ik het niet wistquote:Op zondag 25 februari 2024 17:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat zou ik er anders mee bedoelen?
Anyway, in ons bedrijf hoor je niemand over de auto van de zaak maar onze voertaal is dan ook Engels + veel Amerikanen in het management. Dus dan burgeren zaken als de company car snel in.
Allerlei verschillende takken, maar allemaal te maken met logistiek. Project engineers kunnen tot 10k doorgroeien.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor wat voor engineers? Voor 10k stap ik meteen over!
Bij een grote logistieke onderneming.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:32 schreef spierbal het volgende:
[..]
Meer zou ik ook niet erg vinden, maar als ik de vacatures in de gaten houd, is het er vaak boven dan de range die opgeschreven wordt.
[..]
Wat voor sector/bedrijf is dat dan?
Wat is weinig.. ik ben geen engineer maar ik zit ook in die schaal en ik heb net een order geplaatst voor een Enyaq met zo'n beetje alle mogelijke opties. Ik vind het budget wel passen bij de schaal, en in ons salarishuis.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik was oprecht benieuwd omdat ik het niet wist
850 is wel weinig trouwens, maar met een salaris van 10000 is dat wel te compenseren.
Dit topic is gewoon een wedstrijdje ver pissen en slaat nergens op.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
De afgunst druipt eraf. Ik vind het tof dat ook mensen met een salaris ver boven gemiddeld openheid van zaken geven.
Dit topic laat vooral zien dat je het beste met je reet op kantoor kan zitten.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:02 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon een wedstrijdje ver pissen en slaat nergens op.
En nu staat het topic ook nog eens in je MyAT.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:02 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Er zijn ook veel matig betaalde kantoorbanen. Maar de ongelijkheid is inderdaad idioot, uiteindelijk is een project adviseur helemaal niet meer waard dan een lasser natuurlijk. Dus waarom verdienen mensen dan net gemak 2-3 keer zoveel? Kapitalisme is een onrechtvaardig systeem.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:12 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dit topic laat vooral zien dat je het beste met je reet op kantoor kan zitten.
Verschil in inkomen tussen bepaalde beroepsgroepen is gewoon belachelijk.
Heel eerlijk, ik heb een baan buiten kantoor gehad en een baan waarmee je lichamelijk risico loopt.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:12 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dit topic laat vooral zien dat je het beste met je reet op kantoor kan zitten.
Verschil in inkomen tussen bepaalde beroepsgroepen is gewoon belachelijk.
Dat gezegd hebbende, ik zou ook geen nee zeggen tegen een hoog salaris, bonussen en andere extra's
Mensie toch 😘quote:Op maandag 26 februari 2024 19:02 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik voel me vrij gemiddeld ten opzichte van de uitschieters, maar eens. Ik zou best wel lekker in de retail in een winkel terug willenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:38 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik heb een baan buiten kantoor gehad en een baan waarmee je lichamelijk risico loopt.
Ik zou gelet op werkdruk, stress en ongemak zo terug willen naar die baan waarbij ik lichamelijk risico liep. Het is niet zo dat een baan op kantoor perse "relaxed" is of "eenvoudig".
[..]
Mensie toch 😘
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |