quote:
Altijd tegen jou?quote:Op maandag 5 februari 2024 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje, een adverse analytical finding zo vroeg in het seizoen
Ja daar is mijn site niet op voorbereid.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje, een adverse analytical finding zo vroeg in het seizoen
Volgens mij telt dit niet als doping op zichzelfquote:Op maandag 5 februari 2024 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja daar is mijn site niet op voorbereid.
Wanneer dan wel?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij telt dit niet als doping op zichzelf
Als het niet meer preventief non-actief is.quote:
Ik hoor het vanzelf wel van de spelleider.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij telt dit niet als doping op zichzelf
Kun je rekenen?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoor het vanzelf wel van de spelleider.
Nouja ik denk niet dat jij vast hebt gesteld wat een dopingovertreding is en wat nietquote:
Reken daar ook maar niet opquote:
Ik heb Govekar en Vliegen in Antalya, daarnaast nog Dujardin in de Provence. Dat wordt lastig voor mij.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:15 schreef Pistolero het volgende:
Ronde 5 tegen @:Felagund
Ik heb Lutsenko en Gaviria in Colombia zo te zien, dat moet toch wel een sloot punten opleveren.
Uh, ja, dat weet ik niet precies meer. Volgens als dat er daadwerkelijk een uitspraak/veroordeling was. Bijvoorbeeld een Van Eetvelt werd vorig jaar op non-actief gesteld maar al vrij snel vrijgesproken. Alleen als het bijvoorbeeld een Toon Aerts-gevalletje wordt kan dat weer een eeuwigheid duren.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik denk niet dat jij vast hebt gesteld wat een dopingovertreding is en wat niet
Misschien heeft ex-organisator en regelopsteller @:wimderon hier een mening over.
Van mij mag het. Het voelt wel als een rode kaart en penalty in de eerste minuutquote:Op maandag 5 februari 2024 23:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uh, ja, dat weet ik niet precies meer. Volgens als dat er daadwerkelijk een uitspraak/veroordeling was. Bijvoorbeeld een Van Eetvelt werd vorig jaar op non-actief gesteld maar al vrij snel vrijgesproken. Alleen als het bijvoorbeeld een Toon Aerts-gevalletje wordt kan dat weer een eeuwigheid duren.
En ik vond het toen ook al een kriem om het in de stand te verwerken![]()
Als ik bovenstaande in ogenschouw neem mag de dopingstraf ook best uit de regels geschrapt worden, als dat niet te arbitrair gevonden wordt tenminste.
Knijnedquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijke doorgestoken kaart. Ik hou verder mijn mond!!
Ik heb ook zo'n renner die alleen maar wat pietluttige rondjes in Richmond Park en op Box Hill aan het peddelen is.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:45 schreef Steven184 het volgende:
Ik zou het fijn vinden als Ackermann eens op zijn fiets gaat zitten en wedstrijden rijden.
Meteen DNF, leukquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:11 schreef Fretwork het volgende:
@:Pino112, Zanoncello gaat toch Antalya rijden. Afhankelijk van of Chaves een klassement rijdt kan het nog wel eens spannend worden.
Edit:
Budding DNF
Zanoncello #5
Ik zwaai alvast de witte vlag.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
De rentree van Remco. Ik verwacht niets minder dan een gelijk een overwinning.
Ik heb drie renners in drie koersen, te weten: Coquard (Muscat), Van Gestel (Murcia) en Scaroni (Figueira). Ik zou zeggen dat er minstens eentje wel in de punten moet kunnen rijden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:11 schreef Pino112 het volgende:
@:Bill_Hillie
Volgens mij heb ik alleen in Murcia iemand:
Gachignard en Antonio Fagundez
Dit belooft niet veel.
Coquard vierdes, ik geef deze speelronde op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:26 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik heb drie renners in drie koersen, te weten: Coquard (Muscat), Van Gestel (Murcia) en Scaroni (Figueira). Ik zou zeggen dat er minstens eentje wel in de punten moet kunnen rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |