Gaat hier ook niet best. We hebben er weer 4 bijquote:
en de volgende ronde moeten we tegen elkaar @wimderon. Wat een kraker.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:00 schreef Pino112 het volgende:
Leuk dat teams met namen 'Het draait vaak niet' en 'Team als het draait' nog de volle punten hebben.
@:wimderon en @:Dale__Cooper
Deze week komen enkel de waterdragers als Van Asbroeck en Sbaragli in actie dus ik ben al blij met een paar punten. Tegen een Colombiaantje Ecuadoriaantje heb ik weinig kans ben ik bang.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
Drie rondes gewonnen alweer, dus dit gaat lekker![]()
In ronde 5 mag ik aantreden tegen 'Een blik vol kopmannen' van @:johannes_vermeer Even de startlijsten bekeken en ik zie dat zijn kopmannen een weekje vrijaf hebben en dat waardeer ik enorm. De mannen die voor mij de punten moeten halen zijn Richard Carapaz (Colombia) en Walter Calzoni (Antalya).
Of Chaves in Colombia!quote:Op maandag 5 februari 2024 09:52 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb 0 renners actief en zal waarschijnlijk kapot gereden worden door Martijn Budding of all tietjes. @:Pino112, zie dit als een kraamcadeau;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |