Op de SM staan er veel aan de kant van Ashleyquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:08 schreef BB-King het volgende:
Op zich is het wel leuk dat het tussen Ashley en Lenie gaat.
Zeker na dat akkefietje.
Vanavond knopgate in de uitzending. Kan ook een hoop beïnvloeden.
volg jij BB wel?quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:04 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb Ashley vooral horizontaal leren kennen... ga maar even tukje doen As...
Was toch al aangepastquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goed dat er gewacht is om de OP aan te passen
@:Dotteke
SM?quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Op de SM staan er veel aan de kant van Ashley
ja hij schijt 7 kleuren stront, en doet heel stoerquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lenie loopt noch steeds te mekkeren met een gezicht op drie weken onweer
Nee Lenie bepaald bu de regels boven op de bb regelsquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Lenie ook niet de allerfijntste figuur maar als hij weg zou zijn valt er een gat in het huis... ik vind Danny en Lenie een leuk setje...
Zo denk ik ook, maar goed de hele wereld wil Lenie er uit blijkbaarquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Lenie ook niet de allerfijntste figuur maar als hij weg zou zijn valt er een gat in het huis... ik vind Danny en Lenie een leuk setje...
Het zou pas echt fucked up zijn als zaterdag na de show alle woonwagens uit Arnhem opeens naast de Big Brother hut komen staan en we elke dag Lenie alsnog horen zingen over de schuttingquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:01 schreef MacDeMarco het volgende:
fucked up week is zaterdag nog niet voorbij
straks moet lenie naar huis van de kijker en is de twist dat hij een van de andere naar huis mag sturen
quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het zou pas echt fucked up zijn als zaterdag na de show alle woonwagens uit Arnhem opeens naast de Big Brother hut komen staan en we elke dag Lenie alsnog horen zingen over de schutting
[..]
Het zou pas echt fucked up zijn als zaterdag na de show alle woonwagens uit Arnhem opeens naast de Big Brother hut komen staan en we elke dag Lenie alsnog horen zingen over de schutting
Haha ze mogen niet verplaatsen die woonwagens...quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Social media.quote:
[..]
[..]
Nopequote:Op donderdag 25 januari 2024 12:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Is die kleding die Doriana draagt in de mode ofzo?
Ik vind het in elk geval helemaal niets, zo blokkerig, het maakt haar dik!
Ik vind haar manipuleren in haar gesprekken. Maar heb liever lenie eruit. Wat hij zei ik ben de clown wat kijken mensen liever een clown of saai. Nou ik kijk graag naar de mooie gesprekken die Alice heeft met iedereen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:16 schreef Roxiebb het volgende:
Ashley is een topvrouw, supersterk. Lenie mag zijn boeltje pakken. Die heeft nog een paar lastige dagen.
Nou lekker gezapig ja en amen zeggen het is af en toe al zo saai als de mieter... al die ja knikkers... gewoon lekker reuring in de keet...quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:13 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zo denk ik ook, maar goed de hele wereld wil Lenie er uit blijkbaar
Ik kan niet wachten...quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is van de piercings en zo. Ik denk als ze iets strakkers zou aantrekken dat al die metaalwaren die er in hangen een beetje raar uitsteken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Is die kleding die Doriana draagt in de mode ofzo?
Ik vind het in elk geval helemaal niets, zo blokkerig, het maakt haar dik!
Dan staan dit keer de meeste kijkers/stemmers en BB op dezelfde lijnquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:19 schreef Paul het volgende:
Denk dat BB niet 2x ashley naar huis laat gaan achter elkaar om hun eigen gezicht te redden, Alice is populair onder de boys, dus Lenie zal moeten gaan
(ik geloof namelijk niet in de echtheid van stemmendenk dat BB dit zelf bepaalt)
Van mij hoeft Lenie er ook niet per se uit. Hij is vaak erg aanwezig en heeft z'n ondoordachte acties, maar die hebben wel weer interessante gevolgen. Denk dat het weer gezapiger gaat worden als ie eruit is. Stoor me eigenlijk meer aan Ariana anderen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
Owww, hahahahaquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is van de piercings en zo. Ik denk als ze iets strakkers zou aantrekken dat al die metaalwaren die er in hangen een beetje raar uitsteken.
Nee ik stem op lenie.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:08 schreef Paul het volgende:
STEM OP ALICESTEM OP ALICE
STEM OP ALICE
STEM OP ALICE
Ik heb het aangepast, had eerst even gekeken bij het stemmen, en we konden stemmenquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Het veranderde steeds, maar nu is het definitief wie er genomineerd zijn @:Dotteke
En das dom want tom zegt de hele week al dat hij zijn duopartner wil redden omdat hij vond dat zij het niet verdiendequote:Op donderdag 25 januari 2024 12:24 schreef Roxiebb het volgende:
Van de drie heeft Lenie het er het moeilijkste mee, vooral dat Tom hem heeft laten vallen.
Ja dat heb ik ook... het is af en toe al retesaai... ik heb geen zin al die ja knikkers...quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van mij hoeft Lenie er ook niet per se uit. Hij is vaak erg aanwezig en heeft z'n ondoordachte acties, maar die hebben wel weer interessante gevolgen. Denk dat het weer gezapiger gaat worden als ie eruit is. Stoor me eigenlijk meer aan Ariana anderen.
Maar soit, hij staat erop en denk dat ie zaterdag weg is. Zal er niet minder van slapen verder
Lenie is te dominant en wil alles op zijn manier. Kan geen normaal gezellig gesprek voeren. Alice kan dat wel en die is echt in mensen geïnteresseerd. Als ik naar een clown wil kijken ga ik wel naar het circus toequote:Op donderdag 25 januari 2024 12:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook... het is af en toe al retesaai... ik heb geen zin al die ja knikkers...
Het vuurtje moet blijven branden en daar kan Lenie voor zorgen...
Zijn duopartner is Rohani.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En das dom want tom zegt de hele week al dat hij zijn duopartner wil redden omdat hij vond dat zij het niet verdiende
Stream 2 geen slquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
SL op stream 1 en ik heb geen geluid op stream 2.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:28 schreef spapaars het volgende:
Baggerstreams met al die streamlocks.
En geloof ook op Alice als laatstequote:Op donderdag 25 januari 2024 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
Ja dus tom heeft voor rohani gestemd ipv Lenie
Goed van hem. Daar ben je duo partner voor vind ik.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
Ja dus tom heeft voor rohani gestemd ipv Lenie
Gedoetjes dusquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Het veranderde steeds, maar nu is het definitief wie er genomineerd zijn @:Dotteke
Stream 2 zonder geluid... waar is dat nou weer goed voor..quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:28 schreef spapaars het volgende:
Baggerstreams met al die streamlocks.
Was gisteravond ook een tijdjequote:Op donderdag 25 januari 2024 12:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Stream 2 zonder geluid... waar is dat nou weer goed voor..
Van mij mag Lenie nog even blijven, goed voor beetje reuring.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gedoetjes dus![]()
Zou leuk zijn als die Kampie eruit wordt gestemd , wat een vreselijk figuur is dat![]()
Ashley mag van mij nog wel ff blijven
Die heeft gisteravond laat nog met Tom zitten ouwehoeren.. in de hoop dat ie daarmee punten zou scoren..quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:32 schreef Roxiebb het volgende:
Tom wordt geroosterd door slechte loser Lenie
Precies, alle irritantjes eruit en we klagen dat er niets gebeurt, voor mij Alice eruit.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Van mij mag Lenie nog even blijven, goed voor beetje reuring.
Wat hebben we aan lief en leuk?
Die deed niet mee. Denk dorianaquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron zegt dat Ariana tijdens de game een slachtofferrol heeft gespeeld. Dus zij is waarschijnlijk degene die aan het huilen was waardoor ze safe werd door Alice haar medelijden?
Al de kleurloze figuren mogen er ineens uit en vervangen worden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ok tyquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die deed niet mee. Denk doriana
Precies datquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:33 schreef espri het volgende:
[..]
Precies, alle irritantjes eruit en we klagen dat er niets gebeurt, voor mij Alice eruit.
Hij doet niet zoveel met herrie binnen de groep schoppen, het mannetje heeft veel aandacht nodig en dat wordt vervelend.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Alice voert nog goede gesprekken die leuk zijn om te horen. Heeft oprecht interesse in mensenquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:33 schreef espri het volgende:
[..]
Precies, alle irritantjes eruit en we klagen dat er niets gebeurt, voor mij Alice eruit.
Gelukkig hebben we Ariana nog!quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:34 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Al de kleurloze figuren mogen er ineens uit en vervangen worden.
Ik vind het daardoor dan ook onzin om naar de tv uitzending te kijken omdat de uitslag al bekend isquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben er nu al zoveel over gelult, dat ze net zo goed die gameroom op de stream hadden kunnen zetten. De uitslag weten we ook al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar dat was mijn punt ook niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Daar kijk je toch geen BB voor?quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alice voert nog goede gesprekken die leuk zijn om te horen. Heeft oprecht interesse in mensen
Als het voor ons vervelend wordt dan vast ook voor zijn medebewoners toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij doet niet zoveel met herrie binnen de groep schoppen, het mannetje heeft veel aandacht nodig en dat wordt vervelend.
Ariana zat er niet eens bij dus dat kan nietquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron zegt dat Ariana tijdens de game een slachtofferrol heeft gespeeld. Dus zij is waarschijnlijk degene die aan het huilen was waardoor ze safe werd door Alice haar medelijden?
quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:39 schreef Jockari het volgende:
Mijn stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
1 doet het weer.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben jullie geluid op Stream2? stream 1 heeft Sl en 2 dus geen geluid
Ashley mag ook wieberen maar Lenie zie ik net nog iets liever gaanquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:40 schreef Lillfex het volgende:
Toch vind ik het raar. Vorig jaar werd Charlotte afgemaakt omdat ze het huis moest verlaten en het haar werd kwijt gescholden en ze mocht blijven Nu gebeurd hetzelfde met Ashley en heeft niemand het erover dat ze allang thuis had moeten zitten. Mensen zitten soms raar in elkaar
Vast wel, maar ze kunnen toch niet stemmen, dus beter geen vijanden daar maken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Als het voor ons vervelend wordt dan vast ook voor zijn medebewoners toch?
Had al gecorrigeerd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ariana zat er niet eens bij dus dat kan niet
Als de dood dat ze minder populair zijn als ze echt zouden zeggen wat ze zouden willen zeggen..quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vast wel, maar ze kunnen toch niet stemmen, dus beter geen vijanden daar maken.
Ze zijn bijna onnatuurlijk lief voor elkaar.
Dus wel.ik kijk niet voor ruzie en gekrijs en haantjes gedrag.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:39 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Daar kijk je toch geen BB voor?
Je gaat ook niet naar de frituur voor een sterrenmenu.
Loze woorden, denk dat ze bedoelt het packt wat lenie met tyrone en Tom heeftquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Ashley: mijn ogen zijn geopend, als ik blijf dan wordt het een heel mooi spel.
Kon je maar stemmen op diegene die eruit moet.....quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ashley mag ook wieberen maar Lenie zie ik net nog iets liever gaan
Klopt en ben ook geneigd bewoners die me irriteren eruit te willen hoor, maar het is nu al veel te lief.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vast wel, maar ze kunnen toch niet stemmen, dus beter geen vijanden daar maken.
Ze zijn bijna onnatuurlijk lief voor elkaar.
letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:49 schreef ben34567 het volgende:
Vind Jimmy en Dilano toch wat kleurloze figuren.
En dat meent ze dan echt geloof ik.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vond het sneu voor Alice. Die is echt heel gevoelig.
Go for it Ashley!quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley uit haar dreigementen. Mijn ogen zijn geopend. Als ik mag blijven wordt het een heel fijn spel.
Ik zie dat totaal niet.....quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley gaat voor onweer zorgen. Kijk ook hoe zij in het midden zit met de rest om haar hen.
Ondanks dat ze liefjes doet voelen ze echt wel dat Ashley een super bitch is die je te vriend moet houden.
Jij trapt in dat liefjes gedoe. "kom schat" "is goed schat" "ja dat vind ik ook hoor" "tuurlijk liefje" "pak maar hoor".quote:
Hebben veel moeite met initiatief nemen. Dilano is een beetje sneaky.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:49 schreef ben34567 het volgende:
Vind Jimmy en Dilano toch wat kleurloze figuren. Weinig charisma.
Ashley laat zich niet intimideren, powergirl!quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jij trapt in dat liefjes gedoe. "kom schat" "is goed schat" "ja dat vind ik ook hoor" "tuurlijk liefje" "pak maar hoor".
Haar ogen, haar hele houding hoe ze zit en rond kijkt, tonen dat ze keihard is.
Als het zo een power girl is met een grote bek die iedereen kan neermaaien waarom heeft ze dat dan nog niet gedaan? Ik denk dat ze zich inhoudt omdat ze denkt dat alleen lieve zachtaardige mensen BB kunnen winnen. En misschien heeft ze daar gelijk in. Maar als dat je aard niet is kan je dat nooit lang volhouden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:57 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ashley laat zich niet intimideren, powergirl!
Misschien grote bek klein hartje......maar ze ziet de dingen goed.....en is niet dom.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als het zo een power girl is met een grote bek die iedereen kan neermaaien waarom heeft ze dat dan nog niet gedaan? Ik denk dat ze zich inhoudt omdat ze denkt dat alleen lieve zachtaardige mensen BB kunnen winnen. En misschien heeft ze daar gelijk in. Maar als dat je aard niet is kan je dat nooit lang volhouden.
Tyron hoeft alleen maar tegen haar te zeggen zullen we nog even babbelen en ze gaat meteen huilen. Ze doet heel hard maar is ze niet. Als ze niet in algemene prietpraat kan praten heb je haar meteen te pakken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als het zo een power girl is met een grote bek die iedereen kan neermaaien waarom heeft ze dat dan nog niet gedaan? Ik denk dat ze zich inhoudt omdat ze denkt dat alleen lieve zachtaardige mensen BB kunnen winnen. En misschien heeft ze daar gelijk in. Maar als dat je aard niet is kan je dat nooit lang volhouden.
Toneelspeelster 1ste klas.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jij trapt in dat liefjes gedoe. "kom schat" "is goed schat" "ja dat vind ik ook hoor" "tuurlijk liefje" "pak maar hoor".
Haar ogen, haar hele houding hoe ze zit en rond kijkt, tonen dat ze keihard is.
Ja, dat vind ik dus ook.quote:
Tom verleidenquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:05 schreef xdiashalizx het volgende:
Ariana is meestal heel simpel met kleding, wil niet teveel opvallen, nou...waarom dan die topjes waar je stuk van je buik laat zien...
Ik ook Niet omdat ze stottert dat is het niet maar hoe ze zich gedraagt. Ze praat zichzelf soms zo tegen en dat geroddel elke keer.quote:
Ze heeft het hart op de juiste plaats, maar dat betekent niet dat ze zich laat doen. Knap hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien grote bek klein hartje......maar ze ziet de dingen goed.....en is niet dom.
Eens...quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.
Ben je powervrouw en bitchy toon dat dan ook. Geen problemen mee dan. Maar doe niet of je zachtaardig bent.
Bleehh
quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit zweeft ze zo de schutting over [ link | afbeelding ]
Was het maar zo’n feestquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het een beetje mee zit zweeft ze zo de schutting over [ link | afbeelding ]
Serveert ze hem gewoon af?quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
Randy zegt even dat hij alleen bezig is met de lunch en zijn duo partner niet
Ariana zegt dat ze aan het bonden is
Ook heel belangrijk
Man3 die zou je toch![]()
Heeft vele kantjes, speelt vaak een rolletje. Lijkt steeds na te denken over hoe kom ik het best over. Valt af en toe door de mand, vooral wanneer ze Karen probeert te manipuleren. Ik hoor haar net zeggen dat ze graag de touwtjes in handen heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Ariana we moeten jouw leuke kanten nog ontdekken
Ze negeert eigenlijk totaal zijn ietwat sneerquote:
Als je zoveel Ariana in beeld hebt de hele dag, zie je ook niet veel van hunquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:49 schreef ben34567 het volgende:
Vind Jimmy en Dilano toch wat kleurloze figuren. Weinig charisma.
En toch moet ik wel eens om haar lachen... niet om het stotteren hoor... maar gewoon om het feit dat ze zoveel onzin uitkraamt wat betreft Tom... hoe verzint ze het..quote:
Nou aangezien ze via social media een rickroll doenquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:13 schreef marky het volgende:
Ik heb toch steeds het gevoel dat BB ons wil irriteren. Steeds het geluid en stream.op wie je niet wil.
Niet alleen over Tomquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En toch moet ik wel eens om haar lachen... niet om het stotteren hoor... maar gewoon om het feit dat ze zoveel onzin uitkraamt wat betreft Tom... hoe verzint ze het..
quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:14 schreef Roxiebb het volgende:
Paniek hier, Ariana wilt naar Antwerpen verhuizen! Woon zelf sinds twee jaar hartje Antwerpen.
Als Tom slim is deelt hij nooit zijn privé adres aan haar of hij zal moeten zien dat de deur altijd goed op slot is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana wil naar Belgie verhuizen en dan naar Antwerpen.
I wonder why![]()
Succes ermeequote:Op donderdag 25 januari 2024 13:14 schreef Roxiebb het volgende:
Paniek hier, Ariana wilt naar Antwerpen verhuizen! Woon zelf sinds twee jaar hartje Antwerpen.
Het voordeel is dat ze het verzint waar je bij staat.....ze is niet in haar eerste leugen gestikt. Dus geen paniek.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:14 schreef Roxiebb het volgende:
Bonden kan je elk moment lunchen niet.....stom wijf.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ariana vind bonden belangrijker dan haar taak die ze samen met haar maatje behoort te doen.
Hiermee toont ze haar disrespect naar Randy toe.
Hopelijk zegt hij er uiteindelijk wel wat van.
199 votes is nog niet heel veel, maar wel een duidelijke trend welke kant het op gaat.quote:
Too little, too late....quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lenie is echt een stuk rustiger nu
Randy is geen mooiboy dus daar heeft ze geen zin in.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ariana vind bonden belangrijker dan haar taak die ze samen met haar maatje behoort te doen.
Hiermee toont ze haar disrespect naar Randy toe.
Hopelijk zegt hij er uiteindelijk wel wat van.
Ik denk niet dat ze er verder over nadenktquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley heeft met haar man DNA testen besteld om hun afkomst te herleiden..
Weet ze niet dat jouw DNA opgeslagen wordt in een DNA bank, ik zou dit dus nooit doen!
Ja, ze wilt een goed voetje halen bij de Belgen, manipulatief wederom.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ze het verzint waar je bij staat.....ze is niet in haar eerste leugen gestikt. Dus geen paniek.![]()
Snap dit niet zo, je moet stemmen op wie je wil laten blijven.....hoe kan je dan vragen wie wil je eruit hebbenquote:
Dat kan , zij koos er wel voor om dat te doen, ze heeft er vast een reden voor.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:17 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley heeft met haar man DNA testen besteld om hun afkomst te herleiden..
Weet ze niet dat jouw DNA opgeslagen wordt in een DNA bank, ik zou dit dus nooit doen!
Ze was toch blij met Randy een duo te zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Randy is geen mooiboy dus daar heeft ze geen zin in.
Daarom krijgt ze niet mijn stem. Gelukkig geen vrijstelling kunnen winnen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:40 schreef Lillfex het volgende:
Toch vind ik het raar. Vorig jaar werd Charlotte afgemaakt omdat ze het huis moest verlaten en het haar werd kwijt gescholden en ze mocht blijven Nu gebeurd hetzelfde met Ashley en heeft niemand het erover dat ze allang thuis had moeten zitten. Mensen zitten soms raar in elkaar
Denk dat ie m stiekem wel knijpt. Iets zegt me dat hij dacht best populair te zijn..we gaan t meemaken zaterdagquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:21 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Heeft ie zorgen? Voelt nattigheid, schat zelf zijn kansen niet zo hoog meer in.
Echt niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij dacht best populair te zijn..we gaan t meemaken zaterdag
Nee dat hij denkt dat hij populair is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat hij zichzelf wel hoog inscgat?
En dan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:26 schreef ledn81 het volgende:
Had net een binnenpretje bij het idee dat Lenie en Ashley waarschijnlijk samen in die draaideur belanden
Benieuwd naar de deuk in het ego van Lenie als wanneer hij dan in de studio uit die deur staptquote:
Woestboos.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de deuk in het ego van Lenie als wanneer hij dan in de studio uit die deur stapt
Die is dan blij zijn vrouw weer te zien. Die gaat echt niet laten merken dat het hem wat doet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de deuk in het ego van Lenie als wanneer hij dan in de studio uit die deur stapt
Die trekt een rose pak en en blijft gewoon zitten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat Danny en Lenie dan samen vertrekken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie een kleuter die afgestraft word. Met gebogen hoofd.....Vondt gister ook leuk met die bal....ging gewoon verder ermee toen hij weer geroepen werd....Toen begreep hij dat het menens was en pakte de bal af van Tom en legde hem weg.quote:
kloptquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:45 schreef Giggio het volgende:
vraagje over het stemmen: als je nu stemt kun je toch na de 1ste stop (in de live show als 1 van de 3 wordt vrijgesteld) niet nog een keer stemmen?
Nopequote:Op donderdag 25 januari 2024 13:45 schreef Giggio het volgende:
vraagje over het stemmen: als je nu stemt kun je toch na de 1ste stop (in de live show als 1 van de 3 wordt vrijgesteld) niet nog een keer stemmen?
owkeequote:
Voor sommigen was elke reden goed om Charlotte zwart te maken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:40 schreef Lillfex het volgende:
Zullen we Zeeman vast vragen of ie een programma voorbereid met Tom? Het begint echt te lijken op stalkingsgedrag...quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:57 schreef zodeju het volgende:
Nu zegt ze het weer in de keuken, ik wil echt naar Belgie verhuizen......Je kan ook echt op haar bouwen....volgende maand wil ze echt naar verwegnistan......
Misschien iets om munten te verdienen, en dat zou gewoon op de streams kunnen, maar zelfs dat doen ze niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Het grote wachten is weer begonnen tot zaterdag. Denk dat er niets meer gaat komen aan opdrachten of iets.
Stel je voor dat die Lenie zijn strot open trekt op de Groenplaats.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:18 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ja, ze wilt een goed voetje halen bij de Belgen, manipulatief wederom.
Zie wel liever haar gezicht dan die sm… van Lenie.
Slappe hap, dat was ook het grootste kritiekpunt in voorgaande jaren dat ze al op donderdag klaar zijn met alles en dat er dan niets meer komt. Waarschijnlijk omdat er dan een content overschot is om alles in de uitzendingen te stoppen. Alles is af getimed daar op wat wanneer en tot hoelang gebeurd anders krijgen ze het niet in de uitzendingen. De uitzendingen zitten wel lekker kort op de streams, een dag.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien iets om munten te verdienen, en dat zou gewoon op de streams kunnen, maar zelfs dat doen ze niet.
Neuh, no worries. Dat gaan ze niet nog eens doen. Terug is terug.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Wat een genot dat Lenie nu al kan gaan, al gok ik dat het wederom Ashley wordt
Hoezo, ze kan toch gewoon nog een keer weggestemd worden nuquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Wat een genot dat Lenie nu al kan gaan, al gok ik dat het wederom Ashley wordt
Zij heeft geen inhoud, uitstraling noch diepgang doch krijgt zij blijkbaar de meeste camera tijd. Ik begrijp dit helemaal niet van dat muurbloempje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Valt in herhaling dat kind, heeft ze gezopen?
Ze maakt daar het meeste TV tot nu toe.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:24 schreef czvt het volgende:
[..]
Zij heeft geen inhoud, uitstraling noch diepgang doch krijgt zij blijkbaar de meeste camera tijd. Ik begrijp dit helemaal niet van dat muurbloempje.
Nope.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:24 schreef Krambo het volgende:
Laat lenie nog maar een paar weken blijven, gewoon om lekker aan te ergeren en ik zie hem nog wel bonje krijgen met andere bewoners.
Ashley mag
Nee, Want ze vindt bonden belangrijker dan haar taken als duo om dingen in huis te doen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Ca va komt uit frankenrijk dom wicht niet uit Belgie
en maakt die Ariana wel eens wat schoon eigenlijk?
hoeft van mij echt niet, een Jill was al meer dan genoegquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit de nieuwe Jill gaat worden dit jaar....
Ik vind Alice wel wat knapper dan Jill though...quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoeft van mij echt niet, een Jill was al meer dan genoeg
hoe komt ze eronder uit het word allemaal ingedeeld in de ochtend toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Want ze vindt bonden belangrijker dan haar taken als duo om dingen in huis te doen.
Dat mssn wel, maar ik mis de lol, het lachen in het huis, zoals met Nouchine en Salar. Ik vind het allemaal zo gezapigquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind Alice wel wat knapper dan Jill though...
quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind Alice wel VEEL knapper dan Jill though...
Salar en Nouchine waren next level, nog steeds. Leukste seizoen tot nu toe sinds het weer terug is. Niet qua opdrachten maar wel qua deelnemers.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat mssn wel, maar ik mis de lol, het lachen in het huis, zoals met Nouchine en Salar. Ik vind het allemaal zo gezapig
Die kijken wel beter uit. Lenie is niet bepaald het visitekaartje voor die community.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
we zullen het zien dan of Ashley het kan winnen van Lenie, tenzij het hele woonwagenkamp voor Lenie stemt
Dat schilderij was een onderdeel van de secret opdracht van Tom en Ronahi. na de opdracht heeft Tom het juiste schilderij opgehangen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:27 schreef marky het volgende:
Het schilderij is nu aangepast naar 7+2=9
Yep ook mijn favoriete seizoen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar en Nouchine waren next level, nog steeds. Leukste seizoen tot nu toe sinds het weer terug is. Niet qua opdrachten maar wel qua deelnemers.
Ja, was nu ook...ze vormde met Danny een setje.....Danny zei tegen haar dat ze hem in de steek liet en nu alleen de lunch aan het klaar maken was. (iets in de trend) Waarop ze zei Ik ben nu aan het bonden en dat is ook belangrijk...ze was aan het babbelen met twee andere bewoners.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe komt ze eronder uit het word allemaal ingedeeld in de ochtend toch?
Absoluut.....ook extreme deelnemers.....die jongen die ging slapen met zijn middelvinger boven de dekens ging slapen ......quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar en Nouchine waren next level, nog steeds. Leukste seizoen tot nu toe sinds het weer terug is. Niet qua opdrachten maar wel qua deelnemers.
Heb haar nog niks zien uitvoerenquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, was nu ook...ze vormde met Danny een setje.....Danny zei tegen haar dat ze hem in de steek liet en nu alleen de lunch aan het klaar maken was. (iets in de trend) Waarop ze zei Ik ben nu aan het bonden en dat is ook belangrijk...ze was aan het babbelen met twee andere bewoners.
Vreemd vreemd vreemd....![]()
![]()
Daar ben ik wel een beetje bang voor.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
we zullen het zien dan of Ashley het kan winnen van Lenie, tenzij het hele woonwagenkamp voor Lenie stemt
Randy ipv Dannyquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, was nu ook...ze vormde met Danny een setje.....Danny zei tegen haar dat ze hem in de steek liet en nu alleen de lunch aan het klaar maken was. (iets in de trend) Waarop ze zei Ik ben nu aan het bonden en dat is ook belangrijk...ze was aan het babbelen met twee andere bewoners.
Vreemd vreemd vreemd....![]()
![]()
No worries, BB (Febo) doet wat het wil.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje bang voor.
Op de XBox of Playstation toch zeker?quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:49 schreef BB-King het volgende:
Danny liet zijn dronken vrouw rijden.
En dat zit bij de politie.
Jongens worden nu ook gevaccineerd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Verhaal klopt niet helemaal wat ashley verteld over hpv, onze dochter had het, en na half jaar weer een uitstrijkje en toen was het baarmoederhalskanker. Alles verwijdert en nu schoon en gaat goed gelukkig. Daarom zo belangrijk om je kind te laten vaccineren hiervoor
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:11 schreef ledn81 het volgende:
Ze willen meditatiesessie doen![]()
Dan kunnen ze slapen
Als dit mag van BB sturen ze Ariaantje nooit meer naar huisquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:11 schreef ledn81 het volgende:
Ze willen meditatiesessie doen![]()
Dan kunnen ze slapen
quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Straks valt de regie nog in slaap tijdens de mmmmmememememeditatie
Lenie had het vorige week uitgebreid over De Bondgenoten, alsof hij er zelf al inzat.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:00 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd hoelang ze over de gouden kooi mogen hebben voordat BB ingrijpt
Ze haal je mensen ook uit hun zone... het is toch de bedoeling dat iemand een veilige plek is, die past bij de persoon en waarin alles mogelijk is?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:18 schreef ledn81 het volgende:
"Het bos is een heel end lopen"
"En de deur van de toren zit op slot"
Allemaal om het maar zo lang mogelijk te laten duren
Dat is dan een beetje jammerquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Oogjes toe
En snaveltjes dicht, slaap lekker.
Oh nee, dat laatste zei ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |