Die hebben komende week weer extra lange rijen voor de deurquote:Op zondag 28 januari 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij de Groot krijgen ze nu wel schaamte
Die kans zit er wel in jaquote:Op zondag 28 januari 2024 20:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die hebben komende week weer extra lange rijen voor de deur
Die is al geweest, maar was heel kort.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik wacht nog op het voorstelfilmpje van Peter.
oh gemistquote:Op zondag 28 januari 2024 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die is al geweest, maar was heel kort.
Hij kijkt graag voetbal met zijn zoon en bakt graag voor zijn grote liefde Inez.
Altijd één van de mensen waarbij ze al het fragment thuis hebben laten zien. Dus mja, grote kans.quote:
Ik sta eigenlijk ook wel te kijken van het niveau bij sommigenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:52 schreef Vicky het volgende:
Whahaha mijn dochter (mbo student zelfstandig werkend bakker) ligt in een deuk om het prutswerk 🤣
Nou hequote:Op zondag 28 januari 2024 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk ook wel te kijken van het niveau bij sommigenDat is wel heeeeel erg amateur. Beginnend amateur?
Dat vind ik ook altijd zo bijzonder. 1e regel bij bakken: haar vastquote:Op zondag 28 januari 2024 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
Carla doet haar haar vast tijdens het bakken.![]()
Vind het bij HHB altijd zo vies dat veel kandidaten dat nalaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |