quote:Op maandag 29 januari 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
Je geheugen heeft het flink te verduren, maar is niet op z'n top.
Alleen kan er wel een (geheugen)bankje binnen in kapot zijn. Technisch verhaal.Lief dat je meedenkt om het probleem op te lossen. Maar zelf doe ik dat soort dingen niet, misschien fabrieksinstelling dat ie het dan ook weer goed doet..SPOILER: Korte uitleg Memtest86 runnenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Dat gaat dit niet oplossen.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lief dat je meedenkt om het probleem op te lossen. Maar zelf doe ik dat soort dingen niet, misschien fabrieksinstelling dat ie het dan ook weer goed doet..
Hhmm..quote:Op maandag 29 januari 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gaat dit niet oplossen.
ALS het een geheugenprobleem is...quote:Op maandag 29 januari 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lief dat je meedenkt om het probleem op te lossen. Maar zelf doe ik dat soort dingen niet, misschien fabrieksinstelling dat ie het dan ook weer goed doet..
Sorry.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ...dan gaat dit niet oplossen.
Ik mail van de week wel ff met een pc winkel die fiksen ook pc's en laptops etc.. kijken wat zei zeggenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:15 schreef Sally het volgende:
[..]
ALS het een geheugenprobleem is...
[..]
Sorry.
Dan moet er simpelweg nieuw geheugen in.
Dat is makkkelijk zat hoor.
Maar dan zou ik zelf wel willen weten of het aan het geheugen ligt, of dat ik voor nop een nieuwe geheugenbank koop![]()
Als het de hd is, moet er een nieuwe hd in. Als het aan de koeling ligt, moeten er nieuwe fans in. Allemaal makkelijk te vervangen hoor (mits door winkel en/of handige jongen die weet wat hij doet).
Enz.
gewoon uit het raam keilen en een nieuwe kopen, jatoch!quote:Op maandag 29 januari 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik mail van de week wel ff met een pc winkel die fiksen ook pc's en laptops etc.. kijken wat zei zeggen
Top, goed plan! Zij zullen zeker mee kunnen kijken en denkenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik mail van de week wel ff met een pc winkel die fiksen ook pc's en laptops etc.. kijken wat zei zeggen
Sow.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon uit het raam keilen en een nieuwe kopen, jatoch!
Nah beetje zonde wel als het ook op een goedkope manier op lossen kanquote:Op maandag 29 januari 2024 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon uit het raam keilen en een nieuwe kopen, jatoch!
Vroeger wel eens mijn pc laten fiksen ook een laptopquote:Op maandag 29 januari 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Top, goed plan! Zij zullen zeker mee kunnen kijken en denken![]()
Hopelijk is het een beetje schappelijke winkel, zo'n kleintje, die je niet afzet
Geheugen opschonen doetie zelfquote:Op maandag 29 januari 2024 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger wel eens mijn pc laten fiksen ook een laptop![]()
Maar misschien geheugen opschonen ook helpt.. maar zoveel troep zou er niet op moeten staan
"Geheugen" is niet hetzelfde als je harddisk he. Waar je allerlei programma's op kan zetten en zo.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger wel eens mijn pc laten fiksen ook een laptop![]()
Maar misschien geheugen opschonen ook helpt.. maar zoveel troep zou er niet op moeten staan
maar wel Facebook... VL (?), enz?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
Zoveel tabbladen heb ik niet eens openstaan
Yep..quote:Op maandag 29 januari 2024 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
maar wel Facebook... VL (?), enz?
Je kan bij Taakbeheer ook kijken welke processen er allemaal draaien. En ja, er draait veel meer op de achtergrond dan je waarschijnlijk ooit dacht
Kunnen we allemaal wat van leren!quote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 21:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen we allemaal wat van leren!
Schommelkequote:
All good?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |