https://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf zondag 28 januari 2024 weer te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland? Ook in seizoen 11 strijden 10 nieuwe kandidaten strijden om de titel Beste Thuisbakker van Nederland 2024.
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
*MAX is tegenstrijdig met het begintijdstip, dus zit maar klaar met koffie/thee en een roze koek om 20.25!quote:Elke zondag, 20.25/20.30 uur, NPO 1*
De deelnemers van 2024:quote:Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
quote:Dat zijn dit seizoen Aruna, Carla, Dennis, Peter, Pien, Rachida, Rudo, Sandra, Susan en Tim!
Mij niet i.i.g.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haai. Nu niet meer hoor! Hopelijk heb ik niemand aangestoken
Cake/taart/bonbons/chocolade met alcoholquote:
Oh! Ik heb je gelukkig niet afgeschrikt met het geschreeuwquote:Op zondag 28 januari 2024 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat wil zeggen dat we té weinig geknuffeld hebben![]()
![]()
Nee johquote:Op zondag 28 januari 2024 20:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh! Ik heb je gelukkig niet afgeschrikt met het geschreeuw
Waarom zouden we daar over liegen?quote:
Bent u bekend met ons concept?quote:Op zondag 28 januari 2024 20:32 schreef Faraday01 het volgende:
Een concept designer,kun je concepten ook al ontwerpen.....
Ze is wel aanwezig jaquote:
Ah ze ontwerpt kerstballenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bent u bekend met ons concept?
Nu let ik hier steeds opquote:Op zondag 28 januari 2024 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
Susan’s tiet kijkt om het hoekje.
Men proeft soms ook het beslag toch? Dat is nog minder gaar.quote:
Haaaai!quote:
Idd. Slagroom aanlengen met monchou werkt maar is niet het zelfde als echte 40% slagroom.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:49 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb de enige echte Bossche bol een keer gegetenHeftige bollen zijn dat. Ben benieuwd hoe ze dat met die slagroom doen. Dat is behoorlijk stevige slagroom, ik denk 40% vet.
Ik vond hem altijd vreselijk tot hij dit programma ging doen.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:51 schreef Kreator het volgende:
Andre is wel echt een parel. Die man geeft dit programma zoveel extra.
Ik vind André zo leukquote:Op zondag 28 januari 2024 20:51 schreef Kreator het volgende:
Andre is wel echt een parel. Die man geeft dit programma zoveel extra.
Vanaf het station een paar 100 meter rechtdoor naar bakkerij de Groot en dan in de rij staan wachten tot je aan de beurt bent.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:49 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb de enige echte Bossche bol een keer gegetenHeftige bollen zijn dat. Ben benieuwd hoe ze dat met die slagroom doen. Dat is behoorlijk stevige slagroom, ik denk 40% vet.
Zou kunnen. Ik wacht nog op het voorstelfilmpje van Peter.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
Carla is zoveel in beeld dat je bijna wel kan raden dat ze er snel uit ligt.
Die hebben komende week weer extra lange rijen voor de deurquote:Op zondag 28 januari 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij de Groot krijgen ze nu wel schaamte
Die kans zit er wel in jaquote:Op zondag 28 januari 2024 20:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die hebben komende week weer extra lange rijen voor de deur
Die is al geweest, maar was heel kort.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik wacht nog op het voorstelfilmpje van Peter.
oh gemistquote:Op zondag 28 januari 2024 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die is al geweest, maar was heel kort.
Hij kijkt graag voetbal met zijn zoon en bakt graag voor zijn grote liefde Inez.
Altijd één van de mensen waarbij ze al het fragment thuis hebben laten zien. Dus mja, grote kans.quote:
Ik sta eigenlijk ook wel te kijken van het niveau bij sommigenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:52 schreef Vicky het volgende:
Whahaha mijn dochter (mbo student zelfstandig werkend bakker) ligt in een deuk om het prutswerk 🤣
Nou hequote:Op zondag 28 januari 2024 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk ook wel te kijken van het niveau bij sommigenDat is wel heeeeel erg amateur. Beginnend amateur?
Dat vind ik ook altijd zo bijzonder. 1e regel bij bakken: haar vastquote:Op zondag 28 januari 2024 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
Carla doet haar haar vast tijdens het bakken.![]()
Vind het bij HHB altijd zo vies dat veel kandidaten dat nalaten.
Misschien ook door de tijdsdruk. Daar zou ik niet zo goed tegen kunnen. Ik hou van relaxt bakken.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat maken sommigen er een rotzooi van. Ben geen bakker en ook geen nette kok maar dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |