gewoon uit het raam keilen en een nieuwe kopen, jatoch!quote:Op maandag 29 januari 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik mail van de week wel ff met een pc winkel die fiksen ook pc's en laptops etc.. kijken wat zei zeggen
Top, goed plan! Zij zullen zeker mee kunnen kijken en denkenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik mail van de week wel ff met een pc winkel die fiksen ook pc's en laptops etc.. kijken wat zei zeggen
Sow.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon uit het raam keilen en een nieuwe kopen, jatoch!
Nah beetje zonde wel als het ook op een goedkope manier op lossen kanquote:Op maandag 29 januari 2024 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon uit het raam keilen en een nieuwe kopen, jatoch!
Vroeger wel eens mijn pc laten fiksen ook een laptopquote:Op maandag 29 januari 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Top, goed plan! Zij zullen zeker mee kunnen kijken en denken![]()
Hopelijk is het een beetje schappelijke winkel, zo'n kleintje, die je niet afzet
Geheugen opschonen doetie zelfquote:Op maandag 29 januari 2024 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger wel eens mijn pc laten fiksen ook een laptop![]()
Maar misschien geheugen opschonen ook helpt.. maar zoveel troep zou er niet op moeten staan
"Geheugen" is niet hetzelfde als je harddisk he. Waar je allerlei programma's op kan zetten en zo.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger wel eens mijn pc laten fiksen ook een laptop![]()
Maar misschien geheugen opschonen ook helpt.. maar zoveel troep zou er niet op moeten staan
maar wel Facebook... VL (?), enz?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
Zoveel tabbladen heb ik niet eens openstaan
Yep..quote:Op maandag 29 januari 2024 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
maar wel Facebook... VL (?), enz?
Je kan bij Taakbeheer ook kijken welke processen er allemaal draaien. En ja, er draait veel meer op de achtergrond dan je waarschijnlijk ooit dacht
Kunnen we allemaal wat van leren!quote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 21:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen we allemaal wat van leren!
Schommelkequote:
All good?quote:
Mazikequote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:01 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben weer terug in het koude Nederland, bbrrrr
Ik wil weer races zienquote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
All good?![]()
Start F1, We zijn er bijna, we zijn er bijna maar nog niet helemaal
Sallykequote:
Ik ben al tevree met Testdagen...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil weer races zien
Ietsquote:
Welcome backquote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:01 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben weer terug in het koude Nederland, bbrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |