Van mij mag het. Het voelt wel als een rode kaart en penalty in de eerste minuutquote:Op maandag 5 februari 2024 23:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uh, ja, dat weet ik niet precies meer. Volgens als dat er daadwerkelijk een uitspraak/veroordeling was. Bijvoorbeeld een Van Eetvelt werd vorig jaar op non-actief gesteld maar al vrij snel vrijgesproken. Alleen als het bijvoorbeeld een Toon Aerts-gevalletje wordt kan dat weer een eeuwigheid duren.
En ik vond het toen ook al een kriem om het in de stand te verwerken![]()
Als ik bovenstaande in ogenschouw neem mag de dopingstraf ook best uit de regels geschrapt worden, als dat niet te arbitrair gevonden wordt tenminste.
Knijnedquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijke doorgestoken kaart. Ik hou verder mijn mond!!
Ik heb ook zo'n renner die alleen maar wat pietluttige rondjes in Richmond Park en op Box Hill aan het peddelen is.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:45 schreef Steven184 het volgende:
Ik zou het fijn vinden als Ackermann eens op zijn fiets gaat zitten en wedstrijden rijden.
Meteen DNF, leukquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:11 schreef Fretwork het volgende:
@:Pino112, Zanoncello gaat toch Antalya rijden. Afhankelijk van of Chaves een klassement rijdt kan het nog wel eens spannend worden.
Edit:
Budding DNF
Zanoncello #5
Ik zwaai alvast de witte vlag.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
De rentree van Remco. Ik verwacht niets minder dan een gelijk een overwinning.
Ik heb drie renners in drie koersen, te weten: Coquard (Muscat), Van Gestel (Murcia) en Scaroni (Figueira). Ik zou zeggen dat er minstens eentje wel in de punten moet kunnen rijden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:11 schreef Pino112 het volgende:
@:Bill_Hillie
Volgens mij heb ik alleen in Murcia iemand:
Gachignard en Antonio Fagundez
Dit belooft niet veel.
Coquard vierdes, ik geef deze speelronde op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:26 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik heb drie renners in drie koersen, te weten: Coquard (Muscat), Van Gestel (Murcia) en Scaroni (Figueira). Ik zou zeggen dat er minstens eentje wel in de punten moet kunnen rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |