Deze week komen enkel de waterdragers als Van Asbroeck en Sbaragli in actie dus ik ben al blij met een paar punten. Tegen een Colombiaantje Ecuadoriaantje heb ik weinig kans ben ik bang.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
Drie rondes gewonnen alweer, dus dit gaat lekker![]()
In ronde 5 mag ik aantreden tegen 'Een blik vol kopmannen' van @:johannes_vermeer Even de startlijsten bekeken en ik zie dat zijn kopmannen een weekje vrijaf hebben en dat waardeer ik enorm. De mannen die voor mij de punten moeten halen zijn Richard Carapaz (Colombia) en Walter Calzoni (Antalya).
Of Chaves in Colombia!quote:Op maandag 5 februari 2024 09:52 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb 0 renners actief en zal waarschijnlijk kapot gereden worden door Martijn Budding of all tietjes. @:Pino112, zie dit als een kraamcadeau;)
quote:
Altijd tegen jou?quote:Op maandag 5 februari 2024 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje, een adverse analytical finding zo vroeg in het seizoen
Ja daar is mijn site niet op voorbereid.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje, een adverse analytical finding zo vroeg in het seizoen
Volgens mij telt dit niet als doping op zichzelfquote:Op maandag 5 februari 2024 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja daar is mijn site niet op voorbereid.
Wanneer dan wel?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij telt dit niet als doping op zichzelf
Als het niet meer preventief non-actief is.quote:
Ik hoor het vanzelf wel van de spelleider.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij telt dit niet als doping op zichzelf
Kun je rekenen?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoor het vanzelf wel van de spelleider.
Nouja ik denk niet dat jij vast hebt gesteld wat een dopingovertreding is en wat nietquote:
Reken daar ook maar niet opquote:
Ik heb Govekar en Vliegen in Antalya, daarnaast nog Dujardin in de Provence. Dat wordt lastig voor mij.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:15 schreef Pistolero het volgende:
Ronde 5 tegen @:Felagund
Ik heb Lutsenko en Gaviria in Colombia zo te zien, dat moet toch wel een sloot punten opleveren.
Uh, ja, dat weet ik niet precies meer. Volgens als dat er daadwerkelijk een uitspraak/veroordeling was. Bijvoorbeeld een Van Eetvelt werd vorig jaar op non-actief gesteld maar al vrij snel vrijgesproken. Alleen als het bijvoorbeeld een Toon Aerts-gevalletje wordt kan dat weer een eeuwigheid duren.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik denk niet dat jij vast hebt gesteld wat een dopingovertreding is en wat niet
Misschien heeft ex-organisator en regelopsteller @:wimderon hier een mening over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |