Ietsquote:
Welcome backquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:01 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben weer terug in het koude Nederland, bbrrrr
Greyskequote:
Hoe was de jouwe?quote:
Slecht bierquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker, goed weer, goed eten, slecht bier
Lol, niet De Beest uitgehangen?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik heb ontzettend veel geslapen
ja, ik had het op een gegeven moment wel gehad met dat spaanse pilsquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Slecht bier![]()
Ik had 28-30 graden, goed eten en goed bier
Wat een leuk verjaarskadootje zo!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik had het op een gegeven moment wel gehad met dat spaanse pils
gelukkig op mn verjaardag kwam ik langs een bar waar ze een goedgevulde koelkast met speciaalbieren hadden, daar heb ik er toen wel een paar van gedronken
Nee dit was een niet geplande vakantie. Mijn doorduwvakantiequote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol, niet De Beest uitgehangen?Was je ziek?!
Of allerlei leuke bezienswaardigheden bezocht?
In die regio is het bier minder vind ik. Vooral mahou is niet te zuipenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik had het op een gegeven moment wel gehad met dat spaanse pils
gelukkig op mn verjaardag kwam ik langs een bar waar ze een goedgevulde koelkast met speciaalbieren hadden, daar heb ik er toen wel een paar van gedronken
Ah, dat is wel leuk! Maar toch wel sportief geweest dusquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dit was een niet geplande vakantie. Mijn doorduwvakantie
Heel veel gelopen (30.000 stappen per dag) en gedronken. En nog afgesproken met vrienden die we sinds 2019 niet meer hadden gezien.
die groene blikjes van mahou zijn nog wel te doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In die regio is het bier minder vind ik. Vooral mahou is niet te zuipen
1906 is wel erg lekker bier
Ja daarom veel geslapen, ik was om 22:00 uur al helemaal stukquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, dat is wel leuk! Maar toch wel sportief geweest dus
Of van kroeg naar kroeg?!
Wacht. Je had veel geslapen, en dan nog 30.000 stappen per dag! Wow![]()
Als wij zagen dat ze mahou hadden gingen wij er niet zittenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die groene blikjes van mahou zijn nog wel te doen.
Beter dan de cruzcampo bagger die ze in het hotel hadden
in Benidorm was alles op britten gericht, dus daar kon ik gewoon strongbow van de tap drinkenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja daarom veel geslapen, ik was om 22:00 uur al helemaal stuk
Sliep gemiddeld 9 uur per nacht
[..]
Als wij zagen dat ze mahou hadden gingen wij er niet zitten
Cruzcampo is ook niet lekker.
Gelukkig op Tenerife veel Dorada, Tropical, Victoria Malaga en Estrella DamnWaarvan de eerste echt mijn favoriet is
Grijsquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles is wel veel, maar niks te klagen
En daar?
Stiggly Wigglyquote:
vandaag is wel een stuk grijzer dan gisterenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grijs
Waar is mijn zon!
[..]
Stiggly Wiggly![]()
Jaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag is wel een stuk grijzer dan gisteren
Dat is ook wel lekker. Al ben ik meer van de kopparbergquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in Benidorm was alles op britten gericht, dus daar kon ik gewoon strongbow van de tap drinken
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag is wel een stuk greysker dan gisteren
en John Smith extra smooth.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker. Al ben ik meer van de kopparberg
Maantjequote:
K'nijnquote:
Mazikequote:
Ik wilde net weer stiekem vertrekken eigenlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee draakje!
is het weer eens zo ver?
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee draakje!
is het weer eens zo ver?
okequote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde net weer stiekem vertrekken eigenlijk
Goed je te zien! Tijd voor wijn!quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:49 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb er zondagochtend voor het laatst gepost. Dus geen idee wat er aan de hand is
Niet verder vertellen aub, maar doeiquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |